/england/leeds/forum/797.aspx/england/leeds/forum/797.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-10-19 15:29
@Linus.M:

Redders Mk2
Leeds United lufc4ever
2015-10-19 15:28
Det Massimo gör är att han spelar Football Manager i verkliga livet. Det han inte förstår är att besluten han tar påverkar en massa människor. På datorn drabbar besluten bara dej själv. Resten är bara på låtsas.

Det mest obehagliga som jag känner det är att han faktiskt verkar förstå att han gör fel men gång på gång klarar han ändå inte stå emot sina inre demoner. Det är en sjuk människa med pengar. En helt vansinnig kombination.

Ur ren resultat synpunkt så kan jag förstå att han vill få bort Ove. Han har gett honom bra förutsättningar men resultaten uteblir. Både på papper och synligt på plan.

Men det är sättet han yxar Ove på som är skrämmande. Det var exakt samma metod med Redders. Först drar han till med lite floskler om hur han älskar mannen i fråga. Hur han är det bästa som någonsin hänt honom. Att här ska det byggas från grunden och bla bla bla. För att kort därefter hugga huvudet av honom.

Tänk att jobba under såna förhållande ? Att i ena stunden bli lovordad och lovad tid att utföra arbetet för att nästa dag bli ombed att fara och flyga. Det kräver väldigt speciella människor för att stå ut med det skulle jag säga. Framförallt inom fotbollen som är så bevakad och beroende av känslor.

Nä, han måste bort. Det finns ingen annan väg framåt. Naturligtvis kan ju allt hända och Saccosäcken Evans lyckas med världens magitrick och ta oss dit vi alla vill, men ändå kommer oron för nästa vansinnesdåd finnas där. Det är inte det Leeds United jag vill följa.
Leeds United Linus.M
2015-10-19 15:07
Adam Pope ?@APOPEY 36 sför 36 sekunder sedan Visa översättning
Had a quick word with Massimo Cellino who says Steve Evans will be on a rolling contract until June. #lufc
Leeds United Linus.M
2015-10-19 14:43
Hartey//

Inte alls. Gäller bara att Cellino försvinner så kan detta funka igen.
Hartey
2015-10-19 14:38
Var i Berlin i tisdags och titta på detta band Bon Iver. Här en underbar sorgsen låt som passar bra in på statusen på den en gång så stora klubben Leeds United.

Tror nu på riktigt allvar att Leeds passerat a point of no return
Leeds United Linus.M
2015-10-19 14:33
Adam Pope ?@APOPEY 14 sför 14 sekunder sedan Visa översättning MC on Rosler Sep 30 :"When you want to build something you need foundations. This takes more time if you want a big & safe building." #lufc Adam Pope ?@APOPEY 1 minför 1 minut sedan MC also said "If we rush the foundation then we risk breaking the building like has happened before at this club." #lufc
Leeds United PutteBJ
2015-10-19 14:02
@Linus.M:

Lär aldrig få vet om han har det eller inte, jag hoppas bara att beslut tas som är bäst för laget. Är det så att alla verkligen gillade Uwe och tyckte de hade nått på G då är det givetvis ett förkastligt beslut. Men jag dömer ingen på förhand.

Vad jah vet är iaf att jag ser ingen utveckling alls i Uwes spel, alla matcher ser likadana ut, vi är inte ett dugg bättre än förra säsongen fast vi borde med tanke på de pengar som spenderats. Massimos fel, Uwes fel, någon annans fel har jag ingen aning om, vad jag vet är iaf att klaffar det rätt med spelare och tränare så kan man få en väldigt fin utveckling.

Vi får se vad som händer som sagt så dömer jag ingen på förhand.
Leeds United Linus.M
2015-10-19 13:56
@Tobbe O:

Ska vi säga December, när vi ligger i botten av tabellen?
Leeds United Linus.M
2015-10-19 13:54
PutteBJ//

Kommer inte på vad jag ska skriva. Tycker mest det är sorgligt att Cellino får hålla på såhär och att inte alla ser vad som händer med vår klubb tycker jag är deprimerande.

Kan inte övertala dig om du intalat dig att Rösler tappat omklädningsrummet. Men snälla, tänk en gång till iallafall.
Leeds United Tobbe O
2015-10-19 13:54
Hur många före detta tränarlöner har vi på lönelistan nu? Evans är väl ganska hetlevrad också. Hur ska det funka med Cellino..., klarar han sig oktober ut?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United PutteBJ
2015-10-19 13:45
@Linus.M:

Man vet aldrig, lek med tanken att Uwe har tappat omklädningsrummet redan. Spelarna kanske inte har nått förtroende kvar. Vad är det rätta att göra då?

Bara en tanke. Tittar man på de senaste matcherna så ser man verkligen ingen glöd direkt eller någon som vill gå i bräschen för en annan.
Leeds United Linus.M
2015-10-19 13:42
PutteBJ//

Kan det ändras med att ändra tränare stup i kvarten?

Jag mister mitt förstånd snart.
Leeds United Linus.M
2015-10-19 13:40
CK ?@ephemeraljoy 36 sför 37 sekunder sedan
Cellino keeps 'accepting responsibility' for his errors, while not accepting responsibility and repeating them. He's pathologically flawed.
Leeds United PutteBJ
2015-10-19 13:38
@Linus.M:

Lagets totala förlorarmentlitet "kan" ändas med ändringar i vardagen. Där har du EN. Finns förmodligen fler att ta av, återstår att se.
Leeds United stonefree
2015-10-19 13:15
Vi är heta just nu. En hel artikel i expressen, t.om på deras löpseddel, att sedan innehålet inte är så roligt, är ju inte kul!
Leeds United Linus.M
2015-10-19 13:15
lufc4ever//

Det är de sunda förnuftet.
Leeds United Linus.M
2015-10-19 13:03
Steve Evans är klar som tränare för Leeds, enligt Daily Mirror. Cellino har pratat med dem, innan han pratar med oss via vår egen kanal.
Leeds United stonefree
2015-10-19 13:03
Lite positivt så här i allt elände. Förra säsongen möte vi Fulham borta på en onsdag kväll, precis som nu, vi vann med 3-0. Mål av Byram , Bamba och Antenucci.
Leeds United lufc4ever
2015-10-19 13:02
Det må vara känslorna som svallar över men just nu känns det som att vår enda räddning är att FL och rättegångar tvingar bort Massimo. Tyvärr tror jag skadan hinner bli alldeles för stor innan han är helt bortstädad.

Det är en mycket sjuk människa vi har att göra med. Återigen.

Om någon uppfinner ett piller mot Leeds United ångest så kommer denne bli multimiljardär över en natt.
Leeds United terry cooper
2015-10-19 12:50
Linus //

Sätt dej ner o räkna till 100 eller något :))
Leeds United stonefree
2015-10-19 12:50
Vi har bytt så många spelare senaste åren och varje gång vi har sagt hej till någon har vi alltid tyckt att den som har kommit in istället har varit ett bättre alternativ. Men med facit i hand, en hel försäsong och en cup match och 11 liga matcher in i säsongen och vi ligger på en 18:e plats. Jag hade inte krävt en topp 6 placering, men som tongångerna gick inför säsongen, revs jag också med och nog hade jag förväntat mig runt 18-19 poäng vid det här laget. Vi tar inte ens poäng av lag som borde ligga långt efter oss i tabelen. Om det nu är så att vi har ett bättre lag än på länge på pappret, då är det ju något inne i föreningen som gör att allting blir så här tokigt. För ibland undrar man om det överhuvud taget finns någon spelare som vill spela hoss längre! Det är en tung tid vi ska igenom igen verkar det som. Det blir väl att börja om från noll en gång till.
För min del spelar det ingen roll om vi spelar i Leauge 1 eller 2, det viktigste är att man är med i topp och vinner matcher, då är det ju kul och gå och kolla!
Leeds United terry cooper
2015-10-19 12:46
Vad säger man !?!? När väl Owe fick de spelare han ville ha , fick han 2-3 matcher på sig. Visst har man haft synpunkter på laguttagningar men det har man väl , vilken tränare man har. Tycker inte det är Owes fel så mycket. Spelarna måste visa mera på planen. Kräver mera av spelarna. De måste visa mycket mer ansvar o stolthet.
Leeds United Linus.M
2015-10-19 12:37
Rod Christopher ?@rodchristopher9 21 minför 21 minuter sedan Visa översättning
Media should ask Noel Hunt, Jason Pearce or Sam Byram why #lufc is in such a meltdown.

Rod Christopher ?@rodchristopher9 6 minför 6 minuter sedan
The disharmony isn't just with the first team. Some academy players are also badly treated. Media will find answers at Thorp Arch. #lufc
Leeds United Linus.M
2015-10-19 12:25
@PutteBJ:

Säg en sak som är positivt just nu. EN sak.
Leeds United PutteBJ
2015-10-19 12:24
Det är lite roligt att helt plötsligt så har inte optimister någon talan här inne, de visar vissa tydligt.
Leeds United Linus.M
2015-10-19 12:20
Det här kommer sluta värre än vad det gjorde under Bates.
Leeds United Rob.
2015-10-19 12:18
Just for those not keeping track, we have now had 6 managers in 1.5 years.
Leeds United Linus.M
2015-10-19 12:16
Rösler kommer förövrigt gå till LMA så där har Cellino ytterligare en rättegång att se fram emot.
Leeds United Linus.M
2015-10-19 12:15
Att sedan Cellino inte klarar av att hålla sig ifrån laguttagningen gör inte saken bättre. Han är en katastrof.
Leeds United Linus.M
2015-10-19 12:14
Spelar ingen roll vem vi får in. Som Rob säger, man bygger inte ett lag på 11 matcher.

Med Cellino kan man inte bygga någonting.

CELLINO OUT!!!
Annons: