/england/leeds/forum/785.aspx/england/leeds/forum/785.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rob.
2015-10-29 20:44
Ja godnatt då
Leeds United Ballsmash
2015-10-29 19:54
Lugnt, varje gång jag sett Leeds på sir tobys har vi vunnit. Detta har dock bara skett en gång, haha.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Ballsmash
2015-10-29 19:54
Lugnt, varje gång jag sett Leeds på sir tobys har vi vunnit. Detta har dock bara skett en gång, haha.
Leeds United stonefree
2015-10-29 19:51
Och vem ska stoppa Jordan Rhodes? Han gör mål varje gång Leeds och Blackburn möts. Vinner vi inte ikväll, så är den enda skillnaden mot Rösler 150 kilo mer på sidolinjen.
Jag undrar också vart är Botaka?
Leeds United Rodell
2015-10-29 19:50
troligtvis för att han varit sjuk och inte tränat fullt hela veckan :)

kan tycka det är bra med kontinuitet, bra bänk att förändra en matchbild också inte förlorat med den där elvan heller och spelet lär ju sätta sig bättre idag också nu har många också fått som dom vill med 2 anfallare på hemmaplan :) tippar spel mål av båda anfallarna idag :D
Leeds United Linus.M
2015-10-29 19:42
Oförändrat lag:

Silvestri
Byram, Bamba, Cooper, Berardi
Dallas, Murphy, Adeyemi, Cook,
Antenucci, Wood

Varför inte starta Botaka?
Leeds United Linus.M
2015-10-29 17:05
Heja heja heja!

Adam Pope ?@APOPEY 11 minför 11 minuter sedan
Just spoken to @LeedsFansUtd who are helping co ordinate a meeting with lots of #lufc supporters' groups at ER tomorrow with Cellino.

Adam Pope ?@APOPEY 11 minför 11 minuter sedan
The idea is that #lufc fans & the club discuss the effect of having so many games televised on both the club's finances & the supporters.

Adam Pope ?@APOPEY 9 minför 9 minuter sedan
It's hoped a strategy can be worked out going forward between the club & #lufc fans' groups to tackle the problem with the FL and Sky.

Adam Pope ?@APOPEY 8 minför 8 minuter sedan
Dylan Thwaites of @LeedsFansUtd says progress has been made in the bid for fan ownership at #lufc . Hear more on @bbcleeds 6pm @wysdaily .
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-10-29 16:23
Tack Stonefree
Då ska jag försöka ta mej dit ikväll.
MOT Gubbs
Leeds United Linus.M
2015-10-29 16:12
Ryktas om att Redbull är närmare och närmare att köpa upp klubben.

Det får bara inte hända.
Leeds United Emil.R
2015-10-29 14:06
härligt ballsmash!
Leeds United Ballsmash
2015-10-29 13:50
Tänkte dra till Sir Tobys med!
Leeds United Emil.R
2015-10-29 13:19
ikväll är det självklart Sir Tobys som gäller i Malmö hoppas vi blir ett gäng där som följer matchen! Jag och Tobbe kommer garanterat vara där i alla fall cheers
Leeds United Ballsmash
2015-10-29 11:44
Hittade höjdpunkter från matchen mot Bolton, två skott i stolpen av Adeyemi bla. Vi har inte kanonflyt framåt direkt.
Leeds United stonefree
2015-10-29 07:29
[QUOTE=MR Clarke Nr8]Tja alla 08or kommer till Kungliga Huvudstaden imorgon, kommer bo nära Fridhemsplan.Vet någon en Pub/Restaurang som visar LEEDS matchen imorgonkväll. MOT Gubbs [/ The Dubliners på Holländergatan visar matchen visar matchen. Jocke Bremner är säkert där och kollar matchen, själv åker vi över till Leeds
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-10-28 21:48
Tja alla 08or kommer till Kungliga Huvudstaden imorgon, kommer bo nära Fridhemsplan.Vet någon en Pub/Restaurang som visar LEEDS matchen imorgonkväll.
MOT Gubbs
Leeds United lufc4ever
2015-10-28 08:51
Pressen ökar
Leeds United lufc4ever
2015-10-28 08:43
@Kristoffer:
Hans föräldrar måste vara stolta..... Eller vänta nu..
Leeds United Kristoffer
2015-10-27 22:20
Han som kan ta över när Massimo är avstängd.
Leeds United Linus.M
2015-10-27 21:08
Ja...
Leeds United Linus.M
2015-10-27 20:30
@Tobbe O:

Sheff W har nya thailändska ägare som har varit riktigt bra för dem :) De ser man även på tabellposiitonen.
Leeds United Duke
2015-10-27 20:19
Väger nog inte så tungt vad Evans vill. Det är inte han som är president.
Leeds United Tobbe O
2015-10-27 20:15
Kan vi inte konkurrera med wednesday. Först Forestieri och nu Hooper.
Leeds United Linus.M
2015-10-27 19:24
Evans ville ha Hooper, enligt Phil Hay.
Leeds United Duke
2015-10-27 17:47
@TransferCentreL: DONE DEAL: Sheffield Wednesday have signed Norwich City striker Gary Hooper on loan. Hade vi haft nytta av.
Leeds United PutteBJ
2015-10-27 17:08
Jag är helt på din linje vad det gäller Bellusci, stonefree. Det vet du. Som Terry skriver så har jag nämnt ett flertal gånger att jag ser gärna att de lirar Peppe som defensiv mittfältare. En bollvinnande grovjobbare på mitten med 2st lite mer offensiva innermittar framför sig. Men jag skulle även hellre ha han på plan även om han spelade mittback. Det är nog väldigt många som glömt att när Leeds började gå bra runt jul ifjol och sedan hela våren så hade Bellusci en säker plats i startelvan och vi släppte inte till mkt mål alls då. Saken är den att vi kan inte ge han 1 chans nu och gör han ett eller två misstag så säger alla "vad var det jag sa". han måste få spelas i matchform. Han har bara 2-3 matcher denna säsongen, de han spelade i början av serien så gjorde han det bra och de som jag såg på försäsongen så var han en av de bästa på planen.

Så jag hoppas verkligen också att han finns med i lineupen på torsdag, gärna istället för Bamba för just nu så är Cooper vår bästa mittback. Och ska han spela på mitten så tar han Adeyemis plats. Skulle va fint med Cook och Mowatt framför honom och Botaka/Dallas på kanterna.

Längtar till Torsdag .. MOT
Leeds United lufc4ever
2015-10-27 15:40
Stonefree //

Jag hör vad du säger och önskade inget annat själv att fler idag var som bl.a Batty var på sin tid. No nonsense spelare idag är otroligt sällsynt.

Kruxet idag är att den gamla stammen hade inte kommit undan med sitt spel idag. Nu är det 99% övertatuerade porslinsungar som springer och kastar sig hela tiden vilket gör att spelare som mosar på hela tiden kommer vara en gigantisk risk att ha på planen.
Leeds United terry cooper
2015-10-27 15:09
Stonefree //

Hade Bellusci varit mittfältare hade jag spelat honom varje match om jag varit manager.
Han har definitivt rätt inställning o den borde flera ha men som mittback blir det lite för många missar o misstag. Tyvärr.
Leeds United stonefree
2015-10-27 14:29
@lufc4ever:
Jag har sett honom live i cirka 10 matcher, han har många gånger balancerat på gränsen och några gånger gått över, han har kanske inga spärrar, han kanske är en light version och mina nämde spelare, men nämn en spelare i dagens Leeds som kan jämnföras med någon av de äldrer spelare, jag tycker ändå han har samma spelsätt och går med 100% oavsett vad. Tar man Bamba t.ex han är ett skämt jämfört med Bellusci, jag kan räkna upp hur många matcher som helst där han har gjort bort sig inte bara en gång utan hur många gånger som helst. I alla de fyra matcher där han har fått varning har han varit en säkerhets risk för resten av matchen. Mot Sheffield var han över på motståndernas planhalva när kontringen kom, han som är sista man, Mot Brighton missade han en glidtackling vid ena målet, mot Middelsbrough var han en lika stor katastrof som Bellusci var, mot Fulham borta missade han en glidtackling som gjorde att de gjorde mål att sedan Silvestri står och sover gör det ju inte bättre, Borta mot Bristol City, var det han och Silvstri som flippade helt ut och var orsaken till att Leeds 2-0 från 89 minuten blev 2-2. Det är klart vad är alla dessa jävla misstag i jämnförelse med Bellusci enda dåliga match mot Middelsbrough? Säkert inget! Jag säger så länge Bamba och Silvestri prestera som de gör, har inte Leeds någon chans att vinna några matcher, Samtidigt om de kommer till den standart båda visade i början av sin tid i Leeds, då kan de se mycket ljusare ut, väldigt snabbt! men de får inte tro att de har rätten till att alltid spela hur jävla dåliga de än är. Personligen tror jag det kan vara en stor orsak till att det går som det gör, många visar säkert på ett eller annat sätt sitt missnöje med att spelare som är helt ur slag får spela varje match, man skiter ju liksom i altihopa man får ju ändå inte vara med. Ta en spelare som Sloth, han spelade i landslaget mot England på Wembley för mindre än 2 år sedan, i dag platser han av någon konstig anledning inte nes i truppen!
Leeds United Kristoffer
2015-10-27 14:22
@PutteBJ:

Ok. Då hade de bara inte uppdaterat tablån som jag tittade på.
Leeds United lufc4ever
2015-10-27 13:53
Stonefree // Bremner, Vinnie Jones eller Batty gjorde inte samma grodor på planen som Bellusci. Han är på sin höjd en väldigt billig variant av dessa legender.
Annons: