/england/leeds/forum/839.aspx/england/leeds/forum/839.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United stonefree
2016-02-20 11:23
@Rob.:

Jag kom in på mobilen i morse och skrev några rader, men som sagt surfplattan går inte, men som du säger jag kan vänta. Vill bara inte skriva långa inlägg på mobilen, då jag tycker det är svårt.
Leeds United stonefree
2016-02-20 11:21
@sportcarl:

Visst Peter Lorimer är en legend för de flesta Leeds supporter utanför Leeds. Det är inte många Leeds bor som sätter sina fötter i hans bar, så där har nog legend statusen försvunnit sedan länge. Men samtidigt ska vi komma ihåg att han alltid i detta millenium har vänt kappan efter vinden. Han har gått i allas koppel som har matat honom, nu när allting börjar närma sig slutet, så har han inte ett enda gott ord till övers för någon i staben eller truppen. Det är nog så att ingen frågar honom längre vad han tycker och tänker. Det är inte länge sedan Cellino var kung, när han rådfrågade Peter om saker och ting. Han håller i nuläget på att sopa bort mattan under sig själv. Visst man kan ha en åsikt och ändra sig, men inte i den takt som han galopperar iväg just nu.
I mina ögon är han inte längre den legend han en gång var när han spelade i Leeds och många år efter det. Jag tycker han lämnar en bitter efter smak efter sig, när jag lämnade Cormerciel i måndags kväll klockan 23:45, svår jag att inte sätta mina fötter där mer. Vilket jag har i sinne att hålla, trots 3 matcher kvar och den ena är nog när gravölet serveras. Det kommer säkert att bli fullt hus den dagen. Men själv tänker jag dricka avslutnings ölen på Duncan, där hittar man de riktiga Leeds fansen som bor i Leeds. Där finns det ingen som har något till övers längre för den stora Peter Lorimer. Om han har brun tunga vet jag inte. Men han har gått för långt för att räknas som en riktig Leeds legend/fans.
Vilket man också ser på besök frekvensen på hans pub, från bräddat inför och efter varje match, till nu där det sitter en handfull. Det var matcher i höst, där det inte var mer än 2-3 pers. efter matchen.
Leeds United Hartey
2016-02-20 11:11
@sportcarl:

Om man kan kalla personer här för snorvalp för man tycker något om Lorimer s om man kan säga att folk kan stoppa upp saker i häcken för man tycker det var fel att Alan Smith gick till scum, om man kan idiotförklara folk på denna sida om och om igen för att man ej gillar Cellino.

Alla dom jag pratar om ovan är offentliga personer inom fotbollen som tjänar/tjänat stora pengar och alltid utsätts för beröm, kritik och åsikter som är en del av fotbollen och dom måste hantera.
Att kalla någon annan Leedssupporter för snorvalp, att han skall stoppa upp saker i häcken faller under begreppet personligt påhopp och det är inte tillåtet på Revie Stand. Jag personligen håller inte med hälften av vad du tycker om Leeds United men jag ger dig rätten att tycka vad du vill för vi lever i en demokrati.

Jag tar det en gång till, NEJ DU HAR INTE RÄTT ATT TRAKASSERA NÅGON FÖR ATT MAN HA EN ÅSIKT.

Leeds United Kristoffer
2016-02-20 10:24
Jag läste lite om Watford och blev deprimerad. Leeds låg före Watford i tabellen när Cellino köpte klubben, men medan Watford tog in Serie A-spelare och gick upp tog Leeds in Serie B-spelare och blev sämre. Pozzo har ett gäng rådgivare som han lyssnar på. Cellino gör allt ensam.
Leeds United sportcarl
2016-02-20 09:05
Hartey 23:30. Kan man skriva att en legend och en spelare som gjort typ 600 matcher för klubben och vår största målskytt genom tiderna har en brun tunga för att han har en avvikande åsikt i en fråga. Och häckla spelare som Wotton och Doukara då får man nog acceptera och tåla att själv bli kallad snorvalp en gång utan att börja gråta
Leeds United Rob.
2016-02-20 09:03
Stonefree // Funkar inte sidan på mobil heller? Konstigt för mig gör den det. Däremot surfplatta vet jag krånglar. Killen som kan åtgärda felet är dessvärre i Thailand, annars hade jag fått det fixat redan. Tar hemskt gärna emot kritik av alla som har problem med något, så jag kan åtgärda det :)
Leeds United Hartey
2016-02-19 23:30
Är det någon som kallat en annan Leedsare här för snorvalp så borde han be om ursäkt för det
Leeds United Åby.Krona
2016-02-19 22:05
Kan lägga en tråd om inget ting vad är vitsen,
Leeds United stonefree
2016-02-19 21:48
Jag har varit inne på luss, när jag använder datorn, men det är för det mesta genom surfplatta och mobilen jag skriver och där kommer jag inte in i luss. Så därför har jag fortsatt skriva här. Jag tycker att nya luss sidan är fin och det finns mycket roligt att läsa, men när jag nu inte kommer in via mobil och surfplatta, då får det bli här istället. Läggs den här sidan ner, får det helt enkelt bli mer sällan man läser och skriver. Men det överlever nog de flesta.
Sedan finns det ju någon som inte verkar lika välkommen inne på luss, det bedrivs väldiga om inte hat, så hetsiga kampanjer mot personen.
Ni borde istället ge grabben cred, för att han har haft rätt hela tiden när det gäller Cellino. Jag har tillhört dom som har tvekat och hela tiden sagt, vad ska vi ha istället?
Jag kan bara säga efter mina 2 senaste besök i Leeds Bristol/Boro att aldrig har Cellino varit mer hatat än nu. Mannen är rent ut sagt sinnessjuk, han ljuger och spelar gud över allt och alla. Han ska bort, om det sedan ska vara på bekostnad av degradering, må så vara, hellre en sund klubb med en sund ägare, än det vi har nu. Man pissar inte på Leeds fans ostraffat. Han har inte en chans att vara kvar, ljusspelet i måndags är inte det sista vi ser, utan bara början. Faktum är att Cellino syns mindre och mindre i Leeds. Jag kan sätta vad som helst på att Cellino är borta när nästa säsong börjar.
Att Leeds reden den 11/12 fick reda på flytten av Boro matchen, vill de fortfarande inte kommentera.
Jag har personligen skrivit ett mejl till Leeds angående flytten, då jag själv drabbades och fick tillbaks ett svar, där hela skulden las på Sky, trots att det var ren lögn. Man drar sig inte för att ljuga för sina medlemmar som betalar medlems avgift och går på många av matcherna varje säsong.
Många kanske tycker att vi har förstärkt laget under Cellino. Det kanske vi har, jag är inte mannen att bedöma detta, men faktum är att som det ser ut just nu, så är vi på väg mot den sämsta säsongen sedan uppflytten från League 1. För räknar man krasst på det, så ska vi få ihop 19 poäng och göra 21 mål och släppa in 27 mål på de sista 15 matcherna om vi ska hamna på samma som förra året, det enda riktigt positiva är väl baklänges målen, det målet kommer vi att klara, men om vi ska göra 21 mål på 15 matcher är tveksamt, när vi endast har mäktat med 29 på 31 matcher. Poängen ska kanske inte vara möjlig att uppnå, men är långt ifrån säkert. Så det med att laget är stärkare! Det vet i fan! Det fanns trots allt mer hjärta i laget för om åren.
Jag ska inte göra det nu. Men jag kan räkna upp minst 10 saker som var och en är nog till att förstå att Cellino inte är den rätta ägaren till Leeds. Om jag ska jämföra honom med någon, så är det Murinho, deras beteende är precis likadant, det är alltid någon annans fel om det går åt skogen!
MOT
"Time to go Massimo"
Leeds United Åby.Krona
2016-02-19 21:45
@terry cooper:
Bubben då får du nog fixa yngre fanns :-)))))
Leeds United terry cooper
2016-02-19 20:52
Ni gör självklart som ni vill men om det är så jobbigt med många trådar , så går det ju att döpa en tråd till Revie Stand på Luss o köra på som vanligt där;)
Leeds United Tobbe O
2016-02-19 16:44
Tack själv, det var jättetrevligt! I Leeds lär vi ju ses framöver men hoppas vi kan sammanstråla på några fler bortamatcher också.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Emil.R
2016-02-19 16:26
[QUOTE=stonefree]Ninna säger du och Emil är kungar. Undrar när jag får sådana betyg? Tack för senast förövrigt, det vart ju trevligt i London. [/QUOTE] tack själv det var mycket trevligt att sitta och snacka med dig och Ninna och lära känna er bättre! hoppas våra vägar möts i Leeds snart igen
Leeds United stonefree
2016-02-19 15:57
@Tobbe O:

Ninna säger du och Emil är kungar. Undrar när jag får sådana betyg?
Tack för senast förövrigt, det vart ju trevligt i London.
Leeds United stonefree
2016-02-19 15:31
Linus stanna! Jag ber dig! Jag ska stötta dig. Det minste man kan begära är att vi respektera varann allihopa, även man tycker annorlunda.
Att kalla någon snorrvalp, tjock, full, idiot, elker vad det nu är är absolut inte okej, skulle man mot förmodan gå över gränsen, är det minsta man kan begära en offentlig ursäkt.
Leeds United Tobbe O
2016-02-19 15:27
Bye bye Rotherham
Leeds United Emil.R
2016-02-19 14:25
[QUOTE=Kristoffer]Paddy Kenny är klar för Rotherham. Warnock tar med sig sina favoriter. [/QUOTE] dom kommer ju garanterat att trilla ur om han väljer sina favoriter
Leeds United Kristoffer
2016-02-19 14:05
Paddy Kenny är klar för Rotherham. Warnock tar med sig sina favoriter.
Leeds United Tobbe O
2016-02-19 13:56
Stort av norrmännen, har man sagt hur mycket som samlats in till dem?
Leeds United Tobbe O
2016-02-19 13:53
Jag hoppas också att du stannar Linus. Tänkte först kommentera inlägget Sportcarl skrev i morse men ångrade mig. Nu skrev ju lufc ändå vad jag tänkte så då blev det sagt och det var nog bra. Förstår inte hur man i ena meningen kan kalla någon ”snorvalp som inte är torr bakom öronen” och i nästa mening tala om respekt för varandras åsikter. Tycker han inte att du respekterar andras åsikter borde han som själv är så mogen istället föregå med gott exempel. Men skit i det Linus, det faller bara tillbaks på honom själv.

MOT
Leeds United Linus.M
2016-02-19 13:12
@Emil.R:

Jag gjorde ju det, denna gång om Lorimer. Men då var jag en snorvalp tydligen... :) Orkar inte mer nu. Hade gärna stannat men det finns en gräns för mig med...

Enough is enough.
Leeds United Emil.R
2016-02-19 13:08
tråkigt om du lämnar Linus men jag kan förstå dig med tanke på att du fått mycket skit här men hoppas du ändå stannar kvar och bidrag med åsikter och nyheter kring Leeds, som Tobbe sa det finns inga rätt eller fel bara olika åsikter MOT
Leeds United Linus.M
2016-02-19 12:58
Att Sportcarl inte tycker jag är torr bakom öronen är bara att skratta åt. :) Visar väl mer vilken typ av person han är än något annat. Sorry, men trött på att få höra skit om mig p.g.a min ålder. Men nu slipper ni mig, trodde jag skulle slippa Sportcarl här men det gjorde jag tydligen inte... Ciao, och MOT...
Leeds United Emil.R
2016-02-19 12:47
[QUOTE=lufc4ever]En sak till bara.... Ser på Waccoe att Leedsfans har samlat pengar till norrmännen som missade Boro matchen tack vare SKY och Cellino. Nu har baggarna bestämt sig för att pengarna istället ska gå till Moodys familj. RESPEKT !!! [/QUOTE] respekt!
Leeds United lufc4ever
2016-02-19 12:32
En sak till bara....

Ser på Waccoe att Leedsfans har samlat pengar till norrmännen som missade Boro matchen tack vare SKY och Cellino.

Nu har baggarna bestämt sig för att pengarna istället ska gå till Moodys familj.

RESPEKT !!!
Leeds United lufc4ever
2016-02-19 12:17
Det har varit kul att titta in här de senaste veckorna. Kul att se lite nygamla namn vakna till nu när vi som strulat ner forumet med allt Cellino skit tagit oss an LUSS sidan. Som Zlatan.Z är inne på...på LUSS kan vi gapa och skrika på varandra :)

Men en sak måste jag få ur mej innan helgen. Och jag är sorry om det drar ner stämningen men jag tycker det hänger ihopa med det som Tobbe och Emil varit inne på de närmsta dagarna. Det här med respekt för varandras åsikter.

Att som 55 år gammal skriva till en 20 åring att han är inte torr bakom öronen bara för att han råkar vara av åsikten att Peter Lorimer har en brun tunga är inget som iaf jag ser bidrar till bra respekt i debatten.

Det är möjligt att det gör ont att höra negativa saker om sina gamla hjältar. Men att börja kalla nån för snorvalp bara för att personen inte tycker som en själv är inget sätt att bibehålla respekten och stämningen hög oss imellan på något forum.

Så....bara min åsikt i det hela och jag har säkert inte varit guds bästa barn alla gånger.

Nu försvinner jag tillbaka till min vitstråd på LUSS. Där är det ingen som bråkar. Där är bara jag ...... ;)
Leeds United Emil.R
2016-02-19 12:16
[QUOTE=Tobbe O]Å andra sidan, vinner vi är det ju hennes förtjänst att det inte "bara" blev 0-0. Då jäklar vill jag se ljusspel med texten Ninna- the Queen of Swedish whites". [/QUOTE] så oavsett vilket får vi börja samla in pengar till ett ljusspel på ER till Bolton matchen
Leeds United Tobbe O
2016-02-19 12:03
Å andra sidan, vinner vi är det ju hennes förtjänst att det inte "bara" blev 0-0. Då jäklar vill jag se ljusspel med texten Ninna- the Queen of Swedish whites".
Leeds United Emil.R
2016-02-19 11:39
[QUOTE=stonefree]Hon vill inte. Så får vi stryk är det hennes fel och jag kommer att berätta vilka som vet om det också. Så det dröjer inte länge innan det kommer upp ljuspel på hörnet East och South, med Ninna out of Sweden Whites! Trevlig helg! [/QUOTE] hahaha Ninna OUT!! we want our points back
Leeds United stonefree
2016-02-19 11:35
@Emil.R:

Hon vill inte. Så får vi stryk är det hennes fel och jag kommer att berätta vilka som vet om det också.
Så det dröjer inte länge innan det kommer upp ljuspel på hörnet East och South, med Ninna out of Sweden Whites!

Trevlig helg!
Annons: