/england/leeds/forum/935.aspx/england/leeds/forum/935.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-09-21 21:48
intressant läsning, ser dock en skillnad mot rösler, rösler öser han beröm över, redfearn om man läser lite mer och lite längre ner fattar nog allla vad som komma skall, jag har inget att invänd mot att redfearn inte hade cellinos förtroende nför denna säsong,rösler har mer meriter och bättre vinsratio och rutin som både manager och spelare,däremot tyckte jag redfearn blev illa behandlad och i princip tvingad ut ur klubben, borde fått stanna i academy
Leeds United Umeå BEN
2015-09-21 21:43
Jag måste hålla med sportcarl angående det som skrivs om Cellino. Man kan vinkla allting som om han vore jordens avskum. Vi får inte glömma att han faktiskt tog över Leeds av dom mest jävla korumperade idioter som har funnits. Att Cellino har problem med skattmasen är väl ingen hemlighet. Jag tror på Ove och det här laget och det tror säkert Cellino också. Vinst på söndag mot Middlesbrough och vi är med i racet.

ALWAYS LEEDS ALWAYS PROUD
MARCHING ON TOGETHER
Leeds United lufc4ever
2015-09-21 21:32
@sportcarl:
Ok det var några veckor då.... My bad.
Leeds United lufc4ever
2015-09-21 21:31
@sportcarl:

Leeds United sportcarl
2015-09-21 21:17
lufc 21:08 , älskade han redfearn några månader innan? minns jag inte, enda jag minns var att cellino var avstängd och att det var ganska turbulent
Leeds United lufc4ever
2015-09-21 21:08
@Leeds så klart!:

Några månader innan han fotade Redders så älska han honom också. Så är Ove orolig så förstår jag honom.
Hartey
2015-09-21 20:33
@Kristoffer:

Kristoffer// Eddie Gray gjorde 577 matcher utan ett gult kort. Mycket lägre tempo på den tiden men ändå...
Leeds United sportcarl
2015-09-21 20:30
är väl bara cook och till viss del adeyemi som imponerat på mittfältet, murphy förhoppningsvis kanske kan ta chansen nu efter skadan, speluppfattning och blicken har han, hoppas han har tempot och jäklaranammman som krävs också, mowatt har väl varit en liten besvikelse så här långt
Leeds United Duke
2015-09-21 20:26
Väldigt fin värvning i Buckley. Han var outstanding i Brighton vill jag minnas. Hoppas vi kan få in en central mittfältare med, en rutinerad krigare. Märkligt att vi inte kan dominera mittfältet med spelare som Cook, Murphy, Mowatt och Adeyemi. Verkar som något saknas. Laget ska ju vara bättre denna säsong men har inte varit det hittills.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2015-09-21 20:12
återstår att se hur länge Rösler sitter, jag tror han sitter ett bra tag till, jag tillhör väl inte den skaran som oroat mig hittills denna säsong att han skall få sparken, och jag har stöttat honom hela tiden, som jag skrev för någon dag sedan nu är nu och det som varit har varit, är väl bara att kolla denna sommaren och dess aktiviteter
Leeds United Kristoffer
2015-09-21 20:09
Leeds mot Chelsea på en leråker på 70-talet. Då kunde man ju nästan sparka halvt ihjäl varandra innan domaren ens visade det gula kortet.
Leeds United Leeds så klart!
2015-09-21 20:00
Cellino gillar Joddlar-Ove, och andas långsiktighet (nåja...) så Joddlar-Ove sitter nog säkert ett bra tag till. Redfearn: "A baby" Joddlar-Ove: "A professional" Det du LinusM ;) Läs gärna artikeln.
Leeds United sportcarl
2015-09-21 19:59
Linus M 19:46, jag ser det positiva med som händer och tycker man kan glädjas över det med, tycker det borde överskugga en dag som den här, och sedan en fråga! var det hela intervjun? eller la du bara ut något som passade dina syften?, är ju lite konstigt att så fort det är en interjuv med Cellino så är det oftast en fras en mening som läggs ut och den är inte till cellinos fördel om du lägger ut den,utan känns som du lägger ut det som passar dina syften, sedan hur länge det håller för cellino det återstår att se, enligt dig så skulle han ju ha avgått för längesedan minns inte hur många gånger du skrivit att han måste sälja på grund av den och den rättegången,
Leeds United Leeds så klart!
2015-09-21 19:52
Japp, det var bättre förr.
Leeds United Linus.M
2015-09-21 19:46
Sportcarl//

Hitta skit? Ger snart upp. Förstår inte hur man kan blunda för problemen.

Cellino säger att han vill göra ALLTING och kontrollera ALLTING. Tror du det är bra? Och kom inte o säg "Men han äger ju klubben" för man behöver inte göra allting för det...

Vi får se hur länge det håller! Peppa peppa...
Leeds United sportcarl
2015-09-21 18:45
riktigt bra start på denna veckan, Berardis förlängning med 2 år plus Buckley in på lån, om man jämför med för några år sedan ser man ju en tydlig skillnad i lagbygget, nu är det mycket spelare som kommer in som är unga och utvecklingsbara, andelen lånespelare i truppen är så mycket mindre med och oftast de som kommer på lån är med option på köp, rätt väg enligt mig
Leeds United sportcarl
2015-09-21 18:10
Linus M 17:53, tur vi har dig det är en garant för att hitta skit om cellino, och tur vi har mig som balanserar upp det lite och kan ge honom lite beröm med
Leeds United Linus.M
2015-09-21 17:53
Amy Lewis ?@AmyLewisSport 14 minför 14 minuter sedan
Cellino: It's hard working with me. I want to do everything and control everything. It's not that I don't trust, I just trust myself better

Jisses.
Leeds United lufc4ever
2015-09-21 17:51
Buckley är riktigt bra. Hoppas bara han håller också för han skadebenägen.

Så nu har vi 3 riktiga yttrar. Frågan är vad Ove gör med Byram nu ? Luktar mer och mer att han kommer hamna i kylan.

Och hoppas nu inte Botaka hamnar på resthyllan innan han fått visa upp sig.
Leeds United sportcarl
2015-09-21 17:46
som sagt minnet är kort, men minns inte när vi satsade som i år, fortfarande inte släppt någon nyckelspelare, och in känns det som det kommit 10 spelare, när hade vi senast backup på ytterplatserna?
Leeds United sportcarl
2015-09-21 17:21
och Cellino lånar inte in spelare utan att det finns möjlighet option att köpa ut efter låneperioden,
Leeds United sportcarl
2015-09-21 17:18
spelarbetyg från MK Donmatchen från lrån leedsallover
Silvestri8
Wotton 6
Bamba6
Cooper7
Taylor9
Murphy 7
Cook8
Mowatt6
Byram6
Wood7
Dallas7
Leeds United terry cooper
2015-09-21 16:59
Är det bara jag som tycker att det behövs alternativ på forwardsidan ?
Räcker inte med Wood o Ante. Doukara o Erwin räknar jag inte med.
Kanske Dallas eller Botaka kan lira någon match på topp men inte i längden.
In med en eller två forwards. Nu.
Leeds United Linus.M
2015-09-21 16:40
Buckley kommer alltså inte komma i tid till mötet mot Middlesbrough.

Nu gäller det att Mowatt och Murphy höjer sig ett snäpp så att vi förlorar på mittfältet.
Leeds United sportcarl
2015-09-21 16:28
Bra jobbat av Cellino, nu gäller det bara för spelarna att leverera med
Leeds United Linus.M
2015-09-21 15:48
Silvestri
Berardi, Bamba, Cooper, Taylor
Murphy, Cook, Mowatt
Buckley, Wood, Dallas

We are going up! Say we are going up!
Leeds United Linus.M
2015-09-21 15:45
Akta er. Twitter inkommande!

Adam Pope ?@APOPEY 1 minför 1 minut sedan
I understand that Sunderland winger Will Buckley will train with Leeds United this week with a view to a loan move to Elland Road. #lufc
Leeds United sportcarl
2015-09-21 15:25
och jag får väl ge lite cred till Cellino för Berardis 2 års-kontrakt, som motvikt till all skit han får
Leeds United sportcarl
2015-09-21 12:01
Kontraksförhandlingarna har gått bra i sommar undantaget Byram,
Leeds United PutteBJ
2015-09-21 11:58
Berardi förlänger med 2 år. Mkt bra nyheter :-)
Annons: