/england/leeds/forum/790.aspx/england/leeds/forum/790.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Zlatan,s
2016-06-05 20:43
Matchen mellan Sverige o Wales gick ju bra, hann inte med att se hela, fick ta hand om en klippar servicare, en stund. Men såg ut att ha ganska bra flyt idag.
Vilket Manchester är det Zlatan ska till ,är det City eller manch. ? hörde intet
från början.
Leeds United Zlatan,s
2016-06-05 20:36
Bingolotto hade idag en celeber gäst.
Min favvo,Joel Lundqvist,ena tvillingen av 2 bröder.
Brorsan Henke,är väl ännu ett steg vassare.
Men Joel finns ju i mitt Frölunda hockeylag, värdiga vinnare
i år.
Dä blir spännande att bekanta sig med Pep Clotet framöver,Lufs är tydligen
inte på G att berömma him ännu, men dä ä ju inget nytt med han väl:)
men vi får väl vänta med att ge han betyg förrän vi sett han på språng.

Leeds United Linus.M
2016-06-05 17:43
Får hoppas Botaka imponerar på Monk. Känns som vi har en juvel där...
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2016-06-05 12:24
Zlatan// Han har varit tränare i Halmstad och assisterande tränare i Malmö där han vann SM-guld.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-05 12:10
@Zlatan,s:

En förlorare. Hade det stått Gessles hundvakt och jobbat i pressbyrån på Malmö central så hade det varit ok men detta..... suck....
Leeds United Zlatan,s
2016-06-05 10:54
Leeds United Linus.M
2016-06-05 10:20
@Duke:

Ska bli spännande att få se hur lång tid det tar för Cellino att fixa andretränaren denna gången :)
Leeds United Duke
2016-06-05 09:36
Förhoppningsvis tar Monk med sig "halvsvensken" Pep Clotet.
Leeds United sportcarl
2016-06-05 07:54
Thom Mattsson 00:58 Scrollar du lite ner här på revie stand hittar du länken om Evans du ville ha(20160703 19:26).Finns även intervjuv med Monk om Cellino på newsnowleeds men det lär nog inte länkas härifrån av de som brukar länka om Cellino för det var idel positivt .Och att vi nu fått en manager som fört Swansea till en 8:e plats i PL säger väl en del om våra ambitioner(likt säsongskortlöftet). Är för mig tydliga skillnader mot tidigare säsonger.nu handlar det bara om att få in lite spelare med.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-06-05 00:58
Jao, Cook är ju förlorad. Han har en klausul som säger £5m så varenda klubb i Europa borde vara intresserade. Skulle han stanna så har det varit bullshit hela vägen som så mycket annat skit som man får läsa dagarna i enda. Är inte Garry Monk ganska ansedd? Cellino den förskräcklige måste ha lurat i honom guld och gröna skogar för hur skulle han annars kunnat ha landa en sådan manager? Vi får se...
Leeds United Zlatan,s
2016-06-05 00:08
Leeds United Duke
2016-06-04 18:17
Spelare jag tror lämnar i sommar: Bellusci, Bamba, Cook och Erwin.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-04 07:34
@Leeds så klart!:
På tal om marsianer.... ;)))
Leeds United Leeds så klart!
2016-06-04 00:16
@WhitesMOT:

Det mest roliga påståendet är att Rögle kan spela hockey ;)
Leeds United WhitesMOT
2016-06-03 23:19
@Zlatan,s:

Vi har aldrig varit på månen. Lizbet mördade Olof och SF är fullt av marsianer. Motbevisa mej ! ;)
Leeds United Zlatan,s
2016-06-03 21:06
Leeds United Zlatan,s
2016-06-03 20:13
Leeds United Linus.M
2016-06-03 20:07
@Hartey:

Bosse Johansson i Elfsborg är Leeds supporter :)
Leeds United Hartey
2016-06-03 19:45
Linus// BosseV är så vitt jag vet inte linkad till att köpa upp Leeds. Nog har han råd men han satsar mest på ölresan till Polen där han just nu befinner sig . Och absolut på LUSS-festen i Karlshamn på midsommar :-)
Leeds United sportcarl
2016-06-03 19:26
Thom08:09. Här är länken. Med lite hjälp av min grabb
Leeds United Zlatan,s
2016-06-03 19:04
[QUOTE=Terry Connor]Leeds United have been linked with a summer swoop for young Ascoli winger Riccardo Orsolini, according to Italian broadcaster Sportitalia.
[/QUOTE

Jaa, så bra........
Leeds United Linus.M
2016-06-03 18:37
@terry cooper:

++++++1
Leeds United WhitesMOT
2016-06-03 18:23
Jag tror där är mer i den nye italienarens inflytande än vad som syns. Kalla det tro på ufo eller vad som helst men något känns inte "normalt"

Sanningen kommer nog i vart Cook och Taylor tar vägen...
Leeds United Terry Connor
2016-06-03 18:20
Leeds United have been linked with a summer swoop for young Ascoli winger Riccardo Orsolini, according to Italian broadcaster Sportitalia.
Leeds United Hartey
2016-06-03 18:18
Att få Monk och Clotet som tog Swansea till deras högsta placering någonsin (8:a) är ju en manager(coach) som vi knappt kunde drömma om. Det är ju sättet som verkar amatörmässigt. Att först låta tiden gå in i juni med total osäkerhet( har säkerligen inte hänt i Leeds historia). Hur många managers som helst var linkade men inget hände. Att managers från Bristol Rovers och MK Dons tackar nej till Migthy Leeds säger en del, och sedan kommer Gary Monk på ett bananskal. Skulle gärna vilja att Cellino går ut med att dom från lower division som tackade nej inte gjorde det utan att Cellino hade planen hela tiden på en kvalificerad manager som skulle ta oss till PL den säsongen allt skulle hända. Så länge han inte dementerar detta är min åsikt att Cellino agerar känslomässigt utan någon riktig plan. Till sist jo jag är nöjd med Gary Monk och Pep Clotet. Nu återstår det för Cellino att skriva nya kontrakt med våra starlets
Leeds United sportcarl
2016-06-03 16:39
Verkar vara tummen upp på nordiska och brittiska forum med ansättningen av Monk jämfört med när Evans tillträdde, då var det mycket snack om att vi åker ur och han blir sparkad i december.
Leeds United Duke
2016-06-03 16:28
Joel Ekstrand lämnar Watford, hade varit ett bra nyförvärv dessutom gratis.
Leeds United Linus.M
2016-06-03 16:01
Hartey// Bosse är ju Leedssupporter. Slå en pling... Har han några £££ tror du? ;)
Leeds United WhitesMOT
2016-06-03 15:19
Jag ser en egocentrisk, bortskämd. lögnande barnunge när jag ser Massimo Cellino. BMD sagan är ett perfekt exempel på hur fel Massimo är. Och då pratar jag inte om själva bit med vad BMD gjorde för resultat på planen. Det handlar om själva behandlingen av BMD som människa medans han var här. Samma behandling som sen Redders och Evans fick. Den totala respektlösa synen som Massimo har för dom som kommer honom nära i arbetet. Att snacka skit om dessa öppet i pressen. Att offentligt be dom hålla käften och göra sitt jobb. Synen på kvinnor. Diktaturer har aldrig och kommer aldrig hålla. Massimo Cellino vet bäst och håller du inte med honom så ska du förnedras och bort. Detta är mitt problem med honom. Inte att han sparkar en tränare för att denna gör dåliga resultat. På den punkten kan jag många gånger hålla med honom. Det är hur han gör det och det är det som skitar ner Leeds United. Gång på gång på gång.
Leeds United terry cooper
2016-06-03 14:50
Thom //

Säg så här.
Du hade synpunkter på att Bates inte var bra o skrev några rader om det i några år.
Nu är vi några som tycker att Mr Knowitall inte är bra.
Då skriver vi om det.
Annons: