/england/leeds/forum/795.aspx/england/leeds/forum/795.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-10-20 10:22
Adam Pearson var i klubben för att få insyn. Det är jag övertygad om. För vems räkning återstår att se om det bara förblir en hemlighet eller inte. Men att han var här bara för att Massimo önskade hjälp tror jag inte ett smack på. Jag menar kom inte och säg att Pearson vaknade upp en morgon och insåg helt plötsligt att hans Rugbylag höll på att krascha bara så där. Det har cirkulerat lite rykte om att det ska ha lagts nåt bud på £63m för klubben den senaste tiden. Och att det då skulle inkludera skulder. Men någon ska ha flyttat målstolparna och dealen haltar. Det är väl bara att hoppas att där ligger nåt i detta för ett ägarskiften är absolut nåt vi behöver. Hursom så intressenter finns garanterat. Det är nog bara så tyvärr för vår del att dessa människor är ordentliga businessmen som vill göra en deal efter boken. Och det kan man förstå blir svårt när man har att göra med tjuvar och banditer i andra ändan.
Leeds United terry cooper
2015-10-20 10:07
Känns som vi hela tiden måste välja mellan pest o kolera.
Leeds United stonefree
2015-10-20 09:31
Nu när Cellino blir avstängt, hur blir det med all jävelskap han har satt i gång som att Leeds supporter endast ska få köpa 2000 borta match biljetter? Det är väl bara att skita i, eller ska mannen få styra trots han är avstängt. Tror annars det kan vara väldigt bra för klubben att han försvinner för gott eller för ett tag det får var och en själva ha sin åsikt om! Tror inte att han gör allt det han gör av jävelskap, han fattar nog inte bättre, den enda som förlorar på det i slutändan är ju han själv. Jag tror faktiskt inners inne att han försöker sälja klubben, vem som han sedan gör det till får vi se. Har Redbull råd, tror jag de ligger nära till hands. Men läste någonstans att de inte har så mycket pengar längre att köpa idrottlag för. Men när allt är som jävligst, då är det ju klart att ell företag som Redbull skulle liksom bli spiken i kistan. Fy fan kan någon tänka sig Leeds spela i rött och vitt??? Inte ens i min vildaste mardröm kan jag se Elland Road i rött och vitt.
Leeds United Kristoffer
2015-10-20 09:04
Om vi går upp:

It has also been revealed that going back up would cost Leeds nearly £7million in payments to former chairman Ken Bates and old creditors.

Leeds must pay £5m to creditors as part of the deal which took them out of administration in 2007, while Bates is due £1.2m under an agreement brokered by ex-owners GFH Capital.
Leeds United terry cooper
2015-10-20 09:03
När vi stod vid the crossroad , så tror jag att det fanns flera vägar än GFH o Cellino.
Leeds United lufc4ever
2015-10-20 09:01
En bra summering tycker jag över varför folk inte älskar Massimo.

Why the hate for the cunt that chose to sack our manager to make him the 6th in just 18 months? The same cunt who knew he was getting banned so just thought he'd add a bit of stability to the club prior to going on a little holiday? The very same cunt who was quoted as saying Rosler would be given time? We're left with an utter joke of a board, no proper directorship, no direction, and now he's hired a second rate fat fuck who's as bent as a nine bob note. It's been strongly suggested he was fucking about with the team selection and there's no suggestion that will change, he's fired almost every cunt previously employed by Leeds United to leave us with a bare bones, shadow of a professional football club and he's actively sought to prevent Leeds fans from watching their team because he's interested in lining his own pockets while somehow seemingly wanting to get one over on the league that's now banned him twice. He's been proven dishonest at best, a liar and crook at worst, treated McDermott and Redfearn with utter contempt despite neither of them deserving it and reminded us that we needed to remain humble while he signed Souleymane fucking Doukara. He's responsible for presiding over a scandal that saw 6 first team players refuse to play and has made a mockery out of us all with his churlish, reckless actions. He's an ego-maniac who never succeeded at Cagliari and who'll never succeed here.

Why the hate? Fucking hell.
Leeds United lufc4ever
2015-10-20 08:54
@Ballsmash:

Det är möjligt att han trashtalkat oss nån gång. Ingår i spelet tycker jag. Men jag tycker man läser mer att han faktiskt har en soft spot för oss. Och då menar jag sedan tidigare. Inte bara hur han sagt nu i sina intervjuer om hur Bremner och Lorimer var ikoner för honom när han växte upp.

Det är klart han ska få en chans. Han har inte gjort nåt fel i att ta jobbet.Vi har ju inte mycket val heller. En icke bullshitter på linjen kan vara exakt vad spelarna behöver efter att uppenbarligen inte kunnat ta till sig Oves djuptänk.
Leeds United PutteBJ
2015-10-20 08:01
@Linus.M:

Jo red bull intresset vet jag om, och det tackar man högre makter för att vi sitter med Massimo istället för dom.. Men tror inte det finns så många fler förutom red bull som skulle vilja lägga sina slantar på denna misären.
Leeds United Ballsmash
2015-10-20 07:34
Gillar inte ohälsosamma tränare generellt heller, men får ge killen en chans.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Ballsmash
2015-10-20 07:20
Aha.. Det med neddragna byxor lät vän inte så bra, annars ser jag inga problem med någon som sticker ut. Att han sagt något när han var i Rotherham som var trashtalk känns lite genant att haka upp sig på, vilka fan är dom liksom? Återstår att se om han kan hantera en riktig klubb.
Leeds United lufc4ever
2015-10-20 07:10
@Ballsmash:

Är nog bara rent allmänt med tanke på hur han uppför sig på sidlinjen. Han stcker ut minst sagt. Krydda det med skatteflykt och nerdragna byxor framför nån kvinnlig ledare under nån match, eller vad jag nu läste igår, så har du väl lite av en Costa situation. Människa som hela tiden är på gränsen till det "förbjudna".
Leeds United Linus.M
2015-10-20 00:23
Leeds Fans Utd har pratat med Redbull och frågat om de kan lova att inte röra våra traditioner om de köper klubben. Något de inte kunde. Så köpare finns det absolut.
Leeds United PutteBJ
2015-10-20 00:13
@Linus.M:

Jag håller med dej vad du skriver, jag tror ingen annan hade velat köpa oavsett pris :)
Leeds United Linus.M
2015-10-20 00:07
PutteBJ// Nu kommer inte du eller någon annan tro mig härinne, men Cellino var inte den enda som ville köpa Leeds. Cellino var dock den enda som inte orkade göra DD, och betalade ett överpris för att få i princip ingenting. Då nappade självklart blodsugarna GFH direkt. Det finns köpare där ute, till rätt pris. Hade inte Cellino kommit in hade GFH varit tvungna att sälja till någon annan. Förövrigt... Man kan ju tycka att köper man något för runt £30m så gör man en besiktning först. Men inte Cellino... Jag vill inte ha en ägare som är totalt galen och bara hade tur för att få sina pengar.
Leeds United PutteBJ
2015-10-20 00:04
@Linus.M:

Ibland är det absolut lättare så ja :) jo klart det hade varit fördel, vad jag menar är bara att det hade inte förändrat nått idag. Det hade kunnat blivit så att hade han gjort DD och sett skiten som skapats så hade han aldrig köpt och då hade GFH kört klubben i konkurs för längesen och vi kunde suttit här idag och varit arga & ledsna för andra säker än att vi blivit av med Uwe och fått in en impopulär coach. :/
Leeds United Linus.M
2015-10-19 23:56
Putte//

När skrev jag det?

Det hade dock varit skönt om vår ägare hade koll på sakerna runt och i klubben. Men det är väl bättre att stoppa huvudet i sanden som du vill göra :)

(tummen upp)
Leeds United PutteBJ
2015-10-19 23:52
@Linus.M:

Okej, så hade han gjort due diligence så hade de avtalen försvunnit. Då fattar jag (tummen upp)
Leeds United Linus.M
2015-10-19 23:42
Sådant här hade Cellino vetat om när han köpte klubben, om han hade gjort due diligence... Ännu roligare... Wayne Gardiner ?@mrwayneg 1 minför 1 minut sedan @ArcticReviews He found out about it "five or six months ago" when he was banned and had nothing to do with the club.
Leeds United PutteBJ
2015-10-19 23:30
@Ballsmash:

Säkert nått larvigt som han sagt om klubben förra säsongen som långsinta och trångsynta Leeds fans inte kan släppa och bara se som ett trashtalk två Yorkshire-rivaler emellan.
Leeds United Ballsmash
2015-10-19 23:20
Varför är Evans impopulär? Ingen koll på den killen.
Leeds United Linus.M
2015-10-19 22:54
Bullshit, bullshit och mer bullshit från Cellino.

Wayne Gardiner ?@mrwayneg 32 minför 32 minuter sedan
Cellino's claim that FL has banned him because of fixtures stance overlooks fact he was notified of ban two days before the fixtures stance
Leeds United Duke
2015-10-19 22:48
Evans har fina meriter även om det är på en lite lägre nivå. Flera uppflyttningar med Rotherham, Crawley och Boston. Rotherham lyfte han från league 2 till the championschip och lyckades även hålla dom kvar förra säsongen. Det är en mer framgångsrik tränare än de senaste vi haft.
Leeds United Kristoffer
2015-10-19 22:14
Lät nästan på intervjun som Evans föredrar 4-4-2 med bred diamant på mittfältet. En av innermittfältarna är mer defensiv, den andra följer med i anfallet.
Leeds United lufc4ever
2015-10-19 22:14
Om Evans kan få spelarna att visa 10% av samma energi han visar på sidlinjen är det alltid något. Hans intervjuer är iaf trevligare än Oves DDR utlägg.

Måtte han inte säcka ihopa på sidlinjen bara.
Leeds United stonefree
2015-10-19 21:51
Jag tror vi vinner på onsdag, Evans är ingen video taktik och analyserande tränare, han är en typiskt engelsk tränare, pang på bara, inga fjantande moderna saker inte. Tror faktiskt att Leeds spelarna kan må bra av det. Håller tummarna!
En sak är säker just nu, det kan ju inte bli sämre!

MOT
Leeds United Gary Kelly
2015-10-19 21:46
Det händer som vanligt mer i Leeds United än i alla andra championship klubbar tillsammans !
Leeds United PutteBJ
2015-10-19 21:16
@lufc4ever:

Lika barn leka bäst :)
Leeds United lufc4ever
2015-10-19 19:52
Tha Madafacka
Leeds United lufc4ever
2015-10-19 19:39
@terry cooper:

Skulle gissa att han behöver vara nersövd och hypnotiserad samtidigt.
Leeds United lufc4ever
2015-10-19 19:38
Evans är fälld för skatteflykt 2008. Dom är som gjorda för varandra.

Annons: