/england/leeds/forum/916.aspx/england/leeds/forum/916.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United PutteBJ
2015-07-16 22:39
Kul att vi är tillbaka i samma gamla ältande skit här på forumet igen. Har varit väldigt framåt mkt fokus på laget och en trevlig stämning här väldigt länge nu känns det som. Men det går tydligen inte hålla helt och hållet. Det ska väl vara roligt att följa vårat lag och roligt att skriva om det och med varandra här inne? Men när det alltid faller tillbaka i gammal skit så är det inte speciellt kul.

Alla får väl göra som de vill men fortsätter det att ältas i samma veva så skiter jag i att hänga här iaf.
Leeds United Linus.M
2015-07-16 22:20
Thom// Ja du undrade även när Redfearn skulle lämna. För det skulle inte hända.....
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-07-16 22:07
Linus// När slår din domedags profetia in om att alla unga spelare nu kommer lämna klubben? Inget av allt du har lovat och varit säker på det senaste året har stämt så nu får vi se om detta stämmer då. Taylor, Cook, Byram, Mowatt, Phillips och övriga talanger förväntas nu bryta sina kontrakt och lämna klubben för det var väl så du sa tidigare? Att går Redfearn så följer alla "hans" spelare efter. (väntar med spänning...)
Leeds United PutteBJ
2015-07-16 20:49
Jag är väldigt spänd på att se Ante spela denna säsongen. En av mina favoritspelare i klubben. Väldigt fin spelare som är kul att se på. Sätt mircos fötter på Erwin så har vi en superforward.
Leeds United PutteBJ
2015-07-16 20:46
@Danne K:

Åh, vad jag skulle önska att det var så. Sveriges bästa vänsterback i mina ögon. Då har vi det så gott ställt på vänsterbacken att man skulle kunna titulera sig CCC starkaste vänstersida.
Leeds United Leeds så klart!
2015-07-16 20:35
Sportkalle,

Ja, sajbertjafsande är en materialsport :)
Leeds United sportcarl
2015-07-16 20:28
Leeds så klart 20:25, ja det kostar att hålla på detta lag både i tålamod, pengar och nu kapitalvaror:-)
2015-07-16 20:25
@sportcarl:
Självklart. My bad. Jag orkar bara inte ändra med ajfönen. Blev så trött på detta gnällande igen så jag small till min laptop. En ny laptop köpt och kan hämtas ut först i morgon... Nej, jag skojar inte. Edit: PRÄSTON fixat.
Leeds United Danne K
2015-07-16 18:18
Köpenhamn bekräftar att en championship klubb har lagt ett bud på Augustinsson. Kan ju hoppas det är vi men det är långsökt
Leeds United Linus.M
2015-07-16 17:20
Sportcarl// Fantastiskt, eller hur ;)
Leeds United sportcarl
2015-07-16 17:16
17:11, vad bra då är vi överens
Leeds United Linus.M
2015-07-16 17:11
Sportcarl// Läs YEP artikeln. Han har inte blivit sparkad, iallafall inte officiellt så att säga.
Silvestri -the King ..........
2015-07-16 17:10
leeds-burnley-2-1..........stående vid hemmamatcher.......
Leeds United sportcarl
2015-07-16 17:04
Leeds så klart 15:52 du menar väl Preston?
Leeds United sportcarl
2015-07-16 16:59
tråkigt att redfearn lämnar, har dock inte läst att han blvit sparkad mer än här, jag vill nog säga att han inte fått den uppskattning av klubben som han förtjänar, säkert har han blivit erbjuden bättre villkor för Academy än han haft innan men är säkert långt ifrån som A-lagscoach, är bara att önska honom lycka till framöver vart det än må bli, att han haft ett vitt hjärta har jag aldrig tvekat om, men ser sportsligt rätt att ta in Rösler om vi vill sikta på Pl, rent meritmässigt så slår han Redfearn på alla plan både som manager och spelare, därmed ingen garanti han kommer lyckas, vi har haft managers som basat för Englands landslag som misslyckats i denna klubb, även legender med leedshjärta som Bremner, gray och clarke
Leeds United Linus.M
2015-07-16 16:38
Leeds så klart// Förövrigt, sen när är jag anti allt? Det är jag verkligen inte. Men jag tänker inte hylla allt Cellino gör bara för att som vissa verkar göra. "Kom in i matchen" som du skrev...
Leeds United Linus.M
2015-07-16 16:37
Leeds så klart// Klart vi ska släppa alla fel Cellino gjort, det har jag förstått. Inget mer att älta ändå, men tänker fortfarande skriva vad jag tror om situationen. Vilket är väldigt aktuellt eftersom Redfearn blev sparkad idag.
2015-07-16 16:16
@Linus.M:
Släpp det. Alla utom du har gått vidare, och ser framåt i stället för bakåt. Knappast en krusning på vattenytan på annars stormiga WACCOE förutom från den lilla anti-allt-minoriteten där du ingår ("Fuck off Massimo". Storslaget...). Redfearn hade sina begränsningar, och var knappast den som skulle kunna leda oss till PL. För det är väl i toppen av CC, och inom en snar framtid i PL som även du vill se Leeds spela? Kom in i matchen igen.
2015-07-16 16:11
LinusM,

När spelare uttagna för match väljer att inte spela vem tror du bestämmer då?
Spelarna eller managern?
Leeds United Linus.M
2015-07-16 16:09
Thom// Ja eller så har det med o göra att fansen gillade Redfearn mer än vad de gillade Cellino. Något som Mr. ME ME ME inte klarade av. Men det är bara en teori :) Skulle gissa på att vi inte är överens, där heller?
Leeds United Linus.M
2015-07-16 16:05
Leeds så klart// Tappade omklädningsrummet? Wow.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-07-16 15:58
En sak som förundrar mig är följande; Om nu Redfearn hade varit världens bästa person att utveckla talanger, en grym manager, en underbar människa och helt rätt för Leeds United i alla avseenden - varför gör vi då oss av med honom? Kanske är det bara så att han tillhör en annan era och att vi nu går in i en ny? Jag kommer alltid hysa stor respekt för Redfearn och tackar honom givetvis för allt. Dock är jag tänligen säker på att de talanger som nu återfinns i a-laget hade varit där ändå. Vi har alltid fått fram massor av talanger i Leeds och kommer fortsätta fostra spelare som förhoppningsvis kommer ta oss tillbaka till finrummet snart. Ny era, tack Redfearn och stort lycka till i framtiden!
2015-07-16 15:23
@sportcarl:
Exakt. Grayson, Thomson, och Redfearn känner varandra. Grayson basar över PRÄSTON. Antingen assistant manager eller head of academy i PRÄSTON, eller manager för någon klubb i League One eller Skottland väntar för Redfearn gissar jag. När han förlorade kontrollen över omklädningsrummet i slutet av säsongen så skrev han egentligen under sin egen "dödsdom" i Leeds. Redfearn behöver mer erfarenhet som manager för ett a-lag i CC. Skorna som behövdes fyllas var troligen storleken större än förväntad. Det finns annars inget ont alls att säga om honom. Bara gott. Jag önskar honom lycka till, och kommer altid att tycka om honom efter sina insatser i Leeds. För mig är han som Grayson; evigt vit och därför en broder. New start. New faces. New Leeds. Forza Ove.
Leeds United stonefree
2015-07-16 15:07
@Danne K:

Jag så att Ranieri är klar för Leicester, konstigt, men vill de åka ut så har de hittat rätta tränaren för att fixa det.
Jag skrev igår om Redders och att jag tycker han ska börja i någon klubb i en lägre div, vilket jag också tror han kommer att göra. Vi har ju börjat på en ny inslagen väg i Leeds med nya ansikten, då kanske det är lika bra att göra det rakt genom hela klubben.
Jag är 100% övertyggat om att vi kommer att slås på den övre halvan hela säsongen, men mycket tabell läsning! Jag personligen tycker det är bra att vi inte vinner alla våra tränings matcher, det är lätt att man då slår sig till ro och tror att man är klar för liga spelet om några veckor!
Leeds United sportcarl
2015-07-16 15:00
Leeds United sportcarl
2015-07-16 15:00
Kanske grayson snappar upp honom som han gjorde med Thomson
Leeds United Danne K
2015-07-16 14:13
Ranieri redan klar för Leicester. Tror Reads får ta ett lag i league one eller two eller går han som ass i högre div. Tråkigt att en ikon lämnar. Tror inte akademin är ett en-mans jobb så där är säkert kunnigt folk kvar.
Leeds United Danne K
2015-07-16 14:13
Ranieri redan klar för Leicester. Tror Reads får ta ett lag i league one eller two eller går han som ass i högre div. Tråkigt att en ikon lämnar. Tror inte akademin är ett en-mans jobb så där är säkert kunnigt folk kvar.
Leeds United Linus.M
2015-07-16 13:26
Här har ni en länk till YEP som förklarar allting.
Leeds United Linus.M
2015-07-16 13:19
OM det är sant vad Bean säger så är det ännu sorgligare, för då är Pearson inte bättre han. Men jag säger inte att det är sant. (Graham Bean jobbade hos Leeds men blev sparkad av Cellino). (Gammal tweet) @PhilHayYEP: Pearson: "Offer to Redfearn to stay (at the academy) is genuine and credible because I made it." #lufc @FootballFactors: Pearson at centre of it all sending Redfearn texts inappropriate telling him it "was going to be a long year" to pressurise him @FootballFactors: Pearson attended meeting with Redfearn advisor and refused to shake his hand and left within 2 minutes. @FootballFactors: Redfearn was happy to continue but Club made it impossible for him obstructing his return at every juncture. @FootballFactors: Redfearn not even allowed to speak to Academy staff to start pre season planning unless he signed totally unacceptable contract.
Annons: