/england/leeds/forum/896.aspx/england/leeds/forum/896.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United stonefree
2015-10-27 14:29
@lufc4ever:
Jag har sett honom live i cirka 10 matcher, han har många gånger balancerat på gränsen och några gånger gått över, han har kanske inga spärrar, han kanske är en light version och mina nämde spelare, men nämn en spelare i dagens Leeds som kan jämnföras med någon av de äldrer spelare, jag tycker ändå han har samma spelsätt och går med 100% oavsett vad. Tar man Bamba t.ex han är ett skämt jämfört med Bellusci, jag kan räkna upp hur många matcher som helst där han har gjort bort sig inte bara en gång utan hur många gånger som helst. I alla de fyra matcher där han har fått varning har han varit en säkerhets risk för resten av matchen. Mot Sheffield var han över på motståndernas planhalva när kontringen kom, han som är sista man, Mot Brighton missade han en glidtackling vid ena målet, mot Middelsbrough var han en lika stor katastrof som Bellusci var, mot Fulham borta missade han en glidtackling som gjorde att de gjorde mål att sedan Silvestri står och sover gör det ju inte bättre, Borta mot Bristol City, var det han och Silvstri som flippade helt ut och var orsaken till att Leeds 2-0 från 89 minuten blev 2-2. Det är klart vad är alla dessa jävla misstag i jämnförelse med Bellusci enda dåliga match mot Middelsbrough? Säkert inget! Jag säger så länge Bamba och Silvestri prestera som de gör, har inte Leeds någon chans att vinna några matcher, Samtidigt om de kommer till den standart båda visade i början av sin tid i Leeds, då kan de se mycket ljusare ut, väldigt snabbt! men de får inte tro att de har rätten till att alltid spela hur jävla dåliga de än är. Personligen tror jag det kan vara en stor orsak till att det går som det gör, många visar säkert på ett eller annat sätt sitt missnöje med att spelare som är helt ur slag får spela varje match, man skiter ju liksom i altihopa man får ju ändå inte vara med. Ta en spelare som Sloth, han spelade i landslaget mot England på Wembley för mindre än 2 år sedan, i dag platser han av någon konstig anledning inte nes i truppen!
Leeds United Kristoffer
2015-10-27 14:22
@PutteBJ:

Ok. Då hade de bara inte uppdaterat tablån som jag tittade på.
Leeds United lufc4ever
2015-10-27 13:53
Stonefree // Bremner, Vinnie Jones eller Batty gjorde inte samma grodor på planen som Bellusci. Han är på sin höjd en väldigt billig variant av dessa legender.
Leeds United stonefree
2015-10-27 13:24
Visst kan man bli vid med att påstå att Leeds har ett mycket bättre lag i dag än för ett år sedan. Men faktum är att Leeds kör med nästan exakt samma lag som de gjorde för ett år sedan och, det är ju det som är beklämmande, vi backar ju i fart och teknik på plan jämnfört med förra året. Nu vet jag att man inte kan hålla på att jämföra, men ändå! Om vi säger så här. Leeds – Derby 29/11 2014. Vi har 9 spelare kvar från den uppställning som startade, vilket var följande:
Silvestri
Byram Bellusci Cooper Warnock
Bianchi Cook Mowatt Adryan
Antenucci Doukara
Dom enda som inte är kvar är Adryan och Warnock och faktum är att Warnock är ersatts av Taylor och Adryan av ? det är bara att välja Botaka, Buckley, Dallas. Tar vi bort Warnock och Adyan och ersätter dom med just Taylor och Botaka, då borde vi vara minst 20-25 % bättre. Men det är vi ju inte, tvärtom! Hur kan det komma sig att det gänget som startade den matchen spelade den bästa matchen som har spelats på Elland Road senaste 1½ år? Jag vet, de spelade med hjärtat, de sprang och slet i 90 minuter, Warnock var grym, Bellusci så där på gränsen hela tiden och till sist tog han en varning helt rätt när han smällde på rejält i en av de få farligheter som Derby skapade. När matchen var slut, var det nästan ingen som orkade tacka publiken för stödet, alla bara stöp i gräset vid slutsignalen. Sånt ser vi inte nu! Visst är det rätt som BullenKarlsson och McGrov säger 3-4 vinster och vi är med igen, det fattar ju även jag, men hur f.. ska vi få ihop 3-4 vinster i rad, vi har spelat 13 matcher och endast vunnit 2. Vi har sämre poäng i år efter 13 matcher, vi har gjort mindre mål, vi har släppt in fler mål, så hallå, jag tror det kvittar hur många tränare vi kommer att byta under säsongen, det är inställningen hos spelarna som det är fel på helt klart. Sedan trodde jag faktiskt att vi skulle våga satsa på lite nya spelare när Evens kom till Leeds, hade hoppats på bänkning av Bamba och Silvestri, Adeyemi och Wood som alla är i så dålig form och prova lite nytt med Horton, Bellusci, Sloth och Philips, vad har man att förlorar, samt att man ger ju klara signaler om att ska du spela i Leeds, då ska du vara i absolut bästa form. Det är endast fega maneger som fortsätter med samma uppställning match efter match när allt går skit, eller så är det jävla illa som en del säger, att det är endast är Cellino som bestämmer vem som ska spela.
Jag blir vansinnig om inte vi har bytt målvakt och att Bellucci inte är med från star mot Blackburn! Något måste göras nu, innan det är för sent.
Bellusci är vår tids: Bremner, Vinnie Jones eller Batty, Leeds behöver spelare som honom, som skiter i om de bryter varenda ben i sig själv eller motståndarnas kropp, bara att motståndarna redan när matchen börjar vet att möter man Bellusci i en närkamp kommer det att göra ont.

MOT
Leeds United Rodell
2015-10-27 12:05
PuttBJ//

Grymt! dom brukar vara lite sena med att uppdatera tablån :)
Leeds United PutteBJ
2015-10-27 11:38
@Kristoffer:

Här är svaret som Viaplay gav mig på Twitter precis nu iaf:

@viaplay_se: @PatB_lund9 Hej. Vi kommer mycket riktigt visa mötet mellan, Leeds - Blackburn, nu på torsdag. Sporttablån kommer att uppdateras inom kort.
Leeds United Linus.M
2015-10-27 10:31
Kristoffer//

Ah, tur... Får läsa ikapp vad Hay har skrivit.
Leeds United Kristoffer
2015-10-27 10:29
@Linus.M:

Phil Hay ?@PhilHayYEP 2 timför 2 timmar sedan

@Tom_Mullen although I was told that Pears' dismissal was largely Rosler's call
Leeds United Kristoffer
2015-10-27 10:28
Verkar inte som att matchen på torsdag visas på Viaplay, inte vad jag kan se i alla fall.
Leeds United Linus.M
2015-10-27 10:23
Phil Hay ?@PhilHayYEP 2 timför 2 timmar sedan
@Tom_Mullen might do. Ex-fitness coach Matt Pears is another. Sacked after attending his brother's wedding on w/e of Everton friendly

Hur kan denna mannen få vara ägare av Leeds United?
Leeds United Linus.M
2015-10-27 10:22
Så han vet inte vem Lucy Ward är?

Jisses.................
Leeds United Kristoffer
2015-10-27 08:57
Så tvister med Lucy Ward och Nigel Gibbs samt en handfull skatterättegångar etc
Leeds United lufc4ever
2015-10-27 07:34
MC
Leeds United lufc4ever
2015-10-26 17:05
U21 3-3 mot Bolton idag. Sloth 2 och The Duke 1. Bianchi tillbaka i spel.
Leeds United BullenKarlsson
2015-10-26 15:28
McGrov // Håller med. Även om resultaten är dåliga så är känslan mycket bättre än för 1 år sen exempelvis. Vi har ett hyfsat lag, men utan det där flytet och självförtroendet. Det är väldigt få som har lyft sig än så länge. Tycker Cooper, Taylor, Berardi och Cook är de som har presterat.

Det kanske inte låter så positivt men när det lossnar för några flera så kan det bli väldigt bra. Hoppas att Evans bara kör på och låter spelarna få lite mer frihet. Åker ur tror jag inte vi gör, så nu är det bara att släppa pressen och försöka spela ihop det här laget.
Leeds United McGrov
2015-10-26 14:00
Det vänder när som helst, vinner vi bara en match så kommer 3-4 segrar till av bara farten, lite självförtroende så marscherar vi raskt uppåt
Leeds United lufc4ever
2015-10-25 22:42
@Duke:

:))))

Touché !
Leeds United Duke
2015-10-25 22:28
Doukara spelar i reservlaget. Inte där vi ska förstärka ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United lufc4ever
2015-10-25 22:27
Luciano med 2 brutna ben och ölkagge är fortfarande bättre än Doukara så vad har vi att förlora ?
Leeds United Duke
2015-10-25 22:12
Tveksam till Becchio faktiskt.
Leeds United lufc4ever
2015-10-25 22:11
Ja in med Luciano. En kung är alltid välkommen !
Leeds United Linus.M
2015-10-25 20:11
Han är småskadad, han är inte samma spelare som han var men vatusan... Hur illa kan det gå. Kan vi lägga pengar på Doukara så kan vi chansa på Becchio.
Leeds United Linus.M
2015-10-25 20:07
Becchio!

Andrew Haigh ?@AndrewHaigh 20 minför 20 minuter sedan
@Azzalufc4life @mistert1966 That's today's copy of The Sun so pic is from today. @TheSquareBall
Leeds United lufc4ever
2015-10-25 16:59
Kristoffer //

Jo, jag vet men vi hade Buckley på bänken. Ge honom vad han tål från start och byta när han är slut istället. Det blir bara så negativt med både Murphy och Adeyemi på mitten och Cook ur position mot bottenlaget. Vi behöver poäng och fegandet måste få ett slut.
Leeds United Kristoffer
2015-10-25 13:45
@lufc4ever:

Vi skulle ha spelat med två yttrar igår, men Botaka blev sjuk under natten.
Leeds United Rodell
2015-10-25 12:22
lufc4ever //

Silvestri får skit för hans agerande som orsakar hörnan, det säger även Evans efter matchen också inte vid just själva målet. Hade inte han orsakat hörnan från ingentind hade inte målet skett :)
Leeds United Umeå BEN
2015-10-25 10:02
Hoppas du har rätt Thom. Det är en riktig klasspelare som vi behöver. Tycker ändå att vi spelar ok. Silvestri och Bamba är darriga emellanåt och det ger osäkerhet kring hela laget. Tror ändå på stommen och seger mot Blackburn.

MOT ALLA DAGAR PÅ ÅRET
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-25 09:09
Rykten säger att vi är efter Kyle Lafferty igen. Vilket nyförvärv det hade varit! Må det ske!
Leeds United lufc4ever
2015-10-25 07:20
Highlights

Stolpar överallt och denna gången förstår jag inte varför Sillen får skit för deras mål. Ser det snarare som uselt att vi inte täcker första ytan bättre.

Detta unga lag behöver självförtroende och det snart. Och snälla spela med 2 wingers nu när vi har såna !
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-25 02:10
Bosse// Ursäkta? Jag skriver ju bara att vi ska ha tro på laget? Vad är det jag gör fel. Kan du möjligen förklara?!?!
Annons: