/england/leeds/forum/954.aspx/england/leeds/forum/954.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-09-11 22:06
Deppa inte Gubbar. Vi kommer att ha +30 000 när vi ligger topp 6 eller bättre garanterat. Det är bara en tidsfråga innan vi är där.Stark seger imorgon tro mej.Vi har ett bra snitt hemma för CS o stort o högljutt bortafölje dom mesta är avundsjuka på OSS.
MOT Gubbs
Hartey
2015-09-11 20:11
Phil Hay pratar på Bootroom inför lördagens match

Sålt en del idag så kanske 25.000-26.000
Leeds United Linus.M
2015-09-11 19:42
Verkar som det är Wood det handlar om.
Leeds United Kristoffer
2015-09-11 19:42
Rösler vill spela med samma lag som mot Derby. Dock är en av de spelarna skadad precis som Linus skriver.
Leeds United Linus.M
2015-09-11 19:38
En spelare är skadad men Röster vill inte säga vem det är.

Cook? Wood? Bamba?
Leeds United sportcarl
2015-09-11 18:40
kan vara så. men känns oftast som undanflykter, man har ju hört dessa ord för att publiken skulle komma tillbaka: blir vi av med Bates kommer det några tusen mer, gjorde det inte, sänks säsongspriserna så kommer det några tusen mer, det gjorde det inte, investeras det i spelare så kommer publiken, gjorde de inte, nu får man hoppas på vinst och tabellavancemang som sista hopp lag mot Brentford Berardi, Bamba, Cooper, Taylor Cook, Adeyebi, Murphy/Mowatt Byram Wood Dallas hyfsad bänk har vi också med spelare som Turnbull, Bellusci, Batoka, Antenucci och antingen Murphy/Mowatt
Leeds United stonefree
2015-09-11 18:26
Många ungar i dag håller på Barcalona, Liverpool ,Scum United, Man C, Real Madrid och Arsenal, så även ungarna i Leeds, även dom vill ju vara världsstjänor när de lirar på skolgården och hemma i kvarterer efter skolan. Många vuxna Leeds bor har nog tröttnat på att vänta på uppgången till Premie Leauge.
Men tar vi 6 poäng på de här 2 hemma matcherna, då är vi med där uppe och det kommer att skrivas mer om Leeds i tidningarna och visas större sammandrag från matcherna på TV. Då vaknar nog folk upp och börjar återvända till goda gamla Ellend Road!
Till syven och sist, så har det ju inte varit någon fotboll att springa benen av sig för att se, de senaste säsongerna precis!
Leeds United sportcarl
2015-09-11 16:40
Publiksnittet verkar tyvärr lägga sig likt tidigare säsonger eller marginellt bättre, även om vi ligger i championship så är iaf inte jag nöjd med det då vi är i storleksordningen som stad 3-5 största i England. Vi har ju ingen konkurrerande klubb.vad gör Leedsfolket en lördagseftermiddag? Ät ju bara typ några ynka procent som går på matcherna.
Hartey
2015-09-11 14:42
South utsålt, North har kanske 400 biljetter kvar, lite biljetter kvar i hörnen runt North,East snart utsålt och snart öppnas dom två sista sektionerna på East. West har som vanligt en del kvar kanske 1000-1500. East Upper kommer inte att öppnas Ingen aning om vad Brentford tar med sig, gissar på 700 South West Corner ej öppnat vad jag vet Säljs inte så mycket sista dagen då det är 5 Pund dyrare att köpa då Kan det bli 24-24.500??
Hartey
2015-09-11 14:16
@terry cooper:

Massimo sa att han lade det mesta på transfersumman och mindre på lönen. Tror Massimo lade ett för lågt lönebud i Forresteris ögon.Sedan blev det väl dålig stämning över det.Cellino har ju absolut rätt att bestämma vad han har råd med om det nu var så...

Annars hade jag hoppats mycket på Forresteri i Leeds men så blev det inte
Leeds United terry cooper
2015-09-11 10:30
Får inte samma bra vibbar när man läser om Forestieri i YEP. Vad hände där? Synd vi inte fick in han.
Leeds United lufc4ever
2015-09-11 10:12
@Linus.M:

Det går inte att komma ifrån att man får Rabebe vibbar när man läser vad han säger. Verkar vara samma genuint underbara typ av människa.
Leeds United stonefree
2015-09-11 07:26
@Svanen75:

Ska man vara säker på att få biljetter till bortamatcherna, måste man ha årskort. har man inte det, går det med guldmedlem, då de biljetter som blir över kan köpas ut av dom, men det är endast en biljett per medlem som gäller. Om jag vore du, skulle jag försöka om du kan köpa biljetter genom Fullham, viist blir det lite jobbigt att sitta tyst och stillpå Fulhams läktaren, vartefter Leeds dundrar in det ena målet efter det andra i matchen. men du få ju se matchen (kanske)
Lycka till
Snart är det dax att dra västerut igen för lite trevlig fotboll och några pints på Tapsen med grabbarna grus!

WALLAMOT
Leeds United Svanen75
2015-09-10 21:13
Kastar ut frågan här på forumet till er rutinerade fotbollsresenärer! Kommer att befinna mig i London 21 okt när vi spelar mot Fullham och tänkte passa på att se matchen såklart. Vad rekommenderar ni! Ska man köpa biljett via bolag i Sverige eller köpa direkt på plats? Tror knappast att det blir fullsatt men risken vill man ju helst slippa. Köpa via Leeds så antar jag att man ska vara medlem eller liknade (borde man ju vara får skämas lite där) Har någon ett bra tips är det välkommet. MOT
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-09-10 21:06
Intervju med Bamba som tycker det är tur att Pearson kommit till klubben.
Leeds United sportcarl
2015-09-10 18:48
finns bara SuperLeeds för mig med
Leeds United stonefree
2015-09-10 08:12
@Leeds så klart!:

Du är som jag, jag har bara ett fotbollslag, Mighty Leeds, allt annat är totalt ointresant!
Leeds United Kristoffer
2015-09-10 07:54
Botaka kallas inte för "The Wizard".
PeLa
2015-09-09 22:20
[QUOTE=Hartey]Ian Harte kommer till ER och Brentford matchen! Läste hur många mål han gjorde som vänsterback, trettio nio(39!!!) [/QUOTE] en av mina absoluta favoritspelare
Leeds United Simo LUFC
2015-09-09 21:00
39!! Bättre än Morison? :) Riktigt imponerande av din namne, Hartey...
Hartey
2015-09-09 20:29
Ian Harte kommer till ER och Brentford matchen! Läste hur många mål han gjorde som vänsterback, trettio nio(39!!!)
Leeds United Leeds så klart!
2015-09-09 18:20
Jag såg aldrig matchen mot Österrike på TV.
Jag gick till sängs i stället.
Resultatet kunde man ju redan gissa sig till...

Sedan ett år totalt ointresserad av sur svenska a-andslagsfotboll.
Tack Hamrén för dödat intresse.
Forza U21.
2015-09-09 18:17
Rodolph Austin sign for 2 years with Brøndby in Denmark.
2015-09-09 18:15
Kom igen nu LInusM.....
Hamrén out!

Eftersom vi har ett landslag bestående av nollor med träbenr så är det bara att ta in tråkiga Lagerbäck igen.
Han kan göra något av skit. Inget kul skit, men bra skit.

Hamén är det sämste vid rodret vi har haft sedan "1-3 Olle".
Hockaday hade gjort det bättre.

Hartey
2015-09-09 17:23
Mot Doncaster kom Byram mycket in på inre mittfältet och gjorde det riktigt bra.Tror inte han inte skulle göra bort sig där heller
Hartey
2015-09-09 17:20
Byram skall bara vara bättre över en säsong än Berardi men i nuläget så skall Berardi ta hb
Leeds United lufc4ever
2015-09-09 16:21
@Linus.M:

I stand corrected ! :)))
Leeds United Linus.M
2015-09-09 12:31
@Norman Hunter:

Tre på två positioner? Det är väl två stycken på högerbacken samtidigt som det isåfall bara är Botaka på högerkanten? Går Byram ner till högerback så finns bara Botaka tillgänglig som ytter. Får Berardi vara kvar så är det iofs Byram och Botaka att välja mellan på ytterpositionen, men ska Byram fortsätta på denna nivå så borde inte det bli ett så svårt val.
Leeds United Norman Hunter
2015-09-09 12:23
Funderingar på hur Ove ska formera högersidan på lördag. Om nu Botaka är så pass bra som vi hoppas är det ett riktgt skönt problem denna säsong att alltid ha tre klasspelare att välja på för att fylla två positioner.
PeLa
2015-09-09 11:16
[QUOTE=lufc4ever]PeLa // Inget att hänga upp sig på. Präktigheten är inte riktad till dej :) Kruxet med Massimo är att han är som en Pitbull med ADHD som har crack som daglig diet. Det kan smälla när som helst. Nu har det varit lugnt sedan den helt sanslösa presskonferensen i våras. Sedan dess har det bara varit positiv och länge må det vara. Mycket ska nog tillskrivas Adam Pearson men all heder åt Mr Cellino denna säsongen so far. [/QUOTE] det är lugnt jag tog inte åt mig av det, tyckte bara det lät roligt. :-) han låter inte som en ägare man vill ha i långa loppet tyvärr......
Annons: