/england/leeds/forum/955.aspx/england/leeds/forum/955.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hartey
2015-09-09 17:20
Byram skall bara vara bättre över en säsong än Berardi men i nuläget så skall Berardi ta hb
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United lufc4ever
2015-09-09 16:21
@Linus.M:

I stand corrected ! :)))
Leeds United Linus.M
2015-09-09 12:31
@Norman Hunter:

Tre på två positioner? Det är väl två stycken på högerbacken samtidigt som det isåfall bara är Botaka på högerkanten? Går Byram ner till högerback så finns bara Botaka tillgänglig som ytter. Får Berardi vara kvar så är det iofs Byram och Botaka att välja mellan på ytterpositionen, men ska Byram fortsätta på denna nivå så borde inte det bli ett så svårt val.
Leeds United Norman Hunter
2015-09-09 12:23
Funderingar på hur Ove ska formera högersidan på lördag. Om nu Botaka är så pass bra som vi hoppas är det ett riktgt skönt problem denna säsong att alltid ha tre klasspelare att välja på för att fylla två positioner.
PeLa
2015-09-09 11:16
[QUOTE=lufc4ever]PeLa // Inget att hänga upp sig på. Präktigheten är inte riktad till dej :) Kruxet med Massimo är att han är som en Pitbull med ADHD som har crack som daglig diet. Det kan smälla när som helst. Nu har det varit lugnt sedan den helt sanslösa presskonferensen i våras. Sedan dess har det bara varit positiv och länge må det vara. Mycket ska nog tillskrivas Adam Pearson men all heder åt Mr Cellino denna säsongen so far. [/QUOTE] det är lugnt jag tog inte åt mig av det, tyckte bara det lät roligt. :-) han låter inte som en ägare man vill ha i långa loppet tyvärr......
Leeds United lasse c
2015-09-09 10:53
Undrar vad E. Hamrén hade jobbat med nu om Cellino varit bas för Svenska fotbollsförbundet ! Jag tycker det är delvis medias fel som skriver upp laget för mycket, vi har väl inte haft ett bra landslag sedan 94.Skönt att det blir lite riktig fotboll nu Helgen som var fick man följa York lite 3-0 borta mot Newport inte illa!
Hartey
2015-09-09 09:27
Cellino har ändå bidragit med över £ 6 miljoner till spelarköp och hållit låg profil. Litar dock inte på att Massimo kommer att få vissa återfall under säsongen.
Leeds United Linus.M
2015-09-09 08:53
Brentford i helgen! Satan vad spännande det ska bli. Tre poäng där och vi har en fantastisk start på säsongen!
Leeds United Linus.M
2015-09-09 08:53
lufc4ever// Kokain... Inte crack, kokain....
Leeds United lufc4ever
2015-09-09 07:08
PeLa //

Inget att hänga upp sig på. Präktigheten är inte riktad till dej :)

Kruxet med Massimo är att han är som en Pitbull med ADHD som har crack som daglig diet. Det kan smälla när som helst.
Nu har det varit lugnt sedan den helt sanslösa presskonferensen i våras. Sedan dess har det bara varit positiv och länge må det vara. Mycket ska nog tillskrivas Adam Pearson men all heder åt Mr Cellino denna säsongen so far.
PeLa
2015-09-09 05:55
[QUOTE=lufc4ever]Cagliari har han sålt så lite lire har han. Sen har han vad jag har kallat fickpengar från familjeföretaget som är värt en hel del. Och innan präktigheten ojar sig över ordet fickpengar så menar jag alltså inte fickpengar i den bemärkelsen som vi vanliga tomtar utan mer filthy rich fickpengar. Så nog har Massimo råd med oss alltid. Men han är inte känd för att kör Roman style med pengarna. Köpa billigt och sälja dyrt har varit hans grej. Inget fel i det så länge pengarna inte tar samma väg som Bates tog dem. [/QUOTE] präktigheten? :-) som du skrev att han trodde man kunde styra klubben som i Football Manager tycker jag är lite skrämmande och oseriöst och det är det sista leeds behöver. angående pengarna så menar jag att jag vill inte det ska komma in en kille som lovar guld och gröna skogar och sedan sänka mer oss i en ny ruin.
Leeds United Plyma
2015-09-09 00:44
Dubbel
Leeds United Plyma
2015-09-09 00:44
Nu såg jag inte matchen utan bara radion, men det lät ju som Leeds borta,
dåligt med "In Med Bollen I Mål" o dyl
Leeds United Plyma
2015-09-09 00:39
lufc4ever //
Ha ha bra argumenterat Ha Ha!, Jag bara garvar så in i helvete för det var så bra svar!
Tycker ändå att det är i många fall spelarna som ska ta det största ansvaret, men finns det inget gemensamt tänk mellan spelare o tränare då funkar det aldrig.
Sen ska det finnas en spel ide´ som alla förstår, men missa 2 långa inkast som dom visste att han brukade göra det kan du väl inte lasta H för?
Leeds United lufc4ever
2015-09-09 00:08
Plyma //

Det är han som tar ut truppen. Det är han som envisas med att spela en målvakt som bara är där för att han för 25 år sedan råkade vara på Juventus radar. Som har sämre utsparkar på marken än vad många korpmålvakter har.
Han spelar en tokigt enfotad vänsterback på högerbacken mot Ryssland.
Han spelar 2 mittbackar som vänder långsammare än Finlandsfärjorna.
Han spelar en vänsterback som inte platsar i Norwich. NORWICH !!
Kim Källström vänder som 2 Finlandsfärjor.
Forsberg är så långsam så klockorna stannar.
Ja man kan gå på....

Hamrén tar ut dom. Hamrén bär ansvaret.
Leeds United Plyma
2015-09-08 23:39
Silvestri the King / //
Zyepp
Leeds United Silvestri the King /
2015-09-08 23:06
Gjorde Zlatanisten ett mål efter jag stängt av-eller vem kom på , att foten ska användas till att sätta den på kulan..........
Leeds United Plyma
2015-09-08 23:02
lufc4ever o andra ;) // Lugn o fin nu lufc, Vi må väl vara överens om att han inte är på plan? ALLTID gubbarna på plan som ska spela, missar man TVÅ långa inkast som dom vet att han brukar göra, va fan gör du då från bänken? Vet att många vill sparka H, men jag tycker inte det alltid är Tränarn´s fel när laget torskar. Håller med om som många säger att det har ändrats med många spelsystem, men va fan det är väl spelarna på plan som lirar Fotboll o inte Fotball, vilket som ni säkert vet att det är ju mkt detaljstyrt. love
Leeds United terry cooper
2015-09-08 22:56
Cellino Out.........förlåt är så van med det:)

Menade Hamren Out...
Hartey
2015-09-08 22:50
Bara att låta Rösler bygga ett nytt spel och ett nytt lag. Låt det ta tid och kräv inte att vi måste ligga i topp. Vi har ett lovande lag och Dallas fick massor av beröm för senaste insatsen för Nord Irland och han kan bli ett riktigt fynd.
Leeds United lufc4ever
2015-09-08 22:44
1-4 hemma mot Österrike...... ÖSTERRIKE !!!!! Måtte han avgå nu, men han är väl för trög för att fatta. Det har alltid varit lite "kompis" uttagningar i landslaget men denne pajasen har tagit det till en helt ny nivå. Han har haft öppet mål med ett underbart U21 och Malmös framgångar men han tar i princip inte en enda av alla dom presenterna. Nä fy fan få bort skiten och det nu !
Leeds United Linus.M
2015-09-08 22:37
Hamren. Jisses.
Leeds United Plyma
2015-09-08 22:01
PeLa //
Klart är att så länge vi inte har några Oligarker + Olje Araber, och kanske nån annan tät snubbe från övriga världen.
Nån Engelsk tät typ verkar inte finnas, lite skeptisk till Farnan spåret.
Ursäkta om jag stavade fel Linus.M ;)))
För ska det köpas in nån/några etablerade klass spelare som har bra år kvar,
som vi alla vill, då må vår "Tomte" vara rikare än vad jag tror (tror och kan lägga ut)
Nu gäller 6:e plats o kvala o då kan allt hända!
W A L L A M O T

Leeds United lufc4ever
2015-09-08 21:52
Tick tock tick tock Hamrén....

Synd bara att det är försent.
Leeds United lufc4ever
2015-09-08 21:51
@PeLa:

Cagliari har han sålt så lite lire har han. Sen har han vad jag har kallat fickpengar från familjeföretaget som är värt en hel del.
Och innan präktigheten ojar sig över ordet fickpengar så menar jag alltså inte fickpengar i den bemärkelsen som vi vanliga tomtar utan mer filthy rich fickpengar. Så nog har Massimo råd med oss alltid. Men han är inte känd för att kör Roman style med pengarna. Köpa billigt och sälja dyrt har varit hans grej.
Inget fel i det så länge pengarna inte tar samma väg som Bates tog dem.
Hartey
2015-09-08 21:49
South Stand är utsålt inför Brentford!
Leeds United Silvestri the King /
2015-09-08 21:46
Sverige -Österrike 0-2.
Lider Ö.rike av, epidemisk, "fallandesjuka"?
Eller är domaren, "köpt"........
eller är Zlatan, ur funktion...........
PeLa
2015-09-08 21:13
[QUOTE=BullenKarlsson]Många lag som köpt för otroligt mycket mer pengar och misslyckats. Det är svårt att köpa ett lag. Bättre att spela ihop ett lag starkt nog för PL. [/QUOTE] menar inte att man ska köpa ett helt nytt lag, men kanske in med någon mer spets spelare
PeLa
2015-09-08 21:11
[QUOTE=lufc4ever]15år av total ekonomisk våldtäkt och misär tar tid att hämta sig från. Nu har vi iaf fått en riktig tomte vid rodret som har några ören. Efter ett första år där han verkade tro att det var bara som att spela Football Manager med klubben, så har han än så länge tagit sig i kragen och verkar styra skutan mot lugnare vatten med hjälp av ordentlig besättning. [/QUOTE] på tal om tomten:-) vet att han äger Cagliari men hur tät är han? får känslan att allt är ett luftslott.
Hartey
2015-09-08 20:28
FIFA 16 har tagit ut 50 unga spelare som har som har " skills" att bli världsklass i FIFA och en av dom är Leeds nyförvärv Botaka...
Annons: