/england/leeds/forum/933.aspx/england/leeds/forum/933.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-11-07 23:17
@Leeds så klart!:

Det har snarare varit tvärtom. Han gnäller på gubbarna och gör det offentligt.
Leeds United lufc4ever
2015-11-07 23:09
@sportcarl:

Brukar ju vara så att målskyttar tar straffar.

Godkänt kan jag ge honom sett över hela säsongen hittills. Han är som sagt mer påpassad och monster i luften som han många gånger behöver vara när vi drar missiler är få förunnat. Han är ung men har aldrig varit target i luftrummet. Ner med skiten på backen och se till att han får den närmre boxen. Då kommer han vara som bäst. Han kommer kanske inte göra 20 men han kommer skapa till andra.
Leeds United Leeds så klart!
2015-11-07 23:06
@lufc4ever:

Om han har tappat tvålen vet jag inte.
Har inte hört något om spelarstrejk eller spelargnäll ännu.
Men vem vet vad som händer i morgon?
Karriärer är korta i fotboll. Speciellt för managers som spelarna inte respekterar.
Leeds United lufc4ever
2015-11-07 23:01
@Ballsmash:

Aja, han plockade ner en satellit i andra halvlek vid straffpunkten. Sen att det bara var Bamba som var när är en annan femma ;)
Leeds United PutteBJ
2015-11-07 22:59
@Leeds så klart!:

Vi lämnar det så, blir bara ett ältande som det brukar här inne vanligtvis ;-)
Leeds United lufc4ever
2015-11-07 22:58
@Leeds så klart!:

Låt mej vara först med det....

Redders har tappat duschrummet !
2015-11-07 22:43
Jag tycker Putte är ett trevligt namn så jag fortsätter gärna kalla dig för Putte om du inte misstycker. Även om du är lång... Sedan får du kalla mitt inlägg vad du vill. Jag är oerhört trött på PK och Genus-maffian i Sverige. Så om du nu tycker mitt inlägg var ett stolpskott må så vara. Däremot kan jag be om ursäkt om returen från stolpskottet träffade dig personligen. Det var inte min avsikt.
Leeds United PutteBJ
2015-11-07 22:19
@Leeds så klart!:

Det där tyckte jag var ett löjligt inlägg LSK. Bara för att det är uppenbart så är det okej att sägs såna saker om honom? Bara för att jag är över 2 meter lång så är det okej att kalla mig "långben" eller "hightower" då eller vad? Sedan nämnde jag ingenting om "hen" jag gillar själv inte det uttrycket så det behöver du inte blanda in i ett inlägg om/mot mig.
2015-11-07 21:34
Before the game today Evans spoke to Soccer AM about his start to life in Leeds and certainly sounds like he is enjoying it.

He stated:

"Every day is a blessing as they say. I've told the players, I've got a contract till Friday - I just don't know what Friday.

"It's a mixture of everything. What you realise is this is an absolutely massive football club with fantastic supporters worldwide. When you come inside it, a bit like Liverpool, you realise the magnitude and the size of it. But I've got to concentrate on the important side of it which is the grass."
2015-11-07 21:28
GK,

Att kalla Wootton ett "osäkert kort" är snällt.
Pågen är värdelös.
Han hade inte ens platsat i Mjällby.
2015-11-07 21:26
GK,

Jag tror Ruttenskinka blir en munsbit för oss.
Helt under isen. Det blev väl 2-5 i dag?
Leeds United Gary Kelly
2015-11-07 21:24
Härlig match idag, satt lugn å njöt utan att bita på naglarna för en gångs skull !, Evans kommer inte få sparken i år. Men inbillar mig inte att det blir någon lätt match mot Rotherham. Scott Wootton ett osäkert kort.
2015-11-07 21:19
PutteBJ, Svårt att blunda för något uppenbart, men om vi nu önskas vara så PK i vår ankdamm så OK. För att göra "hen" nöjd så kommer jag nu inte längre kalla Fatbastard Fatbastard utan Kraftig Benstomme. Kanske även Mr Evans också - när jag är nöjd med "hen", Att även jag gillar Fat...Kraftig Benstomme/Mr Evans är en annan sak. Jag hoppas att publiken på bortaplan är lika PK...
Leeds United Duke
2015-11-07 21:18
Evans känns väldigt bra och laget verkar dra åt samma håll. Väldigt kul att se att han brinner för uppgiften. Hoppas han kan övertala Byram att förlänga också.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United PutteBJ
2015-11-07 20:31
Efter att ha suttit och läst massor med citat från Steve Evans så kan jag inte annat än verkligen gilla den karln. Vilken passion han drivs av. Vad han köper läget och laget till sig på en gång. Gillar att han är så ärlig och vågar säga vad han tycker också.

Jag unnar honom den framgång han och fansen haft nu senaste 2 matcherna och hoppas verkligen på en fortsättning på denna saga.

Sen vill jag passa på att ge en känga åt alla er som häcklar honom för hans övervikt. Det är så fruktansvärt lågt att det finns inte. Han är precis lika mkt människa som var och en av alla fans. Så skippa sådana uttalanden tackar.

Skönt med lite härliga vindar som blåser fram vårt underbara vita lag just nu.

M O T alla stunder i livet!
Leeds United Norman Hunter
2015-11-07 20:11
[QUOTE=Linus.M]Norman// Varför får jag ej prata om vår tabellplacering? [/QUOTE] Du får såklart skriva vår tabellplacering både var och när du vill. Men! Om du citerar mig där jag skriver en fråga och du svarar "goddag yxskaft" som en modern politiker. Då har jag likväl min fulla rätt att skriva vad jag tycker och tänker.
Leeds United Linus.M
2015-11-07 19:44
Norman//

Varför får jag ej prata om vår tabellplacering?
Leeds United Norman Hunter
2015-11-07 19:28
[QUOTE=Linus.M]Vinsten idag gör dock inte att våra långsiktiga problem försvinner. [/QUOTE] 3 minuter kunde du "bita dig i tungan" eller "sitta på händerna" kanske passar bättre i ett forum som detta. Och för att svara på din fråga... Jag är alltid glad när.vi vinner. Vad som skrivs på ett internetforum påverkar sällan mitt humör.
Leeds United Linus.M
2015-11-07 19:28
@Leeds så klart!:

Den har redan intagits ;) Jag är glad!
2015-11-07 19:22
Pilsnerdags.

Skål ta mig f-n!
2015-11-07 19:20
LinusM,

Var kortsiktig i dag.
Ta en kall pilsner och våga vara glad.
Leeds United Linus.M
2015-11-07 19:15
Vinsten idag gör dock inte att våra långsiktiga problem försvinner.
Leeds United Linus.M
2015-11-07 19:12
Norman//

Ja.
Åt vinsten idag? Absolut! Den är väldigt viktig så vi kommer så långt ifrån bottenstrecket som möjligt.

Blev du glad nu? :)
Leeds United Ballsmash
2015-11-07 19:11
Jo, det är en den utrustningen jag syftar på. Han är bra på linjen som vanligt, men han måste jobba med den delen av sitt spel, det har satt oss i trubbel tidigare denna säsong.
Leeds United sportcarl
2015-11-07 19:09
nu skall det ut och firas i goda vänners lag
Leeds United sportcarl
2015-11-07 19:08
spelarbetyg Leedsallover(weblog)
Silvestri 9
Wotton 6
Bamba 7
Bellusci 8
Berardi 9
Dallas 9 man of the match
Murphy7
Cook 7
Mowatt 9
Antenucci 8
Wood 7
Leeds United sportcarl
2015-11-07 19:05
ballsmash 19:04, tyckte han gjorde allt man kan kräva av en bra målvakt idag, förutom en utrusning han skulle ha gjort men som bamba räddade upp
Leeds United sportcarl
2015-11-07 19:04
tery cooper 19:00 minns inte utan gick in och läste på LUFC hemsida på matchcentre
Leeds United Ballsmash
2015-11-07 19:04
Silvestri gjorde fina räddningar idag, men han måste våga löpa ut och avvärja.
Leeds United terry cooper
2015-11-07 19:00
@sportcarl:

Var det inte Wotton lång boll till Dallas bak till Wood o i sidled till Mowatt ??
Annons: