/england/leeds/forum/832.aspx/england/leeds/forum/832.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-12-27 20:06
Leeds så klart 20:04 bechio var bra både med mccormack och beckford, hans målsnitt i championship tlaar för sig själv, mccormack föresten är väl kanske en till som gjorde ett dåligt val
Leeds United sportcarl
2015-12-27 20:04
Leeds så klart 20:00, nej det funkar inte, bättre göra som mccormack varje gång han var i sitt flow gick han in och krävde mer mot att han förlängde. så gör en bra förhandlare, sedan gjorde ju klubben en bra förhanling när de sålde honom så det blev win win, som ägare kan man gå med till en viss gräns, en del spelare tappar ju formen totalt eller kan få sin karriär spolierad av skador och då är det kanske inte så roligt för en klubb sitta med långtidskontrakt om det är high earner
Leeds United Leeds så klart!
2015-12-27 20:04
@sportcarl:

Becchio bryr jag mig inte om. Han var bra tillsammans med Beckford, men inget värt att hänga i min julgran själv.
Beckford var Gud i Leeds. Synd att han var dum, och valde bort att bli en legendar i Leeds.
Leeds United sportcarl
2015-12-27 20:00
skall vi ta oss till play off så måste vi nog till att börja med vinna på tisdag, och gör vi det så är det läge att satsa, man kan ju hoppas cellino öppnar sin egen plånbok
2015-12-27 20:00
LinusM,

Du kräver inte ett nytt kontrakt med en löneförhöjning när du spelar som en påse nötter.
Nivå 1 i förhandlingsteknik.
Leeds United sportcarl
2015-12-27 19:57
Linus M 19:55 men så sa du inte i höst, då var det ju fel att byram spelade på högermittfältet och att han skulle spela högerback istället, först nu som jag personligen tycker han visar rätt inställning
Leeds United lufc4ever
2015-12-27 19:56
Har man bollen så mycket som vi har idag och skapar så lite så kallar jag det turpinne. Det var ju inte så att Forest behövde blöda för att försvara sig direkt.
2015-12-27 19:56
Sportkalle,

Inget kanske framför Mowatt. Han är fortfarande ojämn, men det finns en stor talang där som är värd att behålla.
Leeds United Linus.M
2015-12-27 19:55
@Leeds så klart!:

Varför det? Det är ju Byram som inte har något kontrakt till sommaren, inte hela laget?
Leeds United sportcarl
Leeds så klart 19:51, instämmer men så tycker nog inte spelare som fått chansen, beckford och bechio är 2 exempel som aldrig skulle lämnat Leeds
Leeds United sportcarl
Leeds United Linus.M
Är ju inte en skräll att vi börjar ta poäng nu när Byram är tillbaka i laget :)

Bellusci är våran svaga länk. Ge oss en ny mittback eller en storspelande Bamba tack.

Silvestri är mer upp och ner än mitt humör under matcherna.

Wootton gör inte mycket vettigt. När han väl kommer förbi sin gubbe, vilket inte händer allt för ofta, så slår han oftast inlägg på måfå som målvakten lätt kan plocka upp.

Silvestri
Berardi, Bamba/Ny, Cooper, Taylor
Bridcutt
Byram, Cook, Mowatt, Dallas
Antenucci

Det laget kan ta oss till playoff, med lite flyt.
Leeds United sportcarl
2015-12-27 19:53
putte bj 19:03 skall man betala lön efter prestation efter säsongen som helhet tycker jag taylor och berardi skall ha mest, sedan en grupp med cook, byram,silvestri, dallas adeyemi och kanske mowatt
Leeds United sportcarl
LinusM,

Så med din logik skulle alltså hela laget fått löneförhöjning.
Leeds United Linus.M
2015-12-27 19:51
Leva på gamla meriter? Hela laget har ju vart under isen, inte bara Byram. Nu fungerar laget hyfsat och då är Byram med sin kvalité otroligt viktig.

Som jag sagt förut, istället för att sparka managers så kan vi lägga pengarna på att behålla våra talanger istället, som kan avgöra matcher.
2015-12-27 19:51
Sportkalle,

Byram utvecklas bättre som ordinarie i Leeds än på bänken i ett PL-lag.
Hur många talanger har vi inte sett dö på denna berömda bänk?
Leeds United sportcarl
2015-12-27 19:48
Leeds så klart 19:44, vem vet om det bara handlar om pengar? kan hända han redan har bestämt sig för att pröva lyckan i någon annan klubb, skall han utvecklas och gå till en bättre klubb är läget rätt nu med tanke på hans ålder.
Leeds United sportcarl
2015-12-27 19:48
Leeds United sportcarl
2015-12-27 19:45
ingen turpinne utan högst välförtjänt, nottingham hade egentligen bara en målchans och det var vid stolpskottet, ante och wood kunda ha satt var sitt mål, vi får slita för våra mål, motståndarna får det för lätt mot oss vid deras mål
2015-12-27 19:44
Hade Byran/Byrams agent varit smarta så hade kravet om löneförhöjning framförts nu, och inte under tiden han spelade på samma nivå som Woods/Wootton.
Leeds United PutteBJ
2015-12-27 19:43
@Linus.M:

Jo men man kan inte leva på gamla meriter. Han måste visa att han är på riktigt oxå och att inte höftskadan gjorde att han stannade upp i utvecklingen. Han sitter ju inte på en dålig lön precis så därför blir situationen som den är. Hade det varit Cook det handlade om så hade det varit andra tongångar för han tjänar så mkt mindre.
Leeds United sportcarl
2015-12-27 19:43
personligen tycker jag byram varit helt under isen hela hösten, dock sjukt bra mot Wolves och 3 mål på tre matcher talar sitt tydliga språk, handlar om att leverera och det har han gjort med råge i de 2 matcherna man sett nu på slutet
Leeds United lufc4ever
2015-12-27 19:42
Jävla turpinne men dom tar man åsse.

WOOD - (LSK ;) ) vänder långsammare än en supertanker och måste ha dykardojor på fötterna.

Ge oss en vänsterytter så vi kan flytta ner Byram på högerbacken och Dallas ut till höger. Wootton tar sig till lägena men är fullständigt usel på att förvalta det.

Och hur fan kunde vi se tröttast ut de sista 10 ??
2015-12-27 19:40
@Linus.M:

Det har det inte.
Jag håller med Putte. Först nu ser vi den riktige Byram igen.
Leeds United Linus.M
2015-12-27 19:38
Putte// Det var befogat innan också. Han har visat detta förr.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2015-12-27 19:35
Måste bli seger mot Derby om vi skall hänga på ordentligt Mitt lag mot Derby Silvestri Wotton Bamba Cooper Taylor Dallas Bridcutt Cook Mowatt Antenucci Doukara Intressant att i de 2 sista matcherna som tvsändts har vi kommit igen efter att gå från ensam target till 2 mannaanfall, det skapas mer chanser med
Leeds United PutteBJ
2015-12-27 19:34
@Linus.M:

Nu börjar det väl bli befogat när man ser att han hittat tillbaka till den han var för 2 år sedan. Och leveransen nu lär rendera i ett nytt kontrakt. Eller en högre övergångssumma vid försäljning ifall han inte vill vara kvar.
Leeds United sportcarl
2015-12-27 19:29
Mom Taylor, vilken krigare
Leeds United Linus.M
2015-12-27 19:27
@sportcarl:

Tycker inte alls Forest var bra. Vi behöver få igång Wood eller ge Antenucci chansen.
Annons: