/england/leeds/forum/944.aspx/england/leeds/forum/944.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hartey
2015-11-05 17:59
@sportcarl:

OK Sportcarl// jag har gått igenom senaste dagarnas diskussioner om vem som har RÄTT. Resultatet blev att du kom 1:a tjoho du hade mest RÄTT, 2.a Kom THOM MATTSSON som hade NÄST MÄST RÄTT EFTER SPORTCARL. Först på femte plats kommer Twitter-Linus som i denna undersökning hade lite mindre rätt än t.ex Sportcarl och Thom Mattsson. Än en gång grattis till Sportcarl som hade så mycket rätt och efter att detta nu är utrett så går vi vidare på RS att alla håller ihop, Leeds United förenar oss,alla är kompisar,,, kanske hjälper om vi dricker lite mer öl på forumet, brukar ge bra stämning...

Ps Grattis Sportcalle, Sorry Linus
Leeds United Linus.M
2015-11-05 17:52
Thom// Jag har sagt att Cellino kommer vara tvungen att sälja klubben, på grund av att FL kommer banna honom. Det står jag för och det kommer att hända, det har ju faktiskt redan hänt. Cellino har ju även medgett att han kommer sälja klubben, men eftersom vi enligt dig inte ska lita på någonting han säger längre så får vi ju ta det med en nypa salt också :) Cook kommer med all säkerhet bli såld för £5m i sommar på grund av sin klausul och Byrams kontrakt går ut i sommar. Så hur ser du att dessa kommer stanna? Att Cook bryter benet? Ja, det klart. Eller att Cellino slutar ge Byram lönesänkningar, båda alternativen är ungefär lika troliga.
Leeds United Linus.M
2015-11-05 17:51
Hartey//

Tror inte Sportcarl har något emot Thom, skulle tippa på att du skrev fel namn? :)

MOT mate.
Hartey
2015-11-05 17:47
Sportcarl//nVad har du egentligen emot Thom?
Leeds United terry cooper
2015-11-05 17:44
Det VI som inte gillar Cellino har haft synpunkter på är ju bla. att VI inte trott på han o hans lögner o sanningar. Vad nu som är sanning. Gick ju rätt fort att genomskåda det. Karln vet väl snart inte själv vad han säger o inte. Det är väl snarare NI som försvarat Cellino som gått på hans ord. Har inga problem med att glädja mej åt Leeds vinster. Tycker dock att ägarfrågan är viktigare.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-11-05 17:32
lufc4ever// Jag ogillar inte Linus som person. Jag har aldrig träffat människan så hur kan jag ogilla någon jag aldrig träffat? Vet inte vad du är för person men jag är ingen sådan dömande människa iaf. Att jag ligger långt ifrån hur han tänker är en helt annan sak dock, iaf för mig. Linus skriver här under att han har haft rätt på många punkter till exempel och tar upp Cellinos försäljning, Cook och Byram och Redfearn som exempel. Linus, mig veterligen är både Cook och Byram kvar i klubben. Cellino har fortfarande inte sålt klubben trots att du skrivit att han ska göra det i 1,5 år och Redfearns sparkning var ju någonting du inte visste då du var glad över att han skulle stanna i akademin som det var tänkt från början. Skriv hur mycket ni vill om era försäljningar. Har jag sagt att ni ska sluta? Jag tänker bara på eran egen skull för det är lite upp som en sol och ner som en pannkaka varenda vecka här inne. Medans folk är ledsna över en förlust så är det folk som är ledsna över att Cellino ljugit igen. Samma människor som klagar på att han ljuger är också de som skiner upp som solar och pratar om att tatuera hans namn på skinkan för att sedan kalla honom både det ena och det andra när det visat sig att han återigen har snackat skit. Förhoppningsvis så kommer han sälja till någon som 1) bryr sig om Leeds 2) står för vad han säger 3) har kapital 4) har anknytning till staden Leeds. Det är min förhoppning men till skillnad från en del personer här inne tänker jag inte hålla andan tills den dagen sker.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-11-05 17:14
Jag skrev även att Redfearn skulle lämna. Att ungdomarna skulle försvinna (Byram och Cook är påväg bort som det ser ut), att FL skulle banna Cellino för hans skattebrott och att han därmed var tvungen att sälja klubben osv osv. Har ju haft rätt på "några" punkter iallafall... :)
Leeds United Duke
2015-11-05 17:11
Linus skrev ju även att Massimo skulle bli avstängd och att han planerade att sälja klubben efter det. Stämmer ganska bra nu med facit i hand. Cellino säger att ekonomin är stabil numera men det kan vi knappast tro på det heller eftersom alla vet att Cellino inte står för det han säger.
Leeds United lufc4ever
2015-11-05 17:06
Thom //

Så du gillar inte Linus ? Är det det du vill säga mej ? Behövs inte, den har jag kunnat läsa mej till en längre tid.

Vi kan väl fortsätta på temat VI och NI eftersom det verkar så populärt härinne.

Det tjatas om Massimo och det tjatas om att det tjatas. Ni nu som tycker det är fel av framförallt Linus att tjata kan ju fundera över hur tjatiga ni själva är med att hela tiden använda Linus som felande länk. Ni tycker Linus förföljer Massimo och tycker det är fel. Well, newsflash gott folk. Ni är inte ett dugg bättre själv med hur ni förföljer Linus.

Leeds United Linus.M
2015-11-05 16:53
Thom// Du borde kanske lusläsa lite iallafall innan du kommer med påståenden om Cellino och Redfearn? "Two days earlier, in a national newspaper interview, Cellino attacked Redfearn, describing him as “a baby” and “weak” and accusing him of attempting to “play the fans against me.” "Cellino is believed to have pushed for a parting of ways in the aftermath of Rosler’s arrival, despite suggestions that Redfearn would remain at the club." Resten tänker jag inte ens kommentera, för vad som ens skrivs så vänder du det till din fördel. Ger nog varken dig eller mig nått. MOT
2015-11-05 16:27
lufc4ever//

Japp, en gång är Cellino borta och det vet allihopa. Kanske imorgon, kanske om en månad, kanske om ett år. Själv tänker jag inte lusläsa hela internet varenda vaken sekund av dygnet för att hitta en kommentar som visar att han är nära att sälja.

Det jag tittar på främst är resultatet i den senaste matchen och efter det blickar jag framåt. Jag har läst så många domedagsprofetior här inne det senaste året att jag är glad att Leeds finns till idag. Linus främst skrev ju att varenda en av våra unga spelare skulle lämna om Redfearn försvann. Det var en garanti.

De är kvar. Redfearn är det inte. Han valde att gå vidare istället för att gå tillbaka till sin tidigare position som chef för akademin och är nu manager för Rotherham med en oavgjord och fyra förluster på sina fem matcher där. Inte imponerande men jag önskar honom allt gott. Kanske tog han ett för stort steg genom att ta över ett lag i the Championship, vad vet jag?

Redfearn är historia och snart kanske Cellino är det också. Vad jag tror är bäst för alla er som sitter på nålar och tror att Leeds kommer dö om inte Cellino säljer klubben helst i går är, fokusera på nuet och tro på morgondagen.

Va inte så himla lättlurade. När dagen kommer då Cellino kan göra sig en hacka = när SERIÖSA köpare kommer in så är jag säker på att han kommer sälja klubben och då får ni som ni vill. Tills dess kanske man skulle kunna glädjas åt vår vinst mot Cardiff som var den första på 32 år exempelvis även om detta är omöjligt för Linus tydligen då Cellino kanske säger någonting om en vecka igen som gör att "all glädje försvinner".

Tycker det är tråkigt Linus att du inte kan glädjas över en vinst som var väldigt viktig för oss. Laget kämpade tydligen som djur för, kanske klubben? Kanske sin manager, och kanske för fansen - vad vet jag. Jag tyckte segern var viktig och skön i alla fall. Den väljer jag att fokusera på och jag ser också fram emot helgens match mot Huddersfield. Den ska bli rolig att titta på.

Alla väljer ju att fokusera på det dom vill. Vill man tänka på att Cook säljs om 7 månader om vi inte går upp eller på exempelvis helgens match mot Huddersfield, ja det är ju upp till var och en som sagt.
Leeds United lufc4ever
2015-11-05 15:44
@¤Thom Mattsson¤:

Vi och ni. Underbart :)

Jag kan bara tala för mej själv och jag kommer inte säga emot ditt påstående att man blir uppfintad på läktaren varje gång. Själv skyller jag på att jag försöker hela tiden se gott i människor hur hopplöst det än kan verka. Så även med Massimo. Så när han han öppnar truten och säger en sak som tilltalar mej så hoppas jag å det yttersta att han kommer stå vid sina ord. Hoppet är det sista som lämnar oss sägs det ju.

Korkat ? Naivt ? Idiotiskt ?

Ja, kanske. Jag kan leva med det . För mej är det en del i att vara Leedsare. Jag hoppas alltid på det bästa för klubben och just nu är vi långt ifrån att ha det bästa vår klubb behöver. Massimo gav mej hopp för några dagar sedan men han var snabb med att visa sin "bästa" sida ännu en gång. Lurad igen. Massimo och hans anhängare var smartare ännu en gång tydligen. Men jag kämpar på. Jag har en tro på vad som är bäst för Leeds United och den innehåller inte Massimo Cellino. En dag är han borta och vi är kvar. Det är skönt att veta.

Leeds United Kristoffer
2015-11-05 14:48
@Linus.M:

Cellino vill väl inte spendera mer pengar om han ändå snart ska sälja.
Leeds United Kristoffer
2015-11-05 14:45
Träningsmatch mot Wycombe under uppehållet. What international break? ?#?lufc? will be in action next weekend with a friendly away to Wycombe Wanderers FC on Friday November 13 (7.30pm). More details: http://bit.ly/WycombeFriendly
Leeds United terry cooper
2015-11-05 14:43
Trodde inte ens på Cellino när han talade sanning..........
Leeds United Linus.M
2015-11-05 14:11
Har ju varit uppe på tapeten förr tyvärr.
Leeds United Linus.M
2015-11-05 14:10
Profit Pony ?@ProfitPony 1 timför 1 timme sedan Visa översättning
#lufc Told a potential deal with someone very big is advancing and there is an investigation into 3 games last season re match fixing

Detta konto avslöjade Chris Wood dealen två veckor innan det hände.

Antingen är det bullshit eller så är det någon uns sanning. Tiden får utvisa.
Leeds United Linus.M
2015-11-05 12:34
.
Leeds United Linus.M
2015-11-05 12:16
Lee Erwin är tillbaka i träning.

Liam Bridcutt dealen är uppe i det blå då andra Championship klubbar nu också är intresserade.
2015-11-05 11:57
lufc4ever// Hur många "i särklass största nyheterna" har vi behövt lyssna på här inne det senaste året? Cellino ska sälja, tvingas sälja, kickas, åtalas, rymma, släppa, sälja alla talanger, sälja alla stjärnor, Together Leeds, Red Bull, Redfearn, McDermott, LFU, Farnan etc etc. Ursäkta mig, men jag tror inte längre på vad varken Cellino eller Linus skriver här inne längre. Alla som lipar över att Cellino återigen sagt något utan att tänka efter är ju också samma personer som dagarna i ända är de som klagar och snackar om hur han luras. Ändå är det ni som går på vad han säger varenda gång. Spaltmeter efter spaltmeter här inne om att göra tatueringar på skinkan, legendstatus osv osv.. kanske om ni bara hade kunnat vänta lite på mer fakta en gång för alla innan ni börjar trycka upp tröjor och skriva sånger om dom. Det är ju Cellino vi pratar om och ni verkar ju inte förstå det.
Leeds United Kristoffer
2015-11-05 09:12
Neil Warnock caretaker i QPR.
Leeds United Rodell
2015-11-05 08:50
Någon som hört hur det går med att få in Liam Bridcutt... Evans hoppades få in honom innan cardiff matchen tänkte om han blir klar till lördag :)
Leeds United Leeds så klart!
2015-11-05 00:58

MFF spelar i CL och är rikare än Leeds. Det suger faktiskt ;)
Nu hoppas jag bara att ImmIffIff köper bankrutta HIF och lägger ned eländet.
Leeds United Leeds så klart!
2015-11-05 00:50
Lugn Rikard.
Bo$$e håller på HBK. Klart han är bitter.
Han har inte haft något att glädjas över under 15 år.

Kul att Peking vann allsvenskan (26 år senast?) och inte sillstryparna.

Leeds United Rikard
2015-11-04 23:08
Malmö spelade superettan år 2000. Sämsta du kollat på??? Tycker dom har gjort 15 fina år efter det för att vara en klubb i sverige. Köpt billigt o sålt dyrt. Vunnit liga n och kommit ut i Europa. Hade varit glad om Leeds kommit till champions league
Leeds United lufc4ever
2015-11-04 22:52
För dom som är intresserade. Från 46 min en längre intervju med Trusts ordförande.

För de som känner obehag eller det oviktigt. Lyssna inte. Det handlar om dagens nyheter.
Leeds United Bo$$e V
2015-11-04 22:45
@Ballsmash:
Är/var dom? Det sämsta jag kollat på länge!
Leeds United lufc4ever
2015-11-04 21:35
Och ändå är Malmö ett sumphål :))))
Leeds United Ballsmash
2015-11-04 21:17
Malmö är Sveriges tredje största stad och var ju faktiskt i superettan för ca 10 (?) år sedan. Nu är dom i CL ;)
Leeds United Gary Kelly
2015-11-04 21:11
Largest UK cities Population

1. London 7,074,265
2. Birmingham 1,020,589
3. Leeds 726,939
Annons: