/england/leeds/forum/912.aspx/england/leeds/forum/912.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Zlatan,z
2015-12-17 11:55
Linus/
Ren skit o dynga//
är alldeles för starka grejor för växligheten,
däremot i lagom dos en nödvändighet, och
inga sägner.......;)
Leeds United Zlatan,z
2015-12-17 11:41
Kvällen artar sig till en explosion av idrott i olika former.
Blir skönt att slappa av, större delen av denna aftons jule bestyyr.
Hoppas att de som kan se matchen på tv, inte glömmer att dela med sig av det som händer i rutan !
Spelschemat ger ju ställningen just då i alla fall, alltid något.......

Leeds United lufc4ever
2015-12-17 10:10
@Linus.M:

M.a.o stensäker förlust för vår del. Vi finns till för att bryta andras usla trender.
Leeds United Linus.M
2015-12-17 01:20
K ??V ?@LaffK 33 minför 33 minuter sedan
@dallas_stuart post code. Might take me couple weeks tho. But keep it warm for me ??

Kyle svarar
Leeds United Linus.M
2015-12-17 00:33
stuart dallas ?@dallas_stuart 17 minför 17 minuter sedan
I've a spare room waiting for you in my house with your name on it ??@LaffK

Stuart Dallas tweetar detta till Kyle Lafferty, en spelare som vi sägs ha varit efter ganska länge.

Nu är ju twitter ren skit, dynga, värdelöst, sägner och så... Men för er som tror på tomten och spökhistorier kanske då anar att vi signat en ny spelare ;)
Leeds United Linus.M
2015-12-16 22:57
Mycket bra skrivet av Phil Hay.
Leeds United Linus.M
2015-12-16 22:52
Två vinster på tio matcher för Wolves, däribland mot Roterham och Birmingham som båda är helt under isen just nu.

Visst borde vi kunna få med oss en poäng imorgon?

Inte för att logik är något man ska förknippa Leeds med men..... :)
Leeds United McGrov
2015-12-16 22:38
Bra odds på Leeds i morgon. klart att vi vinner säger hjärtat, trist att förnuftet skriker något annat. Hoppet är det sista som överger en

MOT
Leeds United Leeds så klart!
2015-12-16 21:46
"He´s a crying baby"

//M.Cellino
Leeds United lufc4ever
2015-12-16 19:02
"Ja e int bitter ! "
Leeds United lufc4ever
2015-12-16 18:59
Milner bakom Cook och Mowatt på mitten. Med Taylor och Byram upp och ner på kanterna. Och McContract och Austin på topp.

Helvete så deprimerad jag blev nu när jag vaknade upp och insåg fakta......

FOSTERSTÄLLNING !!!
Leeds United Zlatan,z
2015-12-16 18:58
Både Wolves och Leeds s ställningar i tabellen,skulle må bra av varsin trea i morron. En etta ändrar int så mycket för nån av dem. Ibland händer det ju , att Leeds kommer med en skräll, kanske int dags för det i morn, bar till o lev på hoppet, som ibland gäckar en totalt...;) En superduplerl ler, fin överraskning, skulle sitta fint så här nära tomtens intåg...... Men bäst att ta en stor nypa salt i fickan ,brukar gå fel.....
Leeds United Leeds så klart!
2015-12-16 16:54
Någon gång i framtiden så... "Former Leeds United midfielder James Milner has hinted a return to Elland Road is not off the cards. The 29-year old is a product of the White’s academy system and spent two years playing for the senior team in the Premier League accruing 48 appearances for the club." Den bäste spelaren akademin har fått fram under många år. Jag minns fortfarande när en tanig 15-årig yngling med Milner på ryggen debuterade i a-laget.
Leeds United Hartey
2015-12-16 12:24
LinusM. Ok en åttondel av vad vi tog med då
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-12-16 00:43
@Hartey:

415 stycken tog de med ikväll!
Leeds United Hartey
2015-12-15 22:16
Skulle någon kunna kolla upp hur många Bolton tar med sig till The Valley ikväll
Leeds United Kristoffer
2015-12-15 21:49
Kan bli 12:e hållda nollan i ligan för SImon Graysons Preston idag. Imonerande. VI har fyra. I oktober och början av november höll de nollan i sex raka matcher.
Leeds United Linus.M
2015-12-15 21:29
Brian McDermott sägs vara klar för Reading.
Leeds United sportcarl
2015-12-15 19:38
i princip full omgång i championship ikväll
Leeds United sportcarl
2015-12-15 19:00
både och när det gäller byram, han har väl startat uppemot en tiotal matcher dock de mesta som yttermittfältare och hoppat in i ungefär lik många matcher, om man skall vara ärlig så har han inte imponerat och visat att han vill slåss för sin plats och jag vill se en byram man blir imponerad av, sedan är ju "problemet" att berardi inte gjort en dålig match på typ ett år och berardi spelar på byrams "rätta" plats, nu är dock berardi skadad och det borde öppna upp möjligheterna, men för varje vecka som går utan han kritar på så förbättrar han ju inte situationen, han har spelmässigt inte visat rätt commitment och jävlar anamma att tjäna ännu mer än 12000pund, tror byrams huvud är på ett annat ställe, och tror inte bara det handlar om pengar, är väl fifty fifty att han försvinner i januari, önskar honom lycka till vart han än går om han försvinner är ju ändå en leedslad, och skall han lämna är rätt tid nu.
Leeds United Duke
2015-12-15 18:09
Att Byram inte "platsar" tycker jag är fel ordval. Han får inte spela pga sin kontraktsituation är mer rätt. Får vi 1-2 miljoner pund för honom i januari kan vi köpa loss Bridcutt. Cellino kommer nog inte lägga in några större pengar i klubben tyvärr.
Leeds United Zlatan,z
2015-12-15 17:39
tipset
Wolves 1 - Leeds 2,
Leeds United Linus.M
2015-12-15 16:40
@Norman Hunter:

Jag menar att det är så sjukt onödigt att anställa och sparka tränare stup i kvarten för att Cellino tycker det är kul. Det har ju inte blivit ett dugg bättre, snarare sämre.
Leeds United Norman Hunter
2015-12-15 16:37
Linus// När du klistrar in en tweet som konstaterar att vi behöver betala Rösler för hela hans kontraktslängd om han inte tar ett annat jobb och lägger till att det är samma som med Milanic så antar jag att det är kontraktens form du kommenterar. Jag läser det igen och gör samma tolkning... Sorry om det blev fel.
Leeds United Linus.M
2015-12-15 16:32
Norman//

Jag klagar på att Cellino sparkar tränare som vi måste betala. För att sedan ersätta dessa med Steve Evans som inte gör något bättre överhuvudtaget.

Det är kostnader som är så onödiga så att man spyr.
2015-12-15 16:14
@Linus.M:

Personligen hade jag hellre haft kvar Rösler men det var återigen inte det jag kommenterade. Jag skrev en kommentar att det är standard att man får betalt för den tiden man skrivit kontrakt. Nånting som du klagade på...
2015-12-15 16:11
@Linus.M:

Du behöver inte skriva nånting till mig för att jag ska "ändra mig". Är det nåt j-la kall du har med att kommentera andra i hopp om att du tror att just det ska få dem att ändra åsikt? En åsikt du inte har j-la aning om för du lägger ju orden i mun på mig genom att påstå att jag skrivit nåt som är din egen j-la tolkning av ett (1!) inlägg.

Ska du föra en diskussion med mig får du göra det utan att hitta på saker, precis som jag skrev alldeles nyss. Hur svårt kan det vara? Om vi diskuterar Byrams lön kan du väl inte komma dragandes med en massa irrelevanta åsikter som Du har.
Leeds United Linus.M
2015-12-15 15:50
@Norman Hunter:

Att vi fortsätter sparka managers, som vi sedan fortsätter betala, för att få in Steve Evans som inte gör jobbet ett dugg bättre? Vi hade lika gärna kunnat haft kvar Rösler. Istället för att få in Evans, som säkert han också snart sparkas.
Leeds United Linus.M
2015-12-15 15:48
Norman//

Vet inte vad jag ska skriva, du kommer ändå inte ändra dig.

Låt oss sälja Byram, fortsätta byta managers och vara med i en nedflyttningsstrid med Massimo Cellino som ägare. Sedan drar Mowatt och Cook i sommar, blir bra det här!
2015-12-15 15:47
@Linus.M:

Ett standardkontrakt alltså, var ligger nyheten i detta?

Annons: