/england/leeds/forum/809.aspx/england/leeds/forum/809.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-11-28 16:50
ut med wotton och in med byram
Leeds United lufc4ever
2015-11-28 16:48
@Leeds så klart!:

Bra de....Malmöpack som vet sin plats. Det finns hopp ! ;)
Leeds United Leeds så klart!
2015-11-28 16:39
Jag vill inte avbryta din monolog. Sitter tyst och lyssnar ;)
Leeds United lufc4ever
2015-11-28 16:38
Booking

Scott Wootton (Leeds United) is shown the yellow card.

Story of his life.
Leeds United lufc4ever
2015-11-28 16:37
Jag pratar med mej själv....
Leeds United lufc4ever
2015-11-28 16:36
Simon Grayson är förbi oss i tabellen :((
Leeds United lufc4ever
2015-11-28 16:35
Ruttenskinka krossar Bristol 2-nil. Come on Redders !!
Leeds United lufc4ever
2015-11-28 16:33
@lufc4ever:

Glöm det jag sa precis....64 v 36 nu....

Skitkul att följa på BBC live.... :))
Leeds United lufc4ever
2015-11-28 16:31
@lufc4ever:

61 v 39 nu. Vi har vaknat !
Leeds United kjelldan
2015-11-28 16:26
Känns som om Wood har typ 5% effektivitet i år, kunde ha gjort 20 mål hittills med normal utdelning.
Leeds United lufc4ever
2015-11-28 16:26
62 v 38 efter 25min till rugbylaget. Oväntat.
Leeds United lufc4ever
2015-11-28 16:24
Vore ju rätt bra om detta ängagäng kunde mäkta med iaf en pinne idag. Men det är väl att tro på Tomten.

Leeds United Hartey
2015-11-28 16:21
Come ON Leeds!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-11-28 15:59
Phil Hay ?@PhilHayYEP 2 minför 2 minuter sedan
Well, well - Cellino is here and sat in the directors box. #lufc

Ännu en lögn från Cellino.
Leeds United Linus.M
2015-11-28 15:50
Byram har startat 10 matcher.

Vi har förlorat EN av dessa.
Leeds United stonefree
2015-11-28 15:44
Tar man in Wotton istället Byram, då har ju inte Evens full kontroll över laguttagningarna, det är 100%. Då styrs han precis som sina föregångare av Cellino! Byram är ju trots dålig form, bättre 5 av veckans 7 dagar än Wotton, så det sportsliga har liksom ingen betydelse längre
Leeds United Linus.M
2015-11-28 15:26
Spelmässigt är inte en enda spelare värd att ha på sig Leedströjan denna säsong, förutom Cook, Mowatt och Taylor möjligen. Så det kan vi inte direkt gå på.

Man resonerar inte så i fotbollen. "Jag tjänar så mycket ändå". Det drömtänket finns inte, även om det hade varit fint.

Alla vill tjäna pengar, men ingen vill sänka sin lön.

MEN... Låt oss inte gå in i en lång diskussion. Jag tycker såhär, du tycker inte såhär. Fine. Låt oss hoppas på tre poäng så vi inte besöker L1 nästa år.
Leeds United Plyma
2015-11-28 15:21
Tjeeena! Tänkte bara lägga ut en Radio Länk BBC Leeds. Vet inte om den sänder Dagens borta match, ni får väl testa om ni saknar nån länk.
Lite uppsnack just nu.
M O T
Leeds United sportcarl
2015-11-28 15:17
Vill inte Byram acceptera 12000 pund i veckan(ca160 000kr) så fine sälj honom i januari, sedan ointressant om han hade 5000, 10000 eller 15000 pund innan, spelmässigt har han denna hösten inte bevisat att han är värd mer, dessutom begränsad u sitt spel till endast en plats enligt vissa experter och det är högerbacken, bättre satsa på berardi som även kan täcka upp på på vänstersidan och som inte gjort en dålig match på snart ett år
Leeds United Linus.M
2015-11-28 15:11
Wootton istället för Byram. För att Byram inte accepterar att få sin lön sänkt.

Yiha.

Tror på 2-0 förlust idag, Charlie Austin är på QPRs bänk...
Leeds United sportcarl
2015-11-28 15:03
Silvestri Wotton Bellusci Cooper Taylor Cook Bridcutt Mowatt Dallas Wood Ante
Leeds United Gary Kelly
2015-11-28 14:31
Vi är bättre borta i år, så förmodligen så det finns säkert en poängchans. oavgjort borde man väl tippat 1-1 ?
Leeds United sportcarl
2015-11-28 13:56
stonefree 13:48, bamba och bellusci är godkända och bra backar om de gör sitt jobb och försvarar, problemet är att bägge har en förmåga att "vandra " iväg på egenpåhittade uppdrag och jag är ständigt oroad även då de håller i bollen, minst 4-5 mål var får de nog ta på sig denna säsongen
Leeds United stonefree
2015-11-28 13:48
sportcarl:

Jag är lycklig så länge Bamba inte ingår i laget och det gäller även om Bellusci skulle göra en dålig match, det gör alla, Bamba har inte gjort en enda bra match denna säsong! Jag har sett 4 matcher live på plats denna säsong och i alla har han varit en katastrof!
Leeds United sportcarl
2015-11-28 13:39
stonefree 12:28, en försvarares viktigaste uppgift är att försvara i boxen när motståndaren har bollen , och det var utlagt på luscos vad bellusci gjorde 20 sekunder innan målet mot rotherham och det är oförsvarligt och är juniorlagsaktigt att tjivjaga boll och motståndare mot mittplan om man är försvarare och och motståndarna har bollen, sedan kan man ju alltid diskutera vem som varit vår sämsta mittback sista åren, tycker dock bamba gjort mer bra matcher än bellusci, dock drabbades han av det klassiska leedssyndromet när han fick kontrakt och då plötsligt blev 2 klasser sämre
Leeds United stonefree
2015-11-28 12:35
Skulle bli förvånat om Botaka spelar från start i dag, han har gjort fina inhopp utan att få starta och så gör han en slätstruken emot Rotherham, men med tanke på att det är Leeds, så vet man aldrig. Jag tror att Wood får börja på bänken,
De säkrar i laget är följande Silvestri, Cook, Dallas, Bellusci, Mowatt, Cooper, Taylor, Ante och faktiskt Byram, så det finns 2 platser att slås om.
Leeds United stonefree
2015-11-28 12:28
Jag säger bara YES med stort i dag, efter lite svettningar och lång väntan på min tur, hann jag få 2 biljetter till Charlton borta om 2 veckor, sedan tog biljetterna slut strax efter, helt sjukt att man säljer varenda biljett till bortamatcherna på noll tid. Ännu ett lån i Bridcutt, hoppas det blir bra, för jag har dålig erfarenhet av alla dessa konstiga lån vi får in hela tiden. Bamba är skadat, som tur är, han är den sämsta mittback vi har haft i de sista åren, han började bra på lån, sedan har han varit en katastrof. Hoppas vi slipper se det där slängande hela tiden och sedan den varningen han fick som gjorde att han blev avstängt, var ett sånt löjeväckande beteende att bara kan skratta åt det. Såg hela matchen mot Rotherham och har set målet om och om igen, jag vet fortfarande inte vem som bär skulden till målet, hade inte Bellusci gått på och försökt hindra inlägget, vem skulle ha gjort det då? det fanns ju ingen i närheten, när sedan inlägget kom, så fanns det inte en jävel i närheten, det var bara att nicka in den, för mig är det en kollektiv kollaps alla var på fel ställen. Det spelar ingen roll om vi tar in tjugo nya tränare, det blir inte bättre, kan inte Evens få ordning på det här kan ingen. Vi är helt enkelt för dåliga rakt över, Botakas inhopp senast hade mycket att önska och så är det hela tiden, varje gång man tror att nu har vi rett ut värsta krisen, sjunker vi ännu längre ner i skiten i en match som mot Rotherham, hade det bara varit att spela precis som de gjorde, se till att ha alla spelare på rätt sida om bollen hela tiden. Det var Redders plan, för han visste att höll huvudet kallt för eller senare, tappar Leeds spelarna markeringarna och vi får en chans att göra mål och en chans räcker. Det är nog bara att vänja sig vid att vi i nuläget är närmare League 1 än Premier League, tyvärr en sanning som är svår att prata sig ur. Till sist ta en spelare Stephan Warnock, han var kapten i matchen mot Derby hemma förra säsongen och var en av de bästa på plan, hade äran av att vara där, Leeds spelade en fantastiskt match, de har inte spelat någon så bra sedan, några veckor senare var han borta från Leeds, många tyckte det var bra, varför undrar jag fortfarande? han gör i dag stor succé i Derby som just nu leder ligan, det är precis en sån spelare vi behöver i dagens Leeds, han är lite äldre och har en massa erfarenhet, tänk honom gav vi bara bort gratis till Ipswich.
Leeds United sportcarl
2015-11-28 11:03
Min startelva
Byram Bamba Cooper Taylor
Botaka Cook Mowatt Dallas
Antenucci Wood

2-0 till QPR
Bra att vara pessimistisk då kan man inte besviken:-)
Leeds United Ballsmash
2015-11-28 10:50
Sänds matchen på tv idag?
Leeds United Duke
2015-11-28 10:22
Gissar startelva Silvestri Wootton Bellusci Cooper Taylor Botaka Bridcutt Cook Dallas Ante Wood
Annons: