/england/leeds/forum/906.aspx/england/leeds/forum/906.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hartey
2015-09-02 17:49
14 anmälningar till LUSS-resan direkt och nytt för denna resa är att vi skall försöka göra en gemensam march för nordiska fans från Leeds City Centre till Elland Road på lördagsmatchen mot Reading
Leeds United lufc4ever
2015-09-02 17:47
Vem fan uppfann landslagsuppehåll ?!

EM och VM kvalen kunde spelats i Juni.....

Och Hamrén kunde haft hand om Grönland........
Leeds United terry cooper
2015-09-02 17:18
@sportcarl:
Sloth får gärna ta med sig Doukara genom dörren ut
Leeds United sportcarl
2015-09-02 16:36
Nu är det bara Sloth kvar att släppa bland spelare som jag har svårt se få speltid
Leeds United sportcarl
2015-09-02 16:31
Ajose kommer inte vara saknad
Leeds United Linus.M
2015-09-02 15:54
Ajose lämnar.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Ballsmash
2015-09-02 15:32
Lundh är ju sanslöst dryg och dubbelmoralisk så Zlatan har all rätt att klanka ner på honom. Även om Lundh har en väldigt gedigen smak när det gäller favoritlag.
Leeds United Kristoffer
2015-09-02 13:34
Phil Hay: Talks to sever Ajose's #lufc contract still ongoing. Coventry and Swindon keen. Ajose could join either as a free agent outside the window.

Dock har Ajose samma agent som Cameron Stewart.
Leeds United Plyma
2015-09-02 13:28
Denna funkar kanske bättre
Leeds United Plyma
2015-09-02 13:22
Såg precis på Direkt sändning på AB en intervju med Zlatan. Zlatan verkar ju vara skitsur på "våran Lundh", så att Zlatan skulle dyka upp på ER i Jan-fönstret eller avsluta sin karriär i Leeds kommer nog icke att ske! Vi får väl klara oss ändå ;) Hoppas länken funkar annars får det bli AB, där Lundh är lite pissed åsså M O T
2015-09-02 10:23
Spelarna brukar vara som bäst när det ska hållas kontrakförhandlingar
Leeds United Linus.M
2015-09-02 09:51
Cellino vill dock att Byram går ner i lön samtidigt som han skriver på ett långtidskontrakt. Det är därför förhandlingarna tagit stopp varje gång.

Denna strategi funkade med Murphy då han satt på en löjligt hög lön (GFH......) men det sitter inte Byram på.
Leeds United sportcarl
2015-09-02 09:48
Terry Cooper 07:09,säger som Eddie Gray att situationen han försatt sig i påverkar så klart hur han spelar, även om han är den Leedsspelare som varit längst i klubben är han fortfarande väldigt ung,hoppas han kritar på snart eller vill flytta, som det är nu så ärd et inte optimalt för någon,
Leeds United Kristoffer
2015-09-02 08:31
@¤Thom Mattsson¤:

... när man har roligt.
Leeds United Kristoffer
2015-09-02 08:31
@Hartey:

:)
2015-09-02 07:09
Undrar hur Byram tänker nu.
Inget lag verkar ju vara värst intresserade av han.
Han hamnar ju i ett hyfsat förhandlingsläge nästa sommar om han spelar bra denna säsongen .....
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-09-02 00:22
Tror min första artikel sträcker sig tillbaka till 2003. Tiden går fort..
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Plyma
2015-09-02 00:06
Det har varit ett spännande dygn.
Även om vi har en skaplig trupp som känns bra, men det hade varit häftigt med nån "Dyring" vilket iochförsig som väntat inte kom.
Hoppas att J Botaka, is The Magic One som tänder alla våra
"slumrande Stjärnor"
Linus.M//
Sicken go brorssa du har; ) Dömd till evigt lidande, ha ha ;)))
Hälsa.
M O T
Leeds United sportcarl
2015-09-01 23:57
hände ovanligt lite tycker jag på innan transferfönstret stängde, derby verkar gå all in för att gå upp denna säsong med jacob butterfield och brad johnson in, sedan fick reading in vydra på säsongslångt lån, det är en sådan anfallare vi skulle gått efter om vi skulle förstärkt framåt
Hartey
2015-09-01 23:05
@Kristoffer:

Legend :-)
Hartey
2015-09-01 22:26
LUFC Stokes and Phillips on target in Leeds win

Leeds United development squad continued their decent start to the season with a 2-1 win at Birmingham City.

Leeds included Kalvin Phillips and Souleymane Doukara in their side, the pair having both featured for the first team this season.

Young striker Lee Erwin also started as he looks to push himself into the first team plans of head coach Uwe Rosler.

Erwin came close to giving Leeds the lead inside the opening ten minutes but his effort was pushed wide by experienced goalkeeper Adam Legzdins.

Leeds keeper Eric Grimes was forced into action for the first time just past the quarter-hour mark when he kept out a low strike from Viv Solomon-Otabor.

The home side were causing Leeds problems and both Koby Arther and Alex Jones went close to opening the scoring for the home side.

Grimes then made a superb save to deny Jones, keeping out his effort from point-blank range.

Leeds went ahead just before the break when Republic of Ireland under-21 international fired home following a corner by Phillips.

Phillips scored Leeds second goal just past the hour when he fired home from the penalty spot after Legzdins had brought him down inside the area.

Jones finally beat Grimes with just twelve minutes remaining when he poked home a Solomon-Otabor cross.

Leeds had to hang on towards the end and both Alex Purver and Jack Vann threw their bodies on the line to block efforts from Birmingham as Leeds won their first away game of the season.

Teams

Birmingham
Legzdins, Eardley, Hancox, Adams, Cogley, Harding, Arthur, Baba (McDonald 60), Jones, Truslove (O'Neill 73), Solomon-Otabor

Subs
Trueman, McFarlane, Seddon

Leeds
Grimes, Coyle, Skelton, Vann, Denton, Purver, Phillips, Doukara, Erwin, Stokes (Parkin 74), Mulhern (Walters 67)

Subs:
Richardson, Pearce, Lyman

Leeds United Kristoffer
2015-09-01 22:15
Såg på den nya redaktionssidan att man skulle fylla i när man blev medlem i redaktionen. Min äldsta artikel jag kunde hitta här på svenskafans är från mars 2003. Minst 12 och halvt år har jag alltså varit med i redaktionen. Dock är det inte mitt tidigaste artikel då jag fick låna Harteys konto en gång före det för att lägga upp en artikel om Viduka.
Hartey
2015-09-01 21:55
Grimes, Coyle, Skelton, Vann, Denton, Purver, Phillips, Doukara, Erwin, Stokes, Mulhern.
Leeds vinner 2-1 mot Brums!!
Leeds United Linus.M
2015-09-01 21:51
:::::FARSIDE::::: Du har PM :)
Leeds United Rob.
2015-09-01 21:48
Hartey du har pm :)
Hartey
2015-09-01 21:40
Birmingham U-21-Leeds 1-2 Stokes och Phillips gjort målen tid 82 min
Hartey
2015-09-01 21:14
Birmingham -Leeds U-21 0-1 57 min
Leeds United Linus.M
2015-09-01 20:59
Läs gärna den uppdaterade redaktionssidan! Mer info kommer komma där under de kommande dagarna. :)

MOT!
Leeds United PutteBJ
2015-09-01 20:44
Stokes sätter 1-0 till Leeds U21 på volley efter hörna av Phillips. MOT
Leeds United PutteBJ
2015-09-01 20:02
@Linus.M:

Hahahahhaha han är ba för bra :-D
Annons: