/england/leeds/forum/827.aspx/england/leeds/forum/827.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2015-09-21 15:45
Akta er. Twitter inkommande!

Adam Pope ?@APOPEY 1 minför 1 minut sedan
I understand that Sunderland winger Will Buckley will train with Leeds United this week with a view to a loan move to Elland Road. #lufc
Leeds United sportcarl
2015-09-21 15:25
och jag får väl ge lite cred till Cellino för Berardis 2 års-kontrakt, som motvikt till all skit han får
Leeds United sportcarl
2015-09-21 12:01
Kontraksförhandlingarna har gått bra i sommar undantaget Byram,
Leeds United PutteBJ
2015-09-21 11:58
Berardi förlänger med 2 år. Mkt bra nyheter :-)
Leeds United Silvestri the King /
2015-09-21 11:15
Kl 11.15 och ingen vaken på forumet än.....
Ska ta en tur till stan, har privatchaufför så klart.......
Bilen gav jag bort... till nån som behövde den bättre än jag ;))

Leeds United terry cooper
2015-09-20 22:37
Kristoffer //

Jo så länge vi spelar 433 så är han väl det ?
Vi ska ju spela Heavy Metal fotboll.
För inte är det så att vi spelar 451 ?
Leeds United Kristoffer
2015-09-20 20:45
@terry cooper:

Han spelar inte som anfallare direkt utan mer som offensiv ytter.
Leeds United terry cooper
2015-09-20 19:00
Varifrån kommer alla rykten om alla klubbar som är intresserade av Byram ?
Klubben nekar ju till att några skulle vara intresserade av att köpa han.
Inga klubbar har ju hört av sig till Leeds.
Som Byram har prestera i höst. , så ska han definitivt ha en lönesänkning men å andra sidan så spelar han inte på rätt position.
Han är ingen anfallare.
Leeds United sportcarl
2015-09-20 17:45
Är väl ganska klart att det uppstått problem och meningsskiljaktigheter om Byrams kontrakt, han bör väl lägga sig i samma lönespann som Wood ante Dallas och Bamba,exakt vad de har och vad Byram blivit erbjuden är det väldigt väldigt få som vet, kanske någon fluga på någon vägg kan skvallra, annars har vi ju vår mascot Lucas the cop Cat som har bra öron, vem som har rätt i just det här precisa fallet av Byram och Cellino är inte jag rätt man att avgöra få man måste ha hela lönepolicyn i klubben, dock tror jag noll procent på eventuella transfersummor som nämnts av brittiska tabloidee, 8 milj pund, en tar sig för pannan, kan vi få 2 miljoner pund skall vi vara glada,
Leeds United lufc4ever
2015-09-20 17:42
Murphy gick ner i lön så helt osannolik är det inte att Byram fått samma typ av erbjudande. Byram signa om sitt kontrakt i slutet av Januari 2013 vilket var före Massimo. Med tanke på GFH´s fantastiska behandling av klubben så skulle det inte förvåna om Byram fick ett rätt saltat kontrakt som nu inte passar in i Massimos budget.
Leeds United Linus.M
2015-09-20 17:28
Thom//

Vi säger som såhär... Vi kommer aldrig komma överens om något med Cellino eller Leeds som fallet ser ut just nu så det är bättre vi släpper det.

Byrams pappa är pengakåt, Phil Hay har fel och Cellino har absolut inte gett Byram ett sämre kontrakt. Heja...
Leeds United Kristoffer
2015-09-20 17:27
@Linus.M:

Längre kontrakt med lite lägre i lön, precis som Murphy gick med på.
2015-09-20 16:59
Standardtips , borta 1-2 ....
Hemma tips 2-1...
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-09-20 16:47
Linus// Kontraktsförhandlingar brukar ju oftast ske bakom stängda dörrar och utan några reportrar likt Phil Hay på ett hörn men som jag skrev tidigare, jag kan ju ha fel. Det sägs ju för övrigt att Sam Byrams pappa är rätt pengakåt. Kanske är det så att Byram begär XXXXX antal pund i veckan men Cellino bara är villig att erbjuda 60-70 % av hans krav vilket ju inte direkt är en lönesänkning i så fall. Sen undrar jag lite på vad Cellino tjänar på att inte ge Byram en rimlig lön om det nu är så att han inte vill lämna. Få Byram att signa nytt kontrakt så borde ju hans värde öka ett par miljoner pund och då kan han ju välja att sälja honom och för någon som varit i branschen i över 20 år som Cellino varit så borde han ju förstå den enkla matematiken eller vad tror du Linus?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-09-20 16:32
Phil Hay har rapporterat om att Cellino erbjudit Byram lägre lön endast och den mannen har nästan aldrig fel.

Jag tror inte Byram vill lämna, men jag tror han inser att han inte har något val om han bara får erbjudanden om lönesänkningar, tyvärr.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-09-20 16:20
Sam Byram är inte värd £8m. Med ett kontrakt som går ut efter säsongen så är jag ganska säker på att vi ska vara glada om vi ens får £2m för honom i januari. Sen fattar jag fortfarande inte varför Cellino skulle erbjuda Byram ett sämre kontrakt än det han har. Har väldigt svårt att tänka mig att han tjänar speciellt mycket just nu så det finns ju ingen rimlig förklaring till varför vi skulle erbjuda honom lägre liksom men visst kan jag ha fel. Sen avslutningsvis tror jag inte det spelar så stor roll vad vi erbjuder honom för vill han lämna så är det nu i januari det ska ske och i så fall är han redan inställd på det, därav hans svaga insatser. Hoppas jag har fel.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Leeds så klart!
2015-09-20 15:25
Snart dags för andra halvlek. Avslutar min butterhet i dag med något positivt: Det är mindre än ett år kvar till säsongen 2016/17. Avdelning det finns alltid nästa...eller nästa...säsong att hoppas på.
2015-09-20 15:17
På tal om gamlingar och minnen.

On This Day: Leeds United sack Kevin Blackwell.
2015-09-20 15:14
Nja, vad ska man tro om detta?

Enligt tidningen så är Arsenal fortfarande intresserade av Byram för £8M, men samtidigt påstår tidningen att Byram har spelat bra denna säsong.

Avdelning noll koll.
2015-09-20 15:11
Silvestri,

Ja, av levande gubbar då.
Många verkar tyvärr befinna sig under jord.
2015-09-20 14:37
Leeds så klart//
Vore intressant med lite statistik om vem som innehar det längsta medlemskapet
i Leeds.
Vilken av gubbarna nu här på forumet menar jag.
2015-09-20 14:36
Häpp! Dags att logga ur, och kolla på fotboll.

Nu spelar Tuttskinkan mot Glashuset.
Vilken tur att Leeds inte spelar i PL idag.
Vi är lika nära denna nivå som Wootton är engelska a-landslaget...
2015-09-20 14:25
@sportcarl:

1-10 år? Ha!
Tänk vad skönt om det faktiskt fanns folk som mindes längre än vad som hände förra året.

Personligen uppskattar jag "gamlingarna" som kan dra historier från minnet 20-30 år tillbaka.
Tyvärr verkar dessa få till antalet numera.

Leeds United sportcarl
2015-09-20 14:20
dock visar det på kvalité när man kan spela som sopor, men ändå vinna på bortaplan,om wotton får man väl köra med statistikgrejen som vi gjorde med Morison förra året att vi tar mer poäng med honom på plan, denna säsong med wotton från start snittar vi 2 poäng per match
2015-09-20 14:15
Ett tamt försök att få Wootton att framstå som fotbollsspelare. Han var enligt artikeln bra mot MK, men är det en fotbollsspelare värd namnet när han glänser (?) i en match där övriga spelar som sopor? Eller är det så att först när övriga spelar på Woottons nivå har han en möjlighet att se ut som han kan något? Visst, jag kanske är för hård mot Wootton, men pågen kan inte spela på CC-nivå. Sälj honom för hans eget bästa, typ till HBK eller Mjällby. Där kan han glänsa...
Leeds United sportcarl
2015-09-20 14:10
Leeds så klart 13:55, kanhända man minns och glömmer det man vill, en annan kan ju skylla på min ålder, folk får väl berätta annars här vad som var bättre resp sämre 1-10 år tbx i tiden i klubben,
2015-09-20 14:05
@Danne K:

Det var ren stöld, men vi kom undan med det.
Jag ber inte om ursäkt utan tar dessa tre poäng med glädje.
Kan bli livsviktiga poäng framåt säsongsslutet.
2015-09-20 13:55
@Linus.M:

...medan andra bevisligen vägrar.
Leeds United sportcarl
2015-09-20 13:31
om man tar bollinnehav på alla våra seriematcher denna säsongen ligger vi på ca 49%, skott mot mål 3 per match i snitt, motståndarnas skott mot vårat mål är 5 i snitt per match, ganska normala siffror
Leeds United sportcarl
2015-09-20 13:14
tur och otur jämnar ut sig i långa loppet, de 3 poängen vi skulle haft mot Bristol C fick vi mot MK Don istället,
Annons: