/england/leeds/forum/913.aspx/england/leeds/forum/913.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-01-08 20:00
Tycker också vi hade kunnat sälja Cook för £30m som ryktena säger... Jaja, kul ändå att Cellino visar muskler och tackar nej till £30m men vem vet vad som händer om en klubb kommer in och bjuder £40m?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2016-01-08 19:59
Cook kommer inte gå i januari även om en del kanske tror det och sover sömnlöst. Rent sportsligt dock 15 miljoner pund eller mer och det lades på spelarköp skulle stärka laget
Leeds United Leeds så klart!
2016-01-08 19:50
£30 mille för Cook?
Sälj för hundan.
Vi kan få både Zlatan och Lavezzi för den slanten ;)
Leeds United Linus.M
2016-01-08 19:42
Thom//

Nära vet jag inte. Rykten säger bara att han kan gå till Bournemouth i januari för £10m. Om det är en trovärdig källa får vi se när februari kommer till oss :)

Återigen därför jag skrev ett "?" efter Cooks namn. Kunde lagt till det på Bianchi också, då han ryktas tillbaka till Italien.
2016-01-08 19:34
Mustapha Carayol@Muzza_19 Buzzing to have joined such a big club @LUFC thanks for the welcome messages! Cant wait to get going “I know the gaffer well – I played for him when I was 18 years old and we’ve always kept in contact,” Carayol said. “He fired me a text to see if I would fancy coming down. You just have to when Leeds United come calling – it’s probably the biggest club in the Championship. I’m here and I’m looking forward to it."
Leeds United sportcarl
2016-01-08 19:32
Jag hoppas och tror Pepe spelar, är väl den minst dåliga av de 2 det handlar om jämte Cooper. Får chans att ta revansch för liga mötet
Leeds United stonefree
2016-01-08 19:24
@Leeds så klart!:

Hade Vinnie Jones varit här i dag, då hade det smält ut av bara fan nästa gång Leeds möter Nottingham. Peppe får ju inte spela annars hade han nog fixat det han han också
2016-01-08 19:18
Linus// "Nära" att gå till Bournemouth för £10m alltså? Hur nära och vilka trovärdiga källor säger att detta är fallet? Mina säkra källor säger att vi har tackat nej till £30m?
Leeds United BullenKarlsson
2016-01-08 19:08
Tänkte på det där med att lämna för PL, tror knappast Delph ångrar sitt byte trots att speltiden för AV var snål första 3-4 åren. Däremot Byram, han vill nog gärna spela kontinuerligt och då får han nog hoppas på att nån engelsman vill ha honom typ Big Sam, annars får han det nog tufft. Jag vill gärna ha kvar Byram, tycker han förtjänar att ligga högt upp på lönelistan, även om han presterat lite sämre insatser så är han ju en av de som spelat längst i klubben. Skulle vara synd om Cook lämnar men jag tror inte det. Cellino är en idiot och gör märkliga uttalanden, men jag har alltid fått uppfattningen att han faktiskt vill klubben gott och bryr sig om vad folk tycker. Vi är inte i behov av pengar. Lämnar Cook kommer vi få rejält med pengar och kan investera i kvalitet som Bridcutt - vår klart bästa spelare just nu. Man brukar inte använda januarifönstret för att köpa upp talanger. Som sagt, en snabb mittback som kan konkurrera med Belluschi och en anfallare, Lafferty får gärna komma hit och göra sig redo för EM. Har vi länkats med några fler spelare? Förutom de vanliga: Jones, Alan Smith, Ian Harte osv
Leeds United Linus.M
2016-01-08 19:06
Thom//

Det ryktas om att Cook är nära att gå till Bournemouth för £10m, ja. Om det är sanning får vi se, därför jag skrev "?".
2016-01-08 19:04
Linus// Aha, är det £5m det ryktas om eller hört några andra "trovärdiga" rykten?
Leeds United lufc4ever
2016-01-08 18:32
Alex Cairns kanske vaktar buren mot oss i morgon.
Leeds United sportcarl
2016-01-08 18:10
Jag skulle gärna ta tbx Smith.
Leeds United Hartey
2016-01-08 17:45
Läste att Matt Smith var linkad att gå till Leeds om inte Lafferty kommer
Leeds United Linus.M
2016-01-08 17:15
Thom//

För jag är osäker på om han är kvar i klubben efter januarifönstret stängt.
2016-01-08 17:07
Linus// Varför skriver du ett frågetecken efter Cook? Sen är väl Bianchi och Sloth påväg bort vad jag har hört men även om de inte skulle vara det så ser det ju inte ut som de har någon framtid i klubben. Vet du något om Cook som ingen annan vet så snälla, berätta gärna det. Det senaste jag hörde var att Cellino tackat nej till ett bud på £30m för Cook så jag tror vi är säkra där.
Leeds United Linus.M
2016-01-08 16:54
Carayols kontrakt med Boro går ut i sommar. Förhoppningsvis kommer han lägga på en extra växel för att visa oss att han är värd o köpa i sommar.

Jag vet, jag vet... Det borde spelarna göra ändå, men sanningen är ju att pengar styr tyvärr.
Leeds United sportcarl
2016-01-08 16:36
jo det är så man vill det skall gå till när man kommer till Leeds United, svarar ja direkt, sätter sig i bilen, gör sin medical test och skriver på inom 24 timmar
2016-01-08 16:30
Muzzy Ga-Jol behövde bara tre sekunder.
Mer ska inte behövas när Leeds kallar.
2016-01-08 16:25
Psycho Bellusci har ett ben att knäcka.

Hur f-n kan man välja Ingen Skinka framför Leeds?
Leeds United sportcarl
2016-01-08 16:20
finns bra klipp på mustapha carayol på youtube om man vill se vad det är för spelartyp och hur han gör sina mål
Leeds United Linus.M
2016-01-08 16:15
Vi behöver väl inte ytterligare en mittfältare?

Vi har ju: Mowatt, Cook(?), Murphy, Sloth, Bianchi, Adeyemi, Bridcutt, Phillips. Det räcker och blir över för mig iallafall.

Behövs en mittback, en bättre anfallare än Lafferty som kan konkurrera med Wood och att vi behåller Byram & Cook. Om vi vill till playoff ska sägas...
Leeds United sportcarl
2016-01-08 16:01
Leeds-Rotherham 3-0. gärna in med en riktigt bra back som komplement till Cooper, och en målfarlig anfallare sedan är jag nöjd, jag behåller gärna byram och antenucci, finns 5-6 spelare som jag släpper innan dom
2016-01-08 15:31
sportcarl// Leeds - Redfearn 0-1 :D
2016-01-08 15:30
Drömscenario: Ut: Antenucci (för det verkar som att han vill lämna) Byram (för inget mindre än £5m) In: Lafferty (för att hårt arbetande anfallare har lyckats i Leeds den senaste tiden... Healy, Hulse, Becchio, Blake etc) Yttern som redan är klar... En mittback som kan spela ihop med Cooper eller Bellusci. Tröttnat på Bambas bambi stil. En spelfördelare på mitten.
Leeds United sportcarl
2016-01-08 15:28
hur kommer det sig att det kommer upp att jag tippar Leeds-Rotherham 0-0 efter varje inlägg? det är definitivt inte mitt tips om den matcehen
Leeds United sportcarl
2016-01-08 15:15
ja detta fönstret har startat bra, blir dock aldrig så många spelare in som tränarna säger, tippar 2 in och 1 ut
Leeds United lufc4ever
2016-01-08 15:14
@Leeds så klart!:

Har bara suttit och väntat på den.

zzzzzzzzzzzzzzzz ;)
Leeds United Rodell
2016-01-08 15:13
så detta är andra värvningen i januari :) och Evans säger detta efter Carayol,

“I look forward to this being the first of three or four further additions to the group before the end of the month"

Januari blir spännande :)
2016-01-08 15:04
Hos oss får han inte bara fria tyglar utan också en resa till Hawaii..
Annons: