/england/leeds/forum/921.aspx/england/leeds/forum/921.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Ballsmash
2015-07-11 15:14
Tror det var Brighton vi fick stryk av direkt efter hemma, dom var ett pisslag på den tiden.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2015-07-11 14:02
motivation slår klass, vi kan torska mot york och kanske vinna mot något av bundesligalgen eller everton, detta är typiskt leeds för övrigt, vem minns inte leeds bragd borta mot MU i januari 2010 i FA-cupen för att veckan efter i legue one förlora hemma mot bottenlaget Southend om jag inte minns fel, just nu är det väl den vanliga visan som varit sedan gradel och snodgrass dagar att vi måste få in minst en ytter av klass, plus gärna en innermittfältare som är bättre än austin och murphy sedan är det bara att spela ihop laget och hitta rätt system
Leeds United Emil.R
2015-07-11 13:02
absolut hartey! men är ju säkert en fråga om inställning också då detta är en av årets match för som medan våra spelare nog inte bryr sig jätte mycket om det blir 1-1, 1-0 eller 5-0
Hartey
2015-07-11 11:49
@Emil.R:

Emil// Helt rätt att spelarna skall vara nedtränade nu men samma sak måste gälla för Harrogates spelare
Leeds United Emil.R
2015-07-11 10:43
läste en intervju med Celino från hans tid i Caligari om deras försäsong där han sa inför deras första träningsmatch att den spelare som springer hela matchen och är bra åker ut för det betyder att han fuskat med försäsongsträningen och därmed inte gör allt för laget... med detta vill jag säga att vi är/ska vara så ner tränade nu efter all hård träning det är inte nu vi ska vara bra så att såga laget efter denna matchen är inte rättvist varken mot spelarna eller ledarna som planerar inför att vi ska vara som bäst när säsongen börjar
Leeds United PutteBJ
2015-07-11 10:25
Faktiskt väldigt kul att Morison får måla oxå, en större hackkyckling han jag sällan skådat i Leeds, delvis oförtjänt. Visst han sitter på en svinhög lön och levererar inte mål men han var faktiskt del i att spelet vände för oss i januari iår som gjorde att vi fixade kontraktet. Med det sagt så vill jag ändå att han skeppas men jag tycker inte illa om spelaren Morison för det. Han förtjänar beröm när han ska ha det.
Leeds United Rodell
2015-07-11 10:04
Som Uwe har sagt så ska inte spelarna prestera bra i en sånhär match dom ska vara ut pumpade och trötta för dom ska ha tränat så pass hårt och som tidigare här inne skrivit handlar om att han vill se spelarna i match situationer därför testa han lite olika upplägg under matchen med. Förstår inte hur man redan kan klaga på laget......
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-07-11 09:49
"Ger fan upp snart", snacka om noll tålamod om man ger upp efter 1-1 i årets första träningsmatch.
Leeds United Duke
2015-07-10 22:37
Viktigt att Morison leverar. Härligt.
Leeds United PutteBJ
2015-07-10 22:30
Vi jagar inte ett resultat i träningsmatcher, vi letar efter spelet och kemi mellan spelarna. Viktigt att poängtera. Som jag förstått det så blev spelet bättre ju längre matchen led. 2a halvlek kändes det som vi hade kontroll på matchen.
Leeds United Draper
2015-07-10 22:17
Det här resultatet kan väl inte accepteras?! Sitter på salongfyllan i totalt upplösningstillstånd. Ger fan upp snart.
Leeds United kjelldan
2015-07-10 21:37
MORISON utjämnar, efter Duke-inlägg
Leeds United Rob.
2015-07-10 21:36
1-1 Morison
Hartey
2015-07-10 21:35
YEAHHH

First goal of the season!!!
Leeds United kjelldan
2015-07-10 21:35
@Rob.:

Enligt Twitter har vi 15%, alltså 1,2M £.
Leeds United Duke
2015-07-10 21:12
@PhilHayYEP: Second half line-up will be this: Silvestri/Horton, Berardi, Bamba, Killock, Taylor, Sloth, Bianchi, Cook, Doukara, Morison, Sharp. #lufc Ser ut att vara en bättre elva med tre riktiga centrala mittfältare. Men väldigt offensiv uppställning det med.
Leeds United Duke
2015-07-10 21:09
Ja det är alldeles för obalanserat lag. Fyra anfallare i praktiken funkar knappast.
Leeds United Danne K
2015-07-10 21:07
Varför ska det klyddas till med spelsystem typ 3-4-1-2. Gör det enkelt med 4-4-2 eller 4-3-3. Trodde Uwe ville köra det sistnämnda när han kom till klubben
Leeds United Rob.
2015-07-10 21:00
1-0 Harrogate
Leeds United Rob.
2015-07-10 20:46
Hoppas vi har en vidareförsäljningsklausul på Delph som ser ut att gå till City.
Leeds United Duke
2015-07-10 20:28
Då kör vi: Silvestri Wootton, Bellusci, Cooper Ajose, Mowatt, Phillips, Byram Antenucci Erwin, Wood
Leeds United PutteBJ
2015-07-10 17:47
@Duke:

Håller med!! Känns inte allt för stabilt att Mowatt och Cook skall kompletteras med Bianchi, Phillips, Dawson lr Sloth. Alla dessa 4 ser jag som avlastare åt Mowatt och Cook. Vi måste verkligen få in minst 1st riktigt klassig innermitt. Helst en med mkt rutin från Championship.

Anfallet dock är jag nöjd med nu, behöver inte förändra nått. Vi kan starta med en trio av T ex Erwin, Wood Antenucci. Eller testa Doukara istället för erwin/ante. Sen har vi Sharp att kasta in där med. Ser han helst som avbytare till Wood.

Backlinjen däremot behöver vi få in en vänsterback till och en mittback. Bamba är given men sedan behövs nog en till som får konkurrera med Cooper och Bellusci om vem som ska spela. Högerbacken sitter vi säkert på om Sam stannar.

Kontentan är alltså att vi behöver minst få in 3st nyförvärv till.

Skulle vi stärka anfallet mer så måste nån lämna. Vill nästan ha kvar Sharp iaf 1 säsong till. Men vill vi ha in en mer Winger typ så kanske han måste offras :-/

Kul som fan med match igen iaf!! MOT
Leeds United Duke
2015-07-10 17:11
Väldigt tunt på innermittfältet nu när Austin och Murphy är väck. Kan behövas två nya fältare av bra kvalitet.
Leeds United Ballsmash
2015-07-10 15:31
Tackar!
Leeds United sportcarl
2015-07-10 15:11
radiosänds från leeds hemsida, LUTV Kirwin och Ben Parker
Leeds United Ballsmash
2015-07-10 13:57
Någon som vet om det kommer finnas möjlighet att lyssna på matchen på radio ikväll?
Leeds United Danne K
2015-07-10 12:44
En liten reflektion efter att ha sett video från vår träning i veckan. Verkar som att Uwe vill att benskydden ska vara på. Det är ju vanligt nu för tiden att fotbollsspelare inte har benskydd på sig under träningen. Tycker det är bra att benskydden är på.
Leeds United BullenKarlsson
2015-07-09 15:34
Nu måste det väl komma in lite spelare med fart snart?

Jättekul med Woods-värvningen, men precis som under förra året, vem ska slå in bollarna till våra forwards?

Nu är ju dessutom Murphy skadad, så en innermittfältare behövs också.

Hade verkligen hoppats på åtminstone något ytterligare nyförvärv innan första träningsmatchen, men framför allt innan turnén startar.
Leeds United Duke
2015-07-08 23:06
Sharp har inte gjort många mål de senaste åren. Fyller 30 om några månader och sitter på en hög lön utgår jag ifrån. Tycker vi ska sälja av äldre spelare som inte är i startelvan för att satsa på 3-4 stjärnor.
Leeds United sportcarl
2015-07-08 18:07
Tycker det var en miss att sälja Smith förra sommaren, vi behöver ju inte upprepa det misstaget, annars tycker jag denna sommaren ser riktigt bra ut ur Leedsperspektiv, antagligen den bästa sommaren sedan våra Pl-dagar
Annons: