/england/leeds/forum/792.aspx/england/leeds/forum/792.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2015-10-20 23:43
Ber om ursäkt för föregående inlägg. Så är det med för mycket känslor i kroppen när det gäller Leeds United... :)

MOT.
Leeds United qcn
2015-10-20 23:32
Kan bara hålla med lufc4ever 23:00 & stonefree 23:21. Ni sitter båda inne med massor av kunskap och passion för Leeds United och visst är det intressant och kul att läsa om olika åsikter och infallsvinklar på saker och ting, men just nu (och ganska lång tid tillbaka) så handlar det mer om att trycka ner varandra än att komma med vettiga argument för sin sak. Visa varandra lite mer respekt kan jag tycka.

Själv hoppas jag bara (som alla andra) att den här soppan snart tar slut och att vi kan gå vidare och börja vinna matcher. Vi kan ju inte fortsätta att INTE vinna hemma.
Leeds United stonefree
2015-10-20 23:21
Håller med lufc4ever 23:00. Verkar som en riktig personlig vendetta i ren Italiensk maffia stil. Hur jävligt ni än tycker om varann, så besitter ni otroligt mycket kunskap om Leeds genom tiderna, med tanke på eran ålder. Gräv ner yxan och fortsätt förmedla det istället, även om jag tycker det är kul att läsa upptrappningen av det som egentligen är Cellinos vara eller icke vara i Leeds! Känns redan spännande att åka iväg nästa vecka, jag som hade gett upp och nästan hade tänkt skita i att åka. Charlton matchen borta i december verkar bli av den med.
Leeds United lufc4ever
2015-10-20 23:00
Boys, boys boys.....

Andas djupt nu båda 2. Nu handlar det inte om Leeds längre utan om vad ni tycker om varandra. Säger inte att ni ska kramas och ligga sked men snälla ta det i PM och red ut det.

Massimo Cellinos vara eller icke är inte värt att bli totala ovänner över. Livet är för kort.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 22:50
En jag har fått att sluta skriva här skrev världens idiotmail till mig precis innan. Jag bryr mig ärligt talat inte om man slutar skriva här. Är man vuxen och beter sig så och tar åt sig så mycket så må så vara...

Så jag ger inte mycket för just det faktiskt.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 22:46
Thom// Jag klarar mig utan dina tips, tack ändå :) Leeds faller med Massimo som ägare.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-10-20 22:39
Linus// Jag har varit här och skrivit långt långt innan du började skriva här och ja, jag kan erkänna att jag ibland i vissa diskussioner gått till överdrift men jag är långt ifrån ensam i de diskussionerna. Du har däremot fått människor att sluta skriva här pågrund av ditt sätt Linus. Mig veterligen har jag bara fått en person att sluta skriva här och det var en person som reggade sig med 4-5 olika namn och skrev med sig själv och spydde galla över mig. Linus, ett tips till dig; lugna ner dig. Andas. Leeds står inte och faller på dina profetior.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United lufc4ever
2015-10-20 22:39
@Linus.M:

Undrar vem av hans personligheter som tagit fram det sunda förnuftet :)

Bra Massimo. Ta nu en valium som räcker till Juni. Vi har fotboll att tänka på.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 22:33
Så vi ska sparka tränare i oktober? Helt fantastiskt vad Cellino kan åstadkomma med vissa.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 22:27
Thom//

Du är naiv när det gäller Cellino, inte positiv. Det är en väldig skillnad. Och jo, du är otroligt aggressiv när du skriver och det är inte bara mot mig. Det har du alltid varit så kom inte och klaga på mig.
2015-10-20 22:05
Så där försvann de 2000 biljetterna och nu är vi tillbaka igen. Kvar står vi med en sparkad tränare med 2-5-5 på 12 matcher. Kan va rätt att sparka Rösler med det resultatet. Att han blivit avstängd igen är ju tråkigt men tror inte det betyder så mycket. Linus// Tänk på hur du provocerar istället och lämna mig i fred. Jag har inte skrivit aggressivt i denna diskussionen och det var ett bra tag sedan jag skrev något annat än att försöka vara positiv. Det enda du har att komma med och har kommit med det senaste året är dina fantasier, dina 100 %, garanterat, säkert, säkra källor osv. Har inga problem att diskutera med någon annan men du är ju omöjlig sen får folk säg vad dom vill.
Leeds United terry cooper
2015-10-20 21:49
Svanen75 //

Kan du inte stanna kvar några dagar o styra upp det lite.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 21:42
Leeds Fans Utd som bara bestod av ett par skojare.... Haha.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 21:36
Såja! Bra av Leeds Fans Utd att sätta igång en diskussion såhär snabbt och bra av Massimo att ta sitt förnuft till fånga.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 20:31
Svanen75//

Huvudet på spiken. Det var därför som allt fungerade som det skulle när Adam Pearson var här, för att Cellino tog ett steg bakåt.
Leeds United Svanen75
2015-10-20 20:21
Efter lyssnat på Evans presskonferens på radion tidigare idag! Han ger ett gediget intryck och tror på sig själv och laget han förfogar över. Tror att det kan bli bra det här! Lyssna gärna och delar era tankar. Men tror dock att den största förutsättningen för att lyckas är att hålla Cellino så långt bort från Elland Road som möjligt, dock får han gärna skjuta till pengarna som krävs att driva daglig verksamhet samt ev någon ny spelare. I morgon blir det tre poäng och jag är på plats för att fira!! Ha det
Leeds United Linus.M
2015-10-20 19:24
Amy Lewis ?@AmyLewisSport 1 timför 1 timme sedan Visa översättning
Cellino:"Managers & coaches are like water melons, they look good in the shop. Some are beautiful, sometimes they are not beautiful at all."

Suck.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 19:03
@¤Thom Mattsson¤:

Tänk efter hur du själv skriver ibland då.
2015-10-20 18:30
Linus// Ja, jag kommer här och pratar om aggressivitet.
2015-10-20 18:10
Har Dansken fattat att Redbull är röda o svarta o inte röda o vita :)
Leeds United stonefree
2015-10-20 18:02
Jag är en av dom som alltid får på käften för att vara negativ. Vem som äger klubben nu eller i framtiden, har nog inte så står betydelse, det finns inte många som går in och köper en fotbollsklubb i dagens läge, utan att vilja tjäna pengar på det. Allt handlar om pengar i dagens samhälle. Ska man komma det till livs, då måste hälften av ägarskapet gå till Leeds, medlemmar/supporter runt om i världen med styrelse platser i potten och de andra 50% av affärsvärlden. Men strunt i det. Jag tror att Evans kan bli riktigt jävla bra för Leeds, egentligen är det inte många som vill ha honom, han har sagt skit saker om Leeds, som man kanske ska göra när man coachar andra lag. Han har ju det mesta emot sig innan han börjar i morgon kväll, han har ett språk och sätt att jobba, där han inte gömmer sig bakom alla möjliga bortförklaringar, tror och hoppas på några riktig roliga minnen på Elland Road i framtiden. Han bjuder ju på sig själv under matcherna och man är ju inte sämre coach eller människa bara för man är tjock. Så i denna eländiga stunden vill jag passa på att önska Evans lycka till. Sedan vem som äger Leeds nu och i framtiden vet jag inte, det enda som jag säger 100% nej till är Redbull
2015-10-20 18:01
@Duke:

Var inte det lite väl högt :)
Leeds United Duke
2015-10-20 17:45
Cellino får betyg 1 av 5 av mig. Är han bättre än att ha ingen ägare alls? Ja det kan jag gå med på.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 17:28
Thom// Cellino får mig att var aggressiv. Blir galen på att han förstör klubben. Sen ska inte du komma här o säga något om aggressivitet...... Förövrigt har det inte så mycket med aggressivitet att göra att jag säger hur han är en cancer för klubben. Man behöver inte vara aggressiv för att se det :)
2015-10-20 17:22
Linus// Herregud vad patetiskt aggressiv du är.
Leeds United Linus.M
2015-10-20 16:19
Thom//

Du älskar verkligen att vrida och vända på saker och ting. Nej, Redfearn sparkades inte men Cellino kallade honom en bebis och gav honom inte ett nytt kontrakt när det var HAN och ingen annan som räddat oss från League 1.

Cellino är en cancer som vi snart kommer vara av med. Då kanske vi kan komma någonstans med en normal ägare som inte sparkar tränare stup i kvarten, något du verkar stödja.
Leeds United lufc4ever
2015-10-20 16:13
Thom //

Yepp, man är som en trasig skiva men för mej är det en väldigt talande liknelse med hur vi blir behandlade av Massimo.

2015-10-20 16:09
Thom //

Det är så enkelt. De som Cellino sprang förbi när han köpte leeds för 3-4 ggr så mycket som de andra var villiga att ge.
De andra visst på ett ungefär hur det stod till i klubben o vilket skick den var i.
Annars hade de inte varit så försiktiga i sina bud.
Det var väl tal på 7-10 m.
Tror de hade mer än 7-10 m att satsa.
Annars tror jag inte att de hade givit sig in ev köp.
Leeds United lufc4ever
2015-10-20 16:05
Phil Hay ?@PhilHayYEP 45s45 seconds ago

Confirmed - Chris Wood has withdrawn from the squad for tomorrow's game.
2015-10-20 16:03
lufc4ever//

Anmärkningsvärt hur du allt som oftast använder kvinnomisshandel som en jämförelse när vi diskuterar, hehe..

Okey, nu var ju inte min förklaring på sund förnuft något som hade någonting alls med Cellino att göra som du säkert kan se om du läser igenom de senaste kommentarerna utan det var ju Linus som nämnde sund förnuft och inte jag.

Linus menade ju på att det är sund förnuft att förstå att någon annan säkert hade kommit in i klubben och gjort ett minst lika bra jobb som Cellino. Min poäng var ju att det inte finns något sund förnuft som säger det. För mig handlar det inte någonting om de 2000 biljetterna (för det är inte sund förnuft, vilket visar att min poäng är solid), det handlar heller inte någonting om sparkningen av Uwe Rösler utan vad det handlade om från början var att för mig finns det inget sund förnuft som säger att det kryllade av intressenter som ville köpa klubben och som hade gjort Leeds bättre än klubben är idag.
Annons: