/england/leeds/forum/805.aspx/england/leeds/forum/805.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rodell
2015-10-17 15:08
Stonefree //

Varför är det ett skämt att köra med en forward?
Leeds United stonefree
2015-10-17 15:07
Ett ännu större skämt är att vi på hemmaplan kör med en forward.
Leeds United Linus.M
2015-10-17 15:04
Ett skämt att vi inte spelar Byram på högerbacken och Berardi på vänster idag. Fuck off.
Leeds United Rodell
2015-10-17 15:02
Byram borde väl gå före wootton kan man tycka på högerbacken... frågan är väl om det är kontraktssituationen eller att han räknas som en ytter som gör detta
Leeds United Ballsmash
2015-10-17 15:02
Hoppas det släpper för mowatt idag!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Ballsmash
2015-10-17 15:00
Är byram och taylor skadade? Wotton?
Leeds United Linus.M
Taylor skadad.
Leeds United Rodell
Skrällen vart wootton som högerback? :)

#lufc subs v Brighton: Horton, Bellusci, Phillips, Murphy, Buckley, Byram, Antenucci. #lufclive
Leeds United Rodell
2015-10-17 14:59
#lufc team vs @OfficialBHAFC | Silvestri, Wootton, Cooper, Bamba, Berardi, Adeyemi, Cook, Mowatt, Botaka, Dallas, Wood.
Leeds United Rodell
2015-10-17 14:32
Horton
Berardi-Bamba-cooper-taylor
Adeytemi-cook
botaka-antenucci-dallas
wood

den elvan skulle jag vilja se, nu vet jag ju att det inte kommer se ut såhär men eftersom många anser antenucci som den som skapar mest och är rivigast så kan han nog va där blir lite 442 i anfall med 5 manna mittfältet i försvar alternativt mrphy istället för antencci :)
Leeds United Ballsmash
2015-10-17 14:16
Bellusci som defensiv innermitt hade faktiskt kanske inte varit så dumt.. Men efter boromatchen vill jag oavsett aldrig se killen igen.
Leeds United Rodell
2015-10-17 14:01
jag skulle vilja se ett 4231 idag hoppas på det också, tycker att dom positioner i laget som är ohotade just nu är berardi och Taylor tycker inte man petar berardi för byram när han varit riktigt bra även fast man vill se byram. blir säkert någon skräll eller något man blir sur över när man ser startelvan :) bellusci på mittfältet ;)
Leeds United Ballsmash
2015-10-17 13:59
Ska bli spännande att se startelvan, botaka måste få chansen från start idag!
Leeds United stonefree
2015-10-17 13:35
@Linus.M:

Ha ha jag tål det mesta, har aldrig hard feeling mot någon, så länge man inte börjar trakassera folk personligt!
Leeds United stonefree
2015-10-17 13:33
Silvestri

Byram Bamba Cooper Taylor

Botaka Cook Murphy Mowatt

Wood Antenucci

Tycker vi ska våga och spela så här i dag! Sedan våga hålla fast vid den uppställningen ett tag. Tror att Bamba är endast en varning från avstängning!
Leeds United Linus.M
2015-10-17 11:52
Stonefree//

Jag skojade med dig (jag tror du förstod det, men vill bara förtydliga) :)

MOT
Leeds United stonefree
2015-10-17 11:47
Det är bara att hålla tummarna för vinst i dag. Ett måste om man ska få fansen att lugna ner sig.
Leeds United Silvestri the King /
2015-10-17 11:24
Idag en gråmulen dag.Inte en gnutta sol så långt ögat når.
Ska alltid minnas denna speciella dag, när Leeds kanske blir till ett minne blott.
Vinna eller förlora det är snart-skit- vilket som.
Samma följetong, är igång, vilket inte glädjer någon,
"Tala är,silver, men tiga är GULD!! (Eller är det TVÄRSOM ),
Leeds United Ballsmash
2015-10-17 11:23
Antar att det blir protester idag, brukar sällan medföra bra spel dock. Hoppas Botaka startar. Bitter, men ändå räknar man ner tiden till kl 16..
Leeds United lufc4ever
2015-10-17 10:54
Stonefree och Tobbe // Jag lider med er. Det är sorgligt hur än en gång den lille (sorry ;) ) mannen får lida för de stora pojkarnas lek med pengar och prestige. Ännu sorgligare är att det finns försvar till deras agerande. Med tanke på allt den senaste tiden så är tyvärr 2.30 idag på Brighton är rena bjud oddset. En förlust idag och Ove borde hänga väldigt löst. Så idag vinner vi för Leeds United följer ingen logik.
Leeds United Tobbe O
2015-10-17 10:53
Är också jäkligt förbannad. Precis som Stonefree så sitter man flyg och hotellbiljetter till charltonmatchen och nu känns det som man ska ha väldigt mycket tur för att få biljetter till bortasektionen. Har också plöjt ner pengar i medlemsskap som i det närmaste är meningslöst om man inte ska åka på bortamatcher. De pengarna kanske är kastade i sjön.

Hade kunnat köpa detta om det hade medfört något gott för klubben men kan inte se vad klubben kan vinna på detta. För några lag i serien har det ingen påverkan alls då vi knappt skulle fått mer än 2000 biljetter och för några innebär det att de tappar ett par tusen bortasupportrar. Många kommer dock, om det är möjligt, köpa biljetter bland hemmasupportrarna och då påverkas ju inte biljettintäkterna knappt alls. Det enda det medför är ökad risk för bråk, besvikna leedssupportrar och betydligt sämre stöd för laget på bortaplan.

kan inte låta bli att misstänka att han har någon baktanke med detta för inte är han väl så dum i huvudet att han tror att football league eller sky kommer bry sig ett skit om detta. Den lilla summa vissa hemmalag riskerar tappa i intäkt är ju ingenting i jämförelse med tv-pengarna.

Vi är Leeds, det största laget i serien, klart som f-n man visar oss oftast. Vi genererar ju högst tittarsiffror. sitter ägarna till scums, chelski, Arsenal och Liverpool också och bölar? Hur ofta spelar de på lördag kl 16?

nu får man ännu fler supportrar emot sig och ytterligare en bit av magin försvinner. Ärligt talat så har det vid de flesta tillfällena jag varit på Elland rd de senaste säsongerna inte varit något jättetryck. Derby förra året var ett undantag. Bortamatcherna däremot har varit otroligt kul. Ett jäkla tryck såväl innan som under match, nu kommer det till stor del försvinna.

Stora viktiga saker som föryngringen av laget och vad det verkar en sanering av ekonomin har varit nödvändigt och det ska Cellino ha beröm för. Men sedan kommer såna här vanvettiga beslut som känns impulsivs och fullständigt idiotiska. Han behöver verkligen en rådgivare som Pearson för jag fattar inte hur tänker ibland.
Leeds United terry cooper
2015-10-17 10:24
viaplay.se
Leeds United terry cooper
2015-10-17 10:24
viaplay.se
Leeds United Kristoffer
2015-10-17 10:19
Idag fyller Leeds United 96 år. Hipp Hipp Hurra!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-17 10:19
Så, visas vårt dödsdömda patetiska skitlag på TV idag eller är det radio som gäller?
Leeds United stonefree
2015-10-17 09:18
@Linus.M:
Jag är inte tjurig! Jag är urförbannat. De flyttar matcher som jag redan har bokat och betalt för, koster massor att ändra, de gör så jag inte kan få se bortamatcher, har bokat och betalt London resa i December mot Charlton för mig och frugan. Jag har köpt två stycken guld medlemskap, till ingen nytta, dom köper man så man kan köpa borta match biljetter. de har ingen annan funktion, som ni vet att biljetter finns det gott om på Elland Road inför varje match. Ger mig f.. på att de kommer att flytta på någon utav matcherna när vi åker på stora Luss resan också Sedan är det ju inte enbart Cellinos fel alltihopa, men man börjar tröttna. Jag bokar inga mer resor nu, har redan bestämt mig, det blir de resor som är inbokade, får hoppas att man får biljetter på något sätt till Charlton matchen. Sedan är det slut för min del. Det kostar en förmögenhet och all den ledighet man får ta ut också, kan ju användas till bättre saker. Så det får bli en tågluffar resa i Vietnam i vinter istället för Leeds resor. Vi gjorde faktiskt det för exakt 25 år sedan nästa år, det tog oss över 5 veckor då att ta oss från Norr till Sydvietnam, mest med buss, tror vi hade en genomsnitts hastighet på 25-30 kilometer på hela resan.
Leeds United Linus.M
2015-10-16 23:20
Ja...

"Someone just popped the numbers up on twitter

Av away support 2,755 -2000 = 755 x av tick £30 = £22k per game, 16 games left...£360k

Current (not new) sky deal for Championship, 195 milllion quid.

Ok massimo you fucking idiot.."
Leeds United Linus.M
2015-10-16 23:05
Adam Pope ?@APOPEY 11 minför 11 minuter sedan Huddersfield, England
Everything about a club must be geared to helping the team win matches. Denying #lufc the support of its fans blunts a key weapon to do so.
Leeds United lufc4ever
2015-10-16 22:11
I have been a passive and interested visitor to this site for many years. I have enjoyed the banter between fans ( some has crossed the line) during that time. I have never created an account to have my own say. I am a typical Leeds fan in every profile not from the Leeds area. 49 years old. Started supporting when Lorimer had the hardest shot in football as I wrecked my garage door at home as a 10 year old dressed in my all white kit complete with sock numbers! For the overwhelming majority of my time we have been poor and the ONLY thing that keeps me going is the fanatical bordering on " cult" support that we have gathered from throughout the globe. For my own self I used to hitch hike from school in Belfast on my own aged 12 to watch Kevin Hird and Aiden Butterworth, have been a season ticket holder from N Ireland for 35 years and travel to all homes and most aways. THERE HAS NEVER BEEN A UNILATERAL DECISION TAKEN BY THIS CLUB THAT HAS THREATENED TO HURT THIS CLUB MORE THAN OUR OWN OWNER ( he who is meant to be unequivocally on our side) DECIDING THAT THOUSANDS ( many tens of thousands when taken over a season) ARE DEPRIVED FROM CREATING THE BEST CONSISTENT ATMOSPHERE IN WORLD SPORT. Massimo. How could you do this and think it is anyone's best interests who loves the club you own? I will still be there. In the home or away end as I was during the violence ridden ban of the 1980s. Please, I urge you. I was one of a tiny minority at Charlton disgusted at fans telling you to it was time to go. You have put millions in when others talked the talk. But the hurt, and distress, pity ( at your total lack of understanding of the sheer fanatics of the club you own) and yes, real anger, at today's announcement means that when those calls are made again, unless you row back from the brink to which you have brought yourself, I will be unable to support you. You have no idea how much you have hurt the very fabric of our being with this announcement today. Reconsider and apologise to the entire worldwide Leeds family.
Leeds United lufc4ever
2015-10-16 22:07
@Hartey:

Alla som tänkte åka bör nog ta ett steg tillbaka och se the bigger picture. Massimo gör detta för vår skull.

Nä, det är bara att inse att vi har med en enormt egocentrisk människa att göra. På papper kan hans idé se skaplig ut. Men i verkligheten.....
Annons: