/england/leeds/forum/823.aspx/england/leeds/forum/823.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United stonefree
2015-09-23 13:11
Mc Grow

Jag vet inte hur det blev med medlemsavgifter med mera, det var ju några som var intresserade att köra vidare om jag fattade det rätt, men de kanske har backat i och med att inget nytt har kommit upp i frågan.
Visst är borta matchen mot Middlesbrough på söndag och hemma matchen nästa lördag mor Birmingham, två viktiga matcher, för det första hur står vi oss gentemot de stora favoriterna till seriesegern och när ska förbannelsen hemma på Elland Road släppa. Efter de här 2 matcherna, blir det ett långt uppehåll för EM kval. Vi får hoppas att det inte blir 2 matcher utan poäng.
Leeds United McGrov
2015-09-23 12:42
Veta att jag frågade detta för ett tag sen men när och hur mycket ska man betala in medlemsavgiften ? För övrigt så känns det som att Middlesbrough matchen blir avgörande om det blir en topp säsong eller inte !! I och för sig det kommer jag väl säga om nästa match också :)
Leeds United PutteBJ
2015-09-23 12:38
@¤Thom Mattsson¤:

Nepp, det var det David Haigh som gjorde :-D .. Hahaha
Leeds United lufc4ever
2015-09-23 08:39
@sportcarl:

Man ska aldrig säga aldrig. Jag har också sett honom och han ser inte mycket ut för världen. Men självförtroende kan flytta berg. Hur som så hade det varit jäkligt roligt om vi kunde producera annat än mittfältare hela tiden.
Leeds United sportcarl
2015-09-23 07:40
Lufc 23:10, sett en del matcher med u21, mulhern är målfarlig men kommer inte ta en plats i A-laget framöver enligt mitt sätt att se , dock var det en spelare u18 som jag inte minns namnet på som stänkte in 4 i en match förra veckan förhoppningsvis har vi något där,
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-09-23 04:57
Linus// Men hur kan du vara så säker på att Byram lämnar till nästa sommar som du skriver? Kan han säljas redan i januari du som vet? Finns det någon chans till att Byram ändrar sig och skriver nytt eller är det helt kört, du som vet alltså? Så Silvestri är som Liseberg men är inget dåligt nyförvärv. Eller, han är en "mittenplaceringsmålvakt"... ja där garderade ju du upp dig fint. Han var väl en av våra bästa spelare förra säsongen vilket du redan verkar ha glömt och han är dessutom ung. Sen har vi ju ett fint nyförvärv i Turnbull bakom också så jag säger bra jobbat här till folket som tog in dessa två. Rättegångarna ja. Ja visst är det relevant att de kommer upp om en månad men du har ju svamlat på om detta nu hur länge som helst. Sist fanns det inte en chans att han skulle frias. Han skulle tvingas sälja och nån tomte skulle köpa klubben.. tyst som i graven från tomten men Cellino är kvar och fortfarande inte dömd. Han kanske döms om en månad men inte säkert FL tvingar honom att sälja ändå. Cellino lär överklaga i så fall och så får vi vänta igen. Kanske är Leeds i Premier League innan allt är över och då faller det väl på FA att döma Cellino och de känns mer intresserade att vara lite givmilda än FL. Allt som kan skada Leeds är FL mer än gärna villiga att gå med på då Leeds är seriens största kassa ko. Tänkte på det där med Pearson också. Är det verkligen så att du ger Cellino skulden för att han är borta också nu? Har du buggat Elland Road så du vet något som ingen annan vet? Pearson själv har ju gått ut och hyllat Cellino och Cellino själv håller platsen öppen för honom och anser att Pearson är en vän. Men enligt dig är detta alltså bara påhitt och Pearson har hoppat av för att han inte kan jobba med Cellino eller? Världsnyhet kallar jag detta då absolut ingenting talar för att detta är fallet. Ska man tänka på detta sättet kan man ju dra vilka slutsatser som helst och då blir ju allt verkligen omöjligt att diskutera. Vad gäller Antenucci också. Du gick i taket för att han ställdes över men alla sa att det inte stämde. Bland annat Redfearn gick väl ut och sa att Antenucci var tillgänglig och han spelade ju i alla matcher i slutet på säsongen och "ställdes" ju alltså inte över. Då var det så synd om Antenucci, han var värd en förlängning, grym spelare och publikfavorit. Nu är han en egoistisk spelare som inte blir glad vid mål och kan väl lika gärna dra antar jag och allt detta är ju Cellinos fel som värvade honom från första början... avd; det svänger fort.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United lufc4ever
2015-09-22 23:10
Mulhern 2 baljor igen, Kan vi äntligen få fram en striker ur egna leden igen ?
Leeds United sportcarl
2015-09-22 22:31
Söndag 14:10 är den utlagd på Viaplay....gött
Leeds United sportcarl
2015-09-22 22:25
Ok, bra kanske därför jag inte hittade den på viaplays utbud på lördagen,
Middlesbrough Honken666
2015-09-22 22:20
sportcarl

matchen är på söndag ;)
Leeds United sportcarl
2015-09-22 22:17
MBORO kör över vargarna i cupen, 3-0 just nu, efter 2 mål av adomah, ser fram emot matchen på lördag,och matchen i matchen mellan Cook och Downing
Leeds United Linus.M
2015-09-22 22:17
lufc4ever//

PM
Leeds United Linus.M
2015-09-22 22:16
Så Luke Shaw skulle vara en grym vänsterytter? Shit,..
Leeds United sportcarl
2015-09-22 22:13
Han har väl haft inte en dipp men stannat i utvecklingen sedan han slog igenom med dunder och brak för några år sedan, han var inte bättre förra hösten än han var på våren, eller skall vi säga så du blir nöjd att han kan bara spela bra som högerback, problemet är att Berardi känns ganska given där, han har utvecklats enormt på en säsong
silverfisk
2015-09-22 22:08
sluta nu!! en back som ska komma upp på kanten ska för f.. kunna flyttas upp och spela ytter om han är lite begåvat.
Leeds United Linus.M
2015-09-22 21:58
Sportcarl// Och han har haft en dipp sedan januari, ser du sambandet?
Leeds United sportcarl
2015-09-22 21:54
byram har spelat ytter sedan i mitten av januari
Leeds United lufc4ever
2015-09-22 21:51
Går inte och såga Byram totalt denna säsongen för han har inte spelat där han är som bäst. Han har fått ställa upp som ytter enbart för att vi inte haft nåt annat. Hade han spelat högerback och haft den nivån som han haft i höst så hade jag köpt argumenten mer.

Nu har vi Botaka och Buckley så nu kan Byram kämpa om sin älsklingsplats. Tyvärr tror jag han är bränd efter allt kontraktstjafs.
Leeds United lufc4ever
2015-09-22 21:43
LSK //

Om du tvingar mej till sån kärlek så ska jag vara mannen i förhållandet. Nån jävla heder har jag iaf.....

Och du kan glömma att jag flyttar till Handgranatsköpinge !!

;)
Leeds United sportcarl
2015-09-22 21:42
dock inte den morison vi hade i Leeds
Leeds United Leeds så klart!
2015-09-22 21:40
@Linus.M:

Äsch. Morison hade gjort sex...
Leeds United sportcarl
2015-09-22 21:31
jag dömer inte Byram, dock vill jag instämma vad du skrivit tidigare att det är ganska långt mellan hans bra framträdanden, vill se att han tills på lördag kavlar upp ärmarna och visar vilken bra spelare han, en Byram i form är hur bra som helst och matchvinnartyp och kan avgöra jämn matcher, en dålig match till och han skall inte starta mot Birmingham
Leeds United stonefree
2015-09-22 21:29
@Duke:

Absolut inte under 2015. Man kan inte leva på gamla meriter, han har varit bänkat och bortplockat under matcherna, det händer inte de bästa spelarna i en klubb. För ett år sedan var han 100% given i vilken startuppställning som helst Leeds ställde på benen
Leeds United stonefree
2015-09-22 21:25
Vi vet att Cellino är en frispråkig man, det visste vi flera månader innan han köpte klubben, när han redan första gången klev in på Elland Road och styrde och ställde trots han inte ägde så mycket som ett grässtrå. Vi har hela tiden vetat att Cellino då och då kommer att trampa i klaveret, för att han är frispråkig och säger vad han tycker och tänker, det gör man normalt inte i konservativa Storbritannien. Jag tycker det är lika bra att säga vad man tycker, och har Cellino sagt att Byram är för stor för sina skor, så menar han det. Jag tycker han är en svikare, som tror han är en stjärna i Leeds, han hade kunnat bli det, men om han inte får spela mer fram till Januari, då är det endast klubbar som Sunderland, Stoke och Hull eller Leeds reservlag Norwich som vill köpa honom och de fläskar inte upp med £8 mille. Han hamnar då i ett nedflyttnings spöke, för gå, är han tvungen till, om han vill fortsätta spela boll. Då är det bara att hoppas att vi vinkar till varann när vi går upp i PL och han följer med vilket scumlag han nu går till ner i CS och om något år har en veckolön på runt £6000 i veckan. Men vi får hoppas för hans skull att han har hunnit skaffa sig barn, så de får barnbidrag, annars kan det finnas risk för att han får gå till socialen, eller ännu värre att han hamnar i lyxfällan, för det är inte lätt att få det att gå runt på så där liten en lön.
Oavsett om det är en lönesänkning, eller inte, tackar man nej till £ 10 000 i veckan i Leeds, då kan han lika gärna Fuck Off i mina ögon. Hoppas jag slipper se nummer 2 på plan något mer denna säsong!
MOT till alla som blöder för Leeds!
Leeds United sportcarl
2015-09-22 21:19
off topic, sitter och slökollar på Bayern Munchen-Woljsburg, 0-1 i halvlek, då kommer Lewandowski in, från 51:a till 60:e minuten har Bayern vänt till 5-1, Lewandowski alla målen, helt sjukt
Leeds United Linus.M
2015-09-22 21:18
Duke//

+1

Förövrigt... Lewandowski fem mål på nio minuter. Är det ens möjligt?
Leeds United sportcarl
2015-09-22 21:12
Byram får nog sin sista chans på lördag, imponerar han inte borde Buckley eller Botaka komma in mot Birmingham
Leeds United Duke
2015-09-22 21:06
Byram rankar jag som en av våra bästa spelare så upp med pengarna Massimo.
Leeds United Leeds så klart!
2015-09-22 20:49
Lufc4ever,

Jag håller med dig till 100% igen.

Lika bra att vi slutar nu annars lär folk tro att vi är kära ; )

Leeds United sportcarl
2015-09-22 20:45
jo har cellino sagt det skysport påstår tycker jag det är dåligt, det kan man hålla inom klubben
Annons: