/england/leeds/forum/943.aspx/england/leeds/forum/943.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Simo LUFC
2015-11-06 06:16
Derby på lördag! På TV dessutom!! Och det missar man :( Stora frågan ang laguttagningen är om Sol får spela från start nu när han är tillbaka. Gick ju bra för mittbacksparet senast. Litar på Evans(!). Hoppas på lite flyt och medgång nu! MOT
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Emil.R
2015-11-06 06:05
stonefree// vilken match han gör!!
Leeds United stonefree
2015-11-06 03:48
Kolla och njut!
Leeds United Radebes trasiga knäskål
2015-11-06 02:10
Herregud! Här var det internbox må jag säga.
Leeds United paris 75
2015-11-06 00:54
Ojojoj! Fan vilken stämning det är här inne;) Kan till viss del hålla med sportcarl om att det är lite samma scenario som på bates tiden. Skillnaden var då att thom höll i taktpinnen medans Linus kör samma spår fast mot cellino nu. Oavsett vilket så tycker jag att man självklart ska få ha rätt till att skriva och tycka som man känner, sedan tycker jag personligen att det går till överdrift och blir bara ett JÄVLA ältande VARJE JÄÄÄÄÄVLA DAG. Kan vi inte bara försöka stötta laget så gott vi kan, glädjas åt vinsterna och gnälla lite gran vid förlusterna utan att det ska bli långbänk dag in och dag ut? Oavsett vem som styr våran klubb, kommer det alltid att finnas motsättningar av folk till den som styr. Det finns inte ett JÄVLA SKIT vi kan göra åt den saken. Min personliga åsikt är att Cellino är en ful fisk (precis som alla andra) till skillnad är nog bara att han blir mer granskad än vissa andra pågrund av att vi är the dirty LEEDS! Men en sak man aldrig kan ta ifrån honom. Det är att han går in helhjärtat i det han gör, och försöker verkligen att få det att funka, även om hans tålamod behöver förbättras en sisådär 200ggr Nu kan vi väl gräva ner stridsyxan fram till lördag, så kan vi gnälla lite på Evans laguttagning innan matchstart istället;) MOT ALLA VÄNNER
Leeds United Tommy...
2015-11-06 00:29
Linus: Ditt inlägg är så lågt så jag avböjer att svara på det, men förvånad att du skriver som du gör är jag inte. Nu kryper jag iväg till ett betydligt vänligare ställe för oss gamla Leeds-supporters som garanterat är fritt från "vända kappan efter vinden", "idiotförklara alla som inte håller med", "tror på allt som skrivs på Twitter" etc, etc etc......
Leeds United Linus.M
2015-11-05 23:51
@Tommy...:

Du lämnade p.g.a mig, och skrev ett email till mig där du beskrev att du i princip hatade mig för att jag kom och tog plats. Var det de du försökte få fram?

Kan kopiera in mailet här om du vill? Tror inte en frisk man skulle kunna skriva ett sådant mail, tyvärr. Men det är bara vad jag tycker/tror. Inget påhopp utan bara en tanke.
Leeds United Tommy...
2015-11-05 23:47
Thom: Jag tillhör då absolut inte de som ev ska ha lämnat forumet pga dig, så du kan säkert räkna ut vad det var som gjorde det. Nu har jag skrivit ett inlägg för mycket. Auf Wiedersehen.
Leeds United Linus.M
2015-11-05 23:42
Bosse//

Sedan får man betänka att Leeds United är ett extremfall när det gäller att ha kaos i klubben och att ha dåliga ägare de senaste tio åren. Därför blir det mycket snack om sådant.
Leeds United Bo$$e V
2015-11-05 23:32
Detta kanske är det forum som skriver minst om laget,matcherna och allas vår kärlek till klubben,laget Leeds United?Det jag menar är min egen kalkyl laget/påhopp mm. Nu kommer det nog svar att ägarna,tränaren mm är en del av Leeds o så är det men det är inte poängen med detta inlägg. Vill fortfarande att ordet skall vara fritt med all respekt för RS. Nu gräver vi ner stridsyxorna och startar med att visa varandra lite mer respekt och sikta in oss på att älska vårt lag i med o motgång. MOT
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-11-05 23:19
Hartey// Wow. Så folk har lämnat forumet pga mig? Där ser man. Lost for words Hartey, men jag tackar för dom orden. Ciao
Leeds United Kiruna Roger
2015-11-05 22:52
Ett tag sedan man var in och läste forumet, hmm förstår varför man slutade. Vinst mot Cardiff senast, vi är på gång. MOT
Leeds United lufc4ever
2015-11-05 22:36
Thom //

Bra duckat.

I ena sekunden sätter dej högt med att inte vara en dömande person därför att du gör inte så med människor du aldrig träffat. Men i nästa sekund så dömer du mej, en människa du aldrig träffat, hatisk mot Cellino sedan dag 1.

Sorry men du har ingen aning vad du pratar om. Om du kan plocka fram, från dag 1, det inlägg som bekräftar mitt hat mot Cellino så vill jag gärna läsa det.
Leeds United Ballsmash
2015-11-05 22:35
Streamas matchen i helgen? Fan vad tv-tid vi får, hoppas det kan visas en vinst nu för en gångs skull!
Hartey
2015-11-05 22:34
Thom// Du säger Linus har fått många människor att lämna forumet men jag vet i så fall väldigt många som lämnat forumet p.g a hur du skriver.Det fanns en tid här på RS för evigheter sedan då vi hade en vi-känsla på forumet. Alla tyckte vad dom tyckte utan att försöka få rätt i sina åsikter.

Du och Sportcarl har säkert skrivit 500 inlägg för att försöka få Linus att inte kritisera Cellino.Har ni nått någon framgång med dom inläggen mer än skapat dålig stämning här.Ni kan ju skriva 500 inlägg till och hoppas att Linus ändrar sig. Personligen så håller jag inte alltid med Linus vad han skriver men han har sin rätt att skriva vad han tycker .
Tänkte på en sak för kanske 4-5 år sedan när du skrev rätt tufft vad du tyckte om Bates(Jag höll med dig till 100%). Då var du i bråk med Sportcarl som tyckte du var orättvis mot Bates. lite samma situation nu på forumet då...
2015-11-05 22:05
lufc4ever// Du menar att det inte finns någon skillnad på att döma någon från ett forum och säga att man inte ogillar personen pågrund av att det är just ett forum till att skriva att ni varit hatiska mot Cellino sedan dag ett? Det är samma sak enligt dig? I så fall är det ju inte konstigt att det uppstår problem här inne.
Leeds United lufc4ever
2015-11-05 21:57
Thom //

Jag påstod tidigare idag att du inte gillar Linus.

Ditt svar :

Jag ogillar inte Linus som person. Jag har aldrig träffat människan så hur kan jag ogilla någon jag aldrig träffat? Vet inte vad du är för person men jag är ingen sådan dömande människa iaf.

Senare idag så påstår du i replik till Hartey :

Det är väldigt intressant när en moderator går in i en diskussion och snackar om att vissa vinner för att de har "mest rätt". Linus, lufc4ver och övriga personer som är och har varit hatiska mot Cellino sedan första dagen.

Min poäng :

Om du nu inte är en sån människa som dömer folk du aldrig träffat hur kan det komma sig att du dömer mej hatisk mot Cellino sedan dag 1 ?

2015-11-05 21:32
lufc4ever// Din poäng?
Leeds United lufc4ever
2015-11-05 20:59
Thom //

Ok du tycker inte illa om honom. Du är inte en sån dömande person och du vet inte vad jag är för en människa.

Men hatisk mot Cellino sedan dag 1 vet du iaf att jag är.

JIsses :)
Leeds United Linus.M
2015-11-05 20:31
@¤Thom Mattsson¤:

Okej!
2015-11-05 20:10
Linus//

Japp, jag och de som lämnat forumet.
Leeds United sportcarl
2015-11-05 20:07
matchen har inte dykt upp i tablån, men får hoppas viaplay lägger ut matchen då den tv-sänds från sky, ser att en del bettingsidor och stream visar den annars
Leeds United Linus.M
2015-11-05 20:04
@¤Thom Mattsson¤:

Det får du tycka :)
Leeds United Rodell
2015-11-05 19:51
förövrigt någon som vet om viaplay sänder matchen i helgen då den inte dykt upp i tablån :)
2015-11-05 19:45
Linus//

Med mitt aggressiva sätt att skriva? Ja, som sagt - du tycker jag skriver aggressivt och jag tycker ditt sätt att skriva har fått personer att lämna detta forumet. Sorgligt men sant.
Leeds United Rodell
2015-11-05 19:44
håller med Thom... jag är förbannat glad över vinsten mot Cardiff och hoppas det kommer gå bättre spelmässigt...
vad cellino säger/lovar är inget jag bryr mig om sålänge det inte visas i handlingar... jag hoppar inte i stolen för att han säger att han tänker sälja jag hoppar i stolen när han säljer om nu allt är så jäkla skit fokusera då istället på det som är bättre som spelet mot cardiff oavsett hur mycket ni tjafsar som barnungar så påverkar inte det cellino och om han säljer eller inte.... Testa att ha konversationer på ett moget sätt utan att kritisera andra för vad dom tycker och skriva dryga/spydiga kommentarer som bara eldar på mer...
Leeds United Linus.M
2015-11-05 19:32
@¤Thom Mattsson¤:

Nej, men med ditt aggressiva sätt att skriva menar jag.

"Okey?"
Leeds United Linus.M
Thom//

Man kan börja med att sluta göra beslut som skadar klubben. Alla problem som klubben just nu har, leder tillbaka till Cellino. Därför är det fokus på Cellino.

Men bra att du har börjat förstått varför "vi" vill ha ut honom :)

Trevlig kväll på er... Nu blir det Europa League.
Linus//

"Börja inte gå på honom också, tack". Du menar att bara för att jag inte håller med dig så "går jag på dig?

"okey"
2015-11-05 19:30
Jag kan däremot vara ärlig och säga så här, och det skulle aldrig komma från de som älskar att hata allt som Cellino gjort i den här klubben.

Jag FÖRSTÅR att folk vill ha ut honom. Jag förstår att man hoppas på någonting bättre. Jag förstår att han fått många emot sig med allt han tagit sig för. Vi förstår, jag hajar, jag lyssnar och jag ser!

Det kommer säkert komma en dag när Cellino säljer och då kommer det komma in någon ny. Då kommer det bli nya diskussioner, nya debatter och nya anklagelser. Kanske sitter det folk här inne och klagar på LFU om 1 år om de skulle ta över. Att de inte visar någon vilja att satsa pengar på laget, att de inte snackar mer med fansen då de ju ÄR fans, kanske blir de giriga etc etc. Vem vet?

Jag hade bara hoppats på att man hade kunnat glädjas över vinster igen och fundera på vad man hade kunnat göra annorlunda vid förluster men det är väl för mycket begärt då? Låt oss istället fokusera på att Cook kanske lämnar om 7 månader. Det är kanske viktigare i dagsläget.
Annons: