/england/leeds/forum/810.aspx/england/leeds/forum/810.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2016-01-04 18:29
@Linus.M:

MORISON ALERT !
Leeds United lufc4ever
2016-01-04 18:27
@Leeds så klart!:

Klasssikt. Alltid nåt skit från Peterborough som påstås vara till oss. Varje fönster likadant.
Leeds United Linus.M
2016-01-04 18:25
Daily Mirror...

David Anderson ?@MirrorAnderson 10 minför 10 minuter sedan
Norwich want to swap outcast Kyle Lafferty for Leeds' Sam Byram. Leeds keen on Lafferty and want to sell Byram before contract expires.
Leeds United lufc4ever
2016-01-04 18:24
Stonefree //

Jag tror det som hindrar vettigt folk att köpa oss är rädslan för alla spöken som tillkommit genom åren. Det brukar sägas att bara man satsar lite på laget, köper tillbaka ER och TA så borde belöningen att gå upp och fånga SKY pengarna vara skäl nog. Tyvärrr tror jag inte det är så enkelt. De £100m eller vad man nu får tvättas nog snabbt bort tack vare allt skit som ligger dolt i alla hörn.

Det behövs, som du är inne på, ett riktigt monster med pengar som bara går för saken att vinna. Eller LFU som så många skrattar åt. Det kan gå med Massimo men det är en riktig högoddsare.
Leeds United Rob.
2016-01-04 18:08
Lafferty känns som Wood, en lite långsammare target som inte direkt öser in mål. Hade hoppats på en rörlig striker med fart under fötterna.
Leeds United Linus.M
2016-01-04 18:04
Bridcutt är en viktig värvning.

Lafferty är jag inte alls lika säker på efter att ha kollat upp honom. Han må ha varit bra i EM kvalet men i de klubbarna han har spelat förr så har han inte imponerat de senaste tre-fyra åren. Vill vi nå playoff måste vi ha tag i bättre spelare. Även om jag tycker Wood ska få fler chanser.
Leeds United Leeds så klart!
2016-01-04 18:01
The report states that Championship rivals Brighton, Cardiff and Reading were all hoping to lure Bridcutt away from Elland Road, but Bridcutt has chosen to snub that interest and stay with Leeds for the foreseeable future - and possibly beyond the end of the season.

Bridcutt har bevisligen alla muttrar och skruvar i ordning ;)
2016-01-04 17:57
Tydligen lite prat om ännu en anfallare:

Peterborough United chairman Darragh MacAnthony has confirmed on Twitter that Leeds United have made enquiries about some of his players, ahead of the January transfer window.

Conor Washington (striker, snittar ett mål var tredje match)
2016-01-04 17:52
Steve Evans has told BBC Radio Leeds that Leeds United are attempting to sign a winger in the January transfer window.

Så Bridcutt, Lafferty, och en ytter på gång.
Leeds United Rob.
2016-01-04 17:45
Förstår verkligen inte heller hur Bristol City kan vara Cat A. Tänkte köpa två biljetter på East Stand till den matchen.
Leeds United stonefree
2016-01-04 16:01
Lite roligt att läsa att man vill köpa Cook för £10 mille och Byram för runt £ 5-6 mille. Men inget bud på Mowatt.
För något år sedan var det lite tvärtom, man räknade med att Mowatt och Byram skulle inbringa runt £8-10 mille och Cook kanske £7-8 mille om några år.
Mowatt var ju den som såg ut att gå mot en ljus framtid, Byram hade redan börjat stanna lite i utvecklingen och Cook var för grön och oerfaren. Får vi £15-16 mille tillsammans för Cook och Byram, då säger jag sälj direkt, de kommer inte att lyckas ta någon ordinarie plats i ett PL lag på länge, länge och för £15-16 mille kan vi köpa 3-4 spelare som är precis lika bra, det gäller bara att ha näsan att snusa upp dom. Sedan är det ju så att vi har spelat utan båda två under säsongen och det har ju inte gått sämre resultat mässigt. Men självklart i slutändan kräver det nog någon form av förstärkning i laget och för att få till det, måste man sälja andra spelare. Leeds har inte de muskler och pengar som krävs i dag att behålla de unga spelare, vi har varit borta för länge från stor fotbollen för att någon vill satsa sin kärriär hos oss tyvärr, men med en blandning av unga och 4-5 rutinerade rävar, så finns möjligheten att komma upp i PL, sedan får man ta tag i läget då, för inte många lag klarar av i dagens fotboll att gå upp med ett lag utan att man måste köpa in 8-10 nya spelare till truppen, om man inte har tur och hittar en riktig oljemagnet som ösar in pengar i laget redan i Championship. Men det är det ingen som kommer att göra med Leeds, vi har inget bra rykte som klubb att äga, sedan många år tillbaks. Om man tog bort kärleken till Leeds, hur många tror ni skulle vilja satsa på klubben? Om ni själva hade pengar i överflöd, men inte var Leeds supporter, skulle ni i dagens läga våga köpa klubben Leeds om den var till salu?
Leeds United Kristoffer
2016-01-04 15:49
Det som är bra med Lafferty är att han kan spela ensam på topp. Doukara, Antenucci och Erwin kan inte det, så om vi ska fortsätta spela 4-1-4-1 eller 4-4-1-1 behövs det någon som kan konkurrera med Wood.
Leeds United stonefree
2016-01-04 15:42
Fick betala £ 74 för två biljetter på South Stand SS 5, till Bristol C om drygt 2 veckor, måste säga att de börjar ta betalt även för Championship matcher, för samma biljett/plats mot Birmingham i Januari gav jag £27 styck. Sedan kan inte jag förstå att dom har satt Bristol matchen som en kategori A match. Bristol är ett sunkit lag från 100 kilometer vest om London, hur många supportrar tar de med sig till matchen max 500, så jag fattar inte hur man kan få det till en kategori A, förra säsongen var det B om inte jag minns fel!
Leeds United Linus.M
2016-01-04 13:47
Phil Hay ?@PhilHayYEP 15 minför 15 minuter sedan
Reading/Cardiff/Brighton all showing interest in Bridcutt but sources in north east say he will stay with #lufc on loan to end of the season

Phil Hay ?@PhilHayYEP 12 minför 12 minuter sedan
Bridcutt's been at Thorp Arch this morning (initial loan officially ends today). Extension to that deal likely to be confirmed in 24/48 hrs

Phil Hay ?@PhilHayYEP 10 minför 10 minuter sedan
Bridcutt deal would be with a view to a permanent in the summer. #lufc

Bra! Spelar dock inte så stor roll om vi inte behåller Byram, i mitt tycke. Båda två behövs om vi ska ha en chans.
Leeds United krelleg
2016-01-04 13:47
Hade gärna lånat Gnabry med.
Leeds United Beg
2016-01-04 05:39
Lafferty hade nog gjort det bra för oss. Var grym i kvalet. Han är välkommen.
Postat via SvenskaFans-appen
2016-01-04 00:54
Kyle Lafferty poised to end Norwich nightmare with move to Leeds United.
2016-01-04 00:53
Norwich City are rumoured to be interested in yet another Leeds United player, this time, it’s Sam Byram.
2016-01-04 00:51
Leeds United boss Steve Evans has revealed that the Whites are in talks with Norwich City over signing striker Kyle Lafferty.
2016-01-04 00:47
Bournemouth to start £10m bidding war for Leeds' Lewis Cook.
Wanted by Stoke and Liverpool.
2016-01-04 00:46
@Linus.M:

Inklippt på WACCOE.
Leeds United Linus.M
2016-01-03 23:58
LSK// Vart läser du det?
2016-01-03 23:47
Enligt SKY så ska Bridcutt ha blivit köpt av Leeds.
"Permanent basis".
Leeds United Simo LUFC
2016-01-03 23:06
Vi behöver även en ny yttermittfältare, speciellt om vi säljer Byram!
Leeds United terry cooper
2016-01-03 22:48
Som det är nu så är ju Bellusci att föredra före Bamba men i ärlighetens namn så vill jag ha in någon stabilare där.
En ny mittback o några bra anfallare in. Tack.
Leeds United lufc4ever
2016-01-03 22:27
Leeds United lufc4ever
2016-01-03 20:43
HAHAHAHA !!! Hur fasen har jag kunnat missa denne. Om man någonsin tvivlar på varför man är Leedsare så är det bara att plocka fram denne. Helt jävla lysande version av en mycket stor dag för oss !! :)))))) 6 år sedan .......
Leeds United Linus.M
2016-01-03 20:13
Nolan är ingen som Leeds vill ha. Lafferty dealen är långt ifrån klar. Allt enligt Phil Hay & Thom Kirwin.
Leeds United PutteBJ
2016-01-03 19:51
Jag står oxå på Peppes sida. Gjort det ända sedan Redfearn började spela honom hela våren förra säsongen. Han må slå bort några uppspel men han har fötter iaf. Bamba föddes utan. Han har bara 2 träben. Peppe skulle kunna spela på Bridcutts position oxå om han skulle behöva vila eller drar på sig ett par kort.

Nepp, kort och gott in med Peppe igen Evans!
Leeds United Rodell
2016-01-03 19:38
simo luft // samma Barry säger att lafferty gör sin medical på torp Arch imorgon, att det blir ett lån med option att köpa i sommar alltid kul med rykten :)
Annons: