/england/leeds/forum/882.aspx/england/leeds/forum/882.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Zlatan,z
2015-12-18 11:18
Tredje målet kunde varit onödigt-
snuvade mig på en tvåa till i tipset- men en " etta ", är ju inte, så illa heller.
Men det förändrar ju inte så mycket , bara på marginalen.
Nu fick ju Leeds göra den där skrällen, som bara kommer ibland.
Denna trea i tabellen sitter fint, och lättar på trycket hos fansen.......
Leeds United terry cooper
2015-12-18 10:13
@sportcarl:

Cook en åtta ?!? Jag måste ha missat något. Fel jag måste ha missat mycket.
Leeds United sportcarl
2015-12-18 09:29
Spelarbetyg Leeds all over Weblog
Silvestri8
Wotton7
Bellusci8
Cooper7
Taylor8
Bridcutt9
Dallas9
Adeyemi5
Cook8
Byram9
Doukara9
Wood6
Leeds United sportcarl
2015-12-18 08:05
Doukara,Byram och Silvestri var matchens behållning, försiktig optimist inför framtiden dock svårt komma topp6 då dessa lag alla är bra plus att de har minst 8 poängs försprång, och inte är jag rädd för januarifönstret heller att Cook mowatt Byram försvinner, enda möjligtvis att försvinna är Byram men tror han kritar på med eller utan löneförhöjning, Leeds känns som hans nivå och han har många kompisar från Academy och flickvän från Leeds.det sämsta han skulle göra är att göra en mccormack
Leeds United sportcarl
2015-12-18 07:58
Gary Kelly 23:28, och vilken match såg du på?°_°?,tala om obefogad kritik
Leeds United BullenKarlsson
2015-12-17 23:54
Gary Kelly // Jag tyckte Doukara gjorde allt strålande idag? Kanske bäst på plan till och med.
Leeds United lufc4ever
2015-12-17 23:47
GK //

Tryck menu på fjärren och leta upp bildinställningar. Du behöver ställa om allt där för din bild toklurar dej. :))

The Duke var mer eller mindre skillnaden idag. När han kom in så fick vi helt plötsligt en target som satte rätt tempo i spelet.

Annars gillade jag verkligen Byrams och Dallas nomadvandringar kors och tvärs idag. Dallas blir bara bättre och bättre.

Och var de nån mer än jag som såg fel på Bridcutt och Cook flera gånger under matchen ? Hilvete vad lika rörelsemönster dom har.
Leeds United Gary Kelly
2015-12-17 23:28
Vad gör egentligen Doukara på plan ?, verkar vara ovän med bollen mest hela tiden. nåväl -- SKÖN SEGER !!!
Leeds United Hartey
2015-12-17 23:26
Vinst mot Preston så slipper vi titta mot nedflyttningsstrecket längre
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2015-12-17 23:20
Närmsta tvmatcher är Nottingham borta den 27:e och Derby hemma den 29:e
Leeds United sportcarl
2015-12-17 23:12
Jag har inte heller gett upp om Wood och kommer ge honom denna säsongen att visa vad han kan, han skapade målchanser idag och hade han gjort 3 idag med lite flyt hade han höjts till skyarna, vill se mer av Bridcutt och Adeyemi med hur de är
Leeds United Plyma
2015-12-17 23:11
LSK// Precis lämnat Ghent och såg framemot att ligga i Gbg 12 dagar,
mecka båt, bil o ? samt kanske lite TV-Sport.
Men det sket sig, bytte trad från Gbg- GB, till Gbg- Ghent- Gbg och några ligge dagar. Tyvärr verkar alla våra Skeppare vara cykel nissar både SWE O DK gubbar.
Vår Danske Chief håller på Leeds iallafall, vilket hjälper mej o "dom" vid språkbarriärerna. "Dom" har ju svårt för Världsspråket ;-)
Men till det "viktiga", har alltid varit svag för Mowatt, så hur klantade han till det?
M O T
Leeds United Linus.M
2015-12-17 23:10
Vi är inte redo för en topp 6 placering ännu om vi säger så.

Vi har ju varit i denna situationen förut, för att sedan förlora mot Preston med 2-0 och vara tillbaka på ruta ett igen. Det är DET vi måste förändra.
Leeds United sportcarl
2015-12-17 23:09
Mot de 3 bottenlaget Charlton, rotherham och Bolton har vi tagit 2 poäng där har vi problemet
Leeds United Hartey
2015-12-17 23:07
Hade Wood satt sina chanser idag hade alla varit nöjda. Har inte gett upp hoppet att Wood skall lyckas i Leeds
Leeds United BullenKarlsson
2015-12-17 23:06
Märklig match. Första 25 satt man och svor över hur viljelöst och uselt det var för att de första 25 i andra tycka att vi inte spelat bättre sen fornstora dagar. Det märks vad självförtroendet gör för laget och individuella prestationer. Därför ska man akta sig för att döma ut spelare för fort. Vi har en väldigt hög högstanivån och en lika låg lägstanivå. Tror att detta lag inte riktigt vet var deras nivå är, men med fler vinster så kan det bli bra. Då ska vi kunna avfärda sånt här motstånd med 3-0. Superviktigt också som idag att två avbytare kommer in och är hungriga så att ingen kan gå ut och slappa. Ska man spela för Leeds ska man ge allt i 90 minuter, det räcker inte med 45. Hoppas Evans ändå påpekar detta. Ante - skjut för fan inte när det är 20 sek kvar din målkåte fan :) 5 av 5 för skägget dock. MOT
Leeds United sportcarl
2015-12-17 23:05
Om vi vinner de närmaste 2-3 matcherna är det läge att gå all in i januari, idag tycker jag Byram spelade in sig ordinarie i laget på innermittfältet, Silvestri, berardi, cooper, taylor Byram, cook och Dallas är en bra stomme,några av de övriga platserna måste förstärkas
Leeds United Rob.
2015-12-17 22:59
Jäklar vad skön vinst! Det finns hopp trots allt. LUSS hemsidan är under konstruktion och idag har jag skrivit guide till Elland Road om hur man tar sig dit och köper biljetter etc. Har knåpat ihop lite info om LUSS också :)
Leeds United Linus.M
2015-12-17 22:56
Silvestri
Berardi, Bamba, Cooper, Taylor
Bridcutt
Byram, Cook, Mowatt, Dallas
Antenucci

Jag tycker vi ska få in en mittback i januari, det håller inte som det ser ut nu. Mowatt och Adeyemi kan få bråka lite om sina platser... :)
Leeds United Leeds så klart!
2015-12-17 22:55
Wood har ingen svacka. Han är inte bättre än så här.
Leeds United sportcarl
2015-12-17 22:54
Silvestri är över tid och rum en av seriens absolut bästa målvakter, dock hade han en svacka tidigare med, men vem har inte haft det? Bamba, bellusci, Byram, doukara, wood för att nämna några, då är det skoj att kunna säga att Byram och doukara idag gjorde säsongen bästa match för dem båda, och Silvestri har varit grym de sista 7-8 matcherna
Leeds United sportcarl
2015-12-17 22:54
2015-12-17 22:52
Plyma din snedseglare.
När det är match ska du kasta ankar och kolla på TV.
Leeds United Danne K
2015-12-17 22:50
Det såg riktigt illa ut från start. Tur wolves inte gjorde 2-0 på oss innan vi började spela boll. Bridcutt spelade verkligen upp sig under matchens gång. Dallas är grymt farlig.
Leeds United Plyma
Lite sent MEN!!!! VINST !!!
Linus.M// Var Byram så bra?
Vad gjorde Mowatt som var såååååååå dåligt.
Kom precis in i Cabin o kunde räkna in 4 i odds ;-)) men Luss tips funkar sämre :(
W A L L A M O T (Säkert fler sådana här kvällar;-))
The Duke spelade in sig i startelvan i dag.
Bravissimo.
Leeds United sportcarl
2015-12-17 22:49
8 upp och 8 ner, nu ligger vi väl där vi förväntades, men jag är inte nöjd, minst 10:plats
2015-12-17 22:48
Silvestri har fått mycket skit (välförtjänt), men i dag ska pågen få en liten applåd.
Leeds United Hartey
2015-12-17 22:47
En sak som Silvestri förbättrat rejält denna säsong är spelet med fötterna. Förra säsongen fick han massor av kritik för sin osäkerhet där men nu i slutet är han nästan 100%. Jag ville verkligen ha honom petad ett tag men nu känns han trygg och stabil.
Leeds United lufc4ever
2015-12-17 22:43
HAHA älskar att ha fel ! Där bröt vi den usla trenden på Molinoux. Gött och se Byram pissa på alla tvivlare. Annars var The Duke och Dallas kanske bäst idag.
Annons: