/england/leeds/forum/950.aspx/england/leeds/forum/950.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Leeds så klart!
2015-05-16 18:58
James Milner will quit Manchester City to join Liverpool on a free transfer.
Leeds United Leeds så klart!
2015-05-16 18:54
Steven Gerrard spelar just nu sin sista match på Anfield.
A class act. Den siste spelaren med ett äkta klubbhjärta?
Leeds United Duke
2015-05-16 18:35
Hull vill ha Mowatt, då kanske man skulle spelat kvar i PL..
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2015-05-16 11:35
Milanic tjänar 8 tusen pund i veckan i ett år till..
Leeds United Linus.M
2015-05-16 10:45
Påtal om guld...

Phil Hay @PhilHayYEP · 2 tim för 2 timmar sedan
Couple of points from Milanic interview. "How was working with Cellino? No comment." #lufc

Milanic says he's under contract at #lufc for another year and needs to be available to return at any time so isn't taking up other work.

With regards to Milanic, at the time he joined we were told that he was on around £400k a year. Nice work.

£400k... Och Cellino klagade på att akademin kostade £1.2m... Den som räddade oss från League One detta året. Jisses, låt denna mardrömmen ta slut.
Leeds United PutteBJ
2015-05-16 00:27
Den där cigg-pausen är ju Guld! :-D haha, sällan garvat så. Spec när de zoomar ut kameran och han ba "studs" försvinner åt höger i bild. :-)
Leeds United lufc4ever
2015-05-15 23:42
@Hartey:

Du kan trösta dej med att den du länka är bara drygt en fjärdedel. Här har du hela. Med cigg paus och allt. Enjoy !
Leeds United Linus.M
2015-05-15 18:42
lufc4ever//

Han såg väl kanske Pearson som en populär man att ta in i klubben. Han kommer förmodligen inte få ett skit att säga till om :(

Hartey//

Det är det inte många som gör...
Hartey
2015-05-15 18:14
Lyssnat igenom hela intervjun och jag fattar inte mycket vad Cellino pratar om.Kanske någon annan begriper bättre...
Leeds United lufc4ever
2015-05-15 18:07
Man måste ge Cellino mycket cred för att han tagit in Adam Pearson. Någonting i MC´s grå massa verkar ha talat om för honom att om han inte tar hjälp så kommer en annan del i hans grå massa förlora allt han så gärna vill bygga upp. Mest troligt var det inte den bedjande delen som höll presskonferens. Det var den andra och jag hoppas att den bedjande delen hunnit tala om för Pearson att han ska bara hålla sig kall när den förgörande delen visar sig.
Leeds United Silvestri the King
2015-05-15 17:36

Problem kan hanteras på många sätt.
Antingen ser man tiden an, och hoppas på ett under. Sanningen kommer antingen man oroar sig eller inte !! FAKTA alltså !!

Eller så griper man alla chanser, att se allt i svart, och säga- OM- i alla lägen.!!
Då tar man ut -ORON i förskott, och det är inte så bra !!
Allt upp till var o en att bedöma !!

Leeds United Linus.M
2015-05-15 17:20
Det alla verkar glömma är att han har rättegångar framför honom. En i juni... Blir han fälld där så kommer han bli diskvalificerad och inte kunna äga klubben på ett år. Då måste han i princip sälja.
Leeds United PutteBJ
2015-05-15 17:00
Terry//

Tror inte han tänker så mkt på sånt just nu, värför skulle han vilja dra ur mer pengar ur klubben än han tillsatt vid detta stadiet när det drabbar framgången av klubben?

Det viktigaste för honom är ju givetvis att klubben når PL då kan han göra sina egna pengar på de kulor han lånat ut. men nu förstör han ju bara för sig själv och klubben om han gör det. Han är ju lixom ingen Bates som bara vill klubben illa.
Leeds United terry cooper
2015-05-15 16:55
Putte //

Cellino har nog både hängslen o livrem :)
Han är säkert helgarderad.
Skulle vara intressant att vet vad han tar i ränta på sina lån till klubben.
Leeds United PutteBJ
2015-05-15 16:44
@terry cooper:

Japp det tror jag, folk som är såpass högt uppsatta bisuness människor som äger fotbollsklubbar vet hur man slingrar sig bort från sådant så jag är inte förvånad ifall han inte får igen pengarna efter hans tid som ägare.
Leeds United Linus.M
2015-05-15 15:39
Silvestri// Vem har sagt att jag är glad för att mina "profetior" kanske är sanna? När har jag skrivit att det ska gå åt helsike för Leeds och varför tror du att jag inte älskar Leeds längre? Sluta snacka skit. Jag är så otroligt trött på att folk tror jag vill att det ska gå skit för Leeds bara för att jag ska ha rätt. Jag skriver mina åsikter och vad jag tror ska hända, vad är felet med det?
2015-05-15 15:28
Jag gillar Leeds United o har så gjort sedan 1968.
Det är en av orsakerna till att jag inte gillar Cellino.
Leeds United Silvestri the King
2015-05-15 15:23
Linus //
Är Du mest GLAD för: ATT, dina profetior, SKA,gå i uppfyllelse-ELLER- ATT,
Det ska gå åt HELSIKE- för LEEDS-IGEN ??
Det drabbar ju dig själv också- ÄLSKAR DU inte LEEDS, längre??
2015-05-15 15:22
@PutteBJ:

Tror du verkligen att han riskerar dem ???
Allvarligt.
Leeds United Linus.M
2015-05-15 13:38
Här kan ni läsa om vem Andrea är.
Leeds United Linus.M
2015-05-15 13:15
När ska mardrömmen ta slut? För er som inte vet vem Andrea är... Om jag förstått det rätt så tyckte Mrs Cellino att han var trevlig när han jobbade som butiksbiträde. Så nu har han ett eget kontor i Leeds. Simon Austin @sport_simon · 53 min för 53 minuter sedan In other news, I'm told Andrea now has his own office at Elland Road where he watches DVDs of potential signings
Leeds United Svanen75
2015-05-15 11:31
Lyssnade på hela presskonferensen i går kväll. Mannen är för i helvete spritt språngande galen, stackars Adam Pearson han såg ut och vilja krypa ur bild, han måste insett att han lagt sina ägg i fel korg. Med denna man kommer vi aldrig komma nån vart så fort vi nått något som liknar stabilitet så kan MC riva det på ett ögonblick hans ego är så mkt större än klubben. Trevlig helg på er!
Leeds United Linus.M
2015-05-15 11:27
Nu börjar löften svikas av Cellino. Som ni själv upptäckt ser jag.

Läs artikeln... Väldigt bra sammanfattning av gårdagens horribla presskonferens.
Leeds United PutteBJ
2015-05-15 09:40
Snälla kom hem och gör ett fint avslut nu Beckie!!

@LeonWobYP: Jermaine Beckford released by Bolton #lufc
Leeds United PutteBJ
2015-05-15 09:39
Terry/ Jo, sant. Beror på hur man ser på det. Men han har ju iaf offrat pengar till klubben som han riskerar att inte få igen. Så investerat eller lånat, vilket som.
2015-05-15 08:46
@PutteBJ:

Investerat o investerat. Är det inte så att MC har lånat ut sina pengar till Leeds ?
Förra våren sade MC att Leeds ska vara i PL 16/17 annars var det ett misslyckande.
Nu är det visst 17/18 som gäller.
Okay.
Leeds United lufc4ever
2015-05-15 08:46
Hartey //

Han gjorde misstaget att underskatta vad han gett sig in i. Det har han nu framhållit i sin mummelkonsert så det är bara för oss att förlåta honom. Tydligen.

All is well...
Leeds United strachan
2015-05-15 08:41
Och äntligen börjar Gus Poyet dyka upp bland ryktena.
Då är det bara att hålla tummarna!
Hartey
2015-05-15 08:37
Ett ögonblick.... Cellino lovade ju dyrt och heligt att om vi inte gick upp efter två säsonger alltså 2015/2016 så skulle det ses som ett misslyckande av Cellino

Gäller inte det längre...?
Leeds United lufc4ever
2015-05-14 23:51
@PutteBJ:

Tyvärr ja men det går att ändra på. Det har gjort tidigare :)

We shall overcome !! ;))
Annons: