/england/leeds/forum/858.aspx/england/leeds/forum/858.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2015-12-03 20:10
LSK// Haha! Man ska belöna sina "egna"... :)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Leeds så klart!
2015-12-03 18:33
Jag hoppas för din framtida arbetsgivares skull att du aldrig blir chef LinusM ;)
Dina anställda kommer att vara de bäst betalda "slackers" vi har i Sverige.

Leeds United Linus.M
2015-12-03 17:57
Han var grym innan kontraktsbråket, samt när Redders var här. Kan vi ge Bellusci och Wootton lön så kan vi ge Byram en ökning så han stannar.
2015-12-03 17:22
Inte lönt att älta om laguppställning inför Hull.
Det blir storstryk oavsett vem som spelar.

Ännu en bortkastad säsong som slutar rekordtidigt.
Denna gång innan ens Tomten har fått på sig kläderna.

//Optimisten
Leeds United Duke
2015-12-03 17:17
Om han säljs efter att han skrivit på nytt kontrakt ska det vara.
Leeds United Duke
2015-12-03 17:15
Värt att prova 4-5-1 mot Hull då vi varit bedrövliga i senaste två matcherna. Silvestri Byram Beluschi Coop Taylor Cook Adeyemi Mowatt Botaka Wood Dallas Bra att Byram får nytt kontraktsförslag. Hade nog velat se en liten höjning av lönen då han har sina bästa år framför sig. Säljer vi honom så har både klubben och spelaren tjänat på det.
2015-12-03 16:54
Vad rättfärdigar att Byram får en löneökning?????
Han har pendlat mellan usel till mindre bra under många månader nu.

Tur för honom att inte all ersättning är bonusbaserad.

Leeds United Kristoffer
2015-12-03 16:09
@Linus.M:

Jag tycker inte att han borde få höjd lön.
Leeds United Linus.M
2015-12-03 16:06
Our understanding is that Byram's latest offer would essentially give him the same wage he's on now i.e. avoid a pay cut. #lufc Efter månader av bråk har Cellino ÄNTLIGEN tagit sitt förnuft till fånga. Frågan är nu om Byram vill till PL. Jag tycker han borde få en höjd lön men detta är bättre än en lönesänkning.
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-12-03 15:51
Tack Tobbe för svaret även om det inte är så possitivt.Vi ska prova det du säger.
Leeds United Kristoffer
2015-12-03 13:12
Det är nog dags att börja spela med fem man på mittfältet: 4-2-3-1: Silvestri Byram Bamba Cooper Taylor Bridcutt Cook/Phillips Botaka Mowatt Dallas Wood/Erwin
Leeds United Linus.M
2015-12-03 11:49
Ser bara att det är positivt. Någonting behöver hända innan vi har en klubb i League One med en bannad ägare.
Leeds United Rodell
2015-12-03 11:47
Hoppas på att det bara blir 17 fans som kommer in igen också eller ;) ;)
Leeds United Linus.M
2015-12-03 11:35
South Stand kommer tömmas på folk i den 17:e minuten, för att sedan komma tillbaka efter 17 minuter som en protest av Cellinos ägarskap.

Fansen har tröttnat.
Leeds United Rodell
2015-12-03 11:03
silvestri
byram-cooper-bellusci-taylor
botaka-bridcutt-mowatt-cook-dallas
antenucci

Där är den elva jag skulle vilja se mot Hull, nu kommer den inte bli så då byram inte spelar och evans sagt att bamba ska in i laget. kan tycka att wood borde inleda på bänken och att botaka ska få chansen från start. Kreativitet på plan är något vi behöver. Uppenbarligen uteblir ju målen även fast vi lirar 2 anfallare så vi kan väl börja vinna boll på mitten igen.
Leeds United Duke
2015-12-03 09:37
Ekonomin skulle ju vara stabil det har vi kunnat läsa om både här och där..
Leeds United Tobbe O
2015-12-03 09:35
Mr Clarke// tror våra platser är på Jimmy Seed (south) stand. Tror Charlton till denna matchen bara säljer biljetter till medlemmar så du kan få problem att köpa på matchdagen. Testa att ringa dit och höra vad de säger. Nämn dock inte att du är Leeds. Till Londonlags hemmamatcher kan man alltid få biljett via agenter men de tar ju saftigt betalt.
Leeds United Rodell
2015-12-03 07:56
LinusM//
Är ju ingen kul läsning bara vänta o se om det stämmer... Om cellino säger något idag kan det va helt annorlunda imorgon så man vet aldrig med den mannen :) idag är alla till salu imorgon vill han behålla dom. men den närmsta framtiden ser man inte ett steg upp i tabellen iaf...
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-12-03 07:48
Hej alla ni som ska på Charlton-LEEDS den 12:e .När vi skulle beställa biljetter så funkade allting bra först o när köpet var genomfört så blev det Cancellerat så vi gjorde om samma sak igen (cancellerat) igen efter det så står det sold out på Leeds ticet sida om Leeds inte får mer biljetter så får vi köpa biljetterna på plats i värsta fall.Finns det någon som vet om någon annan bra lösning o var står o sitter ni som har fått biljett så vi kan köpa så nära leedsklacken som möjligt.
MOT Gubbs
Leeds United Linus.M
2015-12-02 23:42
Hur stor är chansen att vi fortfarande har kvar Byram och Cook efter januarifönstret? Även Mowatt ligger i fara.
Leeds United Linus.M
2015-12-02 20:46
Phil Hay om Byram situationen...
Leeds United Tobbe O
2015-12-02 18:27
Så Cellino inför "pajskatt" på south stand, varje biljett blir 5 pund dyrare men då ingår en voucher för mat och dryck. Så om man tex ska köpa en biljett på matchdagen mot tex Preston kostar den 42 pund. Men då ingår en paj.. Å detta införs på den sektionen som är den mest stöttande idag. Detta leder så klart till att han får ännu mer fans emot sig.
Leeds United Hartey
2015-12-02 17:54
Laane// Åk direkt ut till arenan Elland Road och drick dina öl på Puben Old Peacock . Där har du Leeds själ. Arenan ligger över gatan och klubb shopen ligger 100 meter ifrån
Leeds United lufc4ever
2015-12-02 17:19
@Leeds så klart!:

Jag vet ett par saker men jag vill inte strö mer salt i såret så jag håller det för mej själv :))
Leeds United Kristoffer
2015-12-02 16:50
Hasselbaink är på väg att ta över QPR. Vi borde ha satsat på honom.
2015-12-02 13:48
Jag trodde inte livet kunde bli sämre....
Mitt favoritlag i Spanien har i dag fått ManUre-bröderna Neville som Head/Ass Coach.
Nu saknas bara att MFF tar in någon avdankad ManUre-spelare som Bojan efter Hareide.

VAD F-N HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DETTA????
Manchester C Laane
2015-12-02 12:01
Hej på er,

Jag ska titta på Leeds- Hull nu på lördag med ett gäng vänner varav den ena är ett stort Leeds-fan. Vill såklart få till en så bra uppladdning som möjligt innan match och undrar därför om ni har ni några pubar som ni vet en del fans hänger på innan eller något annat ställe som kan tänkas vara värt att ta en titt innan/efter match.

Tack på förhand
Leeds United Ballsmash
2015-12-02 11:58
Vi vann mot scums en gång för att senare få storstryk mot Swindon..
Leeds United Linus.M
2015-12-02 00:12
Robert Snodgrass kom in som inhoppare för Hull idag också. Härligt om han är fit for fight på lördag...
Leeds United Duke
2015-12-01 22:18
Hull spelar jämnt mot Man City. Krävs en bra insats på lördag för att den ska bli poäng.
Annons: