/england/leeds/forum/920.aspx/england/leeds/forum/920.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hartey
2015-07-14 21:13
En del här på forumet... läser det ofta och undrar vilka är det egentligen?
Hartey
2015-07-14 21:11
Det verkar mer och mer som Adam Pearson formar klubben till den bättre hela tiden.

Annars läste jag i en stats från Harrogate matchen att vi var totalt utklassade typ 18-3 i målchanser. är det någon som vet om det stämmer?

Leeds United Linus.M
2015-07-14 20:13
Luke Murphy signar ett nytt kontrakt som sträcker sig till 2019. Han gick även med på att gå ner i lön. Riktigt bra nyheter på det senaste. Får vi in en vänsterytter nu och sedan en reservmålvakt så kan denna säsongen bli väldigt spännande. Bra Cellino och Pearson :)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United terry cooper
2015-07-14 15:35
@sportcarl:

Visst var ju synd att Cellino inte sade de orden i fjol våras.
Hade sparat mycket tjafs.
Leeds United sportcarl
2015-07-14 13:17
"It,s now in the club´s intention to be in the control of all its own assets as soon as possible". hmm påminner lite om hur en del här på forumet skriver om snart snart, jaja den som lever får se när snart eller soon as possible inträffar,
2015-07-14 12:51
De nyförvärv vi fått in så här långt tror jag inte skrämmer de andra lagen.
Säger inte att de är dåliga men det behövs nog några till med bättre klass.
2015-07-14 12:47
@Leeds så klart!:
Det är lugnt LSK men har vi inte hört det förrut..... Tror Cellino bytt läkare under våren. Cellino får göra de affärer han tycker är nödvändiga , när han vill. Har inget emot det. Bara han håller sig till sanningen.
Leeds United Duke
2015-07-14 11:56
Putte// Ja gärna en central mittfältare till nu när vi ska spela med tre centrala mittfältare. Mittbackar har vi gott om, Bellusci, Bamba, Cooper, Wootton och Killock.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United PutteBJ
2015-07-14 11:34
Jag skulle fortfarande vilja ha in en rutinerad ledare på mitten. Kommer inte klara oss med Murphy och Adeyemi som komplement till Cook och Mowatt. Så 1 innermitt in till sedan en vänstervinge/vänsterforward. Vill även ha in en mittback och en vänsterbacksbackup.

Man får nog inte allt detta men det vore gött.
Leeds United PutteBJ
2015-07-14 11:28
Här har ni ett klipp där Paul Robinson och Chris Burke tror jag det är pratar om Adeyemi från Birmingham-tiden. Känns som att Rudy är ersatt nu sagt sagt ja.
Leeds United Plyma
2015-07-14 11:14
Leeds så klart!//
Tackar för länkarna
Leeds United sportcarl
2015-07-14 11:11
Gott med Adeyemi, varit inne på diverse Cardiffsidor och deras fans är ju inte direkt glada, nu är Austin ersatt, första prioritet nu är in med en vänsterytter, se till att Byram förlänger och att Sharp stannar, sedan kan vi börja se ljust på framtiden
Leeds United Rodell
2015-07-14 10:36
Tom Adeyemi klar för leeds nu på lån i 1 år.
Leeds United sportcarl
2015-07-14 10:30
Leeds så klart 03:58. Bra jobbat i natt!
Leeds United Leeds så klart!
2015-07-14 03:58
...och där sätter jag punkt, och lämnar med varm hand över mitt LUSS-skift till någon annan som känner sig manad.

Gonatt!
2015-07-14 03:56
@Leeds så klart!:

Tom och Ove på plats tillsammans i Leeds (se bild).
Ryktet säger att vi får något officiellt redan i morgon.

2015-07-14 03:52
Leeds United have been linked with holding an interest in Brazilian left winger Raphael Martinho.

Bra om det blev så. Vi behöver yttrar.
2015-07-14 03:48
Leeds United midfielder Luke Murphy has agreed a new long-term deal to keep him at Elland Road.
2015-07-14 03:47
Leeds United are on the verge of naming their fifth signing of the summer with Tom Adeyemi arriving from Cardiff City.
2015-07-14 02:19
@Hartey:
Bara 96% kvar alltså... Att Leeds-supportrar älskar sitt lag mer än övriga visste alla redan. Det är inte LLP:s förtjänst. LLP däremot baserar hela sin existens på att utnyttja detta fenomen för sitt eget luftslott fixerat runt ett orealistiskt mål. Önskas transparens och tillgång till information så finns mer realistiska alternativ än att försöka med att köpa något som inte är till salu för en förutbestämd ej förhandlingsbar summa. Det verkar som om majoriteten har insett detta också. Fast nu ska jag inte vara negativ. Skam den som ger sig. Större under har hänt. Grekland har tex fått nya lån trots en betalningsförmåga sämre än LLP:s. Grekland kan liksom LLP fortsätta med sin filosofiska springnota tryggt medvetna om att någon annan redan betalt för kalaset ;)
Leeds United Plyma
2015-07-13 23:35
Önskar att min skrivarförmåga varit bättre o mera flödande men man får väl inse sin begränsning ( Nån gång ;))
För jag kan inte nog tack er som skriver här med både Posi o Nega, men jag tycker det är i 99% är kanon.'
Visst kan det kanske bli jävligt tjatigt vid några tillfällen och tyvärr påhopp
nån gång.
Men det är väl också som så, när tabellverkligheten gör oss påmind om att
Det var bättre förr.
Men överlag tycker jag detta är kanon o min Startsida vid uppstart.

Ett jävla tjat bland övriga jobbarkompisar, typ Pool o Chel o Man U,
men jag vet att jag har nått o se framemot, dom är på g ner (kanske inte då Lpool, pga Broder)

Helene o Christer, ett gigantiskt TACK! (Jag vet att det var ett tag sedan , men det tål att upprepas)

Leeds så klart!// 20:50
jag undrar hur div priser sätts, det är ju inte bara prestationer beträffande
"G:a Stjärnor =Tröjsäljare" , men jag tror nog att det är nått, "tjyv o rackarspel igörning".
Ang LLP insamling o även Luss Årsavgiften må jag kolla OM det blivit betalt.
sportcarl//
Tror nog att MC skramlar ihop stålarna rätt raskt OM det skulle behövas, nångång i framtiden, te Borgen kanske ;-))
M O T

Leeds United sportcarl
2015-07-13 22:42
enligt Phil Hay och YEP så är LU väldigt nära att signa Tom Adeyemi på ett år lån, med option att köpa honom nästa sommar
Leeds United sportcarl
2015-07-13 22:34
vi får väl se vilka som är snabbast, cellino att köpa tbx ER eller LLP att skramla ihop summan som krävs för att köpa GFH:s del
Hartey
2015-07-13 21:41
@Leeds så klart!:

Leeds så klart// Kommit in 400.000 Pund hittills, ändå har ingen annan supportersamling samlat in mera på den tid det hållit på.
Silvestri -the King ..........
2015-07-13 21:05
Leeds ///
Tack för dina 11 inlägg sensate dygnet.
Ligger folket på stranden hela dagarna eller vad i H. HÅLLER ALLA HUS...
2015-07-13 20:52
En spelare ni minns kanske?

Former Celtic defender Darren O’Dea has taken to social networking site Twitter to express his delight at joining Mumbai City FC.

Mumbai... Stackare. Han platsar alltså inte ens i HBK.
2015-07-13 20:50
With Raheem Sterling leaving Liverpool for £49 million, what is the market value for Leeds United's highly rated talent Lewis Cook?
If Sterling is worth just short of £50 million, there is a fair argument to make that Cook's value is upwards of £10 million, and even in the region of £15 million.

Galna priser på engelska spelare. Nja, inte Cook då, han är värd varje penny, men Sterling...
2015-07-13 20:46
Leeds United's new striker Chris Wood has praised the side's fans and revealed he was surprised to see so many supporters at a pre-season friendly against Harrogate Town on Friday.

"Credit to them for turning out and showing their support. I’ve heard it’s a great club with great support and Friday night was my first taste of it, which was great", Wood added.

He's seen nothing yet...
2015-07-13 20:44
@Duke:

Ha! Jag gillar oddset bättre vad det gäller ER ;)
2015-07-13 20:42
Jordi Hiwula kanske?
Annons: