/england/leeds/forum/875.aspx/england/leeds/forum/875.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-08-18 09:08
Mycket intressant match ikväll mellan Deby-Middlesbrough, oavgjort vore inte fel, förlust för Derby skulle inte jag vilja vara deras manager
Leeds United Rob.
2015-08-18 02:23
Dominic Matteo declared bankrupt as former Liverpool and Leeds footballer racks up £1m gambling debts.

Tråkig läsning, hoppas han blir kvitt problemen.
Leeds United Leeds så klart!
2015-08-18 01:40
"Ibland går Fantomen på gatorna som en vanlig man."

Tumme upp.
Hartey
2015-08-17 21:27
Går det att spela Byram som inre mitt, Cooks ersättare
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Ballsmash
2015-08-17 21:21
Gradel startar för bournemouth nu, kommentatorn tror dock att han är svensk och kallar han "Gradell".
Leeds United terry cooper
2015-08-17 20:03
@Kristoffer:

Ja det är inte bara forwards fel om de inte gör mål.
De måste få understöd.
De måste få vettiga bollar att jobba på åxå.
Leeds United Linus.M
2015-08-17 18:57
Kristoffer// Därför är det av stor vikt att vi inte gör något med Thorp Arch. Förutom att förbättra den där det ligger.
Leeds United Kristoffer
2015-08-17 18:10
När Mowatt och Byram har dåliga dagar och Cook är avstängd, då händer de inte mycket framåt i offensiv väg.
Leeds United Ballsmash
2015-08-17 16:00
Höjdpunkter från Bristol City - Brentford i helgen, kan inte påstå att Bristols målvakt ser sylvass ut. Brentford verkar vara svaga bakåt också i år, måste varit en rolig match att beskåda!
Leeds United farside
2015-08-17 10:35
Leeds - Sheffield W sänds på Viaplay på Lördag. Sändningsstart 13:25.
Leeds United stonefree
2015-08-17 08:14
Lyssnade också på radion och Copper fick riktigt mycket beröm, vilket är kul, trots jag själv föredrar Bellusci, men det är väl bara optimalt om vi har flera bra mittbackar, vi hamnar ju för eller senare i skador avstängningar med mera. Så som det ser ut just nu så ser det ut som vi har kommit över det problemet, för det är ju inte länge sedan vi läckte som ett såll och det var rena hönsgården. Turnbull gjorde en bra match i torsdags, så på målvaktsidan ser det också bra ut. Byram fick också mycket beröm i går, de tyckte han rörde sig över stora ytor och det kanske är så att han behöver en lite friare roll på mitten, även om jag har sagt att vi kan sälja honom för £7 mille, därför jag tycker det är ett bra pris, så har jag hela tiden sagt at han kan var jävligt bra i matcherna, men hans lägsta nivå är fortfarande för låg. Jag ser bort från cupmatchen i torsdags, då är det endast första mot Burnley som inte gick så bra, kan var premiär nerver, sedan har han ju spelat riktigt bra. Det senaste jag hörde var inte £7 mille utan £4 mille, då är det ingen ide´ att sälja Det är inte bara han som har gått bra, det flyter bättre på mitten nu när vi utnyttjar kanterna, så det är bara att hoppas det lossnar rejält snart. Stora problemet är ju fortfarande anfallet, vi kör fast, i går hade vi 6 avslut, endast 1 på mål, det är inte okej över 90 minuter och det verkar fortfarande som vi inte riktigt har den där 25 mål skytt. Wood har hamnat lite i en Morrison situation, får spela mycket, men är inte vän med bollen, mot Burnley som jag såg på plats borde han ha gjort minst 2 baljor, varken Beckford, Becchio, eller McCormack hade missat dessa chanser om de hade fått dom. Men det är bara att hålla tummarna att det släpper för honom snart, men vi kan inte vänta hur länge som helst, för inga mål, ingen topplacering i ligan det är så säkert som amen i kyrkan. Bristol C är ett sånt lag som vi bara ska slå 7 dagar i veckan, problemet är att är det något som Leeds är dåliga på, det är att spöa bottenlag, samtidigt som det går bra att spela jämnt mot toppen lag. Vi är ju fortfarande obesegrade, vilket är bra, vi spelar mycket matcher, vilket jag också tycker är bra så här i inledningen av säsongen, man kan väl knappast redan nu börja prata om slitna spelare, ju tätare matcher, desto större möjligheter att rätta till felen snabbt, istället för att vänta en vecka om det är något som inte funkar: Håller mina tummar stenhårt inför onsdagens match mot Bristol, tror det kommer att behövas, det kommer en stenhård match igen på lördag! WALLAMOT
Leeds United terry cooper
2015-08-16 23:34
Tycker det går lite tungt för Leeds nu.
Är det heavy metal då ??
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-08-16 22:16
Hemma ifrån kusten nu,skönt att höra att backlinjen skötte sig bra (även Cooper ):).Vi får hoppas på en 3poängare mot Bristol c.Det viktiga är ändå att i princip att alltid ta 3poäng hemma.
MOT Gubbs
Leeds United Rodell
2015-08-16 19:59
Ballsmash //

Kilkenny spelar i Preston under Grayson :)
Hartey
2015-08-16 19:51
Lyssnade på BBC och där berömdes hela försvaret, särskilt Cooper. Dallas fick också en del cred
Hartey
2015-08-16 19:49
Om vi räknar med att ta direkt uppflyttning så är det en dålig start. Om man räknar att vi skall bli 6-10 och spela in ett nytt spelsystem , ny manager, nya spelare, ny Pearson och ny Cellino så är starten helt ok. Tycker att vi försöker att ha ett eget spel och jag tror det kommer sitta mer och mer under hösten
Leeds United Ballsmash
2015-08-16 19:34
Vi har vunnit dom sex senaste matcherna mot Bristol city med en målskillnad på 14-4. Båda senaste matcherna mot dom borta gjorde vi tre mål. Vi har även vänt underlägen i dessa matcher, så vi har haft lätt mot BC. Bristol ledde senast mot brentford med 2-1, fick sedan en tidig utvisning och tappade matchen och fick stryk med 2-4. Tror Kilkenny fortfarande lirar där. Dom verkar vara risiga bakåt, så kanske dags att det släpper för Wood. :)
Leeds United sportcarl
2015-08-16 19:31
credd till rösler för att våga rotera på spelartruppen
Leeds United sportcarl
2015-08-16 19:20
cooper och taylor var visst Hays val av bästa spelare idag,
Leeds United sportcarl
2015-08-16 19:15
hemkommen efter en dag vid havet, och ytterligare en oavgjord match,skall man se det positivt så är vi obesegrade efter 2 omgångar och försvaret sitter som ett smäck och att vi lätt håller 90 minuter, skall man leta negativt så är vi en poäng efter vad vi hade efter 2 matcher förra säsongen Millwall borta förlust och Mboro hemma vinst, och att vi bara gjort ett mål, konstaterar att efter endast 2 omgångar är det endast ett lag med full pott och det är ingen av de stora favoriterna direkt(Brighton). säger väl ganska mycket om denna serien att det är ett rikigt getingbo, vi kan slå vilket lag som helst men även åka dit mot vilket lag som helst,
Leeds United Ballsmash
2015-08-16 18:49
Sol bamba har redan två gula, honom kommer vi behöva i så många matcher som möjligt denna säsong.
Leeds United Emil.R
2015-08-16 18:40
Rob// misstänkte det men misstänker ändå att du inte tycker det är helt godkänt :)
Leeds United Rob.
2015-08-16 18:28
Emil,

Jag som tänkte fel :)
Leeds United Emil.R
2015-08-16 18:20
Rob/ 2 mål på 3 matcher ska det väl vara? 1-1 mot Burnley, 1-1 mot Doncaster och 0-0 nu. dock inte helt godkänt men vi släpper inte till mycket heller så försvaret måste ju få godkänt 10 man i 90 minuter i cupen och bars en straff i släppte in och endast ett spelmål vi släppt in än så länge
Leeds United Rob.
2015-08-16 18:10
1 mål på 3 matcher är underkänt. Hoppas på islossning i nästa
Leeds United Linus.M
2015-08-16 17:58
Bristol City borta på onsdag. Bristol förlorade mot Sheff W med 2-0 borta och med 2-4 hemma mot Brentford senast. Där SKA det vara tre poäng.
Leeds United PutteBJ
2015-08-16 17:57
Var nöjd med poängen mot Burnley men har en mer kluven känsla nu. Känner mig inte lika nöjd.. Men 3p mot Bristol och 5p på de 3 första matcherna så känns det rätt okej ändå.
Leeds United lufc4ever
2015-08-16 17:55
Obesegrade i ligan, ja vi är obesegrade i ligan, ooooobesegrade i liiiigan !!
Leeds United Linus.M
2015-08-16 17:54
0-0, slut. Den poängen är jag nöjd med.
Leeds United Rob.
2015-08-16 17:53
Zzz slut 0-0
Annons: