/england/leeds/forum/800.aspx/england/leeds/forum/800.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2016-01-30 15:10
Silvestri
Wotton Bamba Bellusci Taylor
Bridcutt Diagouraga
Dallas Cook Doukara
Antenucci
Leeds United Hartey
2016-01-30 14:14
LUSS nya hemsida öppnas klockan 15 idag!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-01-30 13:04
"Fulham is a bigger club than Leeds with a brighter future".

Okey, Ross...

Shut up.
Leeds United Leeds så klart!
2016-01-30 12:41
Eller som officiellt Kåmark uttryckte det: "Jag vill behålla min plats i det skottska landslaget." En League Two-spelare skulle kunna ta plats i det landslaget. Ungefär lika usla som det svenska där det utan tvekan finns plats för Österspelare.
Leeds United sportcarl
2016-01-30 12:37
Leeds så klart! han ger sig inte denna Kåmark han kommer snyfta efter att få byta klubb, och vill ingen köpa honom går han säkert in till bossen och ber om löneförhöjning
2016-01-30 12:35
@sportcarl:

Då snöt det sig för Kåmark, och hans giriga jakt efter pengar.
Leeds United sportcarl
2016-01-30 12:18
Hoppas på ett riktigt starkt Leeds idag med minst 7 ordinarie, dock tycker jga Coyle och Botaka kan få chansen, Bellusci kan få vila med tanke på hur många varningr han har och ev vila Cook som är verkar lite sliten,
Leeds United sportcarl
2016-01-30 12:09
Rhodes lämnar Blackburn för M-boro
Leeds United Rob.
2016-01-30 12:07
stonefree:

Den kommer upp innan matchstart! Jag skriver här när det är dags :)

Vi har precis haft styrelsemöte och fixar med smådetaljer innan vi kör igång :)
Leeds United lufc4ever
2016-01-30 12:01
Grymt positiv idag. Stensäker 0-0 match :)
Leeds United stonefree
2016-01-30 11:56
Robin Persson!

Hur kommer man in på våran nya hemsida? Du sa nått igår om att den skulle bli klar i dag! eller missuppfattade jag det!
Leeds United sportcarl
2016-01-30 11:55
stonefree 11:10 som sagt betalar man med kort brukar det lösa sig tex om en match blir flyttad, jag tror jag är lite som du, så när jag kollar på flyg och hotell tågbiljetter etc så går jag på det absolut billigaste och då är det ju oftast utan möjligheter att ändra, ju mer skydd man vill ha ju mer får man betala, men något en annan kalkylerar med och man tjänat mycket ekonomiskt genom åren på att utnyttja, ett tips är att ha mycket god tid och marginal på flygplatsen, i maj när jag åkte från Leeds till Manchester tyckte jag att jag hade god marginal på söndagen när jag skulle hem, tror det var typ 1t imma 15 minuter och utan bagage, men tåget från Leeds blev väldigt väldigt försenat, och man fick byta tåg och linje i Manchester, så när jag kom till flygplatsen var det ooops mindre än en halvtimme och säkert 1 km från stationen till rätt terminal tur man har kondition för jag fick springa gatlopp för att hinna med genom bording kontroll och dryga säkerhetskontroller med köer, som tur var så var det en snäll kvinna från SAS som gav mig en gräddfil igenom men man fick svettas floder
Leeds United stonefree
2016-01-30 11:30
De där tvillingarna Jack och Poul Mckay, när ska vi börja använda dom? de blir väl 20 år i år, då borde det väl vara på tiden att slussa in dom i A laget kan tyckas. För om någon säsong eller två, är det nog försent. Poul är väl forward, så det kanske borde vara läge att prova i dag!
Leeds United stonefree
2016-01-30 11:23
@Leeds så klart!:

Ha ha ha
Leeds United stonefree
2016-01-30 11:22
Som Thom säger inget är ju kört än, såg att de räknade på att Leicester kan åka ur PL faktiskt.
Vi har fortfarande stora möjligheter att hamna på en plats som är den bästa sedan vi åkte upp och vinner vi i dag i cupen, så går vi längre där än på länge. jag vet inte hur mycket krut som Leeds och Bolton lägger i den här matchen, Bolton borde definitivt lägga fokus på ligan, eller har de kastat in handduken och räknar med degradering och kommer att satsa allt på cupen. En sak är säkert, de har ju prickat en formtopp just nu. Hur mycket Leeds satsar, vet vi när vi ser laguppställningen fram på eftermiddagen. Själv är jag klyven. Mest på grund av att vi varje säsong kastar bort så jävla många poäng mot bottenlagen, att vi ligger där vi ligger i serien. Vi har 2 tuffa hemmamatcher framför oss i ligan, 6 poäng på dom och vi är om inte helt med i racet, så på god väg ändå.¨
Hjärtat säger satsa på ligan och ge allt, för det är inte kört på långa vägar!
Hjärnan säger satsa på cupen, med rätt motstånd framöver kan vi gå långt och det ger klirr i kassan och det är kanske ändå för långt upp till kvalplats!
2016-01-30 11:21
Jag hörde att Boro-matchen skulle flyttas...
Leeds United stonefree
2016-01-30 11:10
@terry cooper:
och till sportcarl 16:08

Jag vet att jag ofta hamnar lite snett ibland, men sånt är livet, jag tror inte jag behöver vänta den här gången sportcarl, då jag redan har köpt biljetterna till Borro matchen. Men det är ju klart helt 100 kan man aldrig vara, det är ju Leeds.
2016-01-30 10:55
Glasmannen Pato på lån till Cheski.
Första skadan beräknas om en vecka...
Leeds United sportcarl
2016-01-30 10:22
Jag kallar det slump. Den dag vi plötsligt börjar vinna hemma så kommer det som ett brev på posten att vi tappar på bortaplan.En anledning också vi plötsligt börjat tappa på bortaplan är att vi haft riktigt tuffa lag på slutet att möta som ligger före oss i tabellen
Leeds United Duke
2016-01-30 09:34
Dags att vända den dåliga bortaformen, en vinst senaste sju. Bortaresultaten var klart bättre under Rösler, kanske en tillfällighet.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2016-01-30 07:57
6600 bortafans är inget annat än imponerande. Lite synd att vi inte kan vara lika dominerande publikmässigt på hemmamatcherna. Seger idag skulle stärka upp ekonomin och fotbollshumöret rejält
Leeds United sportcarl
2016-01-29 23:17
Smith skulle aldrig ha lämnat, men ta tbx honom känns inte seriöst, han är helt ok men inte så bra att ta in honom igen, tycker likadant med Lees,om Lees minns man ju hur det skrevs här om hans fot och hans långbollar när han var här
Leeds United Hartey
2016-01-29 23:17
@Norman Hunter:

Vi har ju även fått lära oss genom åren att väldigt många agenter gillar när deras spelare förknippas med Leeds Utd och därför gärna läcker lite lämplig info till press och andra skvallertanter. Samtidigt tror jag alla spelare som är på väg att röra på sig försöker se om sitt eget hus i första hand och skaffar sig så många alternativ som möjligt.

Tror inte vi missar fler än någon annan men vi läser mest skvaller som rör oss och därför kan det säkert verka så när vi hör namn som dyker upp nån annanstans.
Norman// Så kan det ju absolut vara!
Leeds United Hartey
2016-01-29 23:14
Nu är det 60 klara för LUSS-resan och jag vet att det finns flera 7-8 stycken som troligen skall med.

Häng med du också!!
Leeds United Hartey
2016-01-29 23:11
@Duke:

Vill vi tar in två forwards om Antenucci går. Matt Smith får gärna vara en av dom, han hade inte många fel när han spelade för Leeds.OK lite osäker är ju på Smith ändå...
Leeds United sportcarl
2016-01-29 22:31
Silvestri
Coyle Wotton Cooper Taylor
Botaka Bridcutt Diago Mowatt Dallas
Antenucci
vore ett trevligt lag att testa och ger några spelare chans att visa upp sig, och några spelare kan få välbehövlig vila
2016-01-29 20:34
Duke//

Med Matt Smith så känns det som att vi går tillbaka till ett spelsystem som handlar om långa bollar på bengt... jag ser hellre någon snabb teknisk spelare in.
Leeds United Duke
2016-01-29 19:47
Fulham har dock ett betydligt bättre anfall än vi har.
2016-01-29 19:33
Matt Smith platsar inte i Fulham som kämpar för att överleva i the Championship. Måtte det finnas något bättre alternativ!
Leeds United Duke
2016-01-29 19:20
Egentligen hade vi behövt två anfallare och då kunna sälja Antenucci som har tankarna i Italien. Gärna Matt Smith tillbaka om han går att få loss.
Annons: