/england/leeds/forum/940.aspx/england/leeds/forum/940.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2015-11-07 12:31
STARTELVAN:

Silvestri
Wootton, Bellusci, Cooper, Berardi
Dallas, Cook, Mowatt, Murphy
Wood, Antenucci

Byram är inte ens med på bänken. SUCK.......
Leeds United Linus.M
2015-11-07 12:19
Silvestri (han kommer ändå inte förlora sin startplats) Byram, Bellusci, Cooper, Berardi Dallas, Cook, Mowatt, Botaka Wood, Antenucci Är villig att ge Bellusci chansen en gång till. Men drar han på sig ett rött kort eller gör något ovanligt korkat, som han gjort några gånger denna säsongen och förra, så ska han ut. Tror dock det blir svårt för Evans att peta vår lagkapten. Dock är det rätt person för jag tror Bamba skulle ta det på rätt sätt. Han verkar vara en underbar människa den där Sol... :) Förövrigt... Wootton är ingen bra högerback. Även när Byram har en dålig dag så är Byram bättre. Så det valet faller sig ganska självklart för min del. MOT 3 poäng!
Leeds United sportcarl
2015-11-07 11:58
är bara att börja ladda inför matchen nu, behövs inte några större förändringar i laget, dock vill jag ha in Byram på Wottons plats trots att vi vann sist och trots att Byram i ärlighetens namn inte var bra i sista tv-matchen mot Blackburn, det finns potential i Byram som måste komma fram, mer speltid kan vara ett recept är ju bara att se på Bellusci som tog en rejäl revanch i sista matchen efter en katastrofmatch tidigare mot Mboro,
Leeds United Robert...T
2015-11-07 11:47
Välkänd länk för fulstream till dagens match. Glöm inte att aktivera adblocker.
Leeds United Umeå BEN
2015-11-07 11:30
Har en skön känsla inför dagens match. Jag tror att Ante och Wood avgör idag och att vi tar 3 poäng. Men man vet aldrig med dagens Leeds united. Har en jobbarkompis som håller på Charlton. Han beskriver kaoset med Belgiska ägare som enbart vill tjäna pengar. Dessutom med en tränare som skapar bråk inom laget. Då känns ju Leeds lite mer harmoniskt!!!

WE ALL LOVE LEEDS

MOT
Leeds United Kristoffer
2015-11-07 11:22
Senaste gången vi vann två raka: 4 mars: Leeds - Ipswich 2-1 7 mars: Wigan - Leeds 0-1 Noterbart är att Ipswich-matchen var vår senaste hemmavinst innan vinsten i tisdags.
Leeds United terry cooper
2015-11-07 10:51
@Leeds så klart!:

Ian är bäst efter matcherna ............
Leeds United stonefree
2015-11-07 10:22
Gameday Hoppas vi ställer upp med samma lag som senast,om vi inte gör det och får stryk, då kommer det att gnällas direkt över varför vi byter ett vinnande lag!Ställer vi upp med samma lag som senast och Skulle vi få stryk, då kan ju Evans alltid säga, det gick ju skitbra i tisdags och då vill man ju självklart fortsätta så. Men Wood och Ante måste höja sig ett snäpp, jag vill se spelmål ifrån deras sida. Jag tror och hoppas på en seger i dag, undrar när vi vann 2 matcher i rad senast? MOT
Leeds United sportcarl
2015-11-07 00:20
Den att "I was a creative player, but I got some bad injuries early on and I decided that if this was a jungle we were playing in then it's better be a lion than a limb." var bra
Leeds United Leeds så klart!
2015-11-06 22:57
Johnny Giles quotes:

On Don Revie: ”What Don did at Leeds was unbelievable. Don didn't revitalise a team. Leeds had no history. So he had to create it from nothing. It was a rugby league area. For my first match, when we were in the Second Division, there were 15,000 people there.”

On Brendan Rodgers: "I'd feel sorry for Rodgers if he wasn't busy making a fool of himself without any help.”

On Jose Mourinho: “The longer Jose Mourinho goes on, and on, and on, the more difficult it is for me not to despise him and the set of values he's bringing to football.”

On becoming dirty at Leeds: “I was a creative player, but I got some bad injuries early on and I decided that if this was a jungle we were playing in then it's better to be a lion than a lamb.”
2015-11-06 22:49
Ross Killock ? @Rosskillock_94
Delighted to have joined @SCFCmedia on loan can't wait to get going tomorrow ????
2015-11-06 22:47
Ian Holloway has backed Leeds United to beat Huddersfield 2-1 during Saturday's early kick-off, according to his regular Sky Sports predictions column.

Indeed, the former manager believes Evans will have been working on his side's defensive solidity 'religiously' in training at Thorp Arch.

Holloway told Sky Sports, before predicting a 2-1 win for United:

"Steve Evans hasn't won promotion three times in the Football League for not being able to set up a team defensively and he'll have been working on that religiously on the training ground. Getting two banks of four to be organised is crucial when scrapping for results."

Så vem vågar säga emot Ian?
Det blir vinst i morgon.
2015-11-06 22:33
@sportcarl:

Brendan tyckte jag var helt fantastisk under sin tid i Swansea.
Liksom Adkins i Southampton.

2015-11-06 22:31
@terry cooper:

Det var just kritiken han fick. Inget fokus/intresse av det defensiva.
Hoppas han har lärt sig något med åren.

2015-11-06 22:21
Terry,

Vuxen blir man aldrig oavsett ålder.
Du är väl knappast lastgammal heller?
Ingen nödslakt planerad vad jag har hört.
Leeds United sportcarl
2015-11-06 22:10
Leeds så klart 22:00, och jag slår på stort. Gärna Brendan Rodgers till nästa säsong men det lär aldrig hända,
2015-11-06 22:01
Gillade Grayson men vad jag inte begrep. Varför kunde han inte lånat in några bra försvarare ?? Bates såg ju till att köpa spelare det var ju inte att tänka på men låna spelare gick ju bra. Grayson lånade , var det 36 eller 38 spelare på den tiden han var i Leeds.
2015-11-06 22:01
@Leeds så klart!:

LSK //

Kan nog bli något av dej när du blir stor :)
2015-11-06 22:00
@sportcarl:

The Special One (or The Has Been), The Normal One, Zlatans ovän mfl lär vi aldrig få så jag nöjer mig med Grayson ; )

Leeds United sportcarl
2015-11-06 21:54
Leeds så klart 21:49 jag önskar honom all lycka jag med, bra man med ett verkligt stort leedshjärta det kan ingen ta ifrån honom,
2015-11-06 21:49
@sportcarl:

Fortsätter förlusterna så lär Redfearn få sparken innan jul, men det skulle bara vara kul om han lyckades vända trenden i Ruttenskinka.
Han är värd mer.
Oavsett vad så önskar jag Redfearn all lycka.
Leeds United sportcarl
2015-11-06 21:42
för mig så spelar det inte så stor roll om tränarn managern heter redfearn, evans, grayson eller rösler, är ju managers som hela sin tid hållt till i league one eller championship. även när vi tagit in managers med PL-erfarenhet har det inte direkt gått bättre
2015-11-06 21:41
Tack Sportkalle.
Leeds United sportcarl
2015-11-06 21:38
Leeds så klart! roligt att ha dig tbx
Leeds United sportcarl
2015-11-06 21:37
Linus M 20.56, otroligt hur olika man kan se på allt, rent statistiskt var det ju med thomson det gick riktigt bra, innan eller efter thomson hade redfearn absolut ingen märkvärdig statistik, men vem vet kanske han snart blir friställd av rotherham, är väl en vinst och fyra förluster hittillls om jag läst rätt, då låg rotherham femma från slutet och nu näst sist, och den redfearn tog över efter i rotherham är vår manager nu. ach vad märklig vår herres vägar är
2015-11-06 21:34
@Linus.M:

Jag vet att vi klagade på Grayson för att det var enbart full fart framåt, och inget tänk alls på det defensiva.
Ändå är Grayson och det laget (främst Beckford, Howson, Snoddy Gradel, nja kanske även Bradley och Becchio) vi vann League One med det bästa vi har haft under många år.
Det laget hade piskat dagens lag.
Addera Byram, Mowatt, och Cooper till Graysonlaget,och vi hade spelat i PL nu.
I stället för Leicester, Bournemouth. Leeds Reservlag, och vad nu dessa soplag kallas...

Leeds United Linus.M
2015-11-06 21:24
Tänk Grayson med en ägare som ger honom de spelarna han vill ha. INKLUSIVE försvarare... Och ja, den piken var till Bates. :)
Leeds United Linus.M
2015-11-06 21:21
LSK//

Ha! Vi är ÖVERENS! Fantastiskt. Låt oss stanna här och njuta en stund... :)
2015-11-06 21:12
@lufc4ever:

Hörrödu, det var väl ändå taskigt mot LinusM :)
Han är en bra påg ibland den där Cellinus...jag menar Linus.

2015-11-06 21:04
LinusM,

Ingen av herrarna är "kanon" för Leeds i mina ögon, men i backspegeln så hade det varken gjort till eller från resultatmässigt om Redfearn fortfarande hade varit manager för Leeds.

Kanon för mig hade varit om vi hade fått en manager som levt upp till vad Tysk Heavymetal utlovade men aldrig levde upp till.
Sådan fotboll vill jag se. Om vi sedan missar play -off första, andra, eller tredje gången är skit samma.
Hellre "gladfotboll"/full attack som får en att hoppa och studsa på läktaren/i TV-soffan än sidledsspel med någon enstaka hopplös långboll.
Jag vill ha Grayson tillbaka...
Annons: