/england/leeds/forum/864.aspx/england/leeds/forum/864.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-11-21 23:10
@Tobbe O:

Det enda Massimo måste är bort från Leeds United och det nu. Men inte ens dom orden kunde han stå vid.

Leeds United Linus.M
2015-11-21 23:01
Tappat hoppet om säsongen... Man blir hela tiden påmind om att glädje inte varar länge med Leeds, iallafall inte under skitägare.

Vi behöver stabilitet. När vi inte får det så kommer det se ut såhär, vinna någon, förlora någon och hamna i mitten/nedre delen av tabellen gång på gång. Det är tröttsamt, särskilt när vi tycker det är okej.
Leeds United Duke
2015-11-21 22:31
Den oduglige tränaren Readfearn vinner över oss, måste svida hos en del kritiker här. Vi vinner ibland och förlorar ibland bättre är vi inte.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Tobbe O
2015-11-21 22:16
Ja Cellino måste fatta att det här är Championship. Funkar inte med medelmåttiga serie B präster inför matcherna. Vill se påven välsigna oss, dags att slanta upp Massimo.
Leeds United lufc4ever
2015-11-21 22:04
En vanlig prälle hjälper inte. Fram med en zigenar spåkärring eller en Voodoo doktor. Och en hypnotisör till motståndarna. Våra spelare behöver hjälp med att lura upp folk på läktarn. Just nu lurar dom bara sig själva.
Leeds United Åby.Krona
2015-11-21 21:54
Skål Plyma
Leeds United Tobbe O
2015-11-21 21:08
Där har vi det. Alldeles för låg nivå på frälsningen av ER inför matchen. Kräver ny präst inför nästa match.
Leeds United Plyma
2015-11-21 21:08
lufc4ever// Japp!! MKT förvånad! Om vi drar in WW II, så väntade jag mej att Leeds likt Tysken, skulle mangla Rotherhamm.
Med MC`s Välsingnelse av ER i bakfickan ;-)
Men det var bedrövligt att se.
M det är väl att bita ihop och nu som i mitt fall ta en sista slurk
Organic Sailor Vodka, mums fillibabba o HaDe Broder
M O T
Leeds United lufc4ever
2015-11-21 20:54
Modern som man är så....LOL ! Vad mer kan man göra.....

Är ni verkligen förvånade över detta ?

2 raka, uppehåll, hemma mot bottenfnasket som inte vunnit sedan tyskarna sprang in i Polen. Och som grädde med Redders i dugout.

Klockren förlust på förhand. Det är just detta som är Leeds United Curse. Inte ens Massimos präst biter på den magin.
Leeds United sportcarl
2015-11-21 19:14
stonefree 18:32. tar dig på orden och gräver ner mig idag för att återppstå i en bättre skepnad i morgon, ha det gött
Leeds United sportcarl
2015-11-21 19:06
missade matchen pga att jag var med min grabb i gbg på språktest inför studier på universitet i GB nästa år,men det var väl inget man missat? men det är alltså raeva och så typiskt Leeds, kvällen är förstörd, den bistra verkligheten är att många av våra spelare helt krasst inte är så bra som man tror och saknar jämnheten, har nog aldrig tidigare klagat på våra ungdomar utan gett dem mycket credd men kräver ännu mer av dom, denna fantastiska cook har han gjort sammanlagt 1 mål under hela sin leedskarriär?, kräver att han stiger fram mer, mowatt blandar och ger ena matchen är det som han har bromsolja i kroppen för att matchen efter leverera det ena fantastiska målet efter det andra, byram denna fantastiska vajande majskolv en gång i tiden, har han någonsin varit på ett gym? varenda närkamp går han i princip förlorande ur med sin veka fysik I övrigt så har i alla fall jag gett upp hoppet om bellusci, murphy, wotton, bamba och några till som varit här ett bra tag och inte tagit chansen, de har säkert gjort bra matcher men inte tillräckligt många mot matcher de underpresterat, nyförvärven vill jag inte döma än utan ge dem minst en säsong, laget som helhet så är väl insläppta mål på en acceptabel nivå men mittfält/anfallare levererar alldeles för lite framåt minst det dubbla antal mål skulle de gjort. nu har jag fått avreagera mig och i morgon kommer jag se framåt och ladda för nästa match och se möjligheterna
Leeds United stonefree
2015-11-21 18:32
Det är bara och gräva ner sig och komma igen nästa lördag!
Vi ses och hörs
Leeds United Linus.M
2015-11-21 18:16
Har vi kvar Byram, Cook och Mowatt i Oktober 2016 så kommer iallafall jag bli väldigt förvånad.
Leeds United stonefree
2015-11-21 18:11
Det är nog mera på sin plats med en demonstration nästa hemma match mot överbetalde totalt likgiltiga Leeds spelare,som skiter fullständigt i om de får stryk eller inte, bara deras feta lön kommer in på kontot. Vinnaren i hela den här soppan är helt klart Sam Byram, han går i Januari och oavsett vart han går, så är det till något som är bättre än det här! Fy fan var besviken man är, det här kommer att sitta jävligt djupt jävligt länge. Det är sånt här som gör att man har full förståelse för att antal resenärer på stora Luss resan har halverats på 4 år
Leeds United Linus.M
2015-11-21 18:09
Wayne Gardiner ?@mrwayneg 14 sför 14 sekunder sedan
Leeds refused Redfearn a car parking pass today. Sure three points will help offset paying £6 next door.
Leeds United terry cooper
2015-11-21 18:09
@Plyma:

Förstår....
Leeds United Linus.M
2015-11-21 18:06
Graham Bean ?@FootballFactors 7 sför 7 sekunder sedan
LUFC even refused to supply Redders with a car park pass today.......petty.
Leeds United Linus.M
2015-11-21 18:02
Och Byram får inte spela för att han inte godtar att få sin lön sänkt...
Leeds United Plyma
2015-11-21 18:01
terry Cooper// Efter som Leeds var med i min spelplan, så ska jag meddela att jag må dra mitt bud tillbaka. ;-(( M O T
Leeds United Gary Kelly
Fy faaaan !
Har inga karaktärer i laget..........
2015-11-21 18:00
@Rodell:

Säger väl lite om hur det är med Leeds
Leeds United Tobbe O
2015-11-21 17:59
Katastrofalt resultat hemma mot seriens sämsta lag. Riktigt jävla uselt!!!!
Leeds United Hagby-Mickels
2015-11-21 17:59
Vi spelar ostrukturerat och chansar med lyckatillbollar. Helt desperat. Och det mot seriens bottenlag. Och på hemmaplan. Riktigt, riktigt illa.
Leeds United Rodell
2015-11-21 17:58
Denna förlust kommer man vara grinig för länge.... va ens rotherham bra i fem minuter........
Leeds United Linus.M
2015-11-21 17:57
Vad ska man säga... Mållösa mot Roterham hemma. Det är så uselt så att det finns inte.
Leeds United Rodell
2015-11-21 17:55
går inte göra mål... helt sjukt... rotherham spelar piss uselt...
Leeds United Hartey
2015-11-21 17:50
Helvete SÄTT DEN
Leeds United Hagby-Mickels
2015-11-21 17:48
Förstår att han blir arg för armbågen, men det var jävligt dumt att sätta oss ännu värre i klistret genom att bli utvisad när vi ligger under hemma mot seriens sämsta lag.
Leeds United Hartey
2015-11-21 17:47
COME ON LEEDS 5 to go
Annons: