/england/leeds/forum/947.aspx/england/leeds/forum/947.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-17 23:54
Spelarna är de som får betalt för att göra jobbet. Mycket märkligt prat om massa saker runt om klubben som gör att vi förlorar matcher! Spelarna får månads löner som är mer än vi tjänar på ett år. De ska hålla käften, dra på sig vår vita tröja och gå ut på planen och göra jobbet om så Cellino skulle stå med en motorsåg vid sidan av planen. Jag säger detta som en föredetta fotbollsspelare med runt 10 år inom och runt den svenska professionella / halv professionell fotbollen. 3 år inom Kalmar FF och sex säsonger i division II. Jag har haft många olika tränare och många olika sportchefer. Allt från Nanne Bergstrand till Conny Karlsson. Johnny Erlandsson, Svante Samuelsson, Simon Hunt etc etc. Jag har mött spelare som idag är landslagsspelare, huvudtränare i allsvenskan osv och jag har åkt ur division II och året efter division III. Jag vet att mycket handlar om allt runt omkring. Jag vet att om laget känner att det inte satsas så är det svårt men jag har alltid spelat med hjärtat för varje lag så det har inte spelat någon roll för mig och då har jag aldrig varit högavlönad. Jag har tjänat pengar men aldrig så jag har kunnat köra runt i sportiga lyxbilar och lagt undan hundratusentals kronor varje månad! Jag säger inte heller detta som om jag nu har någon förhandsrätt att ha rätt i dessa frågor utan jag säger bara av egen erfarenhet hur det har funkat för min egen del genom alla år; Prio nr1: lagkänsla Mening; Alla spelar för varandra! Prio nr2: klubbkänsla Mening; Alla dör för klubben Prio nr3: Känslan för tränaren Mening; Man tror på tränarens filosofi Om något av detta inte funkar så har man problem. Visst kan utomstående problem påverka men spelarna har inte betalt för att påverkas av NÅGONTING utanför planen. De ska hålla käften och ge allt för klubbmärket annars kan de dra åt helvete. Att vi inte vinner skyller jag inte på några andra än spelarna och tränaren. Jag tror fortfarande på dom och på Rösler så jag ber dom inte dra åt helvete än men att Cellino fortfarande får skit för uteblivna resultat går över mitt förstånd när han satsat miljoner av sina egna pengar på spelare som Wood, Botaka, Buckley, Bamba, Cooper osv. Många beslut Cellino tagit kan kritiseras och det har alla rätt att göra men numera ligger mer fokus på att kritisera honom än att snacka om fotbollen som spelas på planen. Han har väl gjort mycket som krävts av honom, är det inte lite läge att klaga på att Wood missade två öppna lägen idag, att Byram inte presterar och vill skriva nytt kontrakt, att oturen hela tiden ligger oss nära, att Mowatt inte satte sitt stolpskott osv osv... Jag bara undrar alltså? När ska vi börja fokusera på laget som ju faktiskt är de som representerar oss? MOT
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Rodell
2015-10-17 21:54
Är det bara jag som ser Wood i det fasta defensiva hur mycket han gör? hur många gånger han finns som uppspels punkt så vi får upp laget, nicken han inte får i mål den kan jag hålla med om andra läget när han har ryggen i mål så har han ju inte så mycket val. idag har vi otur att vi åtminstone inte får en poäng dok försvann mycket av spelet när vi ändra om till 442... buckley får gärna vara kvar på bänken nästa.. hoppas coopers skada inte är allt för allvarlig han o bamba var bra idag!
Leeds United Rodell
2015-10-17 21:49
botaka var bra idag tycker ja, tyvärr nådde väl inte adeyemi upp till någon bra nivå och silvertris agerande över matchen vissa situationer är riktigt dåliga undra när han blir bänkad :(
Leeds United Gary Kelly
2015-10-17 21:48
dubbelpost
Leeds United Gary Kelly
2015-10-17 21:48
Wootton är bara för dålig borde slängas in i frysboxen, Cook måste vi behålla annars vete fan var det barkar, Buckley visar ju absolut inget, märkligt !, annars spelade vi väldigt bra i stora delar av matchen, samt att Wood verkar vara helt ur form f.n
Leeds United Linus.M
2015-10-17 21:12
Problemet är egentligen inte klassen på spelare, tror iallafall jag. Det är mest att det händer alldeles för mycket runt om klubben som påverkar laget/fansen.

Vi behöver stabilitet, det kommer vi ALDRIG få under Cellino. För varje bra sak han gör så förstör han det genom att göra tre dumma saker...
Leeds United North Monkey
2015-10-17 20:33
Inte förvånad med usla trupp, men hoppas vi klarar nytt kontrakt igen. Ser gärna ny ägare som kan köpa spelare med klass. Risken är vi får börja om med ny tränare efter nyår.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Duke
2015-10-17 18:21
Vi borde klara kontraktet med denna trupp. Lite oflyt idag tycker jag. Thom// Har du förlorat hoppet?
Leeds United Linus.M
2015-10-17 18:10
lufc4ever//

+1
Leeds United lufc4ever
2015-10-17 18:04
Jag är ledsen men jag måste få det ur mej för just nu känner jag mej 7år gammal....

Lägg ner WALLAMOT.

MOT eller nada !
Leeds United Plyma
2015-10-17 17:58
Ont, Det gör ONT!!!! Men som luttrad, WALLAMOT
Leeds United lufc4ever
2015-10-17 17:58
En mycket bra match från vår sida. Med bättre självförtroende hade detta blivit vinst. Fortsätt med denna planen Ove så kommer det vända. Om du nu har nåt jobb imorgon vill säga....
Leeds United Linus.M
2015-10-17 17:57
The Square Ball ?@TheSquareBall 4 sför 4 sekunder sedan
Bored of #LUFC. The same mediocre charge to 15th led by lunatics, patsies and underachievers. Every year. Forever.

Word... :(
Leeds United Ballsmash
Denna förlust tog riktigt hårt, jävla helvetes piss. Kommer att vara otrevlig mot allt och alla resten av helgen.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
Man bara visste ju att Zamora skulle göra mål när han kom in.

Härlig förlust idag. Mot Fulham i nästa match hoppas jag på samma fina förlust som idag. Bra jobbat alla duktiga välbetalda spelare i Leeds som inte kan hantera pressen av att spela för Leeds. Samma visa år ut och år in. Spelar ju ingen roll om vi har en ägare som satsar pengar eller inte när vi är en jätte i en dvärgs kläder. 11 matcher utan vinst på Elland Road var det va? Säger ju precis allt....
Leeds United PutteBJ
@Linus.M:

Nepp, det kommer vi inte håller med dej. Det var kul att njuta av de åren som man fick uppleva i PL och CL
Leeds United lufc4ever
2015-10-17 17:56
PuuteBJ //

Sorry, men i dagens fotbolll försvarar man som en enhet. Vad du är spelar ingen roll.

2 jävla fege ingripande har kostat oss denna matchen. Så jävla surt så det är inte sant.
Leeds United Ballsmash
2015-10-17 17:54
Cook förtjänar ett bättre lag.
Leeds United Linus.M
2015-10-17 17:54
@PutteBJ:

Är du på riktigt? Så bara för att man är anfallare så ska man inte fullfölja löpningen mot sin gubbe????????

Herregud. Vi kommer aldrig gå upp.
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-10-17 17:53
Wotton är ett lamadjur en förvuxen P14 spelare.Jag blir tokig.
Leeds United Becks#9
booooooooo
Leeds United PutteBJ
Jag hatar det här laget, de kan dra åt helvete allihop. Hoppas alla får sparken efter slutsignal. Hela tränarteamet, hela laget, Cellino och alla fans. Fan vs skönt det hade varit så slapp man all skit. Godnatt
Leeds United PutteBJ
2015-10-17 17:51
@Danne K:

Visste inte att anfallare skulle spela försvar, vart var de andra som ska sköta det?
Leeds United Plyma
2015-10-17 17:50
Det är ju RÖVA!
Leeds United Linus.M
2015-10-17 17:49
@Danne K:

Att Antenucci skiter fullständigt i laget har vi vetat länge.
Leeds United lufc4ever
2015-10-17 17:48
HELVETES JÄVLA ANTE !!!!!

IN MED KROPPEN DIN SATANS PRIMADONNA !!!

FAAAAAAAAAAAAAAN !!!
Leeds United Danne K
2015-10-17 17:47
Bra försvar där antenucci
Leeds United Linus.M
Är det hejdå Uwe nu?
Leeds United Ballsmash
Slutar kolla fotboll nu.