/england/leeds/forum/958.aspx/england/leeds/forum/958.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-10-26 17:05
U21 3-3 mot Bolton idag. Sloth 2 och The Duke 1. Bianchi tillbaka i spel.
Leeds United BullenKarlsson
2015-10-26 15:28
McGrov // Håller med. Även om resultaten är dåliga så är känslan mycket bättre än för 1 år sen exempelvis. Vi har ett hyfsat lag, men utan det där flytet och självförtroendet. Det är väldigt få som har lyft sig än så länge. Tycker Cooper, Taylor, Berardi och Cook är de som har presterat.

Det kanske inte låter så positivt men när det lossnar för några flera så kan det bli väldigt bra. Hoppas att Evans bara kör på och låter spelarna få lite mer frihet. Åker ur tror jag inte vi gör, så nu är det bara att släppa pressen och försöka spela ihop det här laget.
Leeds United McGrov
2015-10-26 14:00
Det vänder när som helst, vinner vi bara en match så kommer 3-4 segrar till av bara farten, lite självförtroende så marscherar vi raskt uppåt
Leeds United lufc4ever
2015-10-25 22:42
@Duke:

:))))

Touché !
Leeds United Duke
2015-10-25 22:28
Doukara spelar i reservlaget. Inte där vi ska förstärka ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United lufc4ever
2015-10-25 22:27
Luciano med 2 brutna ben och ölkagge är fortfarande bättre än Doukara så vad har vi att förlora ?
Leeds United Duke
2015-10-25 22:12
Tveksam till Becchio faktiskt.
Leeds United lufc4ever
2015-10-25 22:11
Ja in med Luciano. En kung är alltid välkommen !
Leeds United Linus.M
2015-10-25 20:11
Han är småskadad, han är inte samma spelare som han var men vatusan... Hur illa kan det gå. Kan vi lägga pengar på Doukara så kan vi chansa på Becchio.
Leeds United Linus.M
2015-10-25 20:07
Becchio!

Andrew Haigh ?@AndrewHaigh 20 minför 20 minuter sedan
@Azzalufc4life @mistert1966 That's today's copy of The Sun so pic is from today. @TheSquareBall
Leeds United lufc4ever
2015-10-25 16:59
Kristoffer //

Jo, jag vet men vi hade Buckley på bänken. Ge honom vad han tål från start och byta när han är slut istället. Det blir bara så negativt med både Murphy och Adeyemi på mitten och Cook ur position mot bottenlaget. Vi behöver poäng och fegandet måste få ett slut.
Leeds United Kristoffer
2015-10-25 13:45
@lufc4ever:

Vi skulle ha spelat med två yttrar igår, men Botaka blev sjuk under natten.
Leeds United Rodell
2015-10-25 12:22
lufc4ever //

Silvestri får skit för hans agerande som orsakar hörnan, det säger även Evans efter matchen också inte vid just själva målet. Hade inte han orsakat hörnan från ingentind hade inte målet skett :)
Leeds United Umeå BEN
2015-10-25 10:02
Hoppas du har rätt Thom. Det är en riktig klasspelare som vi behöver. Tycker ändå att vi spelar ok. Silvestri och Bamba är darriga emellanåt och det ger osäkerhet kring hela laget. Tror ändå på stommen och seger mot Blackburn.

MOT ALLA DAGAR PÅ ÅRET
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-25 09:09
Rykten säger att vi är efter Kyle Lafferty igen. Vilket nyförvärv det hade varit! Må det ske!
Leeds United lufc4ever
2015-10-25 07:20
Highlights

Stolpar överallt och denna gången förstår jag inte varför Sillen får skit för deras mål. Ser det snarare som uselt att vi inte täcker första ytan bättre.

Detta unga lag behöver självförtroende och det snart. Och snälla spela med 2 wingers nu när vi har såna !
2015-10-25 02:10
Bosse// Ursäkta? Jag skriver ju bara att vi ska ha tro på laget? Vad är det jag gör fel. Kan du möjligen förklara?!?!
Leeds United Bo$$e V
2015-10-24 23:59
Linus/Thom Vi älskar Leeds allihop här inne så varva ner lite med persoliga argument o fokusera på Leeds
Leeds United Linus.M
2015-10-24 22:19
Simon Austin ?@sport_simon 8 minför 8 minuter sedan
Interestingly, Sean Dyche said it took 6 or 7 months to put his imprint on Burnley. Then transformed club. At lufc would have been sacked.

Simon Austin ?@sport_simon 2 minför 2 minuter sedan
Dyche: "It takes time. My first 6 or 7 months were difficult. I had no money and took over someone else's players."
Leeds United Linus.M
2015-10-24 22:08
Är det några fler som hade tagit tre poäng på förhand mot Fulham och Bolton?

Eller är det bara jag som inte nöjer mig med det?
Leeds United Linus.M
2015-10-24 22:07
Thom//

Vi borde vunnit mot bottenlaget Bolton om vi har några som helst planer denna säsong, förutom att klara kontraktet.

Ja det är du det. Jag hade aldrig i världshistorien tagit tre poäng mot sumpgäng som Bolton och Fulham. Men vad ska man begära med tränare sparkade och kaos i ledningen...
2015-10-24 21:49
Linus// Men glöm det där med en man mer i 15 minuter som ett argument för att vi borde vunnit. Herregud, lag spelar hela matcher med en man mer och förlorar så det där köper jag inte. Att vi borde vunnit kan jag hålla med om men inte för att vi var en man mer i 15 minuter utan mer för att vi är Leeds och möter ett svagt Bolton. Sen säger jag återigen att jag hade tagit 3 poäng mot Fulham och Bolton innan matcherna. Jag trodde Fulham skulle bli tufft men att vi kanske skulle vinna mot Bolton. Så en poäng mindre än mitt lägsta krav är inte the end of the world. Nu tar vi Blackburn hemma i nästa!
Leeds United Linus.M
2015-10-24 21:19
Jag köper inte att vi ska vara nöjda med två poäng mot Fulham och Bolton. Där Fulham var helt under isen och där vi spelar mot laget som ligger sist och dessutom har en man mer i 15 minuter.

Är det den kravbilden vi ska ha på vårat Leeds? När vi har en sån "ung och hungrig" trupp? Det är ledsamt.
Leeds United Linus.M
2015-10-24 21:15
Thom//

I matchen mot oss var de enligt nästan alla som var på platsotroligt dåliga.

Jag är realist :) Ingen idé att tro att det kommer lösa sig när man ser att inget stämmer överhuvudtaget, tyvärr.
2015-10-24 20:32
Linus// Fulham är väl inte så dåliga som du vill få dom till? De vann med 4-2 idag och är påväg uppåt. Vi borde dessutom ha vunnit den matchen då vi dominerade totalt. Fortsätter vi spela bra så kommer segrarna. Gräv inte ner dig själv hela hela tiden. Du ser ju precis allt helt nattsvart.
Leeds United Linus.M
2015-10-24 20:26
Jaja, sålänge vi klarar kontraktet i år så är jag nöjd.

Så får vi hoppas för klubbens bästa att Cellino är väck innan året är slut.

MOT
Leeds United terry cooper
2015-10-24 19:45
Linus //

Vi är ju obesegrade i 2 matcher :)
Jag tar alla poäng vi få.
Speciellt med det laget.
Leeds United Linus.M
2015-10-24 19:35
Thom//

På riktigt? Vi mötte Brighton, Middlesbrough och Birmingham i de matcherna du nämner med Rösler. Nu mötte vi det laget som ligger SIST och ett Fulham som var totalt värdelösa i den matchen.

Det går inte framåt...
2015-10-24 19:01
Jag hade tagit 3 poäng mot Fulham och Bolton. Nu blev det två. Det är två poäng mer än de senaste tre matcherna innan Steve Evans kom in så det går ju framåt och det verkar som att vi börjat spela bättre. MOT
Leeds United Plyma
2015-10-24 18:11
terry cooper//
Same shit när ja är i Götet
Annons: