/england/leeds/forum/782.aspx/england/leeds/forum/782.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Middlesbrough Honken666
2016-02-29 22:56
Hur kan Sol Bamba fortfarande spela fotboll på den här nivån? Har iof inte sett alla era matcher så gissar att han är bättre ibland?
Leeds United Hartey
2016-02-29 22:39
@¤Thom Mattsson¤:
Thom// Gärna för mig också ,,, men blir nog bara en fin tanke. Klubben behöver något som skakar om och Cellino borde sälja billigt för att slippa vara med om lidandet
Leeds United Gary Kelly
2016-02-29 22:09
McDermott samt Rösler hade väl något i skallen
Leeds United Simo LUFC
2016-02-29 22:07
Får ont i hjärtat när jag ser vilka talanger (Mowatt, Cook och Taylor) vi har i laget men får inte till det pga att övriga inte håller måttet. Blir svårt att övertala dom att skriva nya kontrakt?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Simo LUFC
2016-02-29 22:07
Får ont i hjärtat när jag ser vilka talanger (Mowatt, Cook och Taylor) vi har i laget men får inte till det pga att övriga inte håller måttet. Blir svårt att övertala dom att skriva nya kontrakt?
Leeds United Rob.
2016-02-29 21:55
Mannen som verkligen hade något på gång och spelade positiv fotboll (Grayson) fick ju kicken till förmån för ett gäng clowner på rad.
Leeds United Rob.
2016-02-29 21:54
En vettig coach hade väl varit en bra början. Rösler kanske var vettig, men Cellino fattar ju inte att det tar tid att bygga något. Det räcker inte med bra intentioner och planer.

Kevin Blackwell
John Carver
Dennis Wise
Neil Warnock
Brian McDermott
Dave Hockaday
Darko Milanic
Uwe Rösler
Steve Evans

Hur många av dessa herrar är man impad av?
Leeds United Rob.
2016-02-29 21:52
Kommentatorerna (Skysports) säger att Carayol fick sitta på bänken idag enbart för att Dallas är skadad. Varför i helsike lånar vi honom och värvar Botaka om de inte ens platsar på bänken?
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-02-29 21:52
Hartey// Man tycker ju att de rika Leeds fansen nu OM NÅGONSIN borde köpa klubben om det på riktigt finns vilja och kapital bakom. När ska de annars köpa klubben? Lite det jag undrar ibland. De har ju bara haft lite över 10 år på sig och X antal chanser att få ihop ett konsortium. När ska det bli av? Jag säger inte att det är vårt ansvar eller skyldighet och jag har aldrig krävt att Leeds supportrar ska sina surt förvärvade slantar och köpa klubben men tydligen ska (och måste) det finnas tiotusentals fans som är villiga att lägga ut flera hundratals pund på ett "kanske". Men köp klubben nu då och förvandla Leeds till någonting igen. Gärna för mig..
Leeds United stonefree
2016-02-29 21:51
Tycker ändå ansvaret ligger hos Evans. Vi har inte provat Botaka speciellt mycket. Vi har knappt provat. Ervin och Phillips. Vi har aldrig provat Sloth och de där 2, 20 åriga tvillingar och säkert någon jag glömt. Detta endast för att Evans antagligen inte tycker om dom. Men det gör inget. Evans är historie i morgon och han kan ta med sig Bamba och Wotton när han drar.
Leeds United Kristoffer
2016-02-29 21:49
Vi ska ju vara ett topplag enligt Evans nästa säsong.
Leeds United North Monkey
2016-02-29 21:48
Seriöst, tror ni vi har trupp för topplacering år efter år. Fans har oftast övertro. Knappt nån i vårt lag som imponerar på motståndarfans. Är dom typ geflefans ska kräva guld varje år..
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Tobbe O
2016-02-29 21:47
Hade Rösler fått tid på sig tror jag det kunde blivit bra, han hade en tydlig spelidé. Vad Evans vill fattar väl ingen. Han snackar mycket men levererar ingenting.
Leeds United Hartey
2016-02-29 21:45
Inget vet egentligen lösningen hur att detta skall vända, i så fall kan den personen säga det.

Leeds United stonefree
2016-02-29 21:45
@krelleg:

Nej tyvärr!
Leeds United lasse c
2016-02-29 21:43
Bara att gå o sova! Spelar nog ingen roll vem som tränar oss, vi är helt enkelt inte tillräckligt bra. Vi blir gång på gång överkörda av lag som man garvade åt för ett antal år sedan ( rätt många år sen)

Leeds United Terry Connor
2016-02-29 21:39
Det känns lite enkelt att alltid skylla på tränarna. Alla dem som har fått gå de senaste åren kan ju inte ha varit helt värdelösa. Eller? Jag tror att det helt enkelt är så att oavsett vilken tränar vi kommer att ha så kommer det inte att gå bättre, så länge vi har så pass dåliga spelare som vi har haft under de senaste åren.
Leeds United Ballsmash
2016-02-29 21:37
Jag är så jävla trött på att spendera tid och pengar på detta skitlag.
Leeds United gorgar67
2016-02-29 21:34
Det vilar nog en förbannelse över denna härliga klubb
den ena ägaren är värre än den andra och spelare som underpresterar
har blivit vardagsmat...Det har väl pågått i 15 år nu .........suck
Leeds United Rob.
2016-02-29 21:34
Varför kan vi inte ha riktiga scouter som alla andra klubbar? Istället för en jäkla president som plockar in "fynd" - oavsett hur många spelare vi redan har på positionen.

Botaka, Carayol etc, vad är meningen med å kasta pengar på killar som knappt klarar bänken?
Leeds United krelleg
2016-02-29 21:31
Berardi är väl inte matchfit än, truppen är ett skämt. Evans eller inte, spelar ingen roll med den här truppen och ägaren som uppenbarligen anser truppen vara bra nog.
Leeds United Emil.R
2016-02-29 21:28
Evans är en tjock jävla pajas!!!
Leeds United Simo LUFC
2016-02-29 21:26
Brukar inte klaga på tränare men kom igen! Evans är inte lämpad för den här uppgiften! Sen tror jag inte Bamba och Wotton kommer göra många matcher nästa säsong. Sista målet vinner...
Leeds United Tobbe O
2016-02-29 21:24
Detta är något av det sämsta jag sett och jag har sett väldigt mycket! Bye bye Evans! Kommer inte sakna dig!
Leeds United Emil.R
Zootropolis med Bamba och Cooper som sengångare.... fy fan!!! sacked in the murning Evans!!!
Leeds United krelleg
Ja inte fan hjälper det med ännu en tränare iaf. Så illa.
Leeds United Rob.
2016-02-29 21:23
4-0.

Wootton kan inte markera på en hörna heller.
Leeds United Rob.
2016-02-29 21:16
Vårt lag är ett sånt jäkla fuskbygge. Vad ska vi ha Adeyemi, Bridcutt och Diagouraga till? TRE defensiva centrala mittfältare. Anfallare och försvarare skiter vi i att värva.
Leeds United Gary Kelly
2016-02-29 21:15
Fan va dåligt, godnatt !!!
Leeds United Rob.
2016-02-29 21:14
3-0

Hejdå Evans
Annons: