/england/leeds/forum/885.aspx/england/leeds/forum/885.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Tommy...
2015-11-04 13:35
Dear Massimo, don't ever meet up with Dylan again and allow him the air to breathe and peddle more shit ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-11-04 13:28
Låt oss, återigen, acceptera att vi inte tycker lika istället för att börja bråka och inte komma någonstans. Mycket enklare för båda.
Leeds United Linus.M
2015-11-04 13:27
Thom//

Varför så dryg, Thom? Om du lyssnar på intervjun med Dylan Thwaites så är det de som Cellino högst lagt in i klubben.

Återigen, varför så dryg? När har jag sagt att jag är en expert? Fulham är ett medelmåttigt lag i Championship, eller är det ett topplag enligt dig?
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-11-04 13:25
Linus// Du som är ekonom och vet exakt hur mycket Leeds är värt, vad är rimligt för klubben enligt dig då? £30m är ett överpris säger du så då måste vi väl ner till runt £20m då? Aldrig att Cellino säljer för den summan. Medelmåttiga lag som Fulham? Är Fulham ett medelmåttigt lag? I jämförelse med vilka? Manchester City? Fulham har väl ett helt okey lag enligt mig men men, du är experten Linus.
Leeds United Linus.M
2015-11-04 12:56
Phil Hay ?@PhilHayYEP 47 sför 48 sekunder sedan
Cellino says it is his intention to sell Leeds United: "I'm very hurt and sad. I can't take any more." #lufclive

(Se länktips).
Leeds United Linus.M
2015-11-04 12:45
Thom//

Så £30m för Leeds är dåligt betalt? Det är ett överpris för det man får med sig. Saken är ju att det var Massimo som sa att han skulle sälja till fansen, ett löfte som han bryter (surprise, surprise).

Det laget du hyllar ligger på en 17:e plats i ligan och har raden VFOOF mot medelmåttiga lag såsom Bolton och Fulham.
2015-11-04 12:42
ibrahim// Tack så mycket :) vi har ett lag som underpresterat så här långt dessvärre men jag tror laget kommer klättra. Cellino har gjort ett bra jobb med att få ihop ett ungt och talangfullt lag. Han har lyckats behålla våra unga spelare och kryddat med spelare som Wood, Bamba och Dallas :) lägg därtill spelare som förhoppningsvis kommer lyfta sig i Mowatt, Buckley, Botaka, Murphy, Silvestri, Byram och Adeyemi och framtiden ser bra ut.
2015-11-04 12:39
Jag vill se den som säljer sin bil för 5000 kr för att vara "snäll" istället för att få 25000 kr som bilen är värd. Angående Lewis Cook så känns det ju som att det finns andra saker att fokusera på just nu än om han ska stanna eller lämna till sommaren för £5m om vi inte går upp, eller? Härligt med 3 poäng mot Cardiff! Allt känns så mycket bättre nu :)
ibrahim
2015-11-04 12:35
grattis till vinsten igår.
värdiga, vinnare....
Leeds United Linus.M
2015-11-04 12:32
Adam Pope ?@APOPEY 30 okt.
MC to me in last hour: "100% I will sell to the fans, if they want to buy it and look after the club.The fans are the only asset #lufc has."

Phil Hay ?@PhilHayYEP 4 minför 4 minuter sedan
A text from Cellino: "They (LFU) talk too much. It is too dangerous, this kind of publicity." #lufc

Kan någon ta Cellino på allvar? Isåfall, hur?!
Leeds United Linus.M
2015-11-04 12:31
Han vill väl sälja till någon som inte gör DD... Förmodligen en massa skit där som han och föregående ägare skapat.
Leeds United Kristoffer
2015-11-04 12:26
@AmyLewisSport: Cellino has just told me he still intends to sell Leeds but not to Leeds Fans Utd as the deal was becoming "impossible".
Leeds United Linus.M
2015-11-04 12:22
Hahah detta är för mycket.

Phil Hay
?@PhilHayYEP
Cellino: "They (LFU) say a lot of fairytales. They really are like kids in a sweet shop." #lufc

Denna tweet summerar väl upp vad många tänker:

Andrew Haigh ?@AndrewHaigh 3 minför 3 minuter sedan
Andrew Haigh Retweetade Phil Hay
Says the man who had the pitch blessed, retired the 17 shirt because it is bad luck and fears the colour purple

Phil Hay ?@PhilHayYEP 4 minför 4 minuter sedan
A text from Cellino: "They (LFU) talk too much. It is too dangerous, this kind of publicity." #lufc

Så LFU snackar för mycket? Hahah!
Leeds United Duke
2015-11-04 12:19
Cook gör sin sista säsong i denna ligan den kan vi utgå ifrån om han nu inte får en svår skada. Är väl inte så konstigt att han ville ha en klausul i kontraktet annars hade han nog inte förlängt.
Leeds United Linus.M
2015-11-04 11:49
Phil Hay ?@PhilHayYEP Still have no doubt that Cellino wants to sell. He looks finished. Just think he'll want to sell for the highest price he can get. #lufc Härligt. Då slipper vi galningen iallafall. Det är huvudsaken.
Leeds United Linus.M
2015-11-04 11:42
Thom//

Vad är det konstiga? Cook skrev nytt kontrakt för något år sedan väl, och då har detta skrivits in? Förstår inte vad som är konstigt i att sådant läcker ut.

Kul att du är glad över segern. Tyvärr så förstör Massimo med sina lögner min glädje från igår. Men man börjar bli van...
2015-11-04 11:36
Linus// Ja verkligen. Om man kan lita på ett sådant rykte så är man ganska rolig men inte speciellt seriös. Det är ju alldeles för länge tills dess för att man ska ta något sådant seriöst men vill man sörja och bryta ihop för något som kanske händer om 7 månader så får man ju göra det. Själv är jag glad över segern igår och ser fram emot lördag.
Leeds United Linus.M
2015-11-04 11:21
Thom// Visst är jag :)
2015-11-04 11:18
Linus// Ja lita på en reporter som säger att vi kommer sälja Cook för £5m om vi inte går upp om 6-7 månader. Du är för rolig alltså, haha..
Leeds United Linus.M
2015-11-04 11:18
Fansen kommer protestera inför Roterham matchen. Det är dags att få ut denna galningen ur klubben.
Leeds United Svanen75
2015-11-04 11:14
Så länge han säljer är jag positiv :) skämt och sidor, ser dock inte att han själv blir kvar som ägare då missnöjet skulle explodera bland fansen. Dock är han en slipad affärsman och vill ha så mkt pengar som möjligt och vem kan klandra honom för det.
Leeds United Linus.M
2015-11-04 11:13
Thom// Jag tror hellre på en pålitlig reporter som haft rätt förr istället för dig.
Leeds United Linus.M
2015-11-04 11:10
Massimo Cellino bluffade angående att sälja klubben till fansen. Han är ett riktigt as.
2015-11-04 11:08
Haha, att rykten om Lewis Cook ska säljas i sommar om vi inte går upp kan vara det dummaste jag läst på ett par månader. Ännu värre är det om man tror på dom och är ledsen över det. Herregud, det är så mycket som kan hända innan dess så det känns ju som ett annat liv. Och vem har bestämt de £5m det snackas om?! Vad händer om han bryter benet på lördag och missar resten av säsongen? Är han fortfarande värd de £5m då och är det fortfarande klubbar som vill ha honom? Så dumt så det liknar ju ingenting... tro inte på allt som skrivs.
Leeds United TheWhiteRose
2015-11-04 10:47
Bullshitter - fick precis detta, som många av er andra:

Leeds Fans Utd has just been informed by the lawyers of Massimo Cellino that he no longer wishes to sell to Leeds fans. Our insistence on him confirming his verbal offer of exclusivity in a legally binding agreement has forced transparency on his motives. It is much better that we identify this insincerity now before we spend our shareholder's money.

Leeds United Ballsmash
2015-11-04 09:58
15 år sedan idag Viduka hade en helt okej dag mot Liverpool..
Leeds United PutteBJ
2015-11-04 09:38
Haha, han är för rolig Massimo. Men det fungerade tydligen :-D

@PhilHayYEP: Only contact from Cellino tonight was to tell me he had the Elland Road pitch blessed by a priest over the weekend https://t.co/8RzPUBGYsw
Leeds United Simo LUFC
2015-11-04 07:24
Arg fredag morgon, nu glad onsdag morgon! Det sista man kan säga är att det är tråkigt att vara LUFC supporter! Bring on Hudds!
Leeds United PutteBJ
2015-11-04 05:02
@Linus.M:

Får hoppas LFU hinner köpa upp innan då fansen själva kan sätta stopp för det och fläska upp ett av truppens största kontrakt istället.
Leeds United stonefree
2015-11-04 00:48
Nyss hem kommen till hotellet efter en fantastiskt kväll på Elland Road. Vilken inställning från minut 1 och till slutsignalen. Vilket hjärta från alla spelare. Då kommer ju första frågan varför spelar dom inte såhär i varje match för? Jag vet inte vem som blev matchens lirare, det var ett sånt ljuvigt oväsen på arenan efter matchen när de ropade ut det. Men jag antar att Mowatt fick det. Själv tycker jag Cook på mitten och Bellusci i försvsret stod i en klass för sig. När det gäller Bellusci, så vet jag det bara är en match och på lördag kanske det är slut . Men var han drev på de andra , han var i bakhasarna på deras forward i 90 minuter, han var nere och bet gräs några gånger, men jävla vilken perfekt varning han tog i 67 minuten på Revell, han gick ner för räkning och blev utbytt, själv resta sig Bellusci upp tog bollen under armen och gick därifrån. Silvestri gjorde en bra match han med ska tilläggas även om det var nära att han gjorde en av sina vanliga tabbar, när han skulle rensa en boll, skött han den rakt ut i famnen på en Cardiff spelare som tur var så blev han så paff att försvaret hann reda upp det. Nu blir det nog samma 11 som startar i Huddersfield på lördag tror jag. MOT Vilken glädje det var på Peacock efter matchen, största kramkalaset jag har varit med om här i Leeds
Annons: