/england/leeds/forum/878.aspx/england/leeds/forum/878.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2016-01-18 19:03
Byram affären lär väl bli klar ikväll eller imorgon... Sägs nu även att Byram och Everton kommit överens.

Conor Washington är påväg till QPR för runt £2.5m. Ännu en vi inte får.
Leeds United sportcarl
2016-01-18 18:59
Kan ju vara agenten som spelar klubbarna mot varandra.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-01-18 16:59
Trodde det skulle bli officiellt idag att Byram lämnar men kanske är svårare för honom att bestämma sig än vad vi trodde.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2016-01-18 16:33
Sloth och bianchi har ingen framtid här. Adeyemi är bara på lån så går att ha kvar särskilt om byram lämnar.
Leeds United Rodell
2016-01-18 15:08
Biacnhi och adeyemi är väl två som gärna får gå
Mowatt, Cook, Murphy, Bridcutt, Philips, Sloth räcker väl att ha på ett innermittfällt.

Skulle vilja se Sloth få chansen i 10a rollen som Evans verkar vilja spela
2016-01-18 14:29
Vicenza vill ha Bianchi tydligen. Hade varit bra att bli av med nån/några innermittfältare. Tom Adeyemi har gjort det bra för oss men kanske spelat ut sin roll i och med att Bridcutt kom?
Leeds United Leeds så klart!
2016-01-18 14:07
@lufc4ever:

Ha ha!
Eftersom Twitter är den absoluta sanningen så ser jag fram emot lusekoftor som matchställ nästa säsong.
Leeds United Zlatan,z
2016-01-18 13:51
@lufc4ever:

Vilket jädrans bra o realistiskt bud- och ett som man kan LITE på !!
Leeds United lufc4ever
2016-01-18 13:12
Eller kanske mer p.g.a detta :)

Phil Hay ?@PhilHayYEP 2h2 hours ago
The way I hear it, still no offer accepted from West Ham for Byram but West Ham have been in contact with Leeds. #lufc
Leeds United lufc4ever
2016-01-18 13:07
Byram avvaktar för att Norska Hydro har ringt honom och bett honom avvakta. Dom köper Leeds United nästa vecka och kommer signa Milner, Delph och Snoddy sista dan av fönstret.

Källa : Björn Dählie
Leeds United sportcarl
2016-01-18 12:36
Thom 12:00. Jo det som klubben förlorar behöver man ju inte vara en Einstein for att fatta vad de pengarna kommer hamna. Men jag tror alla om gott och kan inte tänka mig att byram är så girig nu när han gjort medical. Tror det kommer lösa sig i januari . Finns ju en möjlighet att han överväger annan klubb med bättre erbjudande eller tänker att han är i en klubben där han är älskad och trivs och vet vad han har. Men byrams val och går han i sommar kommer han sjunka i min aktning
Leeds United Norman Hunter
2016-01-18 12:25
@¤Thom Mattsson¤:

Även om han anser att Everton är det bästa alternativet så kan han ju fortfarande vänta med att skriva på. De kan ju vara överens om en deal där han får x antal £/månad men att att om han väntar med att skriva på till sommaren även får y antal £ som sign-on bonus.

2016-01-18 12:00
sportcarl// Det kan fortfarande handla om pengar om han väljer att stanna till sommaren. Antar att det borde vara många klubbar som kommer slåss om honom och då kan han stå med 6-7 kontraktsförslag som han kan välja mellan. Vi förlorar runt £2m men Byram gör sig nog en rejäl hacka extra.
Leeds United sportcarl
2016-01-18 11:52
nu kommer det avgöras vad som är viktigast för byram, om det är sportslig utmaning, pengar, garanterad speltid, hans spelkompisar som han växt upp med i leeds,klubbhjärta, flickvän från leeds etc, om han skall följa huvudet eller hjärtat
Leeds United Rodell
2016-01-18 11:43
Adam Pope ?@APOPEY 7m7 minutes ago

Still waiting to hear if Sam Byram will complete a move to #efc . He is at Thorp Arch today training with #lufc but considering the offer.
Leeds United sportcarl
2016-01-18 11:41
skulle vara intressant att veta vad som rör sig i Byrams huvud nu
2016-01-18 11:40
Norman// Japp, det var så jag tänkte också men det kan ju också sluta med att Byram skriver på för att han anser att Everton helt enkelt är det bästa alternativet oavsett.
Leeds United Svanen75
2016-01-18 11:23
Kristoffer Huvudscout är Terry Potter om jag inte missminner mig! Kan ha fel dock.
Leeds United Norman Hunter
2016-01-18 10:55
@¤Thom Mattsson¤:

Enligt YEP så skulle vi få £2m om han går som kontraktslös i sommar. Det innebär att Everton skulle spara ca £2m om de väntar till sommaren med att plocka in honom. Inte otroligt att han skulle kunna få £1m extra i sign-on bonus om han spelar färdigt säsongen med Leeds så han har ganska många själ att vänta ett halvår med sin PL-debut.
Leeds United Kristoffer
2016-01-18 10:38
Leeds har väl fortfarande inga scouter?
2016-01-18 10:31
Finns ju en liten chans att Byram kanske känner att han sitter i en ännu bättre sits till sommaren då fler klubbar kan erbjuda honom kontrakt och det kan bli en budgivning kontrakts mässigt.
Leeds United Svanen75
2016-01-18 10:18
Enligt Phill Hay ska Byram träna med laget på TH idag, har övergången fått en ny sväng??
Leeds United Rodell
2016-01-18 10:17
Phil Hay ?@PhilHayYEP 15m15 minutes ago

FWIW, I'd be really surprised if the Everton move doesn't happen. Must tick a lot of boxes for Byram.

Phil Hay ?@PhilHayYEP 33m33 minutes ago

Being told that Byram is taking time to consider options after Everton talks. Leeds expect him to report for training at TA this morning
Leeds United terry cooper
2016-01-18 09:13
Okay Byrams form har varit upp o ner men om han hade stannat , så hade han varit en av de spelarna vi byggt vidare på.
Leeds United lufc4ever
2016-01-18 09:06
Tydligen lätt att glömma att Byram hade en skada som hämmade honom under väldigt lång tid.

Så bra som han var innan sin skada kommer Beradi aldrig bli. Och Berardi är bra.
Leeds United sportcarl
2016-01-17 22:53
Linus M 22:41, jag har alltid gillat byram men nu skall vi inte överdriva hans betydelse efter ha sett hur han spelat de 2 sista säsongerna ser man det objektivt har det varit väldigt mycket upp och ner som med de mesta övriga leedsspelarna, mellan tummen och pekfingret kanske 3 riktigt bra matcher denna säsongen och kanske 6-7 st förra säsongen, charlie taylor har jag inte sett göra en riktig dålig match på 1 år som jämförelse, dock vill jag inte tillhöra den skara som är säkra på att han blir en bänknötare i everton för jag vet hans potential när han är som allra bäst, jag hoppas han får en nytändning likt lees fick i sheffieldw och som nu PL-klubbar också är ute efter
Leeds United lufc4ever
2016-01-17 22:47
@terry cooper:

En skotte på mitten som kan spela småfult när det behövs. Rödhårig eller inte....ja tack men bara att glömma. Enda chansen är att han själv betalar sitt uppehälle.
Leeds United Linus.M
2016-01-17 22:41
£3.7m budet för Byram är accepterat. Läkarundersökningen har varit idag och den har gått bra. Imorgon presenteras han som Evertonspelare...

Chansen att vi får se investeringar i spelartruppen som är lika bra eller bättre än Byram? Visst... Hört den förr.
Leeds United sportcarl
2016-01-17 22:39
just läst tre intressanta intervjuver med charlie taylor, om varför vi förlorade mot SW, om byram, och om domare taylor, allt så glasklart och tydligt, jag bara älskar den killen
Leeds United sportcarl
2016-01-17 22:26
terry cooper 22:16 att ha hans frisparksfot vore guld värd, det är nästan ian harte klass över den
Annons: