/england/leeds/forum/772.aspx/england/leeds/forum/772.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2016-04-17 17:01
Linus M 16:53 kanske du inte vill se mi na tydliga exempel på lögner, men får väl repetera: bruntungan var sista exemplet på lögn och det kom idag, men du har ju skrivit att du skulle sluta skriva här, att du inte läser mina inlägg, flera tidigare rättegångar har du skrivit om Cellin fälls MÅSTE han avgå och sälja. Och sedan om våra 4 ungdommar som skulle lämna FÖRRA sommaren när Redfearn avgick, nu väntar jag bara till sommaren om Cooks 5 miljonersklausul skall påminna dig om det inte skulle stämma
Leeds United Linus.M
2016-04-17 16:58
Simon O'Rourke ?@simon_orourke 18 sför 18 sekunder sedan
#lufc Average (official) attendance at Elland Road:
13/14: 25008
14/15: 24276
15/16: 22529

Something big is needed in order to stop the rot

Tack Massimo.........
Leeds United sportcarl
2016-04-17 16:53
White MOT 15:26 och vad skrev jag att du sagt det? ställde bara en fråga,
Leeds United sportcarl
White MOT 15:26 och vad skrev jag att du sagt det? ställde bara en fråga,
Leeds United Linus.M
Förövrigt... Vadå mannen som sitter inne med sanningen? Du klarar ju inte av att jag har en åsikt om vår cancer (Massimo). Jag har åsikter och säger saker jag tror.

Jag undrar fortfarande vad jag har ljugit om?
Leeds United Linus.M
2016-04-17 16:49
Sportcarl//

Fair play. Jag skrev "väl" för jag var inte helt säker men då tar jag tillbaka det. Han har ju dock en brun tunga, det har han visat. Trodde inte jag drog till med det ordet bara :)

Varför är det en meningslös diskussion nu? Du slutade svara på allt annat, för att du inte har något svar eller vadå?
Leeds United Norman Hunter
2016-04-17 16:45
[QUOTE=WhitesMOT]Menar du folk som varit i klubben i 10-15 år eller alla dessa som kommit och gått under dessa 10-15 år ? Själv skulle jag säga att det är ett under att under dessa 10-15år av nära nog kaos så har vi haft en del väldigt hängivna, trogna och kunniga människor i vår akademi bl.a. Bara det en bedrift i sig själv skulle jag säga. Sorgligt nog har deras frukter aldrig riktigt fått hjälpa klubben framåt sportsligt utan så fort något dom har byggt har tagit sig upp så har någon högre upp tyckt att det har varit dax att sälja av. Eller det har varit folket i akademins fel ? Kanske dom har producerat för lite talanger ? [/QUOTE] Jag menar att det vi har haft har varit för dåligt. Har länge velat ha en omstart med nytt folk på varenda position, tror tyvärr att nåt sånt har behövts länge trots att man trampar på många tår. Sen är det såklart så att många som åker ut har gjort ett bra jobb, det är inget personligt från min sida. Jag har dock alldeles för dålig insyn för att veta vem och det gäller alla andra som skriver här oxå oavsett åsikt :)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2016-04-17 16:44
Linus M 15:45, hahaha jisses mannen som sitter inne med sanningen och jag hör till den gruppen som inte vill höra det, men dags att avsluta denna meningslösa diskussion om vem som har rätt eller fel. Om Lorimers bruna tunga som du inte sagt och som jag bara drog till med. Inte min grej att beskylla någon utan att ha fog för det så jag var ju självklart tvungen kolla upp detta,
och Linus här kommer ännu en lögn från dig
kolla upp vad du skrev 1510 23 11:33 citat: Peter Lorimer...brunare tunga är svårare att hitta

Leeds United WhitesMOT
2016-04-17 16:06
@Norman Hunter:

Menar du folk som varit i klubben i 10-15 år eller alla dessa som kommit och gått under dessa 10-15 år ?

Själv skulle jag säga att det är ett under att under dessa 10-15år av nära nog kaos så har vi haft en del väldigt hängivna, trogna och kunniga människor i vår akademi bl.a. Bara det en bedrift i sig själv skulle jag säga.

Sorgligt nog har deras frukter aldrig riktigt fått hjälpa klubben framåt sportsligt utan så fort något dom har byggt har tagit sig upp så har någon högre upp tyckt att det har varit dax att sälja av. Eller det har varit folket i akademins fel ? Kanske dom har producerat för lite talanger ?
Leeds United Linus.M
2016-04-17 15:47
@Norman Hunter:
Få upp huvudet ur sanden. Det har varit p.g.a Bates, GFH och nu Cellino som vi inte kommit någon vart. Redfearn, Lucy Ward och Simon Grayson för att nämna tre har varit otroliga i det jobbet som gjorts med akademin och A-laget. Till exempel...
Leeds United Linus.M
2016-04-17 15:45
Sportcarl//

Vad ger du honom cred för? Att han inte har tagit oss någonstans i tabellen?

Jag sa aldrig att Lorimer hade "brun tunga", det var du som drog till med den meningen. Jag sa väl bara att han alltid hyllar våra ägare vilka de än är. Sen började du gråta när jag "hånade" din "vän"...

Jag skulle sluta skriva här ja, delvis på grund av dig. Tänkte att du skulle stanna på Luss.se så jag skulle slippa dig men så blev inte fallet tyvärr. League One here we come har jag säkert skrivit, men det var ju något jag trodde? Kallar du det en lögn? Jag tror våra talanger kommer lämna denna sommaren. Byram HAR ju lämnat, Cook har en klausul på £5m och kommer med all säkerhet att lämna samt att Taylor säkert ligger i farozonen efter sin fina säsong.

Cellino MÅSTE sälja på grund av sina rättegångar, ja? Det tror jag fortfarande. Som jag sa, och har sagt flertalet gånger nu, Rule K kommer snart och då tror jag Cellino är körd.

Om han blir sparkad eller inte är inte det viktigaste i detta. Det är att vi byter tränare oftare än jag byter strumpor. Du ser inte det som ett problem, men jag gör det.

Om det är Leeds att kalla Pearson för en orm? På vilket sätt är Adam Pearson Leeds? Efter vad han gjorde i rättegångssalen så är han en orm enligt mig som bara bryr sig om pengar. Lorimer har hyllat Bates, GFH och Cellino. Knappt sett något negativt från Lorimer om dessa tre. Då tycker jag man har en väldigt brun tunga, och det är inte bara jag som tycker förövrigt.

Vad som inte är Leeds är att kalla en annan Leedsare för snorvalp och inte torr bakom öronen. Något du inte heller bad om ursäkt för utan tyckte det var rättfärdigat. Har du ändrat dig på den punkten nu tydligen?
Leeds United Norman Hunter
2016-04-17 15:32
@WhitesMOT:

De som varit i klubben de senaste 10-15 åren har ju inte tagit oss speciellt långt eller har jag missat nåt?
Leeds United sportcarl
2016-04-17 15:32
Linus m 14:46. Evans tog över Leeds i ungefär samma tabelläget som Redfearn förra säsongen. Och jag ger honom credd för det . Men upphöjer honom dock inte till någon räddare eller frälsare men nu ligger vi 12:a. Självklart skall man inte skriva snorvalp och det är i din fulla åsikt att jag inte är Leeds. Liksom jagvfår väl tycka detsamma om dig och vad du skrev om vår legend Lorimer då han hade annan åsikt än dig brun tunga var väl benämning en han fick och denna veckan fick Pearson epitet orm av dig. Är det Leeds? Och vad du skrivit som inte stämmer eller rena lögner orkar jag inte gå tbx och gå igenom. Men ger ett litet axplock. : Du skulle sluta skriva här,lläser inte mina inlägg, league one here we Come. Våra 4 talanger som skulle lämna förra sommaren när Redfearn gick,, har läst mer än en gång under tidigare rättegångar att Cellino MÅSTE sälja från dig.

Och för att avsluta om Evans i min värld blir han sparkad om han får avgå innan kontrakt perioden gått ut. Får han inte fortsätta nästa säsong har han inte blivit sparkad. Dock ännu en avverkade coch manager
Leeds United Linus.M
2016-04-17 15:26
Är det någon som behöver hjälp med engelskan så hör av er så översätter jag gärna... För detta är viktigt att förstå.

Time To Go, Massimo ?@TimeToGoMassimo 11 minför 11 minuter sedan
We've been asked several times why we aren't protesting much about getting GFH out of Leeds United. The reason why is that the contract...

Time To Go, Massimo ?@TimeToGoMassimo 9 minför 9 minuter sedan
...Cellino signed when he bought the club from GFH contained what is known as a drag along clause. This means that he is able to sell the...

Time To Go, Massimo ?@TimeToGoMassimo 8 minför 8 minuter sedan
...entirety of the club without GFH's say so. We're looking at the big picture. If we manage to oust GFH, a big problem still remains...

Time To Go, Massimo
?@TimeToGoMassimo
...If we oust Cellino, both problems are eradicated from our football club. #TimeToGoMassimo #lufc

Time To Go, Massimo ?@TimeToGoMassimo 42 sför 42 sekunder sedan
If anyone requires proof of this, it will be published on our website this week. #TimeToGoMassimo #lufc
Leeds United WhitesMOT
2016-04-17 15:26
@sportcarl:

Var sa jag det nånstans ?

Du sa att det finns kompetent folk i leden. Jag sa att det fanns.

Och dom blir färre och färre och färre och....
Leeds United Linus.M
2016-04-17 14:46
Sportcarl//

Vem har sagt att han inte har kontrakt säsongen ut? Du är så fruktansvärt töntig när du håller på med ditt "nämner inga namn". Säg det rakt ut istället, fegis. Är det mig du menar? Eller WhitesMOT? Eller vem menar du?

Jag tycker Evans inte har det som krävs för att ta oss upp till PL. Han gör vissa bra saker och många dåliga enligt mig. Är det en åsikt jag får ha? Jag vill inte ha honom kvar. Men jag tycker detta eviga sparkande av tränare är sjukt tröttsamt. Evans skulle inte ha anställts från första början. Vi skulle haft kvar Rösler och gett honom TID.

När har jag haft fel angående rättegångarna? Han HAR blivit skyldig och han HAR varit bannad. Så vart har jag fel? Han har flera rättegångar på gång och Rule K som hänger över honom. Vi får se när Rule K kommer om jag har rätt eller inte.

Gör gärna en topp tio lista på saker jag ljugit om. För mig är du inget äkta Leedsfan när du kallar ett annat Leedsfan för snorvalp och inte torr bakom öronen. Det är inte att vara Leeds. Inte enligt mig iallafall.

Förstår inte vad ditt problem är. Jag har min åsikt angående att Cellino är en cancer för vår klubb och att han gör otroligt många dumma saker. Vad är det du inte fattar med det? Jag ljuger inte, ibland har jag fel men min huvudpunkt har alltid varit att han kommer behöva sälja p.g.a att FL kommer banna honom. Kommer Rule K snart som bannar honom så kommer det med all säkerhet bli så också.
Leeds United sportcarl
2016-04-17 13:46
Whites MOT 13:21. Klart Hartis skulle tacka nej till det erbjudandet ??
Leeds United sportcarl
2016-04-17 13:42
Linus 12 :22. Evans har väl bara kontrakt säsongen ut. Har jag rätt eller fel? Sedan en märklig sak om Evans. Jag gav honom credd förra veckan och han har inte fått det beröm han förtjänar. Och jag har gett honom beröm efter vinster och har aldrig varit vansinnig över laguttagningar eller varit förtvivlad som en del (säger inga namn) . Men då är du tyst som en mus .Men kommer det ett rykte om att Cellino vill ha honom bort verkar det som att en del vill ha honom kvar. Jag har min ståndpunkt kvar och det är bara att skrolla och det har med hur det satsas nästa säsong. Sälja på grund av rättegångar? Det mantrat har du väl också kört i 2 år och du har haft fel varenda gång . Jag tror Cellino kommer sälja inom kanske ett 1-2 års period men inte huvudsak på grund av rättegångar. Så där är vi oense med. Om Cellino har ljugit? Svar ja och jag gillar inte det. Har du själv ljugit här Linus? Tror du jag skylle göra en 10 i topp lista över det du sagt som inte stämmer. Lätt men är inte grejen och varför jag håller på Leeds
Leeds United WhitesMOT
2016-04-17 13:21
@sportcarl:

Det fanns ...
Leeds United Zlatan,s
2016-04-17 12:46
aj ,aj
nu väntar en god lunch,,
Leeds United Linus.M
2016-04-17 12:22
Sportcarl// Så nu jämför vi vikariat med fotbollstränare? Okej... Massimo kommer behöva sälja p.g.a sina rättegångar, ja? Sen att de blir uppskjutna gång på gång är ju inte mitt fel. Rule K hänger över honom just nu, blir han bannad där så är det nog tack och adjö. Om du ens vet vad Rule K handlar om? Vet ju att du bara tycker man ska ha koll på matcherna. Du är inte snäll, du är dryg :) Länkade en sida som du kan ta hjälp av om du inte vet skillnaden.
Leeds United sportcarl
2016-04-17 11:53
Linus M 10:55, och du har väl sagt i 2 år nu att han skall sälja, men är snäll idag och säger att du inte ljuger utan hårdrar sanningen.
Leeds United Zlatan,s
2016-04-17 11:42
@lasse c:

Den enes död ,den andres bröd, heter det ju.
Ingenting kan nog ändra på detta. Men för dessa som kommer upp sig i,"smöret", (som det också heter), blir girigheten det enda som sporrar dem.
Den ,"lille skiten ", ska bara ha upp till svältgränsen, detta myntat av en stor ledare, som själv lever på våra allmosor!
Leeds United sportcarl
2016-04-17 11:20
Linus.M 10:23. jaja då vet man att om man tex är på ett företag och jobbar och får ett halvårs vikariat men det inte förlänges att då har man fått sparken
Leeds United Linus.M
2016-04-17 10:55
Massimo sa i november att han skulle sälja när klubben hade säkrat sitt Championship kontrakt.

Han har ju tydligen 2000 som vill köpa klubben, nu får vi se om han drar till med ytterligare en lögn eller inte.
Leeds United Linus.M
2016-04-17 10:23
@sportcarl:

Mycket möjligt att de får rätt.

Eller ja... Det kommer ju heta att han inte får förnyat, vilket jag kallar en skönmålning av att bli sparkad. Men visst.
Leeds United sportcarl
2016-04-17 00:41
Måste vara samma Daily mail som skrev för dryga en månad sedan att Evans skulle få sparken innan maj
Leeds United Linus.M
2016-04-17 00:22
Dailymail säger att Fabio Cannavaro var i Leeds för att diskutera tränarjobbet i lördags (16/4).
Leeds United sportcarl
2016-04-16 22:56
sedan är det väl bara att gratta Richard Hartis till youth England set up , visar att det finns kompetent folk i leden
Leeds United Zlatan,s
2016-04-16 22:39
Riggar för nästa omgång.......
2-1
Med lite flyt ska väl Leeds belöna oss till slut
annars kanske dumstruten tittar ut.....
den hatten vill vi slippa
bättre med en exantippa

Annons: