/england/leeds/forum/952.aspx/england/leeds/forum/952.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-05-13 19:54
Stenfri //

Håller med dej men i Milners känns det inte så. Det har runnit så grymt mycket vatten i River Aire sedan han lämnade så det känns nästan som att han aldrig har spelat i Leeds.

Hartey //

Min dröm precis, bara beskriven i mycket bättre ord ! Fan om man inte ska tvinga dej att ringa och försöka övertala honom !! Inget säljkontor i världen hade kunnat pitcha det bättre än vad du gjort precis :))
Leeds United Leeds så klart!
2015-05-13 19:43
Hartey,

That's the spirit!

Jag köper allt du skrev.....................................och gärna mer :D
Hartey
2015-05-13 19:33
Milner har säkert snart tjänat/sparat ihop upp mot 300- 400 miljoner. Han behöver alltså aldrig jobba mer efter fotbollsskarriären.

Leeds United är laget som han växte upp med. Han utbildades till en storspelare på Thorpe Arch, han hade säsongskort med sin familj på East Stand Lower nära South.

Han var den yngste spelaren i Premier League när han gjorde mål för Leeds borta mot Sunderland drygt 16 år gammal.

Han kommer få massor av erbjudanden från många klubbar där han får upprepa det han gjort i City men på lite lägre nivå.Han kommer få uppleva den dåliga stämningen i Premier League som bara blivit sämre och sämre dom senaste fem åren.

ELLER: Han kan gå gratis till Leeds och ta en lön på 30.000 i veckan och tjäna mer än 6 gånger som fansen som ser honom spela gör.
Kommer han tillbaka till Leeds med sänkt lön bara för att ta upp Leeds i PL så kommer han att bli en levande legend och han kommer sätta avtryck i Leeds historia som kanske ingen annan.

Går vi sedan upp med honom i laget så kommer han kunna dela detta med sin familj på plats i varje hemma match.

Kan något sådant hända i dagens moderna pengafixerade fotboll?? Nej antagligen inte...

Ps Leeds need a win to reach Premier League in the seasons last game
against Preston

84 min: James Milner complete his hattrick with a brilliant stunner and Leeds leads 3-0 and are on the brink to take the step back to the top in English football.

M O T
Leeds United stonefree
2015-05-13 18:47
Jag ligger i sängen och är sjuk. Jag tror jag har börjat se dubbelt också
2015-05-13 18:47
lufc4ever,

Burton hemmatröja från 1986 ger mig "Vi ska gräva guld i USA"-vibbar,
Väldigt lik svenska VM-landslagets tröja om inte minnet sviker.
Snygg.
Leeds United stonefree
2015-05-13 18:46
Drömma ska man få göra. Men jag tycker inte att man ska plocka hem spelare som en gång har lämnat oss. Det är lite som en ex fru! Vem vill ha tillbaks en sån? Jag kommer ihåg Coyle från reservlag matchen. Det var inte mycket att hänga i julgran. Hur blev det med alla låne spelarna, har vi sagt Goodbye till allihopa. Då vi inte har så väldigt mycket pengar att spendera tycker jag vi ska försöka ge oss på några av de bästa spelarna från de lag som åker ut PL i år. 3-4 stycken borde vi kunna ha råd med. Så vi kan börja etablera oss i toppen av CS.
Leeds United stonefree
2015-05-13 18:46
Drömma ska man få göra. Men jag tycker inte att man ska plocka hem spelare som en gång har lämnat oss. Det är lite som en ex fru! Vem vill ha tillbaks en sån? Jag kommer ihåg Coyle från reservlag matchen. Det var inte mycket att hänga i julgran. Hur blev det med alla låne spelarna, har vi sagt Goodbye till allihopa. Då vi inte har så väldigt mycket pengar att spendera tycker jag vi ska försöka ge oss på några av de bästa spelarna från de lag som åker ut PL i år. 3-4 stycken borde vi kunna ha råd med. Så vi kan börja etablera oss i toppen av CS.
2015-05-13 18:40
Goodbye Michael Tonge.
Äntligen.
Leeds United lufc4ever
2015-05-13 18:39
LSK// Thistle Hotels 1993-1995 hemma eller borta med Macca,Speedo eller Batty. Är lite osäker på om Batty fick smaka på hemmatröjan innan han fjantade iväg till Blackburn. Burton tröjorna 86 eller nåt är inte fel heller.
2015-05-13 18:39
Den kompletta listan:

Phil Hay @PhilHayYEP
· 2 tim för 2 timmar sedan
Players offered new deals: Lewie Coyle, Tyler Denton, Eric Grimes, Luke Parkin, Kalvin Phillips, Alex Purver, Jake Skelton, Lewis Walters

Phil Hay @PhilHayYEP
· 2 tim för 2 timmar sedan
Players released: Daniel Atkinson, Rudy Austin, Luke Booker,Alex Cairns,Afolabi Coker, Stuart Taylor, Zac Thompson,Michael Tonge, Aidy White

2015-05-13 18:13
Häpp,
Jag fick ett email med ett nytt erbjudandet att köpa bla historiska Leeds-tröjor. Senast köpte jag Strongbow-matchtröjan (hemma) från 2001.

Vilken matchtröja från vilken säsong med vilket spelarnamn/spelarnummer skulle sällskapet köpa om valet var fritt?

Leeds United lufc4ever
2015-05-13 17:46
@Leeds så klart!:

Ja, jag försökte också men hade inte mycket för det tyvärr.
Leeds United lufc4ever
2015-05-13 17:45
Sportcarl //

Har du nu snöat in på att jag är pro TL ? Med Farnan i spetsen ? Isf föreslår jag att du backar bandet några 100 sidor här och letar upp vart jag sagt att jag tror på TL.

Du är väl läskunnig ?
2015-05-13 17:42
@lufc4ever:

Nja, ett faktabaserat drömforum ;)

Mycket roligare att vara här nu när alla försöker hitta något positivt att prata om IMHO.
Leeds United sportcarl
2015-05-13 17:11
lufc 17:08, jag drömde med, kanske TL kan bidra?är ju bara lite fickpengar
Hartey
2015-05-13 17:11
Coyle fick ett nytt kontrakt. Vi stod bredvid hans Pappa när vi såg Leeds U-21 spela på Thorpe Arch

Hans pappa gillade inte Cellino...
Leeds United lufc4ever
2015-05-13 17:08
@sportcarl:

Förlåt att jag drömmer lite. Tänkte inte på att detta är ett faktabaserat forum numera.
Leeds United lufc4ever
2015-05-13 17:04
@Leeds så klart!:

Oh yeah baby.
Leeds United sportcarl
2015-05-13 17:02
lufc4 ever 17:00, Milner borde vi gå på han ligger ju bara på drygt 100 000 pund i veckan,
Leeds United sportcarl
2015-05-13 17:00
Cairns, Taylor, Zac, Tonge och White var väl de övriga som får sig om efter nytt jobb i A-truppen, coyle phillps och Walters tre som fått förlängt,
Leeds United lufc4ever
2015-05-13 17:00
Austin tar inte oss till PL. Milner kommer däremot göra det.....
Leeds United BullenKarlsson
2015-05-13 16:56
Du var snabbare Sportcarl =)

Håller med, tycker han förjänar ett år till. Då kunde vi fått pengar med.
Kanske är tanken att vi ska förstärka rejält?
2015-05-13 16:38
Austin blev släppt av klubben. Lite trist kan jag tycka, men det är klart att han var begränsad. Han lär väl göra nåt drömmål mot oss i nåt skitlag som når Playoff nästa säsong =)
Leeds United sportcarl
2015-05-13 16:37
Austin fick inte förlängt, personligen tycker jag han borde fått förlängt med ett år, för mer info se Leeds hemsida för retained released list, kalvin phillips var en som fått förlängt
2015-05-13 16:03
Bosman 2015: Danny Ings (Burnley) James Milner (ManCity) Micah Richards (ManCity) EDIT: Aaron Lennon (Tottenham/Everton) vill också hitta en ny klubb. Passa på nu Il Duce. Ings och Richards i alla fall. Blivande delägare LinusM och Farnan får nöjet att betala den mindre kostnaden för att få hem våra gamla ynglingar Milner och Lennon.
2015-05-13 15:49
Plyma,

Jag minns också att detta var ett krav från Redfearn för att tacka ja till jobbet som coach för Leeds.
Fast nu har Redferan fått smak på att vara coach för a-laget, och vill säkert inte gå tillbaka till akademin.
Leeds United Plyma
2015-05-13 15:22
Fick inte Redfearn i sitt kontrakt, att han kunde vølja Akademin om dom inte kom æverens, han o MC?
Leeds United Duke
2015-05-13 15:08
Adkins är ett väldigt bra namn och bättre kan vi nog inte få. Readfearn är dock fortfarande mitt förstaval. Att han skulle ta akademin ser jag som orimligt, anbud lär inte saknas från andra klubbar.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2015-05-13 14:33
adkins liksom poyet verkar uppfylla all de kriterier man kan ställa på en manager till en klubb av Leeds kaliber, dock säger jag inte att det blir någon av de 2
2015-05-13 14:23
Har varit inne och läst en del på YEP sista tiden och det är ganska tydligt att det kommer bli tufft för Cellino om han inte kritar nytt med Redfearn.
Själv hade jag inte haft något emot varken Warburton, Adkins eller Hasselbaink.

Men för att inte få publiken emot sig finns det nog bara två alternativ. Nytt kontrakt för Redfearn eller ta tillbaka Simon Grayson. Kanske väntar han på att se hur det går för Preston i kvalet innan han bestämmer sig?

Kanske bara önsketänkande.
Annons: