/england/leeds/forum/773.aspx/england/leeds/forum/773.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2016-04-16 21:22
Finns några brister i laget. Men det som väl utmärker mest är vårt dåliga försvarsspel. Inget lag framför oss som släppt in fler mål. Men flera bakom oss som släppt in färre
Leeds United Hartey
2016-04-16 20:35
Sportcarl// Visst har Leeds varit dåliga ofta denna säsong men det känns som vi sällan haft flyt som vi kanske hade ikväll. Skall vi nosa på playoff måste vi ha flyt men kanske måste vi förtjäna det också.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2016-04-16 18:06
starkt att komma igen efter 0-1 underläge och ha flyt på slutet, det är man inte van vi, en frisk Wood kommer måla 20 baljor nästa säsong
Leeds United Zlatan,s
2016-04-16 18:03
Missat all fin hockey, men Frölunda vann, gäster ej bjudna kom i vägen...
Leeds tog sin chans too- fin kväll att vänta, eller finns det fler överraskningar
....neeeej inte idag.........
Leeds United Linus.M
2016-04-16 17:58
Nu är vi matematiskt klara för Championship nästa år.
Leeds United Hartey
2016-04-16 17:46
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Leeds United Linus.M
2016-04-16 17:45
WOOD 3-2! 11 mål nu.
Leeds United Linus.M
2016-04-16 17:41
2-2..... Allt är som vanligt.
Leeds United Linus.M
2016-04-16 17:28
Wood gör 2-1! Sitt 10:e mål för säsongen.
Leeds United Linus.M
2016-04-16 15:15
En från Fox Sports, som jag antar är Leedssupporter, ger sin syn.

Richard BaylissVerifierat konto
?@RichBaylissFOX
@TimeToGoMassimo Always. Thousands of Leeds fans in Australia want the reign of this narcissistic turd to end as well. Give him hell today.
Leeds United Linus.M
2016-04-16 15:12
Vacker syn.
Leeds United Kristoffer
2016-04-16 15:11
Silvestri Berardi Bellusci Cooper Taylor Dave Murphy Dallas Antenucci Cook Wood Bänk: Peacock-Farrell, Coyle, Wootton, Phillips, Sloth, Botaka, Erwin
Leeds United Kristoffer
2016-04-16 15:01
En förändring i startelvan. Bellusci startar istället för Bamba som är sjuk. Sjuk är även Adeyemi. Bridcutt och Carayol är skadade.
Leeds United Linus.M
2016-04-16 15:00
YorkshireEveningPost ?@LeedsNews 3 minför 3 minuter sedan
Around 1,000 fans are marching to Elland Road right now in protest against owner Massimo Cellino #yeplive
Leeds United Linus.M
2016-04-16 14:33
Ännu bättre video som visar antalet.
Leeds United Linus.M
2016-04-16 14:31
Massor med folk på protesten idag.
Leeds United Hartey
2016-04-16 14:28
Om sju anställda i sommar slutar inom ett år är det ingen slump. Får riktigt dåliga vibbar av det. Leeds fans är värda något mycket bättre. Idag kommer det förresten Dortmundfans som har Leeds som andralag och ser Readingmatchen. Allt kunde vara så mycket bättre och jag kräver inga shejker eller rika ryssar utan bara en vanlig ägare som tar hand om sin klubb. MC out!!
Leeds United lasse c
2016-04-16 12:02
Om Aston villa, Sunderland , Newcastle , åker ur PL blir det svårt för andra lag i CC att gå upp nästa säsong, dom får väl en rätt fet fallskärm för att dom legat i PL? När jag ändå är på det negativa spåret: Är fotbolls världen inte lite väl tyst om att det kommer att DÖ ca 4000!! gästarbetare under jobben att bygga fotbollsstadion Till Qatars WM 2022. Vissa människors liv är inte värda ett dugg, Man kan ju undra hur WM hamnade där.... Ständigt dessa pengar.
Leeds United Kristoffer
2016-04-16 08:58
Understand that #lufc goalkeeping coach Richard Hartis has resigned from his post and will leave the club after the last game of the season. Nu har VD:n (Pearson), målvaktstränaren (Hartis), rekryteringsansvarige (Glover), tränaren (Rösler), assisterande tränaren(Kelly), hjälptränaren (Darby), akademichefen (Hart) som alla togs in i somaras lämnat
Leeds United Hartey
2016-04-16 00:00
Om man frågar Leeds alla talanger som kommit fram dom senaste 20 åren( lite osäker) så är jag osäker om dom nämner Redders före Lucy Ward. Hon har varit totala tryggheten för tex Byram,Delph och Cook. Lucy Ward har också spelat i det engelska landslaget och är Leeds överlägset bästa damspelare genom tiderna så hon kan fotboll.Om det stämmer vad Cellino sagt om Lucy Ward bekräftar det bara att han är helt j-vla galen.. Han kunde inte hålla sig och skämma ut klubben igen. I och för sig har ju Cellino sett till att Leeds är Englands största skämt till fotbollsklubb redan innan så detta övertramp är ju bara ett av alla . Hoppad på många i marchen imorgon.6
Leeds United Linus.M
2016-04-15 22:46
Vad har man kvar att skriva...
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-04-15 21:40
Blir så komiskt när man ska behöva stå till svars för om man vet vad feminism är för att man ger sin syn på ett uttalande som gjorts av en annan människa. Komik på hög nivå.
Leeds United WhitesMOT
2016-04-15 21:17
Z // Jag var inte ett dugg ironisk kring Belluscis påstådda trixande. Att det inte kommit i ljuset ordentligt beror nog mest på att ryktet bara varit svagt. Jag fattade det som att du frågade om Leeds är helt fria från läggmatcher och därav skrev jag det lilla jag hört. Alla rykten ,stora som små ,sanna eller inte som har med nån slags fusk att göra är såklart skadligt för klubben. Tror jag vi är eller alltid varit befriade från detta fusk ? Nope. Jag tror tyvärr det är väldigt utbrett i hela fotbollsvärlden. Samma med dopning.
Leeds United Zlatan,s
2016-04-15 17:35
Bosse // Vallås
Du har pm -
tipset
Leeds United Linus.M
2016-04-15 17:30
Phil Hay ?@PhilHayYEP 1 minför 1 minut sedan Understand that #lufc goalkeeping coach Richard Hartis has resigned from his post and will leave the club after the last game of the season. Phil Hay ?@PhilHayYEP 46 sför 47 sekunder sedan Visa översättning Hartis has only been in post since last summer. Not sure about reasons for his departure but the list of vacancies at Thorp Arch is growing. Snart bara Cellino kvar i klubben.
Leeds United Zlatan,s
2016-04-15 17:28
[QUOTE=WhitesMOT]Det har viskats om att Bellusci ska ha trixat i några matcher men det är väl känsligt det också eftersom han är italienare och det då kommer sägas att detta handlar om Massimo.
Jag bryr mig skit om Massimo.
Du skriver med ironi om Bellusci ska ha trixat i några matcher,införstått att
han varit med om att fiffla sitt spel. Tycker Du inte att detta skadar Leeds United, i större motto än andra skandaler. Detta drabbar ju hela fotbollsvärlden
,vill Du att detta ska tas med en klackspark, Läggmatcher kommer i så fall att ta död på fotbollen, oavsett om det är italienare eller nordbor !!
Nästa gång nån viskar om att spelare i Leeds är korrumperade, så ta fram det i ljuset, det kan man faktiskt anse som självklart !!
Min relation till Massimo behöver jag inte framföra här !!

Leeds United WhitesMOT
2016-04-15 14:50
Älskar logiken i denna :)
Leeds United WhitesMOT
2016-04-15 14:32
@Linus.M:

Second that !
Leeds United WhitesMOT
2016-04-15 14:18
Det har viskats om att Bellusci ska ha trixat i några matcher men det är väl känsligt det också eftersom han är italienare och det då kommer sägas att detta handlar om Massimo.

Såklart det handlar om Massimo det vi haft upp den senaste sidan eller så. Det gör det tyvärr snart hela tiden.

" Ja men så sluta ält då ! "

Aldrig så länge han fortsätter skada vårt namn och vår klubb. Stoppa huvudet i sanden är upp till var och en men så länge han håller på med sitt skit så ska det upp till ytan. Han kan köpa 5 Messi och 9 Zlatan i sommar men det överväger ändå inte så länge han fortsätter med sånt trams som med Lucy Ward.
Leeds United Zlatan,s
2016-04-15 13:32
Ingen ändring av stående tips 2-1.

Har länge väntat på att en annan vinkel på fotbollen ej heller
diskuteras.
I onsdags hade Uppdrag granskning, ännu en gång , uppgifter
om matchfixare. Granskningen visar hur korrupta både spelare och domare är.
Fotboll är en sport och spelarna ska inte vara köpta av en massa utrikes
banditer. När det sen kommer till domarna, så faller ideologien samman som ett korthus.
MEN, hur mår alla de som har satsat pengar på spel då ?
Hör aldrig någon som blivit rasande, över att ha blivit totalt blåsta på konfekten, kanske av en spelare eller domare i deras innersta närhet.......
Detta borde vara ett ämne som borde diskuteras, men icke, är
Leeds United helt fritt från läggmatcher med mera.....
Annons: