/england/leeds/forum/879.aspx/england/leeds/forum/879.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2015-09-27 13:16
Silvestri
Berardi, Bellusci, Bamba, Taylor
Cook, Adeyemi, Mowatt
Botaka, Antenucci, Dallas
Leeds United stonefree
2015-09-27 13:11
Är Wood skadat är det bara att kasta in Antenucci, vad kan gå fel. Han har gjort 3 mål i år och Wood 4. Men kollar man till speltid, har Wood dubbelt så mycket tid på plan, så ska man gå på statistik, borde Ante vara bättre och nog ska man väl ha 2 forward av lika god klass. Inget lag kan stå och falla med en spelare utom Real Madrid med sin Ronaldo!
Leeds United Linus.M
2015-09-27 13:09
@sportcarl:

Trodde det var en självklarhet att man älskar klubben mer än ägaren :)
Leeds United sportcarl
2015-09-27 13:08
alltså jag står Cellino(även om jag inte tycker hn gör llt rätt) och Rösler och spelarna i vått och torrt, men mest älskar jag klubben
Leeds United sportcarl
2015-09-27 13:04
Leeds så klart 13:01, underbart videoklipp, precis sånt här man behöver innan matchstart
Leeds United Linus.M
2015-09-27 13:03
Silvestri
Berardi, Bamba, Cooper, Taylor
Murphy, Adeyemi, Cook
Byram, Antenucci, Dallas

Låt oss se denna startelva.
Leeds United Leeds så klart!
2015-09-27 13:01
Intervju.
Leeds United sportcarl
2015-09-27 12:59
är bara att slänga in vår egoist, han målar lika ofta och är i bra form, förtjänar egentligen att starta
Leeds United Linus.M
2015-09-27 12:54
Phil Hay ?@PhilHayYEP 43 sför 43 sekunder sedan
Hearing that Chris Wood hasn't travelled. Carrying a knock. Big blow. #lufc

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!
Leeds United lufc4ever
2015-09-27 12:52
Thom //

Därför att sättet du skrev och uttryckte dej på kändes riktat. Vi och dom .

Jag har sagt det tidigare men det tåler att tas upp igen. Det skrivna ordet är öppet för tolkning och i detta fallet tolkade jag det som jag svara. Du har, och har alltid haft iaf i mitt tycke ett fränt sätt att skriva på. Och det är inte menat att var kritisk till det utan det är bara ett konstaterande. Ibland köper man det och ibland inte. Denna gången köpte jag inte det. Likväl som du eller andra inte köper vad jag skriver hela tiden.

Huvudsaken i hela vårt agerande här inne är att det inte går över i person angrepp. Nu tyckte jag inte mitt svar var på den nivån men om du nu känner så så får jag ju be om ursäkt.
Leeds United sportcarl
2015-09-27 12:51
20 minuter tills laget släpps, byram är med truppen...bra
Leeds United sportcarl
2015-09-27 12:44
och skysport kan inte visas utanför england, förutom vissa sportsbarer, är väl bara då att hitta en stream
Leeds United Linus.M
2015-09-27 12:43
@sportcarl:

Som sagt. Byram har runt £12k i veckan. Han har blivit erbjuden lönesänkningar. Det är inte rätt med tanke på att han har intresse från PL klubbar och är bra på sin naturliga plats. Där tycker vi olika så låt oss nu släppa diskussionen. Vi kommer inte komma överens ändå :)
Leeds United Linus.M
2015-09-27 12:42
@sportcarl:

Tyvärr kan Viaplay bara ses i Sverige.
Leeds United sportcarl
2015-09-27 12:40
Linus M 12:32, man skall inte acceptera att en klubb går back månad efter månad utan att vidta åtgärder inte enligt mig iaf , med ditt resonemang hade det bättre haft en inaktiv huvudägae likt GFH kvar då hade det ju varit frid och fröjd, lägg han på samma lön som taylor,berardi,adeyemi, cook,dallas med mera tycker inte han vist att han skall ha betydligt mer än dom
Leeds United Silvestri the King /
2015-09-27 12:35
Ja idag hade det verkligen varit fint, om man åtminstone, hade haft någon rapportör från matchen, som skrivit lite om läget, om, hur många mål som gjorts,
m.m.
Väntar till efter slutet , och efterdyningarna här på forumet.
Hoppas på 3 poäng idag ............
Leeds United Linus.M
2015-09-27 12:32
Sportcarl//

Murphy hade flera tusen pund mer än vad Byram har nu. Du kan inte jämföra dessa två. Dessutom hade inte Murphy intresse från Premier League klubbar.

Man kan inte begära att en professionell spelare ska sänka sin lön om den inte är skyhög. Spelar ingen roll vad man tjänar, det handlar om principer. Iallafall enligt mig. Men nu är vi snart inne på politik och det skippar vi :)
Leeds United sportcarl
2015-09-27 12:32
kjelldan 12:31, du kan inte på din dator få in viaplay?
Leeds United sportcarl
2015-09-27 12:31
kjelldan 12:27 hehe härlig fråga. goggla eller fråga på engelska forum
Leeds United kjelldan
2015-09-27 12:27
Nån som vet ett ställe i Tokyo där man kan se Championship?
Leeds United sportcarl
2015-09-27 12:23
Linus 11:41, jag tror dig om byram att han blivit erbjuden lönesänkning, liksom murphy gjort och gått med påför att klubben kanske inte har råd att betala löner som förr, jag noterar att du hänvisar till phil hay ofta om just detta men inte byrams nuvarande lön för att sätta det i ett annat dager, jag får väl tro att phil hay uppgifter om byrams nuvarande lön på cirkus 12000pund(ca 155 000skr) i veckan med då från hay,byram går inte under på 10000-11000pund i veckan m, så i runda slängar tjänar han på 3 veckor mer än vad en brittisk arbetare tjänar om året, men som sagt vem har sagt att det bara handlr om pengar? är ju bara byram som vet han kanske har högre ambitioner och bättre lag än LU
Leeds United Linus.M
2015-09-27 11:43
När vi ändå skriver om Bristol Rovers matchen. Jag var inte så gammal då. Kan jag vart 14-15 år? Kommer iallafall ihåg att jag fick hämta en stor badhandduk så mycket som jag grät när Bristol gjorde 1-0.

Sedan fick jag användning av den vid de andra målen också ;) När Beckford gjorde mål blev det två varv runt huset...

MOT
Leeds United Linus.M
2015-09-27 11:41
Fan va ni skriver inlägg på morgonen då :)

Som sagt. Phil Hay (YEP) och Adam Pope (BBC Sport) har rapporterat om att Cellino BARA erbjudit Byram kontrakt med lönesänkningar.

Väljer ni att inte tro på det, så vet jag inte riktigt vad som kan ta denna diskussionen framåt. Man får helt enkelt välja sida. Tro på logiken (som Massimo visat flertalet gånger att han inte har) eller välja att tro på två av de mest respekterade Leedsreportrarna där ute.

Låt oss fokusera på matchen istället :) Boro går som tåget och vi har inte riktigt fått spelet att sitta ännu. Ingen aning om hur Botaka är så detta blir svårt, 3-1 till Boro?
Leeds United Duke
2015-09-27 11:39
Boro brukar vi ha lätt för. Hoppas vi vågar gå för tre poäng. Kryss ger för dåligt med poäng i längden.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United stonefree
2015-09-27 11:21
@terry cooper:

Det tror inte jag. Fan kommer ihåg att jag sparkade till soffbordet, så ölen for i golvet när Gradel blev utvisat och glädjen när slutsignalen gick, går inte att beskriva. Faktum är att tårarna rann ner för kinderna. Har aldrig någonsin ens tänkt på att vi endast blev 2:a. Vi gick ju upp. Att sedan fortfarande är kvar, har nog också kostat några tårar, men inte av den trevliga sorten.
Leeds United terry cooper
2015-09-27 11:20
Boro har inget X hemma.
Kan vi hoppas på en pinne idag ?
3 poäng idag tror jag blir allt för svårt.
Leeds United stonefree
2015-09-27 11:15
Hej på er allihopa i dag är det gameday och inte vilken gameday som helst. Nej en av fienderna från Yorkshire. Middlesbrough, det här kommer att bli en jävlig tuff match, Middlesbrough har ett riktigt bra lag, vi måste vara uppe på tårna direkt från början, precis som mot Derby, sedan måste vi hålla 100% fokus hela matchen. Det är några spelare som absolut inte få fallera i dag. Silvestri, måste var helt på topp, inga jävla fladdrande fågelarmar. Bamba måste visa att han är kapten i laget och se till att alla behåller lugnet i försvaret. Igen Wood i försvaret vid hörnor frisparkar med mera, vi har då ingen kvar uppe på topp, vilket innebär att motståndarna mer eller mindre kan ta med hela laget upp i anfall. Adeyemi måste höja sig avsevärt, angående våran högerback, vill han inte spela, så ska han inte spela. Spelar han i dag, då är det någon uppgörelse på G. Vi har en del spelare som har lämnat, som trodde de skulle stjärnor i andra lag. Beckford, Becchio och McGormack, det blev visst si och så med det. Vi släppte en som Warnock, ingen trodde han hade mer att ge, men det ser ut som han är fast man i Derby just nu, pass till Bradley Jonsson mål igår. Några passar i Leeds men misslyckas i andra lag likaväl som en del inte lyckas i Leeds, men kan göra succé i andra lag. Kommer ni ihåg Wickham vi hade på lån, inte ett mål i Leeds, han gick tillbaks till Sunderland och hann med att göra så mycket mål i slutet av säsongen att han mer eller mindre ensam såg till att rädda Sunderland kvar i PL. Det är ju klart att jag vill att vi ska vinna idag helst stort, men egentligen tror jag det kan bli svårt, så det jag begär är att vi går ut med huvudet högt och spelar för klubbmärket på bröstet. MOT
Leeds United terry cooper
2015-09-27 11:12
Var det verkligen någon här på RS som hade synpunkter på att vi bara blev tvåa i L1 ?
Leeds United sportcarl
2015-09-27 11:06
Vilken härlig dag, solen skiner, löparrundan gick bra, 3 timmar till kick off,förväntansfull inför matchen, kräver inte vinst men hoppas på poäng då Boros är klara favoriter,, vad jag vill se är kämpaglöd från varje spelare,silvestri visar varför han var bland de 3-4 bästa målvakterna förra säsongen, att försvarsmakten är lika solid som den varit i höst, att Cook visar att han är bättre än downing, att hans mittfältskollegor visar att de håller på denna nivån och inte Blir tillbakapressade typ 90 min i försvarszon, yttrar som vill visa sig och utmanar, Wood tar för sig i luftområdet och ständigt är ett hot när vi anfallar,röslers Heavy Metal vill jag se mer dvs hård press forechecking och snabba omställningar och ev aktiva byten varför inte slänga in vår utnämnda egoist i,andra halvlek om det är jämnt?vad jag inte vill se är utvisningar och onödiga straffar,
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-09-27 10:40
lufc4ever// Varför tar du allt så personligt och varför tror du alltid att jag försöker säga att jag är bättre än alla andra? Jag säger bara att kanske är jag närmare till glädje och är glad för de små saker som jag ser tar denna klubben framåt än andra. Jag säger inte att jag är bättre än andra men jag försöker bara framställa mina känslor precis som du gör när du förklarar att du inte är helt nöjd eller att du förväntat dig mer. Jag skulle ju kunna säga till dig att varför tror du alltid att du är mer målinriktad än mig exempelvis? Jag har hört från folk att vi "knappt gick upp" till the Championship under Grayson och det var ämnat som kritik mot honom då. Då är hela min poäng att det är svårt att göra alla nöjda och då attackerar du som vanligt mig personligen.
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: