/england/leeds/forum/848.aspx/england/leeds/forum/848.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United terry cooper
2016-01-27 22:03
@Leeds så klart!:

Okay då ......
2016-01-27 22:03
@qcn:

Tycker det blir lite komiskt ibland.
Linus klagar på Cellino o genast är det minst 3 som klagar på Linus.
Undrar om det är skillnad på att klaga o att klaga.
Leeds United Leeds så klart!
2016-01-27 22:02
@terry cooper:

App, app, app Terry.
Vad sa vi nu om din nyfunna optimism?
Små doser. Ingen överdosering nu.
2016-01-27 21:57
Kanon att ekonomin är bra.
Leeds United qcn
2016-01-27 21:53
Så nu börjar följetongen "MC good or bad" igen.......... suck..
Leeds United sportcarl
2016-01-27 21:51
Leeds United sportcarl
2016-01-27 21:51
Leeds så klart 21:46, tack för att du la ut länken, det behövs som balans till all annan skit som läggs ut här
Leeds United sportcarl
2016-01-27 21:47
Thom Mattson 21:41, Yorkshire Evening Post har jag hört från säkra källor här har aldrig fel
Leeds United Leeds så klart!
2016-01-27 21:46
"Nothing short of remarkable".
Say no more.

"Whatever criticism can be aimed at Cellino, whatever else he gets wrong, the pending accounts are likely to show that Leeds are no longer the unmitigated train wreck they were when GFH bailed out."

Undra om LinusM tror på P.Hay även denna gång?
Tveksam.' ;)

Länk inklistrad.
Leeds United sportcarl
2016-01-27 21:46
stämmer detta så är det sensationella uppgifter, och då får vi väl dra det en gång till i långbänk om Cellino förstört eller räddat klubben
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-01-27 21:41
Whatever criticism can be aimed at Cellino, whatever else he gets wrong, the pending accounts are likely to show that Leeds are no longer the unmitigated train wreck they were when GFH bailed out. Skrivet av "the allmighty Phil Hay" på YEP, och publicerat i YEP. Läs artikeln och se själva. Leeds var i totalt haveri när Cellino tog över och seglar nu på betydligt lugnare vatten. Credits where credits is due!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2016-01-27 21:23
i väntan på LU balansräkning som kommer i mars så kan ni läsa lite om klubbens ekonomi nu skriven av phil hay på YEP, gå in på newsnowleeds och klicka vidare, håll till godo
Leeds United Linus.M
2016-01-27 17:55
Sportcarl//

Ok, då är vi inte överens. Slut på diskussionen.
Leeds United sportcarl
2016-01-27 17:46
Linus M 17:42 det kan jag också säga att han kommer försvinna tids nog så där är vi överens:). skillnaden är dit kategoriska gång på gång att nu måste han försvinna pga det och det och den rättegången, likt förbaskat är han kvar.jag personligen tror inte han kommer försvinna på grund av rättegångarna utan mer på familjesituation och inte fullt ut stöd från alla fans
Leeds United Linus.M
2016-01-27 17:45
Lee Tomlin till Bristol City - Bekräftat. Via Twitter :)
Leeds United Linus.M
2016-01-27 17:42
@sportcarl:

Jag har sagt att han kommer försvinna på grund av sina rättegångar. Det står jag fast vid. Han har ju även varit borta i flera månader på grund av sina rättegångar, exakt som jag sa. Sen att han är envis och tror att han kommer vinna alla sina rättegångar, det är ju inte mitt fel.

Förstår att det kan vara krångligt för en som inte bryr sig men du kan ju försöka förstå :)
Leeds United sportcarl
2016-01-27 17:39
Hoppas Diago är spelaren som kan ge oss en boost, enligt mcallister en Viera-typ, och enligt Jonathan Douglas en av de absolut bästa han någonsin spelat med
Leeds United sportcarl
2016-01-27 17:39
Leeds United sportcarl
2016-01-27 16:51
Linus M 16:48 ja det är ju frågan, han skulle ju varit borta för länge länge sedan enligt dina spådomar, jaja idag är jag snäll så jag säger att vi alla kan ha fel(sedan är frågan hur ofta för att var trovärdig).
Leeds United Linus.M
2016-01-27 16:48
Evans har väl bara kontrakt till sommaren? Frågan är ju om Cellino är kvar till sommaren eller inte...
Leeds United sportcarl
2016-01-27 16:31
stonefree 10:30, inte hittat något som styrker att bellusci är avstängd, han har spelat bra den sista tiden och säkert vunnit över en del tvivlare och belackare, just nu känns han given jämte Cooper, skall man klaga på något så drar han på sig alldeles för mycket varningar och oftast är de helt onödiga,
2016-01-27 16:25
Monkeys o peanuts
Leeds United Rodell
2016-01-27 16:22
lufc4ever //

helt rätt!

Undra hur länge evans får ha ansvaret han verkar ju komma överens med Cellino rätt bra vore jävligt skönt att ha kvar honom nästa säsong så han verkligen får bygga sitt lag
Leeds United lufc4ever
2016-01-27 16:07
Skulle påstå att ni har alla rätt.

Jag säger så här :

Sluta ändra tränarstab 2-3 gånger om året. Då kommer kontinutet och stabilitet göra att kvalitén på träningarna går upp. M.a.o bättre tränade spelare. Både kondition och mentalt.

Undvika att spelarna inte klarar pressen ? Tja, detta skulle jag säga har att göra med bra scoutning och i de flesta fall större transfersummor att göra. Ibland är priset på en spelare helt åt helvete (Se Townsend) men i de flesta fall så finns det en orsak till att nån kostar £3m och inte £0,5m. Talang och kunnande är inte bara skjuta hårt ,passa i sidled och trixa till 1000. Talang är nästan mer vad som finns innanför pannbenet. Det är många gånger det som kostar.
2016-01-27 15:47
Thom // Håller med dej om kravbilden o om att vi är en jätte i en dvärgs kläder. Och just därför ska spelarna vara förberedda , både fysiskt o psykiskt. Desto större anledning till att vara laddad till tänderna. Något som jag inte tycker vi är. Alla spelarna kan inte ha dåligt självförtroende. Okay det räcker med att en har det så kan han fördärva för hela laget. Tror spelarna sätter den största pressen på sig själva , utifrån att de själva vet vad de kan prestera. Större press än vad fansen sätter. Personligen så skulle jag känna större press om jag spelade i ett lag o det gäller uppflyttning eller nedflyttning.
2016-01-27 15:17
terry// Vet inte hur många gånger jag ska behöva säga detta men ja, vi är en jätte i en dvärgs kläder. Vad menar jag med detta nu igen då? Att vi är fast i en ond spiral av att inte kunna köpa in spelare som är vana vid att spela för en klubb så stor som Leeds United är. Bara kolla på de spelare vi har i truppen idag, hur många kommer från en klubb som är ungefär lika stor som Leeds? Inte många skulle jag säga så då blir vår uppgift varje gång att försöka få spelarna att förstå kravbilden vilket kanske inte alltid är lätt. Spelare vi misslyckas med går vidare och ofta presterar de sedan bra i nästa klubb, därav min poäng - de kan inte prestera i Leeds då kraven är för höga och deras psyke hänger inte med. Hur löser man detta? Finns bara en lösning. Att vi går upp i Premier League. Sen kan man också säga att vi är duktiga på att både få fram egna spelare samt få igång spelare som har höga ambitioner men som kanske inte hamnat rätt i sin tidigare klubb (Gradel är ju ett bra exempel på det).
2016-01-27 15:13
Vad var det Brendan Rodgers sa i Swansea.
Vi har inte mest pengar o vi har inte de bästa spelarna men vi ska ha bollen mest.
2016-01-27 14:53
Thom // Det du sätter tummen på är ju. Vad värvar vi för spelare ?? Vi måste ju ha värvat tok fel spelare de senaste säsongerna. Varför detta ? Varför görs inget åt saken ? Visst finns det krav på Leedsspelarna o går inte resultaten med , så kan det vara tufft. Därför ska det finns folk som ser vad som är fel o rättar till det. Tror inte försäsongsträningarna är problemet. Gäller att sköta sig resten av säsongen åxå.
2016-01-27 14:35
terry// Exakt det jag säger ju. Det är inte första säsongen som det ser ut så här och hur många spelare har lämnat Leeds genom åren utan att ha visat det vi krävde av dom? Det har ju med våra krav att göra som ibland kanske är lite väl höga även om jag är den första att hålla med om att spelarna ofta borde kunna prestera bättre. Jag både tror och hoppas att vårt fys team vet vad de gör annars kan de ju krävas lite nyförvärv där i så fall. Att vi år efter år skulle ge spelarna n lugn försäsong ser jag som helt otroligt om det skulle vara sant. Till och med i allsvenska klubbar ger ju numera försäsongen efter närmast vetenskapliga principer.
2016-01-27 13:59
Thom //

Är väl inte första säsongen som är så här ojämna ?
Har varit hur ojämna som helst i 4-5 säsonger nu , minst.
Är ju lite konstigt att vi under de säsongerna inte fått några som klarar kravbilden.
De kan ju inte vara många i alla fall.
Det har ju passerat lite spelare under de säsongerna.
Jag har inte nekat till att kravbilden kan ha med saken att göra men spelarna ska väl vara tränade o förberedda för den isf.
Annons: