/england/leeds/forum/936.aspx/england/leeds/forum/936.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-09-22 22:13
Han har väl haft inte en dipp men stannat i utvecklingen sedan han slog igenom med dunder och brak för några år sedan, han var inte bättre förra hösten än han var på våren, eller skall vi säga så du blir nöjd att han kan bara spela bra som högerback, problemet är att Berardi känns ganska given där, han har utvecklats enormt på en säsong
silverfisk
2015-09-22 22:08
sluta nu!! en back som ska komma upp på kanten ska för f.. kunna flyttas upp och spela ytter om han är lite begåvat.
Leeds United Linus.M
2015-09-22 21:58
Sportcarl// Och han har haft en dipp sedan januari, ser du sambandet?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2015-09-22 21:54
byram har spelat ytter sedan i mitten av januari
Leeds United lufc4ever
2015-09-22 21:51
Går inte och såga Byram totalt denna säsongen för han har inte spelat där han är som bäst. Han har fått ställa upp som ytter enbart för att vi inte haft nåt annat. Hade han spelat högerback och haft den nivån som han haft i höst så hade jag köpt argumenten mer.

Nu har vi Botaka och Buckley så nu kan Byram kämpa om sin älsklingsplats. Tyvärr tror jag han är bränd efter allt kontraktstjafs.
Leeds United lufc4ever
2015-09-22 21:43
LSK //

Om du tvingar mej till sån kärlek så ska jag vara mannen i förhållandet. Nån jävla heder har jag iaf.....

Och du kan glömma att jag flyttar till Handgranatsköpinge !!

;)
Leeds United sportcarl
2015-09-22 21:42
dock inte den morison vi hade i Leeds
Leeds United Leeds så klart!
2015-09-22 21:40
@Linus.M:

Äsch. Morison hade gjort sex...
Leeds United sportcarl
2015-09-22 21:31
jag dömer inte Byram, dock vill jag instämma vad du skrivit tidigare att det är ganska långt mellan hans bra framträdanden, vill se att han tills på lördag kavlar upp ärmarna och visar vilken bra spelare han, en Byram i form är hur bra som helst och matchvinnartyp och kan avgöra jämn matcher, en dålig match till och han skall inte starta mot Birmingham
Leeds United stonefree
2015-09-22 21:29
@Duke:

Absolut inte under 2015. Man kan inte leva på gamla meriter, han har varit bänkat och bortplockat under matcherna, det händer inte de bästa spelarna i en klubb. För ett år sedan var han 100% given i vilken startuppställning som helst Leeds ställde på benen
Leeds United stonefree
2015-09-22 21:25
Vi vet att Cellino är en frispråkig man, det visste vi flera månader innan han köpte klubben, när han redan första gången klev in på Elland Road och styrde och ställde trots han inte ägde så mycket som ett grässtrå. Vi har hela tiden vetat att Cellino då och då kommer att trampa i klaveret, för att han är frispråkig och säger vad han tycker och tänker, det gör man normalt inte i konservativa Storbritannien. Jag tycker det är lika bra att säga vad man tycker, och har Cellino sagt att Byram är för stor för sina skor, så menar han det. Jag tycker han är en svikare, som tror han är en stjärna i Leeds, han hade kunnat bli det, men om han inte får spela mer fram till Januari, då är det endast klubbar som Sunderland, Stoke och Hull eller Leeds reservlag Norwich som vill köpa honom och de fläskar inte upp med £8 mille. Han hamnar då i ett nedflyttnings spöke, för gå, är han tvungen till, om han vill fortsätta spela boll. Då är det bara att hoppas att vi vinkar till varann när vi går upp i PL och han följer med vilket scumlag han nu går till ner i CS och om något år har en veckolön på runt £6000 i veckan. Men vi får hoppas för hans skull att han har hunnit skaffa sig barn, så de får barnbidrag, annars kan det finnas risk för att han får gå till socialen, eller ännu värre att han hamnar i lyxfällan, för det är inte lätt att få det att gå runt på så där liten en lön.
Oavsett om det är en lönesänkning, eller inte, tackar man nej till £ 10 000 i veckan i Leeds, då kan han lika gärna Fuck Off i mina ögon. Hoppas jag slipper se nummer 2 på plan något mer denna säsong!
MOT till alla som blöder för Leeds!
Leeds United sportcarl
2015-09-22 21:19
off topic, sitter och slökollar på Bayern Munchen-Woljsburg, 0-1 i halvlek, då kommer Lewandowski in, från 51:a till 60:e minuten har Bayern vänt till 5-1, Lewandowski alla målen, helt sjukt
Leeds United Linus.M
2015-09-22 21:18
Duke//

+1

Förövrigt... Lewandowski fem mål på nio minuter. Är det ens möjligt?
Leeds United sportcarl
2015-09-22 21:12
Byram får nog sin sista chans på lördag, imponerar han inte borde Buckley eller Botaka komma in mot Birmingham
Leeds United Duke
2015-09-22 21:06
Byram rankar jag som en av våra bästa spelare så upp med pengarna Massimo.
2015-09-22 20:49
Lufc4ever,

Jag håller med dig till 100% igen.

Lika bra att vi slutar nu annars lär folk tro att vi är kära ; )

Leeds United sportcarl
2015-09-22 20:45
jo har cellino sagt det skysport påstår tycker jag det är dåligt, det kan man hålla inom klubben
Leeds United lufc4ever
2015-09-22 20:41
Jag förstår Massimo att han har en budgetplan och om det innebär att en av byggstenarna kostar för mycket försöker rätta till det. Helt med på det, men va fan ska springa och böla i pressen hjälpa ?? Jag kommer aldrig förstå sånt. Amatörmässigt.

Sen att Byram inte vill signa en lönesänkning är så klart hans val. Ingen aning hur stor sänkningen är men med tanke på vad man tjänar på denna nivån redan så blir det lite besk smak. Det är trots allt hans moderklubb och om han inte klarar att gå från säg 5 till 4 miljoner om året för att klubben behöver det, så blir man en aning besviken på honom. Men det är ju bara spekulationer så klart.
Leeds United Linus.M
2015-09-22 20:38
LSK// Fast det kan vi inte kräva år 2015 tyvärr... Men jag förstår din poäng. :)
2015-09-22 20:37
Sportkalle,

In his autobiography, "Right Back to the Beginning", Revie's eventual replacement Jimmy Armfield related a telling story about Madeley negotiating a new contract: "He once actually signed a new contract on what was virtually a blank piece of paper. I called him in to discuss terms and opened discussions by saying, 'OK, Paul, we'll give you so much'. He replied that he had no intention of leaving Leeds so he might as well sign the contract and let me fill in the details. I said, 'What do you want, then, two years or three years?' He answered, 'Either way, I'll leave it to you. I just want to play for Leeds,' and that was that".
Leeds United sportcarl
2015-09-22 20:36
leeds så klart, kan det varit någon av bröderna gray eller madely?, minns bremner sa att han alltid gav 100% för klubben då han visste det fanns fans som skulle ge bort ena armen för att få spela för klubben, nu är det andra tider
Leeds United sportcarl
2015-09-22 20:32
Linus M 20.26,om han är den bäste backen? upp till bevis, Berardi har den stensäkert som jag ser det likt Taylor har vänsterbacken, där kommer det inte bli några förändringar,
2015-09-22 20:31
@Linus.M:

Så ser det tyvärr ut numera. Hemskt i mina ögon.

Vem var spelaren i Leeds under Don Revie som lämnade in ett blankt papper som svar på frågan om hans lönekrav etc?
"Betala mig vad du vill, jag önskar bara att få spela i Leeds."

Det du Byram ; )
Leeds United Linus.M
2015-09-22 20:26
Sportcarl// På högerbacken då? Där har vi Berardi, Byram och Wootton. Där Byram är den bästa högerbacken av dessa tre.
Leeds United Linus.M
2015-09-22 20:25
LSK// Håller med Cellino där med. Även fast det är svårt att hitta klubbhjärta nu för tiden.
2015-09-22 20:23
@Linus.M:

Det håller jag med om, men då gäller det att vår scoutingverksamhet är top class,
Cellino ensam vet vi är inte top class.;)
Fast jag delar helt Cellinos syn när det kommer till att ingen spelare utan Leedshjärta eller viljan att få ett Leedshjärta transplanterat ska värvas.
En läxa från förra säsongen misstänker jag.

Leeds United sportcarl
2015-09-22 20:22
leeds så klart 20:12, visst är klubben den store förloraren om byram går for free nästa sommar och vi i princip bara får utvecklingsersättning som inte motsvarar hans värde,skall man hitt något positivt är det väl att vi visar nu att vi inte är en selling club längre, även om han underpresterat denna säsongen och vi nu har buckley, dallas och botaka så vill jag i den bästa världar behålla honom. och skulle han gå så accepterar jag det utan att se honom som svikare, han blir inte yngre och finns det bättre klubbar som vill ha honom så får man acceptera det.
2015-09-22 20:12
Japp, var är Lucs när man behöver honom? ; )

Läste också om ryktet på Waccoe.
Väljer att tro på det ryktet lika mycket som jag tror på rykten från Twitter.
Sanningen lär komma ut så småningom

Tyvärr har det gått prestige i frågan, vilket aldrig brukar sluta lyckligt.
Förloraren blir Leeds (förlorar Byram alternativt förlorar miljoner)...som alltid.
Leeds United Linus.M
2015-09-22 20:08
Sportcarl// Härlig nivå... LSK// Absolut... Sedan har vi ju fått spelare som spelat i England för en bra peng ändå. Buckley, Murphy, Cooper, Wood :)
Leeds United sportcarl
2015-09-22 20:05
Lucs the cop cat kanske kan ta reda på vad Byram har i lön, läste på luscos men som sagt ett rykte så jag vill inte sprida det vidare, hoppas på hans leedshjärta, jag vill ha honom kvar men dock inte till vilket pris som helst, rent krasst så varje vecka som går tills kontraktet går ut nästa sommar så minskar ju summan som vi kommer få för honom likt den ökar hans framtida lön i en annan klubb, handlar ju inte bara om cellino och byram utan om klubben med
Annons: