/england/leeds/forum/904.aspx/england/leeds/forum/904.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United stonefree
2015-10-21 19:12
Men ärligt, så tror jag nog det dyker upp någon överraskning i laget!
Leeds United stonefree
2015-10-21 19:07
Jag byter gärna Wotton mot Belusci annrs köper jag uppställningen rakt av! Jag tror att Bellusci, har lättare att tämja McCormack över 90 minuter
Leeds United Linus.M
2015-10-21 18:59
Ska vi tippa på denna startelvan?

Silvestri
Byram, Bamba, Wootton, Berardi
Botaks, Mowatt, Cook, Dallas
Wood, Antenucci

Allt annat är en besvikelse ;)
Leeds United stonefree
2015-10-21 18:55
Jag hoppas att Bellusci är med och att Byram spelar höger back, samt att vi kör med både Wood och Antenucci i anfallet.
Leeds United stonefree
2015-10-21 18:48
Ingen laguppställning än? Det är ju mindre än 2 timmar till match!
Leeds United Ballsmash
2015-10-21 17:12
Vinst ikväll och vi är bara 7 poäng från playoff! Woho! Verkar vara en ovanligt dålig upplaga i år detta championship, med den här truppen borde vi ligga där uppe.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United CordonHill
2015-10-21 16:20
Match ikväll, kvällens huvudmatch! Hoppas på ett bra resultat. Kom igen nu, nu ställer vi oss bakom laget. Oavsett ägare, tränare eller spelare.

MOT
Leeds United PutteBJ
2015-10-21 16:14
@¤Thom Mattsson¤:

Tyvärr verkar det inte så. :/
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-21 16:05
Är vi på TV ikväll?
Leeds United PutteBJ
2015-10-21 15:40
Känns spontant som att Byram kommer få ett jävla lyft under Evans. Evans gillar Byram och han kommer med all säkerhet återgå till sin position som fullback. Ska bli spännande ikväll. Vilken elva, formation, hur laget styr spelet eller låter Fulham göra det och istället hugga på kontringar. Personligen skulle jag vilja att Leeds har mindre bollinnehav än vad vi brukar ha, och istället pressa över hela banan och satsa på omställningar.

Många frågor skall besvaras.

MOT
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-21 15:22
Hade absolut inte haft någonting emot om någon med lokal förankring tagit över klubben. Dock har vi ju pratat om detta i alla år och ingen har kunnat visa några ekonomiska muskler. Om tiden nu är inne för det så måste det ju bero på att klubben i så fall är i ett betydligt stabilare skick än den var för bara något/några år sedan, eller? Den cirkus som rådde under Bates med flera olika ägare i diverse tax haevens fick ju säkerligen den största entusiasten att skaka på huvudet. Nu är det väl betydligt enklare vid förhandlingsbordet. Cellino äger 75 % och GFH med 25 % fördelat mellan diverse delägare i riskkapitalbolaget (om jag inte är ute och cyklar?). Om dessa miljonärer från Leeds närområde kan sluta snacka och "put the money where the mouth is" så är jag den första att tacka Gudarna för det och även Cellino för ett gott jobb att göra Leeds någorlunda slagkraftigt på - och utanför planen. MOT
Leeds United terry cooper
2015-10-21 15:02
Evans pratar på att ta in ett par gubbar.
Ska bli intressant att se var han tycker det behövs förstärkas.
Leeds United Rodell
2015-10-21 14:31
Får vi helt enkelt hoppas att Evans är mannen som styr oss uppåt i tabellen även om jag gilla Rösler... 3p mot fulham en pånytt född Byram på högerbacken och stänka in lite baljor ikväll! :)
Leeds United lufc4ever
2015-10-21 14:28
Pearson är ju nära Peter Wilkinson. En av Englands största inom IT och från Yorkshire. Han ligger bakom pengarna in i rugbyn.

Det har spekulerats eller snarare önskats i många år att dessa skulle ta över. Kruxet är väl att Wilkinson sagt att han aldrig ska ge sig in i fotboll igen för han vill inte ha med cirkusen att göra.

Man kan ju be på sina bara knä att Pearson har övertalat honom att bistå med en slant. Dom hade varit perfekta för oss.

Nån gång måste väl fotbollsgudarna le åt vårt håll ?
2015-10-21 14:05
Hartey //

Med den turen vi har så vet du väl hur det slutar.
Raka motsatsen antagligen men man kan ju hoppas på Pearson eller någon lika vettig. Drömmar kan ju ingen ta ifrån mej.
Leeds United stonefree
2015-10-21 13:47
Tror t.om att Pearce kan komma överens med Shaun Harvey. Det vore nåt med honom som ägare! Men varför var han inte med i racet när Cellino Köpte?
Leeds United PutteBJ
2015-10-21 13:42
Hartey//

Absolut inte för mkt begärt, vore en dröm. Det är bra det att det händer aldrig Leeds :-) så vääl vill inte de högre makterna oss.
Hartey
2015-10-21 13:34
Tänker på att om Pearson köper klubben och tar över allt ansvar. Då får vi allt som inte har haft sedan Bates tog över. En chairman som har integritet och uppför sig på ett värdigt sätt utan att fansen behöver skämmas. En chairman som inte kommer att spendera pengar som klubben inte har. En chairman som kommer att ena fansen. En chairman som vet hur man driver en elitklubb och kan inspirera alla anställda i Leeds. En chairman som är engelsman och har lokal förankring. En chairman spm kan samarbeta med Leeds City Council. En chairman som kan samarbeta med banker om Leeds vill satsa på ett stort projekt. En chairman som kan samarbeta med Leeds supporterorganisationer. Är det för mycket begärt att hoppas på det...
Leeds United lufc4ever
2015-10-21 13:22
Man skulle kunna sträcka sig att dom kan få behålla själva namnet Red Bull.

Så om dom döper om sin RedBull Light till White och ändrar den burken från ljusblå/gråvit till helvit så kanske vi har a match made in heaven ;)

Men vi kräver miljarder.........
Leeds United Linus.M
2015-10-21 12:21
Leeds Fans Utd har pratat med RedBull angående hur de skulle ställa sig till våra traditioner om de köpte klubben. De kunde inte lova att de inte skulle ändra någonting så vi blir nog inget undantag om detta händer.
Leeds United Dansken
2015-10-21 12:04
Tror helt ärligt vi hade spelat i helvitt ändå. Bara haft tjuren på magen. Red Bull / Vodka är ju gott osse, lika slabbit som cidern vissa av pågarna dricker när vi är över ! MOT
silverfisk
2015-10-21 11:55
lufc4ever //
håller med till 100%

lasse c //
finns säkert täta rika som kan köpa Leeds, men är man så rik hur ärlig är/ har varit är dessa personer då??
Leeds United lufc4ever
2015-10-21 10:41
@silverfisk:

Och det är 100% för mycket rött.

Spelar hellre National League än får röda tjuren som sponsor.
Leeds United lasse c
2015-10-21 10:04
Vilken soppa vi hamnat i Igen! Men vi håller ju på Leeds så vi är ju vana. Vilken ägare vill man ha då? Någon rik ryss? Någon arab med oljepengar ? Någon galen Italienare? Nä det vete f- n om någon passar i Leeds! . Det bästa vorre nog om det skulle finnas några täta Engelsmän som gick ihop o köpte Leeds , men finns dom? Hoppas manager bytet ger lite energi till laget, vi måste börja vinna matcher nu. Det känns om laget har underpresterat ett tag nu , vi borde vara lite bättre än förra året, jag tycker att många spelare blir sämre när dom kommer till oss. Men i kväll vinner vi med 2-1. Nu vänder det , under tiden ska jag lyssna på Bo kaspers orkester med låten " Håll ut", den är väl special skriven för oss Leeds självplågare
silverfisk
2015-10-21 09:31
terry cooper// kan vara att red bull är svart o röda, men deras lag RB Leipzig o RB Zalsburg spelar i vita tröjor o röda byxor
2015-10-21 08:18
Känns som att Evans har allt att vinna.
Får se vart det barkar....
Leeds United PutteBJ
2015-10-21 07:59
Instämmer i de senaste inläggen här, väldigt underhållande och intressant med allas åsikter och känslor och så ska det vara. Men det får inte gå över till att det handlar om annat än Leeds United. Klart att vi alla sitter i en situation nu där mkt tankar, åsikter och känslor flödar men håll er lite kalla det räcker ju bara med att vi börjar vinna lite matcher igen så kommer nog tonen här vara helt annorlunda.

Jag såg Evans PK igår förresten. Han imponerade mkt på mig. Inte alla som går in och tar en PK sådär helt själv. Han hade ju inte ens behövt Martin breve sig. Riktigt mkt pondus visade han. Börjar hoppas och tro att detta kan bli bra. Det sporrar ju säkerligen spelarna att alla vill visa nu att de har i startelvan att göra.

MOT 3p imorn nu & MOT alla dagar om året.
Leeds United Bo$$e V
2015-10-21 00:00
Ni som känner er träffade läs texten ovan hur vi skall behandla typ varandra.
Leeds United Bo$$e V
2015-10-20 23:58
MOT så in i bomben imorgon 1-3
Leeds United Linus.M
2015-10-20 23:43
Ber om ursäkt för föregående inlägg. Så är det med för mycket känslor i kroppen när det gäller Leeds United... :)

MOT.
Annons: