/england/leeds/forum/919.aspx/england/leeds/forum/919.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Mikael.F
2016-01-06 15:34
Intervju med Evans från idag där han säger att Byram inte vill skriva på ett nytt kontrakt och att man kommer sälja om priset är rätt.
Leeds United Hartey
2016-01-06 15:24
Vad är det som tyder på att inte Byram lämnar Leeds? Han tackar nej till två eller flera kontraktsförslag . Han pratar med Evans och visar ingen öppning till att stanna. Visst Byram har imponerat stort sista månaden men innan det då, ta sista 12 månaderna? Vet inte vad Byrams plats är, själv säger han högerback men jag tror att han kan spela på dom flesta platser. När det gäller Byram så hoppas jag bara på att det blir så dyrt som möjligt.Jag har länge " köpt" att han blir såld ??
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2016-01-06 15:10
för mig är inte byram en back längre, jag ropar inte hej förrän man är över bäcken dvs detta transferfönser är stängt, dock öppnat bra med bridcutt förlängningen
Leeds United Leeds så klart!
2016-01-06 15:00
Leeds Reservlag köper en back från Balkan.
Nu kan vi stryka det laget från listan över potentiella Byram-köpare.
Leeds United lufc4ever
2016-01-06 14:03
Håller 1000% med, Putte.
Leeds United PutteBJ
2016-01-06 11:35
Det ryktas åter igen om att vi vill låna in Grealish. Enligt mig är han bara en bortskämd snorunge med dålig karaktär.
Leeds United sportcarl
2016-01-06 01:58
Bra att vi har bridcutt minst säsongen ut. Gärna in med en innerback, och en anfallare, nödvändigtvis inte lafferty. hoppas att byram har ett leedshjärta och stannar.sedan undrar man ju till mans vad ante gjort för ont? Han gör pigga inhopp vågar hålla och driva bollen skapar målchanser plus passar som hand i handske med Cook och byram.
Leeds United terry cooper
2016-01-06 00:41
Stonefree //

Tycker det finns platser i laget som behöves flera alternativ till o några/någon kommer antagligen att lämna.
Finns väl en del bra spelare att plocka in om vi har viljan.

Att vi behöver höja lägsta nivån o bli stabilare borde vara prio ett.
Verkar vara en inställnings sak , att vi är så dåliga mot de som ligger i botten.
Kan vi jobba i 90 min mot topplagen så ska det inte vara några problem o göra det mot de övriga lagen åxå. Ynkedom.
Leeds United kjelldan
2016-01-05 23:35
Har inte sett några rykten om Italienska spelare, eller spelare från italienska seriesystemet. Men det kommer väl?
Leeds United stonefree
2016-01-05 23:19
Jag undrar vad ska vi med en spelare som Laffety till? Grabben har gjort 3 mål på de 34 senaste matcherna han har spelat. Och sedan gå ut med att släppa Antenucci gratis, han har ju gjort 5 mål den här säsongen på de få matcher han har spelat. Det känns lite Grevinnan och betjenten över Leeds varje Januari. Samma konstiga värvningar och lån, som inte bidrar ett skit i rätt riktning. Ska vi köpa nytt måste vi sälja av med en del.
Jag säger stopp. Skit i altihopa och behåll alla vi kan, vilket innebär alla utom Byram. Lägg dom pengarna i kassaskåpet så länge. Vi har en trupp som ska klara av det här, 90% av killarna som har spelat den säsongen har i sina bästa stundar visat att det finns riktigt bra fotbollspelare boende i dom. Vad vi ska satsa på är att jobba stenhårt på att få fram varför lägsta nivån är så låg som den är just nu. Det finns proffs på att hjälpa till med sånt. Kan vi höja lägsta nivån med 25-30% och höja högsta nivån med runt 10 % då har vi en trupp redan i dag som är redo för Play Off. Jag ser ingen anledning att kasta pengarna i sjön till ingen nytta.
Leeds United BullenKarlsson
2016-01-05 20:50
Håller med Kristoffer och Mikael. Det där är en bra grund att bygga på. Vi börjar få ett lag som är svårslaget och krigar till sig poäng. Till sist blir det ett lag som klarar att gå ut och kontrollerat vinna matcher med 2-0. När grundspelet sitter är det så otroligt mycket enklare att ersätta spelare. Tycker att Dallas, Wood och Bridcutt är mycket bra värvningar även om Wood fått mycket stryk av supportrarna. Hoppas också på en värvning av en anfallare, mittback och ytter. Men det ska vara spelare som presterat på denna nivå.
Leeds United Hartey
2016-01-05 17:58
50 anmälda till LUSS-resan nu och flera som anmält sig intresserade. Nu är det dags för alla som funderat på att någon gång i liver se Leeds United på ER att slå till!!
Leeds United Hartey
2016-01-05 17:56
@Linus.M:

Cellino vill ha £ 5 miljoner
Leeds United Linus.M
2016-01-05 15:29
@Rodell:

Inget officiellt vad det verkar.
Leeds United Rodell
2016-01-05 15:26
någon som vet om det är med option att köpa i bridcutts lån? var ju snack om det men något officiellt?
Leeds United Linus.M
2016-01-05 14:59
Officiellt att Bridcutt stannar!
Leeds United Mikael.F
2016-01-05 14:25
@Kristoffer:

Såhär tror jag också att läget ser ut just nu, att vi fortsätter med 4141 och bygger laget därefter. Antenucci har ingen plats i en sådan formation så inte helt omöjligt att han försvinner. Istället verkar ju Lafferty vara på gång som komplement till Wood som jag tror kommer fortsätta vara förstavalet. Tror också att Byram ryker nu och ersätts med en vänsterfotad yttermittfältare. Får vi ett bra bud på Bellusci så tror jag även att han försvinner och ersätts med någon som har erfarenhet av spel på de brittiska öarna. Utöver det så snackade väl Evans om att han ville ha någon som kan spela både på en kant och som anfallare utifall man man övergår till 442 under en match.
Leeds United terry cooper
2016-01-05 14:04
Hänger väl lite på vilka som vi förlorar men minst en mittback o två anfallare tycker jag det behövs.

Har fortfarande svårt att se vem/vilka som ska stå för målproduktionen.

Leeds United lufc4ever
2016-01-05 13:46
Gott !

Bridcutt var den viktigaste stenen detta fönster. Håll fast i allt annat och får vi in nån mer så är det bara bonus.

Även om vi inte skapar chanser så tror jag på sättet Evans kör. Vi har nåt som liknar ett eget spel. Det har vi inte haft sedan Grayson. Skapa chanser får man tugga in på träningarna.
Leeds United Kristoffer
2016-01-05 13:39
Antenucci på väg bort?
Leeds United Kristoffer
2016-01-05 13:36
Vi behöver en ny mittback, en/två yttrar och ny anfallare Hemma/Mot bottenlag: Silvestri Berardi ???? Cooper Taylor Dallas Bridcutt Cook ???? Wood/???? Antenucci Borta/Mot topplag: Silvestri Berardi ???? Cooper Taylor Bridcutt Dallas Cook Mowatt ???? Wood/????
Leeds United Kristoffer
2016-01-05 13:33
Vi har ett par innermittfältare för mycket, speciellt om Evans vill återgå till 4-4-2.

Bianchi, Sloth, Cook, Bridcutt, Murphy, Phillips, Adeyemi, Mowatt
Leeds United Rodell
2016-01-05 13:15
dags att banta truppen kan jag tycka... tycker nästan lite synd om t.ex botaka och sloth som jag tycker aldrig riktigt får chansen speciellt botaka
Leeds United Linus.M
2016-01-05 13:10
Nu när Bridcutt är klar och Byram är högst osäker:

Silvestri
Berardi, Bellusci/Bamba, Cooper, Taylor
Bridcutt
Botaka/Ny, Cook, Mowatt, Dallas
Wood

Sticker Byram får vi problem om inte Botaka steppar upp ett par steg. Annars ser det rätt okej ut. En ny mittback skulle behövas dock.
Leeds United Linus.M
2016-01-05 13:05
Phil Hay ?@PhilHayYEP 1 minför 1 minut sedan Visa översättning
Paperwork for Liam Bridcutt loan has now been completed. That's a done deal. #lufc
Leeds United Linus.M
2016-01-05 13:03
Tänk om vi kunde fått £1.5-2m för Bellusci. Hade sålt alla dagar.
Leeds United Zlatan,z
2016-01-05 11:46
Nytt försök med vinst, 2-1,
Borde momsa, detta lag som är så mycket sämre än oss !!
Leeds United Linus.M
2016-01-05 11:45
Breaking this morning, #lufc head of recruitment Martyn Glover is leaving the club for Sunderland. Inte bra...
Leeds United sportcarl
2016-01-05 11:35
Leeds United Linus.M
2016-01-04 22:27
Spelaren vi enligt media har velat haft i tre år nu... Lär väl inte hända nu heller.
Annons: