/england/leeds/forum/953.aspx/england/leeds/forum/953.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Tobbe O
2015-10-29 23:57
Massimo Cellino said he would leave Leeds United if the fans no longer wanted him. Tonight, 18K fans are singing as one "Massimo, it's time to go" #CellinoOut #LUFC. Men på detta forumet ska vi inte klaga... Vi ska inte vara negativa och misskreditera Cellino. Dagens insats var katastrofal. Jag tror inte laget är så dåligt att vi ska behöva åka ut men den ständiga kaosen runt vår klubb gör att det finns en uppenbar risk. Snart är Evans också bara ett namn på lönelistan om vi inte vinner. Kanske lika bra det men vi kommer aldrig komma någonstans när vi hela tiden ska börja om på ruta ett.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United stonefree
2015-10-29 23:35
Ska Linus lämna forumet, måste väl jag med portas därifrån. Jag gnäller precis lika mycket. Jag har inga problem med att bli bortlyft från forumet och från luss resan mm. Jag kan vara själv eller med andra, som reser själv Jag är ju i Leeds och åker hit varje månad, jag påverkas enormt av den negativa inställningen som har infunnits sig här. Folk har ingenting till övers för spelarna, tränaren eller Cellino med för den del, ordagrant så säger de att allihopa can fu.. off. Det blir väl bara Ninna och jag på matchen på tisdag, för inte kommer det många inte. Inte ens South är utsålt. Jag kommer att åka på de matcher jag har köpt, sen får det vara bra, tills vi ser ett lag som spelar för märket på tröjan. Billy Bremner och Don Revie skulle vända sig i graven om de hade bevittnat det vi såg ikväll
Leeds United PutteBJ
2015-10-29 23:33
Bra inlägg Thom. Jag blir uppriktigt förbannad på behandlingen av Doukara också, ingen förtjänar det. Speciellt inte om du vecka ut och vecka in ställer upp och spelar reservlagsmatcher och gör det dessutom bra och inte bara gnäller över utebliven speltid då förtjänar man fan bättre behandling än den han får nu. Folk glömmer så fort hur bra han var i vissa matcher för drygt 1 år sedan. Man ska inte glömma att han bara är 23 år.
Leeds United lufc4ever
2015-10-29 23:32
Det må låta enkelt men ledordet i styrelserum, korridorer, omklädningsrum och fikarum borde vara harmoni.

Ska man kunna få in det i detta skeppsvrak så måste det komma från toppen och neråt. Är det någon som ser en chans till det inom den närmsta tiden ?

Jag menar ta Chelski som exempel. Regerande mästare och miljarder rutin i truppen. Ser dom ut att ha harmoni i den klubben just nu ? Pengabrist beror det inte på iaf .
Leeds United sportcarl
2015-10-29 23:28
alltid surt när leeds förlorar och dagen känns förstörd men det har alltid varit så, men imorgon är en annan dag och då ser jag framåt mot nästa match, tråkigt när det går dåligt men finns inte i min värld sluta stötta klubben på alla plan, sedan konstruktiv kritik av tränare ägare spelare har jag inga problem med, dock när det blir för mycket och blir en följetong och förföljelse och hån så säger jag ifrån och kommer fortsätta med, för mig är leeds synonymt med något positivt och med glädje(i vått och tort), forum där det uteslutande bara skrivs negativt är ok för mig oc inget jag vill förbjuda, men inget som ger mig en kick och det gör ju till slut att man väljer sina forum, har nog inte varit här inne på en månad då jag tagit paus och kommer tbx och ser att allt är sig likt, fortsätter följa klubben på andra forum men tittar säkert in här om några veckor igen,
Leeds United Umeå BEN
2015-10-29 23:14
Håller med dig Thom bra skrivet!!

MOT
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-29 23:08
Vet inte vad jag ska säga längre. Det är bara så tråkigt och sorgligt att se och läsa allt som har med Leeds att göra nuförtiden, både här, i övrig media, WACCOE osv att jag tappar intresset mer pga mina medsupporters inställning än resultaten på planen. Det känns ibland som att våra förluster nästan kommer på grund av hur vi tänker. Vi går in i matcherna med inställningen att vi kommer torska många av oss. Publiken på Elland Road är säkert likadan men tro nu inte att jag lägger någon skuld på våra fans för att jag säger detta. Jag vet mycket väl vad vi har gått igenom under alla dessa år. Om nu publiken och fansen har gett upp, vad känner då spelarna? Uppgivenhet? Hopplöshet? Något som är helt säkert är ju att deras självförtroende är nere i botten och enda sättet att få det tillbaka är ju att börja vinna matcher! Ett par sketna tre poängare som trillar in kan betyda allt och sen är vi påväg uppåt igen. Jag tror fortfarande och hoppas att vi kan vända detta, en nedflyttning till League One finns inte på kartan med detta laget som ändå har £6-7m investerat i sig! Vi måste reda upp detta och vi måste börja se ljusare på saker och ting. Jag har tidigare varit en mycket kritisk person här inne. Kritisk mot sättet vi spelat (yttrar!), kritisk mot tränare (Blackwell, Warnock), kritisk mot spelare (äldre journeymen som bara spelar för en sista payment), kritisk mot ägare (GFH och Ken Bates), kritisk mot FL, kritisk mot media (YEP, Phil Hay, Peter Lorimer) osv osv men jag orkar inte längre. Jag greppar efter halmstrå och för mig har Cellinos försök till satsning varit ett steg i rätt riktning även om det ibland varit ett steg i rätt riktning följt av ett steg bakåt så har det iaf varit bättre än tidigare med ett steg fram och sju steg bakåt. Vi har vad vi har just nu och kan inte göra så mycket annat än att hoppas och tro och stay UNITED. Snart vet jag dock inte om jag orkar läsa här inne längre och se alla hånskratt mot byten, Cellino, tränare, laget, nyförvärv osv osv. För mig leder det ingenvart förutom att man bara känner sig mer uppgiven. Jag vet att det är skit just nu men hjälper det att hånskratta åt att Doukara kommer in som faktiskt varit bra i U21? Har man den inställningen så är jag uppriktigt sagt rädd om även fansen på Elland Road hånskrattar åt honom när han kommer in också. Då är vi riktigt riktigt illa ute... Jag tror fortfarande.
Leeds United lufc4ever
2015-10-29 23:05
Det värsta är att vi har INGA spelare som funkar för att spela ren kontringsfotboll så det går inte att vända denna trend med att parkera bussen varje match och hoppas på att vi kan slå på omställning.

Evans vill att vi ska spela med hög press och vilja. Absolut inget sånt får du idag. Det är bara desperata stirriga actioner hela tiden. Murphy och Adeyemi samtidigt är så oerhört negativt så det går inte i ord beskriva.

Blackburn är ett skitlag och vi har inget motmedel. Dom behövde bara stå rätt.

Nä vi är ett solklart nedflyttningslag. Detta är det värsta jag någonsin sett från ett Leedslag. Detta var vad jag var rädd för skulle vara baksidan av föryngringen. Nu är dom som Bambi i helljuset.
Leeds United stonefree
2015-10-29 23:02
Ni måste ta mig fan var störda i huvudet allihopa om man inta ska få klaga på den skiten vi precis har bevittnat vi är ju sämsta laget i championship. Bästa laget på länge, bättre än för ett år sedan. jo jag tackar. Det här laget är det sämsta laget Leeds har haft på över 10 år. Hemmapubliken har till och med börjat håna sina egna spelare, med all rätt. Leeds har inte vunnit hemna sedan i mars. Blackburn vann sin första bortamatch sedan april, vem tror ni de möte då? Shame on you Leeds player. Folk betalar sina surt förvärvda pengar för att stöta er och ni går ut och joggar i 90 minuter. Det är bara att lägga in kläderna i skåpet, de är ju inte skitiga eller svettiga. Det kommer att bli några tunga dagar i Leeds innan nästa match! Hoppas vi får se 8-9 nya spelare på plan då, gärna några unga spelare från egna leden.
Leeds United terry cooper
2015-10-29 22:57
Umeå Ben //

Tycker Cellino sköter svartmålningen rätt bra själv...........
Leeds United Linus.M
2015-10-29 22:55
Umeå//

Jag är inte ett riktigt fan?

Fuck off.
2015-10-29 22:54
@lufc4ever:

Satt o tänkte detsamma.
Måste till en riktig Coach som styr upp det hela men den risken är väl minimal.
Måste vinna kampen om mitten , spelar ingen roll vad du heter , du måste ta fajten.
Leeds United PutteBJ
2015-10-29 22:52
Något positivt inför nästa match är iaf att vi får se ett annat mittbackspar :) .. Minns vad Bamba-Cooper hade för trackrecord i våras, inte bra.
Leeds United Umeå BEN
2015-10-29 22:52
Linus nu ska jag svara dig. Ända sen Cellino kom in i Leeds har du avskytt den mannen. Du har letat falska uppgifter på Twitter allt för att svartmåla klubben. Visst är det 19 år som är din riktiga ålder!!. Du skriver att du kan allt om Leeds och att vi 50+ är patetiska. Dom som lider mest har lämnat det här forumet för dom orkar inte höra på det eviga gnället. Du kan söka jobb hos Ken Bates och få anställning direkt. Det är nu mer än någonsin som Leeds United behöver riktiga fans. Jag tror tyvärr att du inte tillhör dom.
MOT ALLA DAGAR PÅ ÅRET!!!!!
Leeds United PutteBJ
2015-10-29 22:50
Berardi är säsongens spelare än så länge, på alla positioner han spelat på med!
Leeds United Kristoffer
2015-10-29 22:49
Leeds har inte vunnit hemma sedan 4:e mars. Blackburn hade inte vunnit borta sedan den 5:e april. Gissa vilka de mötte då... Leeds United.
2015-10-29 22:49
Vad säger man...
Inte mycket.
Det var uruselt från vår sida
Leeds United lufc4ever
2015-10-29 22:47
Blir inte förvånad om vi har ny coach imorgon.

Gött att det inte är match i helgen.Slipper man få den fördärvad.
Leeds United Gary Kelly
2015-10-29 22:47
Fy f-n va tungt me hemmaplan, helvetes djävlar skit.
Leeds United Plyma
2015-10-29 22:45
Linus.M //
Håller man på Leeds så ger man inte upp! Finns inte.
Sen kanske man inte är lika snabb i tanke o på tangentbordet (Åtminstone jag), men skulle det skita sig i Juni, så håller jag på Leeds ändå o Min frustration tar jag ut på annat sätt, t ex vedbacken eller slår sönder nått annat.
Men har svårt att tro att det är bara MC´s påverkan att laget inte presterar.
Tänker inte diskutera detta något mer ikväll, hoppas jag hamnar här imorrnkväll.
M O T
Leeds United sportcarl
2015-10-29 22:45
Är bara att ta nya tag, och komma igen till på tisdag, sämsta matchen denna säsong och i denna matchen kan vi inte skylla på otur eller domaren utan vi förlorade på individuella misstag och hönsgården i försvaret, dock tror jag inte vi åker ut, där är mitt tips rotherham, preston och Bolton, men helt klart har denna säsong varit en missräkning
Leeds United Åby.Krona
2015-10-29 22:44
Så är det
Leeds United Svanen75
2015-10-29 22:43
Det var ju inte bra!!!
Leeds United PutteBJ
2015-10-29 22:42
@Linus.M:

Förmodligen är det väl ingen kvar här inne i juni.
Leeds United Rikard
2015-10-29 22:42
jag hoppas att ölen smakade bra på sir tobys gubbar så ni fick njuta av något.
Leeds United Linus.M
2015-10-29 22:40
Sportcarl//

Kanske inte du nej. Men det finns.

Förövrigt, Hartey är en man som jag tycker är helt fantastisk. På alla vis. Om ni nu trodde något annat.
Leeds United Rob.
2015-10-29 22:40
Genomuselt idag och vi skjuter oss själva i foten direkt och ger oss aldrig själva ens chansen till å vinna. Publiken verkar ha tröttnat, under 20 000 på Elland road är allt annat än bra trots tv sänd match.
Leeds United sportcarl
2015-10-29 22:38
Linus2228, härligt med självutnämnda experter, är också 50 plus men ser ingen anledning att se ner på någon annan generation varken yngre eller äldre
Leeds United Linus.M
2015-10-29 22:36
Simo//

Jag menade självklart inte alla, men 2015 måste man vara övertydlig, ursäkta för det..............

Du hade förstått min frustration om du sett mailen som kommit in till mig där jag fått hat för att jag tycker och tänker för mycket.
Leeds United Bo$$e V
2015-10-29 22:34
Linus// Jag är 55 och känner inte igen det du skrev! Det kan vara bra att andas in ibland...testa det:-)
Annons: