/england/leeds/forum/899.aspx/england/leeds/forum/899.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Umeå BEN
2015-10-24 16:12
Stream någon?

MOT
Leeds United stonefree
2015-10-24 16:07
Tobbe O
Vem som helst.
Han är precis kass just nu. Det är 40% av den Bamba vi såg i januari när han kom, han gör så många amatör misstag hela tiden!
Leeds United Tobbe O
2015-10-24 15:59
Stonefree// Tycker inte Bamba varit så dålig att han ska sågas längs fotknölarna. Vem tycker du ska spela i hans ställe, Bellusci eller Wootton?
Leeds United stonefree
2015-10-24 15:43
Ett enda jävla mistag til ifrån Bamba och Silvestri, ska jag personligt gå ut på plan på torsdag och sparka av benen på båda två. Aldrig och då säger aldrig har 2 spelare någonsin fått så många chanser och ändå i match efter match göra bort sig man inte tror sina ögon. Det är våran målvakt och våran lagkapten vi snackar om, det säger sig själv att är de bland de sämsta i match efter match, då ligger man nog där man hör hemma (18 plats).
Leeds United Tobbe O
2015-10-24 15:16
Berardi istället för Taylor va?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Kristoffer
2015-10-24 15:09
Umbers lämnade klubben, men två dagar senare kom det fram att Cellino blivit avstängd på nytt och då dök Umbers upp igen. Han var på plats när Leeds mötte Fulham.
Leeds United Kristoffer
2015-10-24 15:08
Silvestri
Byram Bamba Cooper Taylor
Dallas Adeyemi Murphy Cook
Wood Antenucci

Bänk: Horton, Bellusci, Wootton, Phillips, Mowatt, Buckley, Doukara
Leeds United Kristoffer
2015-10-24 15:07
Botaka är sjuk så Doukara tar hans plats på bänken.
Leeds United PutteBJ
2015-10-24 14:58
Väldigt stora förändringar i startelvan :-D mkt bra att vi kör på samma tycker jag. Börja inte hatta direkt när det såg så bra ut senast. MOT
Leeds United Bo$$e V
2015-10-24 14:38
MOT Topp 6 så det ryker i öronen!
Leeds United Linus.M
2015-10-24 12:19
Thom//

Så det är att lipa, att ifrågasätta ett inlägg av dig? Jaha.

Ja, tre poäng är ett måste mot ett bottenlag som Bolton om vi vill vara kvar i Championship.

MOT nytt kontrakt!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-24 12:11
Linus// Sluta lipa nu. Torka tårarna, det är match idag! Jag har en bra feeling idag, 3 poäng till Mighty Leeds!
Leeds United stonefree
2015-10-24 12:01
@Linus.M:

Leeds United Linus.M
2015-10-24 11:11
Evans nämnde att det kanske skulle bli lite ändringar till matchen idag.

Silvestri
Byram, Bamba, Cooper, Berardi
Dallas, Cook, Mowatt, Botaka
Wood, Antenucci

Skulle vilja ha det laget idag.
Leeds United Linus.M
2015-10-24 11:06
Thom//

Inga problem alls att få in någonting i min "skalle" :) Läsa mellan raderna... Något du hört talas om? Gör det på ditt eget inlägg och försök förstå vad jag menar.
Leeds United lasse c
2015-10-24 09:39
Det står en hel del om Leeds i DN i dag, Ingenting som vi inte vet redan, o bara negativt , men alltid något , Man får vara glad för det lilla Roligt o se Leeds märket i Blaskan. Angånde Lorimer , Skulle jag trycka något namn på nån Leedströja någon gång skulle det stå Lorimer på den, Stor idol för mig när jag började hålla på Leeds.
2015-10-24 08:42
Linus// Nej, till 95 % så skrev jag min åsikt som jag vet du har stora problem att få in i din skalle. Jag önskade honom lycka till, skrev att han för mig är en duktig akademi tränare. 5 % var sarkasm, inte hån men jag tror Neil Redfearn överlever det.
Leeds United Linus.M
2015-10-24 00:01
Så du var inte alls sarkastisk och hånfull? Vem är det som ser spöken här.
2015-10-23 23:58
På vilket sätt har jag någonsin hånat Redfearn? Fan, ni ser ju spöken bakom varenda kommentar. Jag önskade ju honom lycka till och anledningen till att jag återigen skrev om Redfearn var ju för att hans Rotherham spelade ikväll mot Sheffield W (och fick stryk igen). Jag har tackat Redfearn så många gånger och även sagt att han blev illa behandlad men att vi ersatte honom som manager har jag inga jätte stora problem med. Punkt från mig angående honom.
Leeds United Linus.M
2015-10-23 23:01
Att håna mannen som gav oss Byram, Cook, Taylor, Mowatt och som räddade oss kvar i Championship. Jo jag tackar...
2015-10-23 22:36
terry cooper// Ja det tycker jag det var. Hört talat om ironi?
Hartey
2015-10-23 21:42
Det ramlar in anmälningar i rask takt till LUSS-resan. Nu är vi 43 och det finns så många fler som jag vet som kommer att boka.

Saknar dock många här på RS som det är hög tid för att boka om man har möjlighet att följa med i vår.
Tänker på LinusM, Robin,TobbeO,BallSmash,qcn,Lejon,PutteBJ,Terry Cooper,Thom, Bosse Vallås för att nämna några. LUSS-resan är inte bara matchen på ER. Det är att befinna sig i staden Leeds, att befinna sig i Yorkshire och göra utflykter till York, Scarbrough och Skipton. Till sist det viktigaste Gemenskapen LUSS-arna emellan i Leeds där alla är lika stora Leedsare.

Sätt er nu och kolla in ett billigt flyg och maila till leedsunitedsupporterssweden@hotmail.com så fixar LUSS rum på Jurys Inn

Were all Leeds aren`t we!!
Leeds United Duke
2015-10-23 21:36
Rotherham i PL är lika troligt som Leeds i Champions League. Readfearn är värd mer respekt än att hånas.
Hartey
2015-10-23 21:09
Tror det är så enkelt att Lorimer inte gillar bråk och massor med tjafs och att han accepterar att det är som det är. En gång kom det in ett gäng med skottar på The Commercial och skulle dricka öl och se en avgörande kvalmatch för Skottland tillsammans med Peter. Skottland förlorar den helt avgörande kvalmatchen i slutminut. När domaren blåser av så reser sig Lorimer direkt oberörd och börjar ta bort alls öl från bordet utan att visa någon besvikelse . Tror att Lorimer bara accepterar dom ägarna vi har och koncentrerar sig på det fotbollsmässiga . Hade själv en stor bild på Lorimer i mitt pojkrum under tidigt 70- tal.
Leeds United Linus.M
2015-10-23 18:37
Peter Lorimer är absolut en legend. Men det blir lite löjligt av en vuxen man att hålla på sådär vilken ägare det än är.
Leeds United Tobbe O
2015-10-23 18:28
Peter Lorimer är en legend. Jag har varit på hans pub och träffat honom flera gånger. Så det handlar inte alls om att tycka illa om honom, det handlar om att jag inte håller med honom i hans okritiska kommentarer av Leeds ägare det senaste decenniet.
Leeds United qcn
2015-10-23 17:46
Ballsmash, Tobbe O & Linus M, ni får tycka vad ni vill om Peter Lorimer, men jag är så pass gammal att han är den största anlednigen till att jag över huvudet taget började hålla på Leeds. Alltid en hjälte för mig :)
Leeds United terry cooper
2015-10-23 16:29
Verkligen ett moget inlägg....
2015-10-23 15:32
Ska förövrigt bli intressant att följa Rotherhams väg mot Premier League toppen under Neil Redfearns ledning. Enligt vissa här inne en tränare med enorm potential. Enligt mig, en god akademi tränare. Lycka till Neil! Så här långt har han en pinne på två matcher.
Leeds United Ballsmash
2015-10-23 14:11
Vi är fortfarande enda laget som slagit Derby, vi har mött topp tre men inte dom tre längst ner.
Annons: