/england/leeds/forum/949.aspx/england/leeds/forum/949.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United PutteBJ
2015-05-18 21:37
A står det mellan BMD och Milanic så håller jag alla tummar fingrar händer allt i världen för att det blir BMD. Gillade honom mkt som tränare för Leeds. Men drömmen är fortfarande Grayson.
Hartey
2015-05-18 21:15
@PutteBJ:

Läste att McDermott var talangscout för Arsenal nu förtiden
Leeds United Linus.M
2015-05-18 20:59
Är det någon som ens är intresserad av vem det blir? Han kommer ändå bli sparkad om några månader... :(

(Kan vara någon som skrivit exakt samma som jag gjorde nu, ursäktar isåfall.)
Leeds United lufc4ever
2015-05-18 20:45
Hockaday vill säkert ha revansch.
Leeds United BullenKarlsson
2015-05-18 20:39
Jag har hört att det ska vara Darko Milanic igen.

Stämde överens med Cellinos uttalande om att den som ska ta över är "angry and wants revenge".

Men det kan ju stämma in på mängder personer som blivit orättvist behandlade: Milanic,Hockaday,BMD,Grayson eller som har fått sparken och vill visa vad de går för: Di Canio, Poyet, Adkins.

Så det kan fan bli vem som helst =)
Tror dock det blir nån av de som vi redan haft så Milanic eller BMD känns troligt.
Leeds United PutteBJ
2015-05-18 20:19
Dagens mest oväntade rykte, hehe.. Den som senast i raden ryktas ta över tränarjobbet för Leeds.. Brian McDermott!.. Det vore en riktig smällkaramell för media det.
Leeds United PutteBJ
2015-05-18 20:17
@stonefree:

Menar du Jay Emmanuel-Thomas? Fint rykte isåfall (tumme upp)
Leeds United stonefree
2015-05-18 16:19
Såg att vi var intresserade av Jay Tomas i Bristol. Varför?
Hartey
2015-05-18 13:50
LinusM Vi har dock Adam Pearson som är super respekterad i England Sedan säkert 20 år.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-05-18 13:40
Är det inte helt otroligt hur vi först kan få Bates, sedan GFH och sedan Cellino? Tre ägare som alla är lika illa på sina egna sätt. Det är verkligen sorgligt.
Hartey
2015-05-18 12:02
@terry cooper:

Terry// Då var det kanske inte så imponerande ändå det Cellino fick ut av Cagliari......
Leeds United Silvestri the King
2015-05-18 11:54
Lufc// Håller med dig om Fansens uthållighet i Leeds!! Mycket har hänt under flera ägare. Alltid har man trott att det ska bli bättre med en ny ägare. Är man gift med en idrottsklubb, är det inte detsamma som att vara gift i vanlig bemärkelse. Ska man segdra i det längsta , eller hur göra ? Själv har jag lång tålighet. Som Du skriver om Leeds, det är kämpigt just nu ....vi får se vad som kommer........
Leeds United terry cooper
2015-05-18 10:38
To nedrykk (96/97 og 98/99) og fem sesonger i Serie B. Publikumstall mer enn halvert. En sjetteplass som beste ligaplassering. Ingen stadion. Rene solskinnshistorien sammenlignet med min

Hämtat från norska sidan. Hoppas att det stämmer.
Leeds United Linus.M
2015-05-17 23:33
2000-2004 var de i Serie B iallafall.
Hartey
2015-05-17 22:51
@terry cooper:

Var dom...?
Leeds United PutteBJ
2015-05-17 22:19
Lite mer transferrykten som kommer in löpande. Denna gången handlar det om Celtics anfallare Leigh Griffiths. En Striker som levererat i skotska Premiership med 83 mål på 183 matcher. Killen fyller 25 i år så han har hunnit med mycket. Han har även levererat 12 mål på 26 matcher för Wolves oxå.

Är detta våran super anfallare månne?
2015-05-17 21:48
@Hartey:

Var de inte ner i serie B ett par gånger ???
Leeds United Linus.M
2015-05-17 21:18
Cardiff skulle ha 15% av summan... Då fick vi alltså 9,137,500. Sedan vet jag inte om något mer gick någon annan väg?

Hur som helst så är de pengarna, enligt Cellino själv, borta nu. Kanske därför han det är så otroligt viktigt att spara in på akademin som kostar £1,2m.....

Mannen är ett skämt.
Leeds United Kristoffer
2015-05-17 21:04
@Hartey:
Av de £10.75 var det väl bara runt £6-7 miljoner som vi fick direkt. En del av kakan skulle ju Cardiff ha och det andra var väl klausuler.
Leeds United Linus.M
2015-05-17 20:54
@Hartey:
Vad spelar det för roll när pengarna ändå gick till massa skit i princip? £9.75m gick ju till spelare sa Cellino. Bellusci... Adryan... Bianchi... Osv
Hartey
2015-05-17 20:49
Samtidigt som man undrar vad som rör sig i huvudet på Cellino emellanåt så höll han Cagliari i Serie À över 20 år, han sålde Ross för otroliga pengar...
Leeds United lufc4ever
2015-05-17 16:38
Inte ny men bra artikel.
Leeds United lufc4ever
2015-05-17 16:20
STK //

Absolut med dej på vad det finns för skala inom chefsvärlden. Den är den samma som på alla andra plan och grupper i samhället.

Bra chefer är svårt att få tag i. Det ser jag själv på jobb. Kruxet är att inom vanlig industri och verksamhet så kan du ha dåliga chefer om produkten du ska sälja liksom säljer sig själv. Ingen kund som bryr sig om chefen på säljkontoret inte klappar säljarna på axeln när dom satt nytt säljrekord för den nya platt-tvn. Kunden bryr sig bara om tvn fungerar.

Idrotten är annorlunda och framförallt då Leeds United. När du under så lång tid som kund blivit smekt,lovad och toklurad på kvalité för dina pengar under så många år som vi blivit så kommer du till en gräns då man skriker att nu får det vara slut. När du så uppenbart kan se hur den som till stor del sett till att klubben räddats från en mindre katastrof blir behandlad som skit så kan man inte annat än reagera.

Det är vår klubb. Det är vi som år ut och år in kommer tillbaka och lägger pengar och tid på klubben. Då kan vi och ska också kräva att den som sitter som förvaltare gör det på ett sätt som känns tryggt och säkert. Vi ger bort våra pengar, MC lånar ut sina och ska förvalta våra.
Leeds United lufc4ever
2015-05-17 15:58
Hartey //

Ja det var väl det jag ville komma till egentligen att mentalt är MC nog värre än Bates. Jag tror också MC vill väl men han har inte spärrarna som stoppar honom från att fullständigt balla ur. Bates är mycket mer beräknande och tjuvaktig.

Hursom så är ingen av karaktärerna vad vår klubb behöver.
Hartey
2015-05-17 14:14
Vill inte jämföra Bates med Cellino. Bates skulle lura sin döende mor om han kunde.
Cellino har ändå ett hjärta och han vill att det skall gå bra men som han uppträder på presskonferansen så undrar man hur det står till med hans psyke. En fråga är också vad Adam Pearson tyckte om presskonferansen?

Annars tror jag att det kommer en försäljning framöver mycket beroende på att Cellinos dotter blivit hotad och vägrar bo i Leeds och att det kommer nya rättegångar framöver för Cellino.

Vill dock aldrig jämställa Massimo Cellino med Ken Bates som är det enda person jag verkligen hatat i fotbollsvärlden
Leeds United Silvestri the King
2015-05-17 13:21
Lufc//
OM chefer...............
Håller med dig om att en chef borde visa en anställd uppskattning,när det finns skäl till det !!
Men.....vissa chefer, MÅSTE, känna sig oöverträffade, av anställda.
Vill helt enkelt inte nedlåta sig till att ge beröm till en underlydande.
När en anställd t,ex, slutar på företaget, är det den anställde som bör gå upp till chefen och tacka för att ha fått jobba där !!
Detta scenario tillhör väl de sämsta cheferna, men de finns helt klart.
Solklart så finns det även,FINA chefer. Ett litet beröm av bossen, sätter, jobbaren automatiskt i spinn, och jobbet känns underbart o härligt och
det går som på räls.
I all idrott, är det samma som i övriga affärsvärlden. PENGAR,PENGAR och
ÅTER PENGAR. Massimo Cellino är nog inget undantag.
Leeds United Svanen75
2015-05-17 13:15
Vår alldeles egna Caligula= Massimo Cellino har nog fått en släng av Despotism!
2015-05-17 13:06
@lufc4ever:

Vet inte vad Cellino lärde sig på alla åren i Cagliari men inte var det mycket .....

SOC
Save Our Club
Leeds United Emil.R
2015-05-17 12:12
sätter mina pengar på att inom en mycket snar framtid är redders sparkad och warburton vår nya tränare sen får framtiden visa om det var rätt eller fel?
Leeds United lufc4ever
2015-05-17 11:07
Jag börjar snart luta åt att MC är sjukare människa än Bates. ME ME ME och inget annat. Tror han är så skruvad att han tror att när folk sjunger Redders namn på matcherna så är det för att folk har vänt sig från MC. Det finns mycket att önska från Redders coachning helt klart och det kan väl vara ok om man tycker att det går att få bättre, men man behandlar inte en människa så som MC nu gör med Redders. Det minsta man kan begära av en så kallad chef som MC är att han dag 1 efter sin avstängning ringer Redders och bestämmer en träff eller åtminstone talar om för honom bra jobbat denna säsongen vi hörs vid snart jag ska bara ta tag i några andra saker först. Men nädå, istället håller vi en helt sinnessjuk presskonferens som nästan ingen förstår vinken med och sen bölar vi ännu mer i The Mirror av alla jävla tidningar. Ge det några månader och han har öppnat plånboken och skaffat oss ett gäng spelare och en coach som på papper ser väldigt bra ut. Då kommer många av oss "förlåta" eller se förbi hans "små" knepigheter. Så jäkla sjukt är alltihopa tyvärr. Återigen : “Do you think that Neil Redfearn loves Leeds more than me?" Vilket jävla ufo....
Annons: