/england/leeds/forum/945.aspx/england/leeds/forum/945.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Duke
2015-09-18 22:04
Byram till Arsenal och Taylor till Man Utd.. Visste inte att vi hade sånna superspelare. Cook är den som kommer gå längst. Mowatt kommer också spela i PL men han har inte kommit igång denna säsong.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2015-09-18 22:01
Linus M 21:35, skall bli kul att se om du får rätt nästa sommar, denna sommar i princip bara fel om våra 4 ungdomar som skulle försvinna när redfearn inte fick förlängt, har lagt i minne även om cook och om han går så är prislappen redan klar, har för mig att det var 5 miljoner pund som lucas cop cat skrev
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-09-18 21:37
Snart så är det lördag då försöker vi igen (3p).När man börjar tvivla som mot Derby borta o nu mot Milton K så kommer Vinsterna.
0-1 Mowatt i 84:e.
MOT Gubbs
P.S Hoppas på Målvaktsbyte ìmorgon
Leeds United Linus.M
2015-09-18 21:35
Byram kommer gå i sommar. Inte en chans att han skriver på något nytt kontrakt när Cellino bara erbjuder honom lönesänkningar.
Hartey
2015-09-18 20:42
Nu är också Arsenal linkade att köpa Byram. Tycker synd om honom att han inte kan få spela på sin högerbacksplats som han själv vill. Byram är ingen högerytter och skall ej behöva spela "out of position" hur länge som helst
Leeds United Rodell
2015-09-18 18:07
sportcarl // botaka är med i en 19-manna trupp så någon kommer få stå utanför
Hartey
2015-09-18 17:46
@McGrov:

Jag har hållit i LUSS i nio år och släpper det nu men jag vet/tror att det kommer att bli wen fortsättning på LUSS och info kommer då att komma här på svenskafans
Leeds United sportcarl
2015-09-18 15:47
Botaka är med i truppen till MK D, 5800 leedsfans kommer vara på plats enligt phil hay
Leeds United McGrov
2015-09-18 14:42
När och hur mycket ska man betala till LUSS ???
Leeds United Linus.M
2015-09-18 12:35
Rodell//

Huvudet på spiken!
Leeds United Rodell
2015-09-18 11:43
Hoppas Botaka får spela i helgen! :) Jag tycker Antenucci ska va på bänken han verkar tydligen prestera bättre när han får komma in, Antenucci är en bra fotbollspelare helt klart med näsa för mål men bara jag som tycker att han är en oerhört självisk spelare på plan? Gläds bara av att själv göra mål och inte när laget gör mål... Jag tror Wood har mer mål i sig när vi har ett fungerande lag på planen som spelar bättre/bra fotboll, Antenucci känns mer som han tycker han är en oneman show....
Kanske är helt ute och cyklar men har fått den uppfattningen utav honom...
Leeds United terry cooper
2015-09-18 09:01
Bra inlägg Stonefree.
Leeds United lufc4ever
2015-09-18 07:13
Var man till sitt så klart men... För mej innebär hata scum inte samma sak som att hata i övrigt. Ordet i sig är extremt laddat och blir egentligen använt fel för det handlar egentligen om ren avsky. Men hata är enklare att använda i sammanhanget för det målar en enkel bild :) Men glädjas med vänner som håller på scum skulle jag aldrig få för mej. Det är däremot ett sant nöje att se dom lida så fort det går emot dem. Dom tror att dom vet vad motgångar är. Dom har inte en aning :))
Leeds United BullenKarlsson
2015-09-18 00:37
Tack för inlägget förresten Stonefree. Mycket vackert. Borde sparas och plockas fram under dystra tider.
Leeds United BullenKarlsson
2015-09-18 00:33
Kul med lite vänligt hat mellan supportrarna, tycker nästan att det borde förekomma mer smutskastning på forumen =) Men det urartar ju såklart alldeles för mycket antar jag.

Det värsta som hände mig en gång var när jag var i Oslo och en Scum-supporter visade sympati och tyckte synd om "oss". Sånt gör ont...

Leeds United sportcarl
2015-09-18 00:08
hata scum är inte min grej heller, dock gillar jag inte klubben, men det är en annan femma
Leeds United Linus.M
2015-09-17 23:59
@Wall - moderator:

Hehe... Allt jag skrev var riktat mot lufc4ever, inte dig Wall :)

Danne//

Ähh, lite hat behövs ;)

lufc4ever//

Ja... Dessa smileys... Vad ska man säga :)
Leeds United Silvestri the King /
2015-09-17 23:39
Sedvanligt tips... 1-2.....
Leeds United Danne K
2015-09-17 23:39
Gammalt hederligt ärvt hat köper jag inte. Jag älskar Leeds och hatar ingen. Är glad för mina vänner skull som håller på man u ifall de vinner likaså mina spurs, pools och Gunners vänner.
Leeds United sportcarl
2015-09-17 22:59
Hands off
Leeds United lufc4ever
2015-09-17 22:51
Linus //

Min sista mening i förra inlägget borde ha avslutats med en ;)

Inget illa ment det jag skriver.Det är bara lite gammalt hederligt älskar att hata scum.

Eller är det det.......?

;))

Manchester U Wall - moderator
2015-09-17 22:12
Linus.M - Jag är aldrig dryg och försöker alltid att visa respekt. Speciellt de gånger jag är inne hos andra och skriver. Det är det minsta man kan göra.
Men skojar om vad..?
Vi får se om vi köper honom av er. Vore förödande för hans utveckling om Shaw kommer tillbaka i gammal form. Eller så petar han helt enkelt Shaw.
Leeds United Linus.M
2015-09-17 22:09
Brukar ofta hålla med dig lufc4ever, särskilt när det gäller scumsupportrar. Men äh... Wall kommer in och ställer en trevlig fråga och är inte på något sätt dryg, då ska inte vi vara sämre :)

Jag hatar Man Utd, mer än vad jag hatar det flesta saker i livet, men sålänge jag inte förlorat en match eller ser en dryghet från dem så kan man behandla dem med hyfsad respekt iaf...

Shaw är en bra fotbollsspelare, även om han spelar för en hemsk klubb :)

Eller så skojar du bara och jag tar dig för seriöst. Det finns ju också en möjlighet att det är så.

Tar Scum Charlie Taylor dock... Då jävlar, Wall :)
2015-09-17 22:06
lufc4ever - Du är helt berättigad till att ha din åsikt. Det respekterar jag.
Leeds United lufc4ever
2015-09-17 21:59
Wall //

Alla med 2 fungerande ben är bättre än skräpet just nu. Sen blir man på automatik skräp om man väljer att sälja sin själ och kalla Old Toilet sitt hem.

Om jag tvingas välja röda kamrater i livet så tar jag Putin och Tomten. Allt annat undanbedes.
2015-09-17 21:38
lufc4ever - Jag vet inte om han är bättre än "skräpet" vi har. Har inte sett Leeds spela denna säsongen, tyvärr!
Men så som Shaw har varit denna säsongen, hade det varit svårt att peta honom.
Väl mött, kamrat!
Leeds United terry cooper
2015-09-17 20:19
Ni får skälla o kalla mej vad ni vill men jag har fortfarande svårt att se vilka som ska göra alla målen vi behöver göra för att komma i topp tio.
Leeds United Umeå BEN
2015-09-17 19:01
Mycket bra skrivet Stonefree. Det var jag Anders som skrev om 2 vinster topp 8!!. Man är väl helt galen men jag tror det vänder nu på lördag. Drömmen vore när vi åker över i april att Leeds United ligger topp 3. Då jävlar lyfter vi Elland Road.

MOT ALLA DAGAR PÅ ÅRET
Leeds United Kristoffer
2015-09-17 18:08
Ja, det verkar som att Hull FC inte har gått så bra på sistone och Pearson måste ordna upp saker där.
Leeds United lufc4ever
2015-09-17 17:53
Lite om varför Pearson lämnar.

Tolkar det som att han försöker skyddar sina egna intresse. Helt förståligt, synd bara att det går ut över oss.
Annons: