/england/leeds/forum/812.aspx/england/leeds/forum/812.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United terry cooper
2015-10-03 15:20
@McGrov:

Leeds har ingen seger hemma o B´ham har ingen förlust borta.

Busenkelt....
Leeds United Kristoffer
2015-10-03 15:05
Startelvan:

Silvestri
Berardi Bamba Cooper Taylor
Cook Murphy Mowatt
Buckley Wood Dallas
Leeds United RimboJimbo
2015-10-03 14:23
Nån som vet nån bra länk till matchen idag så man kan se matchen? Nån som är lite mer bevandrad på nätet än mig kanske kan dela med sig? Viaplay verkar inte sända...

MOT
Leeds United Silvestri the King /
2015-10-03 12:30
stone///

Gillar dina,"lååångdragna", epistlar.
Med andra ord, så får Du, mycket sagt, mellan, dina sällsynta inlägg!!
Leeds United Silvestri the King /
2015-10-03 12:25
@McGrov:

Med tanke på ditt tips (och mitt), skulle det sitta najs;;))
Leeds United stonefree
2015-10-03 12:08
Game day! Ska bli lite spännande och ser vart vi är på väg? det som vi för en månad sedan tyckte var helt klart topp 8-10, har ju förbytts i lite dystrare tongångar, med all rätt måste jag säga, vi har inte presterat egentligt den förväntning som har funnits, dom senaste 3-4 matcherna. Det blir lite fel, när man tycker att det ändå såg helt okej ut mot Middlesbrough, men vad fan det har vi ju inget att använda till, det hade varit bättre att vi hade spelat så mot Ipswich och Brentford och tagit lite mer poäng, den här matchen visste vi ju på förhand skulle bli svår. I dag blir det till att kavla upp ärmarna och kämpa så svetten sprutar. Att Bellusci inte kommer att spela i dag är nog givet, men i ärlighetens namn, är Bamba så mycket bättre, hade inte Silvestri tippat Bambas nick över ribban senast, hade han stått för precis lika dåligt framträdande som Bellusci. Jag vågar sticka fram hackan och säga att Bamba måste upp minst 50-60% till i matcherna, han är kapten, vi har spelat nio matcher och han har redan kostat oss en del poäng han med. Sedan var det någon som verkligen fick till det med huvudet på spiken, när han/hon skrev för någon vecka sedan: vi trycker aldrig på i matcherna, vi får aldrig motståndarnas försvar ner i knät på målvakten, enda gången det har funnits tildens till det var i andra mot Sheffield. Vet inte vem som vart månadens spelare i September, högst troligt Taylor för sin straff och mål mot MK Dons. Men det jag har set så här långt i år, är det bara en riktig bra och tekniskt fotbollsspelare in Leeds, just nu, självklart finns det några till, men de får inte till det för tillfället! Den jag tänker på är Antenucci, han vågar dribbla, han vågar göra det oväntade, han kan skapa lägen från ingenstans, han kämpar frenetiskt, kanske för att han vet att han inte har en fast plats, tänk om några till fick till det och vågade som han, då skulle vi skapa många fler målchanser. Men är Wood frisk, så får nog Ante sätta sig på bänken igen. Mitt stora hopp sätter jag just nu till Buckley och Botaka, kommer in och Ante får vara var, Botaka visade faktiskt lite fina grejor i förra matchen, men det lyste igenom att han inte var riktig samspelt med de andra. Det är i alla fall dags att börja vinna hemma på Elland Road igen. I morgon är det 7 månader sedan vi vann hemma senast eller exakt 213 dagar i dag! Det är väl knappast en statistik värt ett förväntat topplag. Dags att bjuda den trogna hemmapubliken på lite hjärta ifrån spelarna. Det är ju egentligen trots allt skit samma vem som spelar, bara vi gör mål och vinner. Hur svårt ska det var?
Leeds United lufc4ever
2015-10-03 11:39
Inga ursäkter idag. Dom har spelat 5 under samma period vi spelat 3. Vi har inte vunnit hemma på 7 månader tror jag.

En vinst är ett måste. Dax att visa att laget har lite cojones.
Leeds United lufc4ever
2015-10-02 22:07
Ups !

Virre upp i ögonen. Fick inte in i huet att det var borta mot Dog botherers :))

Ja då funkar ju inte mina förslag......

Dooh !
Leeds United McGrov
2015-10-02 22:01
i morgon bara vinner vi, så enkelt är det.
Leeds United Tobbe O
2015-10-02 20:55
Annars får du bli medlem i Leeds och söka biljetter när de släpps på Leeds hemsida. Får du då biljetter har du en upplevelse för livet att se fram emot. Känn gemenskapen och trycket som englands överlägset bästa bortafans skapar och bli frälst för livet :)
Postat via SvenskaFans-appen
Aston Villa Putte Norrland
2015-10-02 20:25
Hej!

Tack för svaren.

Vi har provat och ringa men de sa att de inte fick sälja biljetter till oss då vi inte hade nån historik och de sa även att de inte säljer biljetter vid arenan på matchdagen. Men vi jobbar på bred front. Får väl trolla fram ett ess ur rockärmen så det löser sig.

Ha det gott
Leeds United Tobbe O
2015-10-02 20:19
Putte Norrland// har varit med om det ett par gånger. Det verkar inte vara helt ovanligt när Leeds kommer till stan då de säljer slut på bortabiljetterna och hemmalaget vill undvika Leedsfans på hemmasektionen. Testa och ring Huddersfield och berätta att du är från Sverige. Du måste förmodligen lova att du inte är Leedssupporter. Förhoppningsvis ger de dig biljetter. Lycka till!
Leeds United lufc4ever
2015-10-02 20:06
@Putte Norrland:
Tjena, Även om de är lokalderby kan jag inte se att det ska bli fullt så handla i luckan på matchdan ska ju funka. Annars är det regga sig på officiella sidan som gäller och boka/köpa där. Tänk bara på att när ni väl har gjort det så är ni Whites for ever !! Skadar inte att komma över till den ljusa sidan ;))
Leeds United Duke
2015-10-02 19:47
Trolig startelva imorgon: Silvestri Berardi Bamba Cooper Taylor Adeyemi Cook Mowatt Buckley Antenucci Dallas
Aston Villa Putte Norrland
2015-10-02 18:40
Hallå fotbollsvänner!
Jag och en kamrat ska över till England första helgen i november. Vi hade tänkte att groundhoppa lite grann. Bl a försöker vi få biljetter till matchen Huddersfield mot Leeds. Det går trögt då man måste ha biljetthistorik för att få köpa biljett via hemmalagets kanaler men vi har ännu inte gett upp. Kastar därför ut en fråga här om det är någon som har nåt förslag på hur man kan få tag på biljetter till den matchen. Tips och ideer emottages tacksamt.

Cheers
Leeds United Plyma
2015-10-02 15:44
Om Rotherham spøa Birmingham borta, så må væl vi kunna baxa hem 3 P imorrn utan att ringakta Rotherham.
2015-10-02 15:14
En förlust per månad är väl okay ??
Hoppas det fortsätter så ......
Leeds United lufc4ever
2015-10-02 12:14
Rosler after Buckley signing: “We have some real options in the wide areas now and some good competition for places." #lufclive #ypfootball

Will Buckley: "It feels like a fresh start for me. I’ve got a point to prove that I can get back to the Premier League." #lufc #lufclive
silverfisk
2015-10-02 11:12
Thom//
ja han kan spela redan i morgon!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-02 10:57
Är Buckley klar eller?
Leeds United Danne K
2015-10-02 09:27
Och blackburn den 29/10
Leeds United Danne K
2015-10-02 09:26
Viaplay visar tydligen Brighton matchen den 17/10
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-10-01 17:19
Låter tråkigt men ett bra försvar är nyckeln till framgång se på Lagerbäck, hoppas att grabbarna har gnuggat det hela veckan. Vi har ju ändå ett rätt hyfsat gäng framåt. Nu vänder det (igen )??.
MOT Gubbs
Leeds United lufc4ever
2015-09-30 21:02
Pope v Massimo
Leeds United lufc4ever
2015-09-30 14:05
Thom //

Har full förståelse för att du kan känna och tänka så. Är det fel ? Nja...nä...ja.....finns det ett svar på sånt ? :) Alla kan ju inte gilla alla tänker jag. Sån är världen och det är väl bara att foga sig.

Det jag har hängt upp mej på på sistone är att det har känts väldigt nära till att vi ska börja kalla varandra saker som inte går att ta tillbaka. Jag är själv inte bättre än nån annan.

Jag kan förstå att exemplen du tar upp kan vara provocerande. Det berör inte mej själv utan jag ser passion och naiv och det blir harmlöst för min del. Men all respekt för att du öppet och hjärtligt förklarar. Kudos !
Leeds United lufc4ever
2015-09-30 13:11
@sportcarl:
Den ? Vet inte riktigt var Ove påstår i den artikel att Massimo är den bästa han någonsin jobbat med ? Fel artikel eller en vinkling ?
Leeds United Ballsmash
2015-09-30 12:57
Birmingham slog brentford med 2-0 igår borta, hade kunnat slutat hursomhelst dock.
Leeds United Linus.M
2015-09-30 11:23
Thom//

Inte alls självklart. Doukara har aldrig presterat och Byram är bättre än honom. Byram, Cook och Mowatt är mer samspelta än Doukara, Cook och Mowatt.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-09-30 11:20
Linus// Så om Byram enligt dig är ur position på yttern så är det väl i så fall bra att Rösler sätter in spelare på yttern som går före Byram i så fall? Doukara är i vanliga fall säkert sämre än Byram även som målvakt men Byram har i 8 matcher i rad inte presterat och då är det enligt mig ganska självklart att någon annan får chansen istället.
2015-09-30 11:04
@Hartey:

Visst är det skitsnack men folk verkar gå på det konstant.
Annons: